Jump to content

tasanton

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About tasanton

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  • Car's nickname
    TSi 122HP DSG7

tasanton's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα, είμαι κάτοχος Golf Tsi 122HP μοντέλο 2009 χωρίς επέκταση εγγύησης. Πριν μερικούς μήνες άλλαξα το mechatronic μιας και μου έμεινε το DSG στο χέρι. Ευτυχώς το κόστος του ανταλλακτικού καλύφθηκε από την αντιπροσωπεία (μάλλον λόγω των συχνών αναφορών για τέτοια προβλήματα). Χθες σε τακτικό έλεγχο, μου ανέφεραν ότι θέλει αλλαγή ο πολύδισκος (έχω σκορτσάρισμα κατά την εκκίνηση μόνο). Σε αμάξι 3,5 ετών και με 45.000 χλμ το θεωρώ κρίμα. Έχει ακολουθήσει κανείς κάποια διαδικασία επικοινωνίας με Γερμανία για διαμαρτυρία η άλλο τρόπο ώστε να ζητήσω κάλυψη αυτής της δαπάνης; Σε άλλες χώρες άκουσα ότι έγιναν προληπτικές ανακλήσεις...
  2. Καλησπέρα, θα μπορούσες να ρωτήσεις και έναν λογιστή για να είσαι 100% βέβαιος. Επειδή έχω ακριβώς την ίδια περίπτωση: στη φορολογική δήλωση βάζεις την τελική τιμή αγοράς του αυτοκινήτου. Και ως δικαιολογητικό το τιμολόγιο πωλησης του εμπόρου. Τα έξοδα που λες δεν τα καταλαβαίνω. Υπάρχει ένα τιμολόγιο με την τελική τιμή. Δεν χρειάζεται η άδεια ως δικαιολογητικό, απλά δηλώνεις στον αντίστοιχο πίνακα, ονοματεπώνυμο κατόχου, αριθμό κυκλοφορίας, φορολ. ίππους, έτος απόκτησης, μήνες κατοχής στο 2009 και ποσοστό ιδιοκτησίας. Τάσος
  3. Στην περίπτωσή μου, επειδή μπλεκόταν ασφάλεια και θα μου τα πληρώσει, πήγα στην αντιπροσωπεία. Προφανώς, δεν ξέρω αν ο συνάδελφος έχει την ίδια ζημιά, αλλά σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις η συνταγή που λένε είναι μια: βάψιμο προφυλακτήρα + εργατικά. Από εκεί και πέρα υπολογίζεις και διάφορα ανταλλακτικά....
  4. Σε παρόμοια περίπτωση (με χτύπησε ένας βάζοντας όπισθεν) το κόστος ανέρχεται στα 350 ευρώ και περιλαμβάνει: - βάψιμο προφυλακτήρα (γρατζουνιές, ξυσίματα) - αλλαγή χρωμιομένης μάσκας στο κάτω μέρος - εργατικά Η τιμή είναι αντιπροσωπείας και το αμάξι θα μείνει μέσα 3 μέρες. Αν θες τη γνώμη μου, δεν αξίζει τον κόπο...
  5. Πώς μπορούμε να δούμε ποιά έκδοση DSG έχουμε;
  6. Κατά την ορολογία λοιπόν της Πληροφορικής: it's a feature, not a bug.....
  7. Αναμένουμε νέα σου για το αν λύθυκαν τα προβλήματα (και σε ποιά αντιπροσωπεία).
  8. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς, οι θόρυβοι δεν είναι τόσο "διακριτικοί" στην περίπτωσή μου. Ακόμα και 2 συνεπιβάτες τους έχουν προσέξει...
  9. Σε ευχαριστώ για την πρόταση. Δεν κατάλαβα όμως αν έχεις DSG ή αναφέρεσαι γενικότερα.
  10. Αν είμαστε 3 με παρόμοια προβλήματα, τότε μάλλον έτσι λειτουργεί Δεν νομίζω να είναι θέμα λασκαρισμένης βίδας, θα το έπιανε ο τεχνικός στον έλεγχο (σε μένα, σε σένα, σε κάποιον). Πάντως, διαβάζοντας σχετικά forums στην Αμερική, φαίνεται να υπάρχει θέμα με προβλήματα DSG (περίεργα σκορτσαρίσματα, απότομη όπισθεν, κρέμασμα κινητήρα, κλπ.) σε κάποιες παρτίδες. Κύριος υπεύθυνος η μονάδα Mechatronics.
  11. Εννοώ ότι ένα τόσο καλό κιβώτιο δεν θα έπρεπε να "συνοδεύεται" από τέτοιους ήχους (αν τελικά είναι φυσιολογικοί και συμβαίνουν και σε άλλους). Γιατί χαλάει αρκετά την αίσθηση του αυτοκινήτου ως σύνολο... Προσοχή, δεν θέλω να ακουστώ υπερβολικός (π.χ. τα φσσ-φσσ από τα αμορτισέρ καθόλου δεν με ενοχλούν). Αλλά οδηγώ Golf εδώ και 9 χρόνια (MK4, MK5, MK6) και πάνω-κάτω ξέρω τι να περιμένω.
  12. Χαίρετε, Πριν από 2 εβδομάδες παρέλαβα ένα νέο Golf Tsi 122 με DSG. Είμαι στα 1100 χλμ και τις τελευταίες μέρες ακούω διάφορους θορύβους που δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστοι. Λειτουργικά το αμάξι δεν έχει πρόβλημα, όμως θα ήθελα τη γνώμη και την εμπειρία άλλων κατόχων DSG. Όταν οδηγώ λοιπόν σε οποιοδήποτε πρόγραμμα (D, S ή M) κυρίως με 2η και 3η, συμβαίνουν τα εξής: 1. Το αμάξι περνάει πάνω από μια μικρή ανωμαλία (π.χ. λακούβα) και ακούγεται θόρυβος που μοιάζει με (διαλέξτε ποιό σας είναι πιο οικείο): - εξάτμιση που δεν είναι καλά στερεωμένη και παίζει - εξάτμιση που έχει μια τρύπα κάπου - ξεχαρβαλωμένη αλυσίδα 2. Τα ίδια αν πάω το μοχλό στο N (το κάνω μπας και ο θόρυβος έχει να κάνει μόνο με τη σύμπλεξη). 3. Σε άλλη περίπτωση, αν πατήσω λίγο γκάζι για να ανέβουν οι στροφές από π.χ. 2000 σε 2500 και αφήσω στιγμιαία το γκάζι πριν γίνει αλλαγή ταχύτητας, πάλι ακούγεται παρόμοιος ήχος. 4. Ο θόρυβος αρχίζει να ακούγεται όταν το αμάξι είναι ζεστό, δλδ όχι στην αρχή. 5. Ο θόρυβος ακούγεται πιο πολύ από την πλευρά του οδηγού (δεν το λέω μόνο εγώ, το λέει και ο συνοδηγός). 6. Αν περάσω από στενό με αυτοκίνητα παρκαρισμένα δεξιά/αριστερά, πραγματικά είναι δυσάρεστη η αίσθηση, ειδικά αν τα παράθυρα είναι ανοιχτά. 7. Ο θόρυβος είναι πιο έντονος όταν το AC λειτουργεί. Στην αντιπροσωπεία που το πήγα μου είπαν - αφού το τσέκαραν - ότι είναι φυσιολογικό και ότι έτσι κάνουν τα DSG. Δεν έχω λόγο να τους αμφισβητήσω, ειδικά σε κάτι που είναι προφανές (π.χ. αν κάτι είχε λασκάρει θα το έβλεπαν), όμως αναρρωτιέμαι αν όσοι έχετε DSG, παρατηρείτε κάτι από τα παραπάνω. Γιατί, τι να το κάνω το DSG αν ο ήχος που βγαίνει δεν είναι ουδέτερος/ευχάριστος/διακριτικός. Στην οικογένεια έχουμε άλλο ένα αυτόματο (Mercedes A170) το οποίο ενώ έχει "χειρότερο" κιβώτιο σε αίσθηση, τουλάχιστον δεν κάνει ιδιαίτερο θόρυβο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
  13. Κάτοχος Tsi 122 DSG με 1000 χλμ και 7.8 λίτρα μέση κατανάλωση. Το αμάξι άψογο, λιγότερο θόρυβο να έκανε μονάχα το κιβώτιο σε κάποιες αλλαγές...
  14. Σήμερα πήγα συνεργείο. Το έλεγξαν, το οδήγησαν και δεν διαπίστωσαν τίποτα περίεργο. Ο ήχος αυτός είναι -λένε- φυσιολογικός και δεν επιδέχεται καμία ρύθμιση/αναβάθμιση. Τι να πω... Ας μοιραστούν και άλλοι κάτοχοι DSG την εμπειρία τους, τουλάχιστον να μας φύγει η αμφιβολία.
  15. Ευχαριστώ παιδιά, για να δοκιμάσω με περισσότερο γκάζι τώρα
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.