Jump to content

GIANNIS_1979

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

About GIANNIS_1979

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo MK 2

GIANNIS_1979's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. σημα ιδιο εχει το 1.4 με το 1.8 και η ασφαλεια ειναι σχεδον ιδια.μακραν πιο μαχιμο και βελτιωσιμο το προηγουμενο τουμπανακι cupra
  2. εκει που ειναι και του προηγουμενου
  3. γεμισαμε απο τετοιους ρε παιδια τι να λεμε τωρα?οταν πας να προσπερασεις να επιταχυνουνε(κυριως οσοι οδηγουν χρεπια),να σε κλεινουνε χωρις λογο,να μη βλεπουνε που πανε,οτι να ναι.για αυτο και εγω κατι τετοιους τους περναω απο δεξια με τα ολα προτιμω να ειμαι τρομοκρατης παρα κοροιδο
  4. αν το εχεις ξαναχασει νομιζω θα πληρωσεις παραπανω
  5. κοιτα φιλε αλεξη.δεν εχεις αδικο σε αυτα που λες,το πολο ειναι πυραυλακι και για αυτο το γουσταρω.εξαλλου εχω περασει και ταπερ και ρχ8 και γκολφ gti σε εκκινηση .ειδικα αμα ειναι χαμηλωμενο μπροστα ξεκιναει ταπα.ΑΛΛΑ δε στριβει και δεν καθεται στο δρομο οπως ενα rallye ας πουμε.και δεν εχει και τελικες,μονο μπαμ.τωρα για 1ο αμαξι που λες ειναι ενα θεμα .το καλοκαιρι δεν παλευεται μεσα οπως ξερεις και γενικα δεν εχει τις ανεσεις ενος καινουργιου.αλλα εχει την πλακα του.αυτα απο μενα
  6. αμα σου ελεγα οτι δεν ξερω δεν θα ηταν ψεματα.βασικα το εχω σαν 2ο αμαξι και μετα το πασχα θα ειναι 3ο .οποτε το βλεπω σαν χαβαλε το θεμα επειδη λυπαμαι να το πεταξω.και επειδη εχω ψιλοβαρεθει με τον κομπρεσσορα ειμαι ετοιμος να το τουρμπισω.τωρα αν ο ασθενης θα ζησει η θα πεθανει αυτο δεν το ξερω
  7. ειναι περιπλοκα τα πραγματα .κατ αρχας πηρα ενα g40 me 130.000χλμ σε γαμιστερη κατασταση το οποιο και τουμπαρα σε 2 μηνες .μετα ελλειψη μαρουλιου βρηκα ενα το οποιο ηταν εντελως ρημαδι με σκοπο να βαλω τα πραγματα πανω απο το τρακαρισμενο.μετα απο κανα χρονο χρησης το μοτερ τα εφτυσε (το αφησα να τα φτυσει για να το αλλαξω με το αλλο) απο τρομπα λαδιου.οποτε μετα εβαλα το μοτερ απο το πρωτο polo και τωρα μετα απο 2.5 χρονια χρησης τα εφτυσε ο κομπρεσσορας.οποτε 130.000+περιπου 40.000=170.000 χλμ..ομως το δουλευα με μικρη τροχαλια τα τελευταια 2 χρονια.η μονη μ@@@κια μου ειναι οτι ειχα πουλησει κοψοχρονια το κομπρεσσερ απο το 1ο μοτερ που ητανε οκ.τεσπα σε κανα μηνα το πολακι θα παιρνει αερα απο κ03ς
  8. esp εκτος φυσικα.εγω μια ερωτηση εχω ρε παιδες.γιατι μου κοπαναει το ρημαδι πανω κατω σαν κατσικι το leon οταν παω να ξεκινησω καλα?δεν ειχα αυτο το θεμα σε κανενα αλλο αμαξι
  9. εγω χαριζω το esp απο το cupra μου .δε θελω να το παιξω ιστορια αλλα πιο πολυ ασφαλεια αισθανομαι με το esp off παρα ανοιχτο.εξαλλου σε μια περιπτωση ειχε αντιδρασει μετα τη διορθωση τη δικη μου και με τραβηξε απο την εξωτερικη μερια!!ειναι καλο για μετριους οδηγους,δε σε αφηνει να μπεις με πολλα χιλιομετρα στη στροφη και οι διορθωσεις ειναι ελαφρως ατσαλες αλλα και ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕΣ ενιοτε.γενικα πιστευω τιποτα δεν αντικαθιστα την εμπειρια τη γνωση και τη συνεση στο δρομο
  10. το σκεφτομαι και αυτο και μαλλον μου αρεσει πιο πολυ απο ολα
  11. κατ αρχας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον.ομως που μπορω να βρω eaton?και τι μοντελο κλπ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.