Jump to content

jgialpas

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

About jgialpas

  • Birthday 07/29/1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

jgialpas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Το link για το online ΕΤΚΑ δεν λειτουργεί. Υπάρχει κάποιο άλλο; Το πρόγραμμα ολόκληρο μπορώ να το κατεβάσω από κάπου; Ευχαριστώ
  2. Όχι δε μ΄ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, αλλά και από την άλλη δε θέλω να βάλω κάτι που να μην έχει καλό σήμα.
  3. Ευχαριστώ για την πληροφορία αλλά μπορείς να μου εξηγήσεις τι σημαίνει ΟΕΜ; Ναι το έχω σκεφτεί κι εγώ για την ποιότητα του σήματος......απλά ψάχνω να βρω κάτι ποιοτικό που να έχει και κάποια εγγύηση για την ποιότητα του σήματος.
  4. Θέλω να βρω κεραία σαν αυτή που έχει η νέα σειρά 5 της BMW (πτερύγιο). Υπάρχει κάτι στην Ελλάδα ή ξέρετε κάποιο site από εξωτερικό για παραγγελία;
  5. Ποιο τμήμα πήρες 400 ευρώ; Από τις φωτογραφίες βλέπω ότι έχει μια αεροτομή, δύο πλαϊνά και μια προσθήκη στον πίσω προφυλακτήρα. Τα πήρες όλα από την ίδια εταιρία (ποια;; και πόσα χρήματα έδωσες; Sorry που ζητάω διευκρινήσεις αλλά με ενδιαφέρει ένα διακριτικό φτιάξιμο για το δικό μου. Μπροστινό spoiler δεν πήρες;
  6. Πολύ όμορφο πραγματικά.....που το έφτιαξες; Σε κάποιο βελτιωτικό οίκο ή πήρες τα πράγματα από κάπου και το έφτιαξες σε κάποιο φανοποιό; Με ενδιαφέρει διότι έχω Bora ασημί.
  7. Χωρίς να σημαίνει ότι κάνω διαφήμιση......αφού η καλύτερη διαφήμιση είναι η ποιότητα της δουλειάς που προσφέρει το συνεργείο σε συνάρτηση με τις τιμές που κάνει, σας προτείνω όσοι από τα μέλη ή και φίλοι σας ακόμη που έχετε VW-AUDI και αναζητείτε ένα καλό μάστορα για το εργαλείο σας επισκεφτείτε : SERVICE VW - AUDI ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΓΙΑΛΠΑΣ ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ 48, Κ. ΠΑΤΗΣΙΑ Ζητήστε ότι θέλετε και θα εξυπηρετηθείτε με τον καλύτερο τρόπο. ¶ψογη δουλειά και πολύ καλές τιμές σε ένα άρτια εξοπλισμένο επισκευαστικό χώρο. Παλιός μάστορας με αποκλειστικότητα στα VW - AUDI από το 1973. Εννοείτε ότι για όλα τα μέλη γίνονται πολύ καλές τιμές. Για ότι θελήσετε επικοινωνήστε μαζί μου.
  8. Πάντως η καλύτερη λύση είναι τρομπέτο. Να έχει όλα τα πράγματα πάνω και μην ψάχνεσαι. Διαφορετικά αν πάρεις μόνο τη μηχανή έχεις πολλές πιθανότητες να μη δουλέψει σωστά ποτέ το μοτέρ. Υπάρχουν πολλές τεχνικές λεπτομέρειες που δεν τις ξεπερνάς και θα τραβιέσαι συνέχεια χωρίς να μπορείς να βρεις λύση στα προβλήματα. Δεν είναι απλή υπόθεση η μετατροπή από 1.4 σε 1.8 Τ. Και θέλει και μάστορα με αρ....δια......διαφορετικά θα κλαις τα ευρώ σου!! Το κόστος πάντως πάει ψηλά....δεν είναι απλή υπόθεση.
  9. Καλησπέρα, ο κλασσικός κινητήρας 1.4 16v 101 hp (105 hp) που φοράνε τα polo GTI και τα ΙΒΙΖΑ Top Gun. To Bora πάει πολύ καλά......φοβερές σχέσεις.....απλά θέλω να παώ τον κόφτη λίγο πιο ψηλά (θα του ξαναπειράξω το πρόγραμμα) και να του βάλω σασμάν από 1.6. Θα χάσει ροπή αλλά θέλω να του δώσω μεγαλύτερη τελική.......χτυπάει κόφτη στα 190.
  10. Καλησπέρα σε όλους τους κατόχους Bora! Είμαι νέος στο club....αλλά έχω μεγάλη αρρώστια με τα VW-AUDI. Τα θεωρώ τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Είμαι από μικρός μέσα στη μουτζούρα αφού ο πατέρας μου διατηρεί συνεργείο VW-AUDI από το 1973. Έχω ζήσει αλλά και έχω δουλέψει από τα πιο παλία μέχρι και τα νέα μοντέλα......δεν είμαι μηχανικός αλλά από 10 χρονών είμαι μέσα στο συνεργείο και έχω δει πολλά γι΄ αυτά τα αυτοκίνητα..... Το bora το αγόρασα γιατί μου άρεσε το στυλ του. Έχω αδυναμία στα μεγάλα αυτοκίνητα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μου αρέσουν τα GOLF και τα AUDI A3, και έτσι επέλεξα να το αγοράσω. Δυστυχώς μαμίσιο ήταν 1.4 16v με 75 hp και όπως οι περισσότεροι ξέρετε πρέπει να το "σκάσεις" για να πάει και κυριολεκτικά για κάποιον που γουστάρει τη γρήγορη οδήγηση μέσα στην πόλη είναι βάσανο. Στην εθνική τα πράγματα είναι καλύτερα....γιατί έχει πολύ καλό πάτημα και τέλεια φρένα...ώστε να "πιέζεις" στον προφυλακτήρα πολλά γρηγορότερα...! Μετά από κάποιο διάστημα λοιπόν αποφάσισα να του βάλω ενα κινητήρα 1.4 16v 105 hp από seat ibiza....αλλά έπρεπε να βρώ λύση με τον εγκέφαλο (δυστυχώς δεν βγαίνει το bora αυτό τον κινητήρα) και δεν ήταν δυνατόν να αλλάξω όλη την καλωδίωση του αυτοκινήτου ώστε να βάλω εγκέφαλο από 105 hp. Τσιπάρησα λοιπόν τον δικό του......του άφησα το μαμίσιο σασμάν....του άλλαξα καταλύτη (μεταλλικό), μεσαίο και τελικό καζανάκι....φιλτροχοάνη.....χαμήλωμα με bilstein και ελατήρια HR (τέλειος συνδυασμός) και το bora μεταμορφώθηκε κυριολεκτικά! Με τις κοντές σχέσεις του μαμίσιου σασμάν πετάει!!!! Θα έρθω σε κάποια συνάντηση να το δείτε! Sorry αν έγραψα πολλά αλλά θέλω να δώσω κουράγιο σε όσους έχουν bora......να μη το πουλήσουν διότι πρόκειται για ένα από τα καλύτερα μοντέλα που έχει βγάλει η VW. Τα ξαναλέμε......καλό απόγευμα!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.