Jump to content

friday

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

About friday

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

friday's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. καλησπερα.Επειδη γραφω μονο οταν εχω κατι σημαντικο και αυτο φαινεται απο τα ποστ μου,ειναι η πρωτη μερα που εβαλα προγραμμα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Εχω το V sport gt 122 και επελεξα το προγραμμα του e-tuners.Εντυπωσεις της πρωτης μερας:Μετα τις 4000 στροφες και ειδικα με τριτη και μετα νιωθεις μια εξτρα ωθηση!καταναλωση ιδιο τρεξιμο σε ιδιο δρομο απο 8.4 πριν 10.4 τωρα αλλα μου ειπαν να το περιμενω μεχρι τα 200 πρωτα χιλιομετρα.Ελπιζω να πανε ολα καλα. Ευχαριστω για τις πολυ διαφωτιστικες συμβουλες ολων επι του θεματος.Τα λεμε σε λιγο καιρο..
  2. Σωστός ο Διονύσης.Τώρα που το σκέφτομαι σχεδόν όλα πίσω είχαν το TDI.Έχεις δίκιο.Αλλά όλα πετρέλαιο...
  3. Καλησπέρα σας.Ηθελα να διατυπώσω μια μικρή παρατήρηση. Πριν λίγες μέρες γύρισα απο ταξίδι στην Ιταλία. Εκτός απο τα αξιοθέατα που αξίζουν, κοιτούσα και τι αμάξια κυκλοφορούν και κυρίως για Golf 5 sport gt που είμαι και κάτοχος, αν και δεν τους έχω σε υπόληψη για τα αυτ/τα. Ήξερα εξαρχής οτι θα δω πολλά ιταλικά.Είδα και γαλλικά επίσης. Καθόλου opel και γιαπωνέζικα-κινέζικα.Tα υπόλοιπα ήταν γερμανικά (πολύ VW),και ιδιαίτερα το Golf 5 που το έχουν τιμήσει δεόντως.Να μην σας κουράζω, δεν είδα ένα, μα ούτε ένα Golf 5 sport gt.Ήταν όλα οι απλές εκδόσεις χώρίς την μάσκα με το λογότυπο μπροστά.Σκέφτηκα ίσως να μην κυκλοφορούν σε όλες τις χώρες,ίσως μάζεμα λόγω κρίσης, ή οικόνομία στην κατανάλωση και λιγότερα άλογα, ή θα φταίει η απλή σχετικά ενίσχυση της έκδοσης sport gt???Δέν ξέρω..Για το 6 είδα δυο-τρια, ένα 5sport GT kai κανένα GTI. 1 εβδομάδα όργωσα τους δρομούς.Ευχαριστώ και εύχομαι να σηκώσουμε το 5ο σήμερα με τρέλα!!!
  4. Συμφωνω καιαπο οτι εχω διαβασει,εισαι πολυ ενημερωμενος για τον 122 ειδικα στις συγκρισεις με τον ν140. Το εχετε αναλυσει υπερβολικα το θεμα. Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι πρεπει να τηρειται ευλαβικα το 1-2 λεπτα στο ρελαντι πριν και μετα το σβησιμο του κινητηρα για να πεσει λαδι στο στροβιλοσυμπιεστη με απλα λογια.Ενδεικτικα οι 4 τροχοι αναφερουν 2 συμαντικες συμβουλες για την καλυτερη διαρκεια ζωης του υπερτροφοδοτουμενου. 1.<Κατα τη χρηση σε μερες με υψηλη θερμοκρασια τον αφηνουμε να λειτουργησει 1-2 λεπτα πριν σβησουμε> χωρις να αναφερει για το ξεκινημα και 2.Αποφευγουμε να τσαρουχωνουμε το γκαζι στην κορυφη μιας στροφης, καθως η αφθονη δυναμη στισ μεσαιες σ.α.λ μπορει να οδηγησει σε εντονη υποστροφη (ενημερωτικα). Sorry για την πολυλογια παιδια..Ερωτηση: Σε βενζιναδικο η σε αμεση σταση πως τα καταφερνετε;Μην τρελαθουμε κιολας.Να κοιταμε λιγο και την καλυτερη διαρκεια ζωης της δικης μας!
  5. Ευχαριστω παιδια.Ησασταν κατατοπιστικοι αλλα ειναι και 380Ε
  6. Να σαι καλα φιλε.γνησιο λες.ευχαριστω
  7. Πρεπει να σου απαντησα στο αλλο.εδω μιλαμε
  8. Θελω μια βοηθεια σε κατι ρε παιδια.Εχω το 5αρι gt sport.Σκεφτομαι αυριο να ρωτησω για υποβραχιονιο.Στην αντιπροσωπεια μου το δινουν 380Ε ενω εξω ιμιτατιον το βρηκα 80.Σας βολευει οποιος το εχει η τσαμπα κοπος?Και το δευτερο που με τρωει ειναι τα χειρηστηρια στο τιμονι.Ισως το εχετε ξαναπει.Αξιζουν και τι συνεπειες μπορει να υπαρξουν.Η τιμη τους 300 στην μια αντιπροσωπεια,στην αλλη λεει οτι δεν μπαινουν.(Δεν μας εφτανε στο βολο μια..) Κι αυτοι οι γερμαναραδες πολυ τσιγγουνια.Ολα bezahlen! Ευχαριστω!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.