Jump to content

aga

Members
  • Posts

    98
  • Joined

  • Last visited

About aga

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    Σκληρό ροκ

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  • Car's nickname
    Γκολφάρα

aga's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

14

Reputation

  1. Απο ηχεία υπάρχουν διάφορες επώνυμες μάρκες που να μπαίνουν όπως είναι στη θέση των εργοστασιακών. Στο golf 6 που έχει ηχεία στις 4 πόρτες είχα βάλει κάποτε στις μπροστά πόρτες της Audison και κάποια στιγμή θα αλλάξω και τα πίσω. Δεν θυμάμαι κόστος αλλά πιθανολογώ γυρω στα 300 και για τις 4 πόρτες. Για την πηγή, αν δεν σε νοιάζει το GPS μήπως θα ήταν καλύτερα κάτι πιο επώνυμο σε αυτά τα λεφτά?
  2. 3B7601171 XRW είναι ο πλήρης κωδικός και τα γνήσια έχουν περίπου 9.5€ το ένα από αντιπροσωπεία. Τέλος
  3. Και στο google έχει... Θα με βοηθούσε να επιβεβαιώσει κάποιος τον κωδικό 3B7601171 (ότι κάνει για golf6, 16άρες)
  4. Επειδή κάποιος #@@$$#@ μου έκλεψε την τάπα με το σήμα vw από μία ρόδα, μήπως γνωρίζει κάποιος πόσο κάνει το original σετ τετράδα και αν υπάρχει κάποια ποιοτική μαϊμού από ebay? Thanks
  5. Πιθανότατα βαλβίδα ρύθμισης ρελαντί. Επίσης πιθανή αλλαγή βαλβίδας ψυχρής (θέλει κάθε λίγα χρόνια, ύπουλη στο διαγνωστικό). Τσεκάρισμα όλων των καλωδίων σε βαλβίδες/εγκέφαλο και έλεγχος στις φίσες για υγρασία, ψέκασμα στις φίσες με αέρα/σπρέι για ηλεκτρονικά. Μπουζοκαλώδια. Καθαρισμός μπεκ ή/και ετήσια προσθήκη στο τεπόζιτο καθαριστικού (πχ) (τα παραπάνω από εμπειρία σε polo 6N )
  6. +1. Πριν 15 χρόνια με τα λεφτά που πήρα το μεταχειρισμένο polo 6n 1994 θα μπορούσα να έχω πάρει καινούριο fiat ceicento. To polo λειτουργεί ακόμα, το άλλο αμφιβάλω...
  7. Νομίζω ότι όλα τα VI 160 έχουν 55άρι καλάμι, αλλά δεν παίρνω και όρκο. Θέλω και εγώ να αλλάξω αμορτισέρ μετά από 5 χρόνια, έχω νορμάλ ελατήρια και τα Sachs ποτέ δεν μου άρεσαν. Θέλω ελαφρώς σκληρότερα από μαμά κρατώντας τα μαμά ελατήρια (δεν θέλω χαμήλωμα) αλλά να μην κοπανάει και πολύ. Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ bilstein Β4 (μαύρα) και B6 (κίτρινα). Τα μαύρα τα είχα στο polo και ήταν τρένο όσο άντεξαν (αρκετά χρόνια) αλλά υποψιάζομαι ότι το golf θέλει κίτρινα (φοβάμαι όμως μήπως κοπανάει υπερβολικά). Ευπρόσδεκτα τα σχόλια, ευχαριστω προκαταβολικά (edit/ μετά από ψάξιμο είδα ότι τα bilstein b6 έχουν άλλους κωδικούς για golf6 σε σχέση με golf5 και σύμφωνα με φορουμς εξωτερικού είναι σχεδόν 15% πιο μαλακά σε σχέση με του golf5, οπότε μάλλον σύντομα θα υπάρχει κίτρινο χρώμα κάτω από τους θόλους )
  8. Νομίζω ότι κάπου είχα δει για μια προβληματική παρτίδα πιστονιών, το οποίο εστω να δεχτούμε ότι μπορεί να συμβεί. Αυτό που φυσικά δεν γίνεται αποδεκτό είναι η τραγική (μη) υποστήριξη σε after sales τουλάχιστον στη χώρα μας... @the_winner, υπάρχουν τίποτα συμπτώματα πριν συμβεί το κακό με πιστόνια, πχ missfires κλπ? υπάρχει γενικότερα οποιοσδήποτε προληπτικός έλεγχος?
  9. Εγώ δεν μπορώ να πιστεύσω ότι ένα tsi με σωστή βενζίνη (100οκτ) και σωστή οδήγηση θέλει "το καπάκι καθάρισμα γιατί είναι σαν τσιμενταρισμένο από την καπνα". Ένα αμάξι 1400cc με απόδοση > 100hp/1000cc είναι σχετικά ειδικού σκοπού και έχει και τις αντίστοιχες απαιτήσεις. Το πρόβλημα είναι ότι το πασάρουνε σαν ένα νορμάλ κάρο και ισχυρίζονται πράγματα που δεν στέκουν (πχ1 παίρνει και 95άρα από Α.Π., πχ2 long life service λαδιών στην Ελλάδα με θερμοκρασίες>40C, πχ3 δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο στην οδήγηση βλέπε ξεκάπνισμα)
  10. Νομίζω ότι το έχετε παρατραβήξει εδώ μέσα με την καραμέλα ότι πριν τους tsi κινητήρες η VW ήταν το πρότυπο αξιοπιστίας και μετά τους tsi το χάος, ανατινάξεις, καίει 10 λίτρα λάδι στα 50 χλμ. Έχω δει από κοντά (ο ίδιος, όχι ο πατέρας μου ή ο παπούς μου) την επική "αξιοπιστία" και των 8βάλβιδων vw που ναι μεν λειτουργούν ακόμα (όχι όλα ) αλλά έχει χρειαστεί να αλλάξεις ότι εξάρτημα,τρόμπα,μαρκουτσάκι,επαφή υπάρχει και δεν υπάρχει (τα ίδια και για fsi).
  11. Τα update εγκεφάλου δεν φαίνονται συνήθως στο pc με βάση τον αριθμό πλαισίου αλλά μόνο όταν συνδεθεί το διαγνωστικό στον εγκέφαλο. Το ξέρουν φυσικά στις αντιπροσωπίες αλλά .... ( censored) Πάντως μην ξεχνάς ότι ανεξάρτητα από τουρμπο κλπ οδηγείς ένα 1400 αυτοκίνητο, με τις ζέστες και το A/C σε λειτουργία θέλει και λίγες στροφές χαμηλά
  12. Τον τελευταίο καιρό έχω ακούσει από άλλους (το παραθέτω με επιφύλαξη) ότι λόγω περικοπών/απολύσεων/μαυρίλας κάποια service δεν γίνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Απαράβατος κανόνας πλέον να είσαι μπροστά στα service
  13. Αμα ο βενζινάς το τιγκάρει όσο πάει πατώντας μια βαλβίδα που υπάρχει (και ενδεχομένως με υπερχείλιση ρεζερβουάρ η οποία στάζει πάνω στο πίσω δεξιά λάστιχο - δεν κάνω πλάκα) είναι πιθανό να πάρει 5 λίτρα παραπάνω από τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ
  14. Διέρρευσε ο μυστικός κώδικας των updates της VW: //update if (venzina == greek) { ippodynami = ippodynami - 50 ; ropi = ropi * 50%; }
  15. Η κατανάλωσή σου δείχνει ότι δεν είναι και τόσο οικονομικό τελικά . Εννοείται ότι το passat είναι καλύτερο σαν πάτημα στο ταξίδι, όμως ακόμα δεν έχω ξεχάσει πρόσφατο εφιάλτη οδήγησης passat στο κέντρο της Αθήνας μέσα στα στενά... Σε ιδανικές καταστάσεις το καλύτερο αυτοκίνητο θα ήταν δύο: ένα polo για την πόλη και ένα passat για ταξίδια, όμως το golf παίζει αξιοπρεπώς σε όλες τις κατηγορίες
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.