Jump to content

Brain Damaged

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About Brain Damaged

  • Birthday 02/01/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

User Profile

  • Interests
    Music (από death μέχρι dog metal), υπολογιστές, αυτοκίνηση, μηχανολογία, μπύρες.

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  • Car's nickname
    Μanitou

Brain Damaged's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Λοιπόν... Επί τροχάδην. Έχω 39900km. Αγορά 05-2009. Το 70-80% εντός Αθηνών (πολύ σκληρά km). Έκανα πριν 3 βδομάδες το 3ο service, σε εξουσιοδοτημένο της επαρχίας (πάντα). Μετά το service o αρχιμηχανικός το έβαλε, όπως πάντα, στο διαγνωστικό και με ρώτησε ΅Αναβάθμιση έχεις κάνει. Σωστά ?΅ και του απαντάω ΅Όχι...΅. Με κοιτάει με ύφος φόβου-τρόμου και λέει ΅ΟΧΙ ???. Πρέπει οπωσδήποτε να μπει. Σε ένα Tiguan και ένα Scirocco έχω αλλάξει μοτέρ... Σπασμένα, χωρίς να τα σκίζανε΅. Μιλάγαμε κανά 45Ά. Η ουσία είναι ότι ΅την πάει άκαφτη στις χαμηλές στροφές΅. Ναι, είχα μείωση κατανάλωσης. 8,0-8,2 θεωρείται καλή για 160hp. Βοήθησε και ο ενδείκτης αλλαγής ταχύτητας. Εντός Αθηνών πάντα. Εθνική οδό είναι δεδομένη η μείωση. Οχι, δεν είχα μείωση απόδοσης. Να είχαμε και εμείς οι πιο παλιοί κάτοχοι ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού...
  2. Πρώτο service (αλλαγή λαδιών, φίλτρου) στα 13000km. Τώρα 19000km. Έκαψε ~0.5lt λάδι σε αυτά τα 6000km. Πολύ ή λίγο? Δεν ξέρω... Το σίγουρο είναι ότι έκανα ταξίδια πολλά σε αυτά 6000km, και φορτωμένος με φορτίο >500kg και με πίεση στο μοτέρι... Μαλλον λογική κατανάλωση λαδιού :-) ...
  3. Ενημερωτικά, πλέρωσα 120¤ σε αντιπρόσωπεία στην Λειβαδιά. Με λάδια και φίλτρα όχι δικά μου. Ούτε πολλα είναι, αλλά ούτε και λίγα. 13500 km. Golf VI@160 έχω. Ο μηχανικός (ο ίδιος έχει GΤ, όπως μου είπε) άλλαζε και αλλάζει λάδια-φίλτρα-υγρά στα προβλεπώμενα km (ανα 15000 km) και όπως είπε δεν συντρέχει λόγος για αλλαγή νωρίτερα, εκτός και αν θέλω απλά να πλερώνω περισσότερα. Το ίδιο μου εξήγησε και μηχανικός σε γνωστό (για γνώστες) VW εξιδεικευμένο συνεργείο στα Α. Πατήσια (30++ χρόνια μηχανικός σε VAG group)... Βέβαια, όλα είναι υπό συζήτηση...
  4. Σημαντική ερώτηση: Τις ενδείξεις του clima (Golf VI) τις εμφανίζει ?
  5. Λευκό ή8ελα να το πάρω και γω... 3 μήνες όμως αναμονή (και υπομονή δεν έχω) με ενδεχόμενο να χάσω την μείωση τέλους ταξινόμησης. Επόμενη επιλογή Blue Shark, που προς το παρόν δεν κυκλοφορούν πολλά (και μακαρι να μην). Αλλά όποτε βλέπω λευκό, λέω "να είχα υπομονή 3 μήνες και 700¤ παραπάνω...". Most of all, περι ορέξεως προβατίνα στα κάρβουνα...
  6. Μουαχαχαχα... PS: Παρακολουθεί άραγε κανένας, από το auris/toyota club ?
  7. 95άρα σταθερά... Ούτε "πειράκια", ούτε τίποτα. 11.8 κατανάλωση μου φαίνεται πολύ υψηλή. Στα πρώτα 7200km έχω κατανάλωση 8.7 (μικτή χρήση + τα πρώτα km στρωσίματος). Αυτή τη στιγμή πάνω από 7.8-8.0 δεν βλέπω (εκτός όταν είμαι σε βαρύ μποτιλιάρισμα). Ένας κανόνας για την κατανάλωση που διάβασα και δείχνει να αληθεύει είναι η τυποποιημένη μικτή κατανάλωση κατασκευαστή επί 1,25 είναι η πραγματική που θα δεις. PS: Σημείωση: "Δεν έχω DSG, kardia mou".
  8. Από 06/05/2009, Golf TSi 160 highline 5d (είμαι της πρακτικότητας), χωρίς έξτρα, Blue Shark (δεν κυκλοφορούν και πολλά απ' ό,τι βλέπω). Πάνω από 6000km. Σε αυτά χιλιόμετρα έχω 8.5lt/100km. Τελευταία, έχω καιρό να δω τέτοια κατανάλωση. Με μικτού κύκλου κανονικό γκάζι πάνω από 7,8lt/100km δεν βλέπω. Τό κάρο κερνάει συχνά εκλεκτής ορεινής ινδικής ποικιλίας τσαγάκι. ¶πλα σκίζει. PS: Το RCD510 μου λέιπει μόνο (όποιος έχει κάτι υπ'όψιν pm me)...
  9. Ισως το μόνο που χαλάει το 6άρι είναι ο αλα Touareg κώλος. Φάτσα καλύτερη και είναι αδιαπραγμάτευτο για μένα. Εσωτερικό -αν όχι καμιά σχέση- πολύ αναβαθμισμένο, με highlight το καντράν. Τώρα για τα μοτέρ ίδια είναι όλα με διαφορετική χαρτογράφιση (πλήν ψιλοαναβαθμίσεων). Κατά άλλα, το αυτοκίνητο είναι mk5 facelift παρά mk6. Κατά τα άλλα, περί ορέξεως προβατίνα-στα-κάρβουνα...
  10. Φχαριστώ για τις απαντήσεις... Σήμερα πήγα να συμπληρώσω νεράκι (απιονισμένο) και ανοίγοντας την τάπα (και αφού το είχα αφήσει να κρυώσει καμιά 1-2 ώρες) η στάθμη ανέβηκε και πάνω από το max. χωρίς να έχω συμπληρώσει! Μάλλον οι αναθυμιάσεις πίεζαν την στάθμη του νερού. Τέσπα... Κομπλέ θα το παρακολουθώ, αλλά κατά 90% δεν βλεπω να έχει τπτ. Τζάμπα μάλλον άναψε το λαμπάκι στάθμης. Μια ερώτηση... Συμπληρώνεται με αντιψυκτικό πρόσθετο G12 (plus ή plus-plus όπως λέει). Είναι υποχρεωτικό όπως λέει το manual ? Ο τεχνικός της αντιπροσωπίας, δια τηλεφώνου, μου πρότεινε απιονισμενο νεράκι. Any suggestions ? Danke...
  11. Στα γρηγορα... Golf VI@160ps, 2 μηνών (ακριβώς), 5800km (στρωμένο μέχρι τα 2500km ευλαβικά). 500 kg φορτίο (4 μαντράχαλοι και τα μπαγκάζια τους). Αγρίως ανηφορικές στροφές από Καλαμάτα για Αθήνα με 3η σχεδόν μόνιμα (η ροπή είναι γλυκιά). Θερμοκρασία 32-35οC. Στην κατηφοριά πριν τα διόδια της Νεστάνης, άναψε το λαμπάκι θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού/χαμηλής στάθμης χωρίς να μετακινηθεί ο δείκτης θερμοκρασίας, αφού το είχα πιέσει με μια 5-6η μέχρι τα 180-190kmh. Κοινώς του ψιλοήπια το αίμα. Σταματάω για να τσεκάρω και η στάθμη του νερού είχε πέσει αρκετά (όχι τραγικά κάτω από το min. -2/3 cm κάτω-). Είναι λογική αυτή η πτώση της στάθμης τόσο πολύ σε αυτοκίνητο 2 μηνών? Από που μπορεί να έχει χάσει? Έχει συμβεί και σε άλλους? BTW, το αυτοκίνητο φυσάει. Μηδέν κάψιμο λαδιών, κατανάλωση 7,4 lt/100km με απίστευτη κίνηση. Danke in advance.
  12. Καινούριος και γω. tSI με τα 160. Του έχω πιει το αίμα . Σε 6 μέρες 985km. Το μοτέρι είναι σφιχτό ακόμα. Μέχρι 3k rpm το πάω, αλλά μέσα στην Αθήνα είναι υπεραρκετές. Βέβαια, μου κολλάνε κάτι Γιαπώνια και τους κερνάω ένα τσαγάκι εκλεκτής ορεινής ινδικής ποικιλίας μέχρι τις 4k rpm. Mε αυτό τον ρυθμό, σε 10 μέρες συνολικά θα στρώσει το εργαλείο. Ο αντιπρόσωπος μίλησε για 2500km και όχι για 1500. Ας μην βιαστούμε καλύτερα. Πάντως ειλικρινά, από μηχανολογικής απόψεως δεν με έχει πείσει το κεφάλαιο της αυτοκίνησης με όνομα "ΑΝΑΓΚΗ ΣΤΡΩΣΙΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ", όσα και αν έχω διαβάσει (από ότι ακούω δεν πιστεύω και πολλά). Οι συγγραφείς-συντάκτες-αρθρογράφοι των περιοδικών και οι μηχανικοί των συνεργείων (περιττό να αναφέρω τους εκπροσώπους των αντιπροσωπειών) έχουν τόση σχέση με την μηχανολογία-μηχανική όσο οι τεχνικοί υπολογιστών με την επιστήμη της πληροφορικής - υπολογιστών. Τι θέλω να πω ? Μία εμπεριστατωμένη μηχανολογική μελέτη από τον κατασκευαστή θα με έπειθε επί του θέματος. Κοινώς ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ, άμα έχετε τίποτα υπ'οψιν (δεν εννοώ να ακούσω "μα ο κατασκευαστής προτείνει το δείνα ή το ταδε"). ... ή μήπως τα λέω όλα αυτά για να προσάψω στην ανάγκη για στρώσιμο το χαρακτηρισμό του αστικού μύθου και για να δικαιολογήσω το ελεγχόμενο σκίσημο που το υποβάλω??? Καλώς σας βρήκα PS: Το εργαλείο τα σπάει. Το λέει ένας πρώην πιστός fordάκιας και κάτοχος επί 7ετίας του θρυλικού -για μένα- fOCUS (το οποίο παρεπιπτόντως δεν στρώθηκε ΠΟΤΕ και σοδωμίστηκε από το 1ο km και σοδωμίζεται ασυστόλως -αισίως 170000km χωρίς τσικ-). Καλό, χλιδάτο, άνετο, δυνατό αλλά μου λείπει το σασμάν, το πάτημα και το γαμ@το τιμόνι του... Μάλλον γεράσαμε και αλλάξαμε κατηγορία .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.