Jump to content

kio

Members
  • Posts

    119
  • Joined

  • Last visited

About kio

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

kio's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά!!! Από την προσωπική μου εμπειρία: Αλυσίδες υπέρ: Χαμηλή τιμή, μακροζωία κατά: Δυσκολία τοποθέτησης, άνεση, χαμηλή ταχύτητα μετακίνησης Δίχτυα Easy Grip υπέρ: Εύκολη τοποθέτηση και αφαίρεση σε όλες τις συνθήκες,άνεση ,άριστος έλεγχος (το EPS αν χρειαστεί λειτουργεί μια χαρά ... δοκιμασμένα ) κατά: Τιμή, εύκολα καταστρέφονται. Κουβέρτες υπέρ: Εύκολη τοποθέτηση, άνεση κατά: Δυσκολία αφαίρεσης σε χαμηλές θερμοκρασίες, εύκολα καταστρέφονται Και η τελική μου λύση (αφού κατέστρεψα κουβέρτες και μια αλυσίδα easy grip ) είναι χιονολάστιχα (+ ένα ζευγάρι αλυσίδων καλού-κακού) Χιονολάστιχα υπέρ: έτοιμα ανά πάσα στιγμή, άνεση, άριστος έλεγχος,μεγαλύτερες ταχύτητες και προσπεράσεις στο χιόνι με ασφάλεια, σε θερμοκρασίες κάτω των +7οC έχουν πολύ καλύτερη συμπεριφορά σε σχέση με τα καλοκαιρινά σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. κατά: Υψηλή τιμή, χειρότερη συμπεριφορά σε υψηλές θερμοκρασίες, δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται σε θερμοκρασίες άνω των 20-25οC
  2. Η ήχος αυτός προέρχεται από το DSG και δεν το χουν τα χειροκίνητα, το τούρμπο στο 122 περιστρέφεται σχεδόν συνέχεια οπότε δεν νομίζω ότι είναι η πηγή φασαρίας. Δεν ξέρω τι ισχύει για τελευταίες παρτίδες DSG7, αλλά το δικό μου το εμφανίζει που και που και ακούγεται μόνο με ανοιχτά παράθυρα και με κλειστό ή σε χαμηλή ένταση το ηχοσύστημα, όταν περνάω ανωμαλίες. Έχω δει και ένα βίντεο στο youtube που ένας σε ένα συνεργείο σήκωσε το Golf με DSG7, που έκανε το ήχο αυτό, όταν με ένα λοστό από κάτω ταρακουνούσε την σβηστή μηχανή και έλεγε ότι προερχόταν από το DSG!!!! + αυτό μου το επιβεβαίωσαν σε 3 αντιπροσωπίες VW. Σχετικά με πολύδισκο: Είμαι στα 55.000χλμ. Από 0 χλμ (με το καλημέρα) έως τα 30.000χλμ αρκετά προβλήματα, τις οποίες πολεμούσαν με ρυθμίσεις-αναβαθμίσεις. Το τρέμουλο της 2ας εμφανίστηκε στις 17.000. Η ταλαιπωρία τελείωσε στα 30.000, όπου άρχισε να κάνει το τρέμουλο και με κρύο συμπλέκτη, η προσωρινή λύση ήταν εκκίνηση με το Μ και στα 15-20 km/h αλλαγή στο D. Τότε άλλαξαν το συμπλέκτη. Μετά τα 30.000 προς το παρόν όλα είναι οκ (εκτός από το κλασικό ήχο στις ανωμαλίες).
  3. Μη ανησυχείς το χριστουγεννιάτικο δέντρο του ταμπλό δεν καίει πολύ, ειδικά στα καινούρια που είναι με LED. Πάντως η μέση συνολική ηλεκτρική κατανάλωση πρέπει να είναι μικρότερη από την ισχύ της γεννήτριας (δυναμό). Οπότε στο γκολφ είναι έως 2KW, δηλαδή η μείωση λόγο του ηλεκτρικού φορτίου μπορεί να κόψει έως περίπου 3 άλογα.(Επειδή ηλεκτρική κατανάλωση δεν είναι στο φουλ το κόψιμο είναι αρκετά μικρότερο) Τώρα σχετικά με το ΗΗΟ: 1.Επαναλαμβάνω το ποστ μου: 2. Ούτε χημικό τύπο του νερού Η2Ο δεν ξέρουν: χρησιμοποιούν το ΗΗΟ, ενώ ο αναλυτικός τύπος είναι ΗΟΗ!!! 3. Οι τεχνικές περιγραφές λειτουργίας πολλές φορές μπερδεμένες που δεν βγάζεις άκρη (μου θυμίζει ιστορία με γεννήτρια τυχαίων επιστημονικών κείμενων χωρίς νόημα, τα όποια όμως πέρασαν κανονικά τους ελέγχους στα σοβαρά πανεπιστήμια!!!!) … Συμπεράσματα δικά σας Διαβάζοντας τόσα για μαγνήτες , συσκευές εξοικονόμησης ρεύματος και ΗΗΟ σκάφτομαι να ασχοληθώ με κάτι πιο επαναστατικό … θα γίνω μέντιουμ εξοικονόμησης καυσίμων!!! Θα έχουν σίγουρο κέρδος (αλλά μόνο) στο μυαλό οι πελάτες και γω στην τσέπη μου.
  4. Απ'ότι φαίνεται δεν χρησιμοποίησαν ηλεκτρικό ρεύμα αυτοκινήτου!!!! Αυτός ο τρόπος δεν είναι ότι καλύτερο, καλύτερα να βάλεις ηλεκτροκινητήρα και κυψέλες υδρογόνου (απαγορευτικό κόστος προς το παρόν) ή μπαταρία. Οπότε ισχύουν αυτά που έγραψα παραπάνω στο προηγούμενο ποστ. Δεν ξέρω, αλλά αυτό προβλέπουν οι προδιαγραφές EURO5. Μάλλον έχει κάποιο συμφέρον ή λόγο της κρίσης δεν πατάει τελευταία πολύ το γκάζι και όταν το δοκιμάζει λογικό να αισθάνεται "απογείωση", οπότε λογικό είναι να έχει μικρότερη κατανάλωση
  5. Μάλλον περισσότεροι το βαριούνται όπως και γω. Στην περίπτωσή μου Golf6 χρειάστηκε ταλαιπωρηθώ κυνηγώντας τους 2 χρόνια και μου λύσανε μόνο ένα πρόβλημα (από μερικά ... ρίξε μια ματιά εδώ)!!!! ενώ με τα υπόλοιπα δεν ασχολούμαι πια. Και δεν τα παραδεχόντουσαν τα προβλήματα δείχνοντας κάνα αμάξι βιτρίνας ή test-drive με ίδιο πρόβλημα!!!!
  6. Μάλλον πρόκειται απάτη σαν τους μαγνήτες, αλλά με πολύ μεγαλύτερη τιμή. Έστω η συσκευή αυτή τραβάει ρεύμα 20Α οπότε 12V*20A=240W (=1/3 άλογο περίπου) τα οποία αφαιρούνται από βενζινοκινητήρα μέσω του δυναμό, οπότε αν έχουμε 100%απόδοση (στην πράξη είναι μικρότερη) θα χουμε υδρογόνο που σε ιδανικές συνθήκες θα παράγει 240W. Επειδή ο βενζινοκινητήρας έχει απόδοση γύρο στα 25% καίγοντας το υδρογόνο αυτό θα πάρουμε ισχύς 60W. Οπότε 60-240=-180W με απλά λόγια ζημιά. Κάπου αναφέρεται ότι παράγονται υδρατμοί το οποίοι βοηθούν στον καθαρισμό εξαγωγής . Όμως όταν καίγεται σκέτη βενζίνη περίπου το 50% των καυσαερίων είναι υδρατμοί. Αν δεν κάνω λάθος στους καινούριους κινητήρες έχουμε τέλεια καύση σε ποσοστό που ξεπερνά 99%. Τώρα αν έχουμε καλύτερη καύση με το υδρογόνο μάλλον αυτό δεν θα ξεπερνά το υπόλοιπο 1%.
  7. Πάρε τηλέφωνο αντιπροσωπία και πες τους ότι δεν λύθηκε το πρόβλημα. Και σε μένα παρουσίασε τρέμουλο από 1η σε 2ά, χωρίς να υπάρχουν σφάλματα κατά διάγνωση. Μόνο μετά από πολλές επισκέψεις διορθώθηκε το πρόβλημα με αλλαγή συμπλέκτη. Στην αρχή διαμαρτυρήθηκα 3-4 φορές που στις 2 αντιπροσωπίες όπου η απάντηση ήταν είναι "μια χαρά", μετά από μερικούς μήνες ξαναπήγα σε μια 3η αντιπροσωπία. Εκεί μου είπαν τη διαδικασία: πρώτα σου κάνουν αναβάθμιση, αν το πρόβλημα παραμένει τότε πάνε για αλλαγή διπλού συμπλέκτη, αφού κάνουν μετρήσεις και πάρουν έγκριση, σε περίπτωση προβλήματος, τα επόμενα στάδια είναι να αλλάξει το mechatronic ή/και μετα ολόκληρο κιβώτιο. Μου έδειξε ο τεχνικός το ξηλωμένο σετ διπλού συμπλέκτη από το audi Α3 που ήταν εκεί και είχε το ίδιο πρόβλημα. Πάντως απ’ ότι φαίνεται εδω στο φόρουμ, συνήθως το πρόβλημα λύνεται με την αλλαγή διπλού συμπλέκτη.
  8. Μάλλον δεν είναι πρόβλημα το ίδιο γίνεται και στο γκολφ6 που έχω: όταν σβήνει ο κινητήρας, οι υαλοκαθαριστήρες ανασηκώνονται και οι δυο, αλλά μόνο ο δεξιός φαίνεται. Επίσης σ' αυτή την θέση βρίσκονται όταν έχουν χρησιμοποιηθεί τελευταίο διάστημα μερικών δευτερόλεπτων (μετά κατεβαίνουν).
  9. Έστειλα για το παραπάνω πρόβλημα e-mail στην Kosmocar A.E. και σήμερα πήρα τηλεφωνικός την κλασική απάντηση: "Φυσιολογική συμπεριφορά" Επίσης έστειλα e-mail με όλες τις "Φυσιολογικές συμπεριφορές " στο Γερμανικό e-mail ... προς το παρόν δεν πήρα καμία απάντηση.
  10. Νέα ανακάλυψη: Με το κλειδί στην μίζα και κατεβασμένα όλα τα παράθυρα 1) πατάμε να ανέβουν και τα 4 παράθυρα 2) Την στιγμή που ανεβαίνουν βγάζουμε το κλειδί και ανοίγουμε την πόρτα. Αποτέλεσμα: τα μπροστινά παράθυρα συνεχίζουν, ενώ τα πίσω σταματάνε!!!!
  11. μάλλον συνεχίζουν το "κάπνισμα": στο Golf 6 / Scirocco μερικές φορές καθρέφτες ανοίγουν οπότε θυμηθούν(υπάρχει αδικαιολόγητη καθυστέρηση που ανάλογα με την περίπτωση φτάνει έως μισό λεπτό ) δεν ξέρω αν το ίδιο ισχύει και για το μηχανισμός αναδίπλωσης καθρεφτών για Golf 5
  12. Μετά από πολλές επισκέψεις στις αντιπροσωπίες αυτό πρόβλημα (το οποίο το ονόμαζαν φυσιολογική συμπεριφορά) λύθηκε. Χρειάστηκαν όμως σχεδόν δύο χρόνια !!!!! Μέχρι σήμερα αυτό πρόβλημα παραμένει άλυτο!!!! Επίσης συνεχίζω να χω πρόβλημα με αναδιπλούμενους καθρέπτες: συνήθως ανοίγουν αμέσως, αλλά ορισμένες φορές η καθυστέρηση φτάνει μέχρι το μισό λεπτό ! Υ.Γ.: και όλα αυτά κατά την VW είναι δεν είναι προβλήματα, αλλά "φυσιολογική συμπεριφορά"
  13. Θεωρητικά για το καλό είναι, αλλά σε μένα μου τύχε μια "κακή" αναβάθμιση (tsi 122), μετά την οποία ζωντάνεψε λίγο ο κινητήρας, αλλά μου άναβε το λαμπάκι EPC κάποιες φορές. Πήγα στην αντιπροσωπία όπου μου είπαν μάλλον φταίει βενζίνη και να αλλάξω βενζινάδικο, αλλά το λαμπάκι συνέχιζε να διαμαρτύρεται. Μετά από μερικές βδομάδες με ενημέρωσαν, ότι το ψάχνουν οι γερμανοί, μετά από μερικούς μήνες περάστηκε καινούρια αναβάθμιση, η οποία έλυσε το πρόβλημα, αλλά μου φαίνεται έχασε λίγο δύναμη.
  14. Και γω έχω προβλήματα με τα παράθυρα(τώρα κάνουν κι' άλλα κόλπα) και με τους καθρέπτες από τότε που το αγόρασα, αρχικά το έλεγαν φυσιολογικό . Τελευταίο μήνα άρχισε επιτέλους να το ψάχνει η αντιπροσωπία: αρχικά αποσυνδέθηκε ξένος εξοπλισμός μετά αλλάχτηκαν οι διακόπτες, τελευταία έγιναν διάφορες μετρήσεις και τώρα περιμένω + μια άλλη αντιπροσωπία ξύπνησε και με πήρε τηλ (μετά από μισό χρόνο ) για να ξαναελέγξουν τα παράθυρα. Οπότε πιστεύω ότι σύντομα θα λυθούν προβλήματα. Κάλο θα ήταν να περάσεις από αντιπροσωπία, γιατί τώρα απ' ότι φαίνεται άρχισαν να το ψάχνουν.
  15. Μόλις διαβασα ότι και η Toyota θα προχωρήσει στην υιοθέτηση τούρμπο και άμεσου ψεκασμού για τους κινητήρες της!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.