Jump to content

red Gti V

Members
  • Posts

    112
  • Joined

  • Last visited

About red Gti V

  • Birthday 04/23/1983

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

red Gti V's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. +1!!! Κι εγώ επειδή το έχω δωρεάν (σε επιχείριση φίλου) έχω πειραματιστεί πολλές φορές στο παρελθόν βάζοντας και βγάζοντας άζωτο με διάφορες πιέσεις, σε διαφορετική μάρκα ελαστικών, με διάφορες ρυθμίσεις ανάρτησης, χειμώνα-καλοκαίρι και το μόνο που διαπίστωσα είναι οτι με τον απλό αέρα είναι καλύτερο σε συμπεριφορά (και κυρίως σε "κοπάνημα" παρόλο που έβαζα τη στάνταρ πίεση και όχι παραπάνω στο άζωτο). Τώρα το λόγο και τι ακριβώς συμβαίνει δε το ξέρω, δε μπορώ να το εξηγήσω τι ακριβώς καλύτερο έχει ο αέρας, δεν το ψάχνω και απλά το αναφέρω. Το ίδιο ακριβώς έχει παρατηρήσει και φίλος μου επίσης με το ίδιο αυτοκίνητο Golf V Gti. Εγώ ξέρω οτι το άζωτο το βάζουμε στα φορτηγά γιατί δε διαστέλλεται όπως ο αέρας δλδ δεν αυξάνει πίεση και δεν κλατάρουν τα λάστιχα... Τώρα στα επιβατικά αυτοκίνητα δεν ξέρω αν όντως χρειάζεται και γιατί.
  2. Με ελατήρια μόνο ούτε που να το σκέφτεσαι. Θές κ αμορτισέρ. Εγώ παρόλο που το ήξερα, το έκανα (για οικονομικούς λόγους τότε) με HR κ σε λίγους μήνες δεν υπήρχε τίποτα κ πήγαινε βάρκα-γιαλό. Ό,τι ελατήρια κ να βάλεις το ίδιο θα γίνει αν αφήσεις τα δικά του αμορτισέρ. Θέλει bilstein sprint που έχουν πιο κοντά καλάμια όπως είπε κ ο Playmaker πιο πάνω. Εγώ μετά απο 6 μήνες που τα έβγαλα (HR-μαμα αμορτισέρ) να βάλω την PSS10, τα αμορτισέρ ήταν άχρηστα. Μια που τα πίεζες κ μια που έμεναν εκεί για πάντα... Δε δούλευε τπτ. Όσο για το αν θα είναι εντάξει μετά το "σωστό" χαμήλωμα απο θέμα συμπεριφοράς, μια χαρά θα είναι αλλά μη νομίζεις πως τα θετικά αποτελέσματα έρχονται απο το χαμήλωμα (αυτό πιο πολύ για μούρη είναι), το καλύτερο στήσιμο-δούλεμα που θα έχει το αμάξι-ανάρτηση μετά είναι που κάνει τη διαφορά.
  3. 4 χρόνια την έχω φτιάξει στον Παναγιώτη (Gp Exhaust) κ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Εγώ είχα πληρώσει τότε 500 απο καταλύτη κ πίσω με 2 καζάνια αλλά R32 απόληξη που είναι λίγο πιο μανούρα σε δουλειά. Ήταν το πρώτο που φτιάξανε με R32 προφυλακτήρα. Πρίν 2,5 χρόνια έφτιαξα κ το downpipe εκεί Φ76 με δικό μου καταλύτη όμως (τον έφερα εγώ απο Αμερική). Πολύ καλή κ ποιοτική δουλειά τα παιδιά κ πάνω απ'όλα δοκιμασμένη στο χρόνο... Βασικά όλοι στο χώρο καλοί είναι απλά κοίτα τιμή κ μη μπλέξεις με τίποτα Κινέζικα καζάνια κτλ. Πιστεύω πως ο συνδιασμός χρήματα-δουλειά που θα βρείς στα παιδιά δεν υπάρχει. Όσο για το "να βάλω εισαγωγή ή εξάτμιση..." αυτό δεν υπάρχει. Είναι σαν να ρωτάς να πάρω σάντουιτσ ή κόκα-κόλα...; Είναι 2 διαφορετικά πράγματα που χρειάζονται κ τα δύο αλλά αν έχεις φίλτρο πάνελ όπως λές βάλε καλύτερα την εξάτμιση. Μην ξεχνάς όμως πως τη δουλειά την κάνει το downpipe με τον καταλύτη. Επόμενος στόχος σου είναι αυτό. Σιγά-σιγά, μη βιάζεσαι. Όλα θα τα βάλεις. Κανείς δε βρήκε τα λεφτά πεταμένα. Κ εγώ δεν τα έβαλα όλα μαζί... ΥΓ. Ο Παναγιώτης είναι τόσο προσεκτικός στη δουλειά του που παρόλο που είμαι τικάκιας με το αμάξι (πόσο μάλλον πρίν 4 χρόνια...) απο ένα σημείο κ μετά βγήκα έξω κ χάζευα στη Θηβών. Εσύ του είπα είσαι χειρότερος απο 'μένα...!!!
  4. Ελπίζω να τα καταφέρεις!
  5. Δε μιλάω για απλό θόρυβο-τρέμουλο, που μπορεί να το ακούσεις κ σε μια λακούβα π.χ. η οτιδήποτε άλλο. Μιλάω για καθαρό μηχανικό θόρυβο (σχετικά έντονο) που είναι λές κ είναι απόλυτα συντονισμένος με τις στροφές του κινητήρα... Ακούγεται ΜΟΝΟ στο ρελαντί. Είναι πολύ απλό. Άν το σηκώσεις στο ανεβατόριο κάνει μπάμ ο θόρυβος στο φίλτρο, ΑΝ είναι κ εσένα εκεί το πρόβλημα...
  6. Toulάκι... Άν ποντάρεις στη αντιπροσωπία... σώθηκες!
  7. "δεν την εχω ευχαριστηθει πληρως συν το γεγονος οτι με τις 19αρες ζαντες εχω τριβη του λαστιχου στο θολο.." Μόνο κ μόνο γι αυτό που διάβασα, στα υπόλοιπα δε μπορώ να σε βοηθήσω, σου παραθέτω το παρακάτω topic στο οποίο εξηγώ αναλυτικά τι θα κάνεις για να γλυτώσεις απο το πρόβλημα αυτό. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35134 Έναν ολόκληρο χρόνο τώρα έχω βρεί την υγειά μου κ κίχ απο τους θόλους ΚΑΙ με 19άρες ΚΑΙ με κάργα χαμήλωμα ΚΑΙ με τέρμα στρίψιμο!!!
  8. Άν κάποιος ακούσει ένα συντονισμένο θόρυβο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου κάτω απο τα καθίσματα κ στην περιοχή του ρεζερβουάρ... Άν ο θόρυβος με το που πατάς λίγο γκάζι κ σηκώνει έστω κ 100 στροφές εξαφανίζεται, μήν πανικοβληθείτε άδικα (κ το λέω αυτό γιατί ο θόρυβος ακούγεται εντελώς μηχανικός, όχι τρέμουλο κτλ. κ εγώ σκέφτηκα αμέσως την πίσω τρόμπα γιατί δεν υπάρχει κ τίποτε άλλο εκει πίσω...) Το σήκωσα στο ανεβατόριο κ ο ήχος ερχόταν απο το ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (που είχε 11500km) το οποίο το άλλαξα κ όλα κομπλέ. Υπάρχει κάποιος ρυθμιστής πίεσης εκεί μέσα κ μάλλον είχε στεναχωρεθεί απο την κλεισούρα κ τη μυρωδιά...!!!
  9. Λοιπόν! Το ίδιο κάνει κ εμένα. Το ξεκίνησε πρίν κάτι μήνες που είχε μείνει σε ακινησία για ένα διάστημα κ είχε μείνει απο μπαταρία... Απο το φόρτισμα της μπαταρίας κ μετά που ξαναδούλεψε, κάθε φορά που το βάζω μπροστά, δεν κατεβαίνουν αμέσως τα παράθυρα κ οι καθρέφτες δεν κουνιούνται (για τσεκαρέ το κι αυτό) παρα μόνο μετά απο μερικά δευτερόλεπτα... Το κοίταξα στο vag-com κ δε βγάζει βλάβη. Εγώ πιστεύω πως χρειάζεται κάποια κωδικοποίηση που μπορεί να έχασε λόγο του οτι έμεινε χωρίς ρεύμα για κάποιο διάστημα. Άν ξέρει κάποιος ας μας πεί...
  10. Δέν έχει λυθεί ακόμα... Δεν έχω ασχοληθεί δλδ.
  11. Καμιά φορά χτυπάει το κλίπς της ζώνης του συνοδηγού πάνω στην κολώνα κ κάνει θόρυβο... Για ρίξε μια ματιά!
  12. Μολις το τσεκαρισα κ στο δικο μου γυρναει παντα ολη μαζι με η χωρις κλιματισμο... Οποτε δε μπορουμε να δουμε αν κομπλαρει η οχι (γινεται εσωτερικα αυτο). Αυτη τη στιγμη που μιλαμε, δουλευει το αμαξι, ο κλιματισμος ανοικτος κ ψυξη δε φερνει. Ουτε η σωληνα του κρυου εχει κρυωσει. Εχει την ιδια θερμοκρασια με την αλλη. Αρα δεν εχει κομπλαρει λογικα. Αυτο μπορει να ωφειλεται σε καποιον αισθητηρα η βαλβιδα κ αν ναι σε ποιον; Αν ξερει κανεις απανταει...
  13. Οχι. Κανενα θορυβο. Εμενα απλα υπαρχουν φορες που μπρει να το πατησω κ να φερνει κανονικα ψυξη κ αλλες που να βγαζει αερα σαν να το εχεις στο ECO.
  14. Το εκανα χτες αυτο. Οι σωληνες ζεστοι (κανονικη θερμοκρασια) κ οχι ο ενας πιο κρυος, οταν δε στελνει ψυξη μεσα. Οποτε δε στελνει καθολου τοτε. Μου ειπαν κ κατι για μια φισα-αισθητηρα πανω στον κομπρεσορα... Ξερει κανεις τιποτα; Οσο για το συμπλεκτη που μου λες (κομπλερ) του κομπρεσορα, πως μπορουμε να το δουμε αυτο;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.