vassat
Members-
Posts
84 -
Joined
-
Last visited
About vassat
User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Δήμος
Δεν έχει οριστεί
-
Νομός
Αττικής
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
vassat's Achievements
VWClub Member (1/1)
1
Reputation
-
Golf 4 Gti - Hybrid Κ04-064 VS Big Turbo σε 20VT
vassat replied to daemon's topic in Engine - Petrol
Οι μεταδόσεις (Haldex και οι 6άρες με κεντρικό) μέχρι ποια ιπποδύναμη είναι ΟΚ/safe; / Β -
Golf 4 Gti - Hybrid Κ04-064 VS Big Turbo σε 20VT
vassat replied to daemon's topic in Engine - Petrol
Many Thanks! / B -
Golf 4 Gti - Hybrid Κ04-064 VS Big Turbo σε 20VT
vassat replied to daemon's topic in Engine - Petrol
Σωστά... δεν διευκρίνησα, εννοώ όσον αφορά την βελτίωση του 1.8tsi μπορούν να τοποθετηθούν οι αντίστοιχοι υπερσυμπιεστές(από TTS/TTRS) με τα ανάλογα περιφερειακά; / Β -
Golf 4 Gti - Hybrid Κ04-064 VS Big Turbo σε 20VT
vassat replied to daemon's topic in Engine - Petrol
Τα ίδια ισχύουν και για τον 1.8tsi (16v); / B -
Ρεκτιφιέ γιατί; Οι κύλινδροι πως επηρεάστηκαν; Σίγουρα απαιτείται λύσιμο της κεφαλής, έλεγχος όλων των βαλδίβων αφού εξαρμοστούν, επισκευή στη κεφαλή (τσιμουχάκια κτλ) και καινούργια ανταλλακτικά. Για τη περίπτωση που απαιτείται ρεκτιφιέ, αν γίνει σωστά, δεν υπάρχει πρόβλημα. / Β
-
Επιπλέον, ποιές μετρήσεις είναι αποδεκτές και πάνω από όριο απαιτείται διορθωτική ενέργεια, επισκευή; / Β
-
Σωστα bp, castrol, aral, ειναι μια εταιρεια, καποιες συσκευασιες ειναι ακριβως ιδιες, μονο το χρωμα και τα αυτοκολλητα αλλαζουν. Β
-
Σε τι συνισταται το ιταλικο tune-up; / B
-
Λογικό ακούγεται: χειμώνας->χαμηλές θερμοκρασίες->χαμηλό ιξώδες->μεγαλύτερη αντίσταση... (αναφέρομαι σε πάνω/κάτω ίδια θερμοκρασία -2/3 βαθμοί διαφορά- κινητήρα). / ΒΣ
-
Έχω κάνει την εξής παρατήρηση και παρακαλώ επιβεβαιώστε ή όχι: όταν αλλάζω λάδια η κατανάλωση στο ρελαντί είναι περίπου 0,6lt/h, όταν τα λάδια φθάσουν 6,5/7,5Κ ανάλογα (και) την χρήση κατά το προηγούμενο διάστημα, η κατανάλωση "πέφτει" ακόμα και σε 0,3lt/h, στην ίδια θερμοκρασία, χωρίς a/c. Το ανωτέρω το ερμηνεύω ως υποβάθμιση του λαδιού, μείωση του ιξώδους του, μικρότερη αντίσταση=> μικρότερη κατανάλωση. Όπερ κάθε 7,5Κ τα λάδια παίρνουν την άγουσα. / ΒΣ
-
Ευχαριστώ, είναι και κοντά, θα ρωτήσω. / ΒΣ
-
55998χλμ αφή CEL, διάγνωση: αντλία νερού και N249. Ερώτηση: θα μπορούσατε να μου προτείνεται ένα οικονομικό και αξιόπιστο επισκευαστή(Αθήνα), με πμ; / ΒΣ
-
Googlισε μέθοδος pdr και περιοχή που ενδιαφέρει. Προσωπικά είχα αποκαταστήσει χαλάζι πλήρως και πολύ οικονομικά στο Κερατσίνι, δεν ξέρω λεπτομέριες εφαρμογής της μεθόδου pdr αλλά το αποτέλεσμα είναι άψογο. / ΒΣ ΥΓ Ότι κι αν επιλέξεις, χρήσιμο θα ήταν να γράψεις ένα feedback να το έχουμε υπόψιν.
-
Δηλαδή οι νέοι TSi έχουν διαφορετικούς κωδικούς για τα συγκεκριμένα εξαρτήματα; με άλλα λόγια έχουν παραχθεί από το εργοστάσιο βελτιωμένα; και αν ναι, ποια είναι αυτά, από ποιο μοντέλο τι κωδικοί; και το κυριότερο "ταιριάζουν" στον TSi 140ΗΡ; Επίσης έχεις να προτείνεις κάποιο συνεργείο στην Αθήνα που γνωρίζει, έστω και με πμ; Ευχαριστώ. / ΒΣ