Jump to content

mikespi

Members
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

About mikespi

  • Birthday 08/03/1979

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

mikespi's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Αχά.... Τώρα κατάλαβα. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Φαντάζομαι κάποια στιγμή θα ζορίστηκε το μοτεράκι και άρχισε τα κόλπα.Θέλει την φροντίδα του τώρα. Ευχαριστώ και πάλι.
  2. Χαιρετώ την ομάδα.Μήπως γνωρίζει κάποιος τι σημαίνει το παρακάτω μήνυμα?? Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl Part No SW: 1K0 907 044 DD HW: 1K0 907 044 DD Component: ClimatronicPQ35 130 1213 Revision: 00130023 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 1 Fault Found 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Δεν έχω αντιληφθεί κάποια δυσλειτουργία,αλλά μου το βγάζει συνέχεια.
  3. Γιατί να μην είναι συμβατό? Πήρα και μετατροπέα ειδικό για Golf για να συνδεθεί στη φίσα του αυτοκινήτου.Δουλεύει κανονικά απλά πρέπει να το κλείνω με το χέρι.
  4. Χαιρετώ για άλλη μια φορά την ομάδα. Θα ήθελα τα φώτα σας γιατί το έχω ψηλοχάσει.Πήρα το Kenwood DPX504BT για να αλλάξω το RCD300. 1.Αν έχω καταλάβει καλά θα έχω ένα error στο VAg com,λόγο του Canbus,που δε μας πειράζει.Σωστά? 2.Από που θα πάρω ρεύμα για να σβήνει το "εργαλείο" μαζί με το κλειδί ? 3.Η φίσα που έχει πάνω το αυτοκίνητο βγάζει δύο κόκκινα καλώδια με μόνιμο ρεύμα.Είναι και τα δύο καλά? 4.Το Kenwood έχει ένα καλώδιο για Dimmer.Μπορώ να το συνδέσω κάπου έτσι ώστε να δουλεύει μαζι με το dimmer του αυτοκινήτου? 5.Ο αντάπτορας για την κεραία που πήρα από ebay έχει μία είσοδο και όχι δύο που έχει το αμάξι.Έβαλα το ένα και δουλεύει.Το άλλο είναι άλλη κεραία,σε άλλο σημείο? Ευχαριστω εκ των προτέρων
  5. Αααααααα μάλιστα.Τώρα εξηγούνται όλα.Σε ευχαριστω rivol.
  6. Ωραία,αλλά τωρα πως δουλεύει? Το rcd 300 δε το χρειάζεται?
  7. Καλημέρα σε όλους. Αποφάσισα να αλλάξω το rcd 300 του Golf V και ένας μάστορας μου είπε ότι πρέπει να βάλω και ενισχυτή κεραίας extra γιατί αλλιώς δε θα πιάνει .Ισχύει κάτι τέτοιο?? Απ'ότι ξέρω,η κεραια που έχει από τη μαμά του έχει ενίσχυση πάνω της.Δε μπορώ να χρησιμοποιήσω την ήδη υπάρχουσα εγκατάσταση ? Έχει κανείς εμπειρία στο θέμα??? merci
  8. Είσαι αρχηγός,σε ευχαριστώ.
  9. Χαιρετώ και πάλι την ομάδα, μήπως ξέρει κάποιος πως αφαιρείται το πλαστικό που βρίσκεται κάτω αριστερά του οδηγού ; Προσπάθησα αλλά δε τα κατάφερα.Κάτι κάνω λάθος.Προσπαθώ να βρω τον συναγερμό που βρισκεται εκεί από πισω.
  10. Μήπως υπάρχει ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα???
  11. Χαιρετώ και καλημέρα. Όπως λέει και ο τίτλος έχω λίγα (1-3) missfires όταν το ζεσταίνω στους κυλίνδρους 3 ή 4.Δεν καταλαβαίνω κάποιο πρόβλημα,απλά στο vag-com τα είδα όταν έκανα έλεγχο.Όταν ζεσταθεί δεν βγάζει τίποτα. Είναι φυσιολογικό αυτό?
  12. Μακάρι να είναι έτσι,απλά μου έκανε εντύπωση που δεν έχω δει στο forum κάποιον να λέει ότι το έσπασε.
  13. Βασικά αναφέρομαι σε όλους τους TSI κινητήρες που εύκολα πέρνεις πολλά άλογα.Συμφωνώ ότι το πόδι του καθενός κάνει την διαφορά,αλλά νομίζω ότι αν γράψουν πολλοί την εμπειρία τους θα μπορέσουμε να βγάλουμε έναν μέσο όρο για την ευαισθησία ή την ανοχή,αν θέλετε, των TSI. Εγώ έχω Golf V με ελαφρύ προγραμματάκι (195hp) και θέλω να πιστεύω ότι δεν τον ζορίζω ιδιαίτερα.Κάνω λάθος ή όχι?
  14. Καλησπέρα σε όλους. Η ερώτηση μου νομίζω είναι απλή.Έχω διαβάσει πολλά θέματα στο forum αλλά δεν έχω καταλάβει τελικά αν αυτοί που πείραξαν το μοτέρ(1ο,2ο,3ο στάδιο) το έχουν πληρώσει ακριβά.Τελικά αντέχει ή όχι.Δε μιλάω για αισθητήρες,μπουζί και ψιλοπράγματα.Μιλάω για τούρμπο,φλάτζες,πιστόνια,μπιέλες,καπάκια,σασμάν κτλ. Τι λέτε?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.