Jump to content

sylvester

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About sylvester

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    Audi A418TQ B5 - Golf Mk5 1.4TSI

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    Γριά

Recent Profile Visitors

2,397 profile views

sylvester's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Συγνώμη Κρίτωνα , αλλα χρωστάς μια απάντηση: Είναι αλήθεια αυτά που γράφει ο Κύριλλος για το Skoda Octavia 5 RS ( μπαροβαλβίδες - κλπ ) η όχι ? Είναι "βρώμικος" πόλεμος ? Εκτός και εαν θεωρείς "βρώμικο" πόλεμο το να βγαίνουν τα στραβά ενός "επαγγελματία" στην φόρα ... τότε ναί παώ πάσο. Αλλα δεν νομίζω οτι εχουν την ιδια γνώμη τα μελη του φόρουμ, που θέλουν την αλήθεια (με αποδείξεις βεβαίως). Οπότε: Δεν μπορείς να κατηγορείς για βρώμικο πόλεμο ( και να ζητάς ΒΑΝ )χωρίς να δώσεις απάντηση στο παραπάνω .... Περιμένουμε λοιπόν
  2. ιδού σε ISO correction: http://www.overload-performance.gr/site/new-index.php?type=.&f=dyno-conv Οι μεγάλες απώλειες να σε "φοβίζουν" ... μολις βρώ καιρό, θα ετοιμάσω και ενα αρθράκι " οδηγός αρχαρίων περί δυναμομετρήσεων - τι να προσέχετε " να δείς μερικά κολπάκια που μπορούν να ανεβάσουν τις απώλειες
  3. Φυσικά και δεν ειναι σπινιάρισμα... απλά το μετριάζεις το γκάζι οσο χρειάζεται να μην σπινάρει. το εχεις κανει και εσύ πολλές φορές στον Τάσο... Logs την ώρα του dyno: Logs στον δρόμο:
  4. Δυστυχώς αγαπητέ Κρίτωνα, το μόνο που κάνεις με την στάση σου είναι να πλήττεις την αξιοπιστία του δυναμόμετρου 0-1000 και την ικανονοτητα του χειριστή / ιδιοκτήτη Κυρίου Αγγελίδη, καθώς όπως γράφεις εσύ έχεις αναλάβει να το σεταρεις κατά το δοκούν ... Μήπως θα πρέπει να βάλεις λίγο νερό στο κρασί σου? Γιατί πολλά από αυτά που γράφεις απέχουν από την πραγματικότητα .... (και το γνωρίζεις ...) Κώστας
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.