Jump to content

GEOBUZGEO

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About GEOBUZGEO

Other Info

  • Car Type
    Jetta

Recent Profile Visitors

1,302 profile views

GEOBUZGEO's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Επιτέλους μετά από ένα μήνα πήρα το αυτοκίνητο με την τρίτη λύση όπως προανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα.Όλα είναι τέλεια εκτός από ένα θέμα με την πεταλούδα (μου βγάζει εκτός τον κομπρέσορα).Σβήστηκε η βλάβη και δουλεύει άψογα μέχρι στιγμής.Άμα το ξανακάνει πάμε για αλλαγή πεταλούδας. Από θέμα ήχου και αίσθηση μηχανής είναι καλύτερο και από όταν το είχα πάρει καινούργιο.Για κατανάλωση και για ''γκάζια'' θα περιμένω λίγες ημέρες μέχρι να αλλάξω τα πρώτα λάδια στα 1000-1500 χλμ και θα ενημερώσω.Καλές Γιορτές σε όλους και χωρίς προβλήματα : )
  2. Τελικά πήγαν τα μπέκ για διάγνωση με υπέρηχο και τεστ στα 80 bar psi τα οποία πέρασαν με επιτυχία.Το αμάξι Νίκο έχει μόλις 47000 χλμ.
  3. Στην τρίτη λύση πήγα Κωνσταντίνε.Έχουν έρθει όλα τα ανταλλακτικά εκτός από τον κορμό που έρχεται αύριο.Στάλθηκε Αθήνα σε έναν ΣΤΆΘΗ νομίζω που ασχολείται με ''dragster'' για ρεκτιφιέ.Το μόνο πρόβλημα μέχρι στιγμής είναι ότι δεν αλλάζει ένα μόνο μπέκ και θέλει τετράδα.Είδα τα μανίσια πιστόνια με τα aftermarket και η διαφορά ομολογώ είναι τεράστια μόνο από το μάτι,θα φανεί βεβαίως στην πράξη.
  4. Ευχαριστώ φίλε μου,απ ότι θυμάμαι είχα κάνει μια αναβάθμιση στην vw σε ένα προγραμματισμένο σέρβις.Το θέμα είναι ότι είναι κρίμα να το πάθει από βενζίνη και όχι από καταπόνηση κτλ.Update μπορεί να κάνει και το συνεργείο έξω ή μόνο στην vw; Συμφωνώ μαζί σου Νίκο και πάω για την ακριβή λύση.Και ο μηχανικός μου είπε (για την δεύτερη λύση ότι θα υπάρχει διαφορά συμπίεσης στον ένα κύλινδρο και άλλα αμάξια λειτουργούν κανονικά και άλλα όχι) για το μόνο που θα είμαστε σίγουροι είναι η τρίτη λύση επειδή θα αλλαχτούν όλα και θα είναι στην ουσία μια καινούργια (ενισχυμένη) μηχανή. Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.
  5. Update: Τελικά το πήγα στην αντιπροσωπία και μετα απο ώρα (μου έλεγαν κατι για πολλαπλασιαστές) συμφώνησαν οτι είναι πιστόνι.300 ευρώ μόνο για να το πιάσουν στα χέρια τους χωρίς καμία έκπτωση γιατί λενε αν ηταν κατασκευαστικό λάθος θα έβγαινε στα 20000χμ και όχι στα 50000χμ.Αυριο θα το πάω σε συνεργείο έξω με την ελπίδα να μην πειράχτηκε ο κύλινδρος 850 ευρώ.Αν δεν πειράχτηκε θα γίνει αλλαγή με σφυρίλατα πιστόνια (100ευρώ η διαφορά με τα μανίσια) και θα μπεί πρόγραμμα-αναβάθμιση στα 225 άλογα.(κόστος 475 ευρώ) Update 2# Το αμάξι τελικά ανοίχτηκε από συνεργείο έξω.Τελική διάγνωση μηχανικού και λύσεις.Χτυπημένο πιστόνι (στα κανάλια του) και ο κύλινδρος στην 3η θέση ,ελαφρώς ασυγχρόνιστος κινητήρας (αλλαγή καδένας),2 βαλβίδες καμένες ,βλάβη από βενζίνη-μπέκ. Λύση πρώτη (φτηνή) 900 Ευρώ. Αλλαγή καδένας-1 πιστόνι μανίσιο-βαλβίδες-λάδια-μπουζί κτλ-μπεκ και ο θεός βοηθός. Λύση δεύτερη 1670 Ευρώ. Αλλαγή καδένας-1 πιστόνι μεγαλύτερο ήμισφυρήλατο καλής εταιρίας -ελατήρια -βαλβίδες-λάδια-μπουζί κτλ-μπεκ -ρεκτιφιέ (μόνο στον 3ο κύλινδρο). Λύση τρίτη (ακριβή) 2400 Ευρώ. Αλλαγή καδένας-4 πιστόνια σφυρήλατα κορυφαίας εταιρίας-ελατήρια -βαλβίδες-λάδια-μπουζί κτλ-μπεκ -ρεκτιφιέ (σε όλους τους κυλίνδρους για μεγαλύτερη διάμετρο στα πιστόνια)-(εγγύηση σε μελλοντική αναβάθμιση έως 280 άλογα). Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.
  6. Γειά σας παιδιά είμαι κάτοχος ενός jetta gt 160hp 2009 κινητήρας CAV (αγορά καινούργιο αυτήν την στιγμή έχει 50000χμ). Πριν λίγες ημέρες μου λέει η γυναίκα μου ότι έβγαλε βλάβη στο κοντέρ (το σήμα του μοτέρ) και όταν ανοίγω το καπό βλέπω λάδια στην εισαγωγή από το φίλτρο αέρα μέχρι την τουρμπίνα. Το πάω στο συνεργείο και μου λέει το παλικάρι κάτι κάνει επιστροφή τις αναθυμιασεις και πρέπει να βάλω το μηχάνημα. Βάζει το μηχάνημα και το πόρισμα σοκ είναι: πιστονι στην τρίτη θέση μάλλον από βλάβη (βενζίνης - μπεκ). Το λιγότερο 850 ευρώ και το χειρότερο 2500 ευρώ. Συμπίεση 11,5 τα άλλα και αυτό συμπίεση 3. Τι με συμβουλευετε να κάνω; Να πάω στην vw και να τους πω καινούργιο αμάξι το πήρα στα χέρια χωρίς καταπόνηση κινητήρα ποτέ ( η γυναίκα μου το έχει για μετακίνηση 3-4 χμ την μέρα); Συγνώμη για την έκθεση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.