Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

ksalex

Members
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About ksalex

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 06/12/1983

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  1. μάλλον δεν καταλαβες οπότε εξηγώ. το αμάξι έχει επέκταση εγγύησης μέχρι 12/05/2013. από τη στιγμή που στο εξουσιοδοτημένο δε μου έδωσε τιμολόγια αγοράς γνήσιων ανταλλακτικών vw, η εγγύηση δεν ισχύει και το ήξερα. εν γνώση μου πήγα στον εξουσιοδοτημένο, λόγω χαμηλότερου κόστους, γνωρίζοντας ότι τερματίζω την εγγύηση. αλλά είπα "δε βαριέσαι, τι θα πάθει μέσα σε έξι μήνες. αν πάθει κάτι θα το φτιάξω με τα λεφτά που γλιτώνω". τελικά το κόστος ήταν μεγαλύτερο και μου τη φύλαγε λίγες μέρες πριν λήξη η εγγύηση. στην ουσία με τα λεφτά που ήθελε η καρέντα για αλλαγή αντλίας πριν μου κάνουν την προσφορά, έκανα αλλαγή αντλίας και έχω το επόμενο service δώρο. δες το και αλλιώς. ποιος εξουσιοδοτημένος σου αλλάζει αντλία νερού και σου κάνει service 90.000km με 445€? όσο για το ότι προπλήρωσα δε με νοιάζει, έδωσα πιστωτική και μου έβαλαν 6 άτοκες δόσεις.
  2. τελικά αυτό ήταν το πρόβλημα. επιδιορθώθηκε σήμερα στην καρέντα πειραιά. το είχα πάει σε γνωστό συνεργείο του φόρουμ στο οποίο έκανα το service των 60.000km, αλλά δεν καταλάβαινε τι ήταν μόλις το άκουγε. μου είπε ότι θα έπρεπε να το αφήσω να το κοιτάξει. ο μηχανικός της καρέντα το κατάλαβε με την πρώτη γκαζιά και μου έκανε εντύπωση. δυστυχώς δεν είχα κάνει εκεί το προηγούμενο service και σταμάτησε να ισχύει η εγγύηση, οπότε το κόστος θα ήταν περίπου 450€. τελικά μετά από κουβέντα με το σύμβουλο, μου πρότεινε το εξής: δωρεάν το ανταλλακτικό και 50% έκπτωση στην εργασία για την αντλία, δηλαδή σύνολο 80€ με την προυπόθεση να προπληρώσω το service των 90.000km, δηλαδή 365€. Φυσικά το δέχτηκα, πλήρωσα 445€ αλλάχτηκε η αντλία με 2 χρόνια εγγύηση και έχω πιστωτικό σημείωμα 365€. μάλλον στην αντιπροσωπεία έριξαν λίγο νερό στο κρασί τους λόγω κρίσης...
  3. καλησπέρα σε όλους! θα ήθελα να ρωτήσω το εξής αν γνωρίζει κάποιος. εδώ και 10 μέρες ακούω ένα μεταλλικό θόρυβο από το χώρο της μηχανής, μπροστά από το συνοδηγό, σαν φτερωτή που βρίσκει κάπου. ακούγεται συνέχεια είτε κινείται το αυτοκίνητο, είτε όχι. δεν έχει σχέση αν έχω νεκρά ή ταχύτητα μέσα. δεν έχει σχέση αν είναι ανοιχτός ο κλιματισμός ή όχι. δεν ακούγεται τίποτα περίεργο στο cold start. δεν έχει σχέση αν κάνει κρύο ή ζέστη. ακούγεται μόνο όταν πατάω γκάζι από ρελαντί (700 στροφές) μέχρι περίπου 2000 στροφές. μόλις η βελόνα των στροφών αρχίσει να κατεβαίνει για να ηρεμήσει η μηχανή, παραμένει σαν τελευταίος ήχος. πάνω από 2000 τον χάνω γιατί τον καλύπτει ο ήχος της μηχανής. έχω διαβάσει όλα τα σχετικά στο φόρουμ και έψαξα πολύ για ήχους στο youtube. δε μοιάζει να είναι η καδένα χρονισμού, δεν κάνει σαν diesel. επίσης δεν έχω πτώση απόδοσης και δε μοιάζει με το πρόβλημα της αντλίας που αναφέρετε, αλλά σκέφτηκα να μην ανοίγω καινούργιο θέμα. το αυτοκίνητο είναι golf 5 tsi 140hp μαμά με 67.000km και αλλαγή λαδιών πριν 7.000km, καμία ένδειξη στο καντράν δεν έχει ανάψει. έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο?
  4. οταν πηγα να παραλαβω απο αντιπροσωπεια ηταν αναμμένο το λαμπακι. μου ειπαν οτι δεν εχει κατι, ισως κουνηθηκε ο αισθητηρας απο δυνατο κλεισιμο της πορτας (ειναι 2πορτο, οποτε λιγο πιο βαρια η πορτα.) μου εσβησαν το σφαλμα και απο τοτε κανενα προβλημα.
  5. θα συμφωνησω με τα παιδια παραπανω. αν η διαφορα αποδοσης ειναι αισθητη τοτε θελει ψαξιμο.και οταν λεμε ψαξιμο δεν εννοουμε απλως σκαναρισμα.θελει μετρησεις για να διαπιστωθει αν υπαρχει αποκλιση απο τις εργοστασιακες.εγω παντως θα το παω να το δουν και θα ζητησω και τις μετρησεις εκτυπωμενες..
  6. Νικο τι να κανω ? αφου μονο ετσι βρισκεις ακρη με την αντιπροσωπεια. με το να τους ζαλιζεις συνεχεια. παντως αφου ειπε οτι θα το κοιταξει θα κλεισω ραντεβου να το αφησω μεσα και θα του πω αλλαξε τη να τελειωνουμε.ιδωμεν. υγ. παντως ειναι πολυ ερασιτεχνες οσες γνωσεις και να διαθετουν. αν μου την αλλαζε κατευθειαν και εδειχναν ενδιαφερον καθε φορα που παω, ειλικρινα θα συνεχιζα στην αντιπροσωπεια και μετα την εγγυηση.αυτοι επιμενουν στη λογικη του να ξεπεταξουν τον πελατη.κριμα για αυτους...
  7. το πηγε σημερα βολτα ο τεχνικος και το μπουρδ@λο τουρμπιζει κανονικα και σφυριζει σαν πουλακι! μαλλον τον φοβηθηκε. .τελοσπαντων.μου λεει παρακολουθησε το και πες μου, τωρα δε μπορω να κανω κατι γιατι τουρμπιζει κανονικα.του λεω οτι το αμαξι δε τραβαει οπως πριν και μου λεει να το παω μεσα μια μερα για να το μετρησει και κρυο και ζεστο κ να δει μηπως φταει η βαλβιδα γιατι μπορει να εχει την παλια και οχι τη βελτιωμενη!!σας θυμιζει κατι? (Ν75?) ναι καλα διαβασατε.εμμεσως παραδεχτηκε οτι η παλια εχει θεμα και αν βρει διαφορες στις μετρησεις θα την αλλαξει.
  8. επειδη υποπτευομαι κ εγω το ιδιο προβλημα παω προχθες στην αντιπροσωπεια. το σκαναρει και μου δειχνει την οθονη. ολα εγραφαν οκ. μου λεει δεν εχεις κατι αν ηταν θα εβγαζε σφαλμα.ουτε καμια ν75 ουτε τπτ. μα του λεω η ν75 δεν φαινεται στο διαγνωστικο. ναι μου λεει αλλα μετραει υπερπληρωση και κατι αλλα οποτε εμμεσα βγαζει το σφαλμα για ν75. επειδη αυριο θα παω για βολτα με τον τεχνικο τι να κανω ρε παιδια? το αμαξι κοβει μετα τις 3000 στροφες.
  9. εγω δεν εμπιστευομαι κανενα στην αντιπροσωπεια.και αν ειναι κακης ποιοτητας βενζινη, τι εκανε? κοιταξε το φιλτρο βενζινης? ενας φιλος σε προηγουμενο post αναφερει οτι ειχε παρομοιο προβλημα και τελικα λυθηκε αλλαζοντας το φιλτρο.
  10. καλοφορετες φιλε, αλλα μου φαινεται οτι τις πληρωσες λιγο παραπανω απο το συνηθισμενο...
  11. μετανιωνω για 2 πραγματα. 1ον που δεν εβαλα νωριτερα μεμβρανες να σωθω απο τον ηλιο και 2ον που πηγα στον συγκεκριμενο και τετοια εποχη που γινεται χαμος.αν και ειναι καλος και μαλλον σε μενα ετυχαν τα στραβα, ωστοσο τα παιδακια που δουλευουν εκει ειναι τουλαχιστον αγενεστατα και με τελειως αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα εκθετωντας και τον ιδιο και τη φημη του. @joop δηλαδη εσενα δεν εχει καμια μικρη φουσκαλιτσα? εμενα ανα διαστηματα υπαρχουν αρκετες που φαινονται μονο απο πολυ κοντα.μηπως πρεπει να απαιτησω να σβησουν τελειως?
  12. εμενα παντως μετα απο 2 μερες δεν εχουν φυγει...επισης εκτος απο τις φουσκαλες υπαρχει και ενα σημαδι σα ρωγμη περιπου 10 ποντους στο ενα τζαμι που δεν τολμησα να αγγιξω μην κανω ζημια.θα μου πειτε γιατι δε το πας στο μαστορα? υπομονη δυο μερες ακομα..εκλεισα νεο ραντεβου για να διορθωσουν τις ατελειες και να αλλαξουν τη μια μεμβρανη γιατι ειναι τρια χιλιοστα πιο κατω απο το τελειωμα του τζαμιου και βγαζει ματι!! "ελα μωρε, δεν πολυφαινεται, χαρτι ειναι το αμαξι σου" απαντηση του τεχνικου! εκτος απο αυτο βρηκα μια χαρακια στο πλαστικο διπλα στο τζαμι, σπασμενη τη ροδελα που ρυθμιζει την πλατη του καθισματος και ελειπαν δυο μεταλλικες ταπες VW απο τις βαλβιδες των ελαστικων.ολα αυτα σε ενα φημισμενο εφαρμοστη στο Περιστέρι που εχουν βαλει μεμβρανες και πολλα μελη του forum...χμμ...
  13. το ιδιο βλεπω και εγω και αναρωτιεμαι αν πρεπει να αλλαξω βαλβιδες (Ν75,Ν249) ή φταιει τοσο πολυ η ζεστη και το επηρεαζει? απο την αλλη, περσι που το θυμαμαι παλι ζεστη ειχε αλλα δεν ηταν τοσο ψοφιο...
  14. ενταξει, αυτο που λες ειναι η πιο επιστημονικη εξηγηση αλλα προτιμω να το εφαρμοζω μεσα στην πολη για να εξοικονομω καυσιμο και μετα να το καιω στην εθνικη!! δε μπορω να παω με 80-90 στην εθνικη,τι να κανω, ειναι το ελλατωμα μου το ξερω :-)))
  15. μαλλον αυτη ειναι η εξηγηση που ψαχναμε :-)
×
×
  • Create New...