Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

AUDI7

Members
  • Content Count

    289
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

AUDI7 last won the day on October 24 2017

AUDI7 had the most liked content!

Community Reputation

126 Excellent

About AUDI7

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/27/1976

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

2,564 profile views
  1. Με την παρουσίαση του ανανεωμένου S4, η Audi τόλμησε να το προσφέρει αποκλειστικά με κινητήρα πετρελαίου. Συγκεκριμένα, το μοντέλο φορά τον 3,0-λιτρο V6 TDI κινητήρα που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt. Ο turbodiesel κινητήρας αποδίδει 347 άλογα με 700 Nm ροπής από τις 2.500 σ.α.λ έως τις 3.100 σ.α.λ και φορά ηλεκτρικό κομπρέσορα (EPC) με 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 0,5 kWh, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τον χώρο των αποσκευών. Η Audi ανακοινώνει ότι τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,8 δευτερόλεπτα (4,9 δευτ, η Avant έκδοση), αλλά έχει μετρηθεί ότι αυτά έρχονται σε 4,66 δευτ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Παραπάνω έχεις την ευκαιρία να δεις όλες τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του ανανεωμένου S4, σε ένα όμορφο video που έχει γυριστεί στην περιοχή του Bolzano, στην Ιταλία. Πηγή autoblog.gr
  2. Ο CEO της Audi Sport, Oliver Hoffman, σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε πως η επόμενη γενιά του R8 θα υιοθετήσει την ηλεκτροκίνηση, αλλά δεν έχει αποφασιστεί ακόμη το είδος της ηλεκτροκίνησης που θα χρησιμοποιηθεί. Αυτό σημαίνει πως το νέο R8, το οποίο αναμένεται το 2023, θα είναι υβριδικό και η λογική λέει πως το μοντέλο θα διαθέτει τον ίδιο υβριδικό V10 5,2-λίτρων κινητήρα που θα φορά και ο αντικαταστάτης της Huracan, μιας και Audi και Lamborghini συνεργάζονται πολύ στενά, προκειμένου να μοιραστούν το κόστος ανάπτυξης των νέων R8 και Huracan. Πηγή autoblog.gr
  3. Σχεδίαση Το νέο μοντέλο έχει αποκτήσει επιθετικό παρουσιαστικό με νέο bodykit, μεγάλες ζάντες 21″ ή 22″ και διπλές οβάλ απολήξεις εξατμίσεων. Το πλάτος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 8 εκατοστά, 4 σε κάθε πλευρά, υπάρχει η νέα Singleframe γρίλια σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, LED Matrix λέιζερ προβολείς, μεγάλες εισαγωγές αέρα και φουσκωμένα φτερά. Επίσης συναντάμε αεροτομή, διαχύτη και αρκετά μαύρα γυαλιστερά στοιχεία. Κινητήρας Το μοντέλο ζυγίζει 2.075 κιλά, 130 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά, λόγω του ήπιου 48V υβριδικού συστήματος και του περισσότερου βασικού εξοπλισμού. Κάτω από το καπό του κρύβει τον V8 4,0-λίτρων biturbo κινητήρα απόδοσης 600 ίππων με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,6 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη. Με το Dynamic πακέτο αυξάνεται στα 280 χλμ/ώρα, ενώ με το Dynamic plus πακέτο φτάνει τα 305 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων (οι 2, 3, 5 και προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων όταν δεν απαιτείται μεγάλη δύναμη. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο Tiptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει βελτιωθεί για ταχύτερες αλλαγές. Διαθέτει λειτουργία launch control, με την κίνηση να στέλνεται φυσικά σε όλους τους τροχούς σε αναλογία 40% μπροστά και 60% πίσω, ενώ για το φρενάρισμα υπάρχουν carbon-κεραμικοί δίσκοι. Το σύστημα τετρακίνησης, όταν απαιτηθεί, μπορεί να στείλει έως και το 70% της κίνησης στον μπροστά άξονα και έως το 85% στον πίσω. Ανάρτηση Το RS6 Avant είναι διαθέσιμο με δύο αναρτήσεις. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει η RS ενεργή αερανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό την επιλογή είτε της άνεσης, είτε της απόλυσης σπορ οδήγησης. Μπορεί να σκληρύνει αυτόματα όταν υπάρχουν στροφές, ενώ χαμηλώνει το ύψος κατά 1 εκατοστό σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ώρα. Επίσης μπορεί να αυξήσει το ύψος κατά 2 εκατοστά όταν το αυτοκίνητο διασχίζει σαμαράκια κτλ. Υπάρχει επίσης η RS σπορ ανάρτηση με Dynamic Ride Control και ενεργά υδραυλικά αμορτισέρ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης μέσω του Audi drive select, το οποίο έχει έξι προγράμματα λειτουργίας τα comfort, auto, dynamic, efficiency, RS1 και RS2, με τα δύο τελευταία να είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα από τον οδηγό και ενεργοποιούνται μέσω του κουμπιού RS Mode που βρίσκεται στο τιμόνι. Τα πρώτα πέντε αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης, του σύστηματος τετρακίνησης, του quattro sport διαφορικού και του ήχου της εξάτμισης, με το RS2 να αλλάζει και τις ρυθμίσεις του ESC. Εσωτερικό Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″, οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,1″, αλλά και μια δεύτερη οθόνη 8,6″ μέσω τις οποίας ρυθμίζονται αρκετές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα κλιματισμού. Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων εκτός των άλλων προβάλλονται στοιχεία από την πίεση των ελαστικών, την ροπή και την ιπποδύναμη του κινητήρα, την θερμοκρασία λαδιού, την πίεση των turbo, αλλά και χρονομετρημένοι γύρους, μετρήσεις επιτάχυνσης και δυνάμεις g που δημιουργούνται. Τα σπορ καθίσματα είναι κλιματιζούμενα και φέρουν λειτουργίες μασάζ. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει μεγάλη πανοραμική οροφή, ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 19 ηχεία, ιονιστής, αρωματικό χώρου και άλλα. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 565 λίτρα και μπορεί να φτάνει μέχρι και τα 1.680 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Πωλήσεις Η επίσημη παρουσίασή του Audi RS6 Avant θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στη Γερμανία κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020. Πηγή autoblog.gr
  4. Μέσα στο έτος η Audi Sport θα παρουσιάσει έξι νέα RS μοντέλα, δίνοντας για την ώρα μια teaser φωτογραφία τους. Πρόκειται για τα RS Q3 και RS Q3 Sportback που θα φορούν τον 2.5 TFSI των 400 ίππων, το RS7 Sportback που θα φορά τον 4,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα απόδοσης κοντά στα 600-700 άλογα και το RS6 Avant που θα προσφέρεται με τον ίδιο κινητήρα με το RS7. Επίσης θα δούμε το RS Q8 που και αυτό αναμένεται να διαθέτει τον ίδιο κινητήρα με τα RS6 και RS7, ενώ τέλος θα δούμε το ανανεωμένο RS4 Avant που θα κρύβει κάτω από το καπό του τον V6 2,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 450 ίππων. Πηγή autoblog.gr
  5. Η Audi πραγματοποίησε σήμερα την ετήσια γενική συνέλευσή της όπου μίλησε τόσο για το 2018, όσο και για το τι ετοιμάζει για το μέλλον. Το 2018 δεν ήταν η καλύτερη χρονιά της Audi. Η εταιρία επηρεάστηκε από την μετάβαση στο νέο πρότυπο εκπομπών WLTP, που είχε ως αποτέλεσμα να διακόψει την διαθεσιμότητα πολλών μοντέλων της στην Ευρώπη, κάτι που είχε αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις της. Πέρυσι η εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους πούλησε 1.812.485 αυτοκίνητα, 3,5% λιγότερα σε σχέση με το 2017 1.878.105. Τα έσοδα ανήλθαν σε 59,25 δισ. ευρώ, με τα λειτουργικά κέρδη μετά φόρων να φτάνουν τα 3,53 δισ. ευρώ (4,67 δισ. ευρώ το 2017), με το περιθώριο κέρδους να μειώνεται από το 8,5% του 2017 στο 7,9%. Πως σκέφτεται η Audi να επανέλθει; Μα φυσικά να προσφέρει νέα μοντέλα στην αγορά. Για φέτος η γερμανική εταιρία προγραμματίζει να βγάλει στην αγορά το E-Tron Sportback, το Q2 L E-Tron για την αγορά τις Κίνας, το Q3 Sportback, τα ανανεωμένα A4 και Q7, 9 S μοντέλα και 4 R και RS μοντέλα. Ανάμεσα σε αυτά θα συναντάμε τα S8, SQ8, S7 Sportback, S6 Sedan, S6 Αvant, S5 TDI, SQ3, RS7 Sportback, RS Q3 και RS6. Η εταιρία θέλει μέχρι το 2025 να προσφέρει 30 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, αλλά και 15 διαφορετικά mid-range και full-size μοντέλα, μιας και σε αυτές τις κατηγορίες θα δώσει βάση. Πηγή autoblog.gr
  6. Το επόμενο Audi TT θα έχει ηλεκτροκινητήρα. Τα μικρά σπορ αυτοκίνητα μπαίνουν στην… καθαρή εποχή, για να μην εξαφανιστούν. Κάποιοι έλεγαν πως το Audi TT ήταν είδος υπό εξαφάνιση. Τελικά μπορεί να έχει μέλλον, αφού ένα από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου (και υπεύθυνος του τμήματος Technical development) o Hans-Joachim Rothenpielerο προσπαθεί να πείσει τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου να εξελίξουν ένα σπορ αυτοκίνητο με καθαρό ηλεκτρικό κινητήρα. Οι προοπτικές για το εικονικό σπορ αυτοκίνητο της Audi, το οποίο έκανε το ντεμπούτο της πριν από περισσότερα από 20 χρόνια, αμφισβητούνται όλο και περισσότερο χάρη στις μικρές συνολικές πωλήσεις και τις πιέσεις της νομοθεσίας για τις εκπομπές CO2. Πληροφορίες μέσα από την Audi πρότειναν ότι μια ιδέα μπορεί να είναι η ανάπτυξη ενός τετράθυρου διαδόχου του TT το: «TT Sportback» το οποίο θα έχει σαν βάση το μοντέλο Mk3. Ωστόσο, υπάρχει η σκέψη (η οποία κερδίζει έδαφος) ώστε η Audi να διατηρήσει ένα δίπορτο σπορ αυτοκίνητο στην γκάμα της. «Στην Audi, χρειαζόμαστε αυτοκίνητα όπως το δίθυρο TT» δήλωσε ο Rothenpieler και πρόσθεσε: «Είναι στο DNA της μάρκας μας. Αγωνίζομαι πραγματικά για αυτό το αυτοκίνητο και θα προσπαθήσω να πείσω τους συναδέλφους μου ότι πρέπει να το κάνουμε. Όμως είναι καλύτερο να μεταφέρουμε όλα αυτά τα αυτοκίνητα, όπως το TT, σε ένα… ηλεκτρικό μέλλον». Ο Rothenpieler σε συνέντευξη του σε Αγγλικό site τεχνολογίας παραδέχθηκε ότι οι συνομιλίες για το ηλεκτρικό «μέλλον» του TT περιλαμβάνουν την ιδέα τόσο των plug-in υβριδικών όσο και των καθαρά ηλεκτρικών μοντέλων. Ωστόσο, αποκάλυψε επίσης ότι οι συζητήσεις για μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση βρίσκονται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο. «Για αυτοκίνητα όπως το TT, η μπαταρία στο πάτωμα είναι ένα πρόβλημα», είπε ο υπεύθυνος του τμήματος Technical Development και πρόσθεσε: «Κανονικά σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έχετε έναν τροχό σε κάθε γωνία του αμαξώματος και τις μπαταρίες στο κέντρο του. Έτσι το συνολικό ύψος του πατώματος είναι 12 ή 13 εκατοστά ψηλό. Αυτό κάνει τη βάση των καθισμάτων υψηλότερη. Έτσι, για μικρά, σπορ αυτοκίνητα με μόνο δύο καθίσματα, χρειαζόμαστε μια διαφορετική ιδέα – όπως ένα κομμάτι της μπαταρίας στο κέντρο του αυτοκινήτου και ένα άλλο κομμάτι μπροστά από τους μπροστινούς τροχούς ή πίσω από τους πίσω τροχούς». Η μάχη για το μέλλον των σπορ αυτοκινήτων της Audi περιλαμβάνει επίσης και το R8, παρόλο που οι προοπτικές του είναι επίσης πιθανό να συνδεθούν με τον δρόμο που θα ακολουθήσει η Lamborghini με την Huracan. Ο Rothenpieler πρόσθεσε: «Το μέλλον του R8 και του TT είναι το ίδιο. Νομίζω πως όταν παρουσιάσαμε το e-tron GT, κάναμε μία πραγματική δήλωση. Για μένα, το e-tron GT ήταν το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με το Audi Sport RS στο DNA του. Είναι λίγο μεγαλύτερο, αυτό το αυτοκίνητο, οπότε ήταν ακόμα δυνατή η χρήση της κανονικής διάταξης μπαταρίας. Αλλά αν μιλάμε για το R8 τότε ναι, πρέπει να διαιρέσουμε το σύστημα μπαταριών, όπως ακριβώς θα γίνει και με το TT». Πηγή newsauto.gr
  7. Η Audi παρουσίασε σήμερα στην έκθεση της Σαγκάη το AI:me Concept. Πρόκειται για ένα νέο αστικό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο πόλης, που μπορεί να μεταφέρει έως και τέσσερις επιβάτες και μας δείχνει το πως θα μοιάζει ένα μελλοντικό μοντέλο της Audi. Θα μπορούσε κάποιος να πει πως το συγκεκριμένο πρωτότυπο αποτελεί ένα φουτουριστικό A2 του μέλλοντος. Βασίζεται στην MEB πλατφόρμα του VW Group και παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένος στον πίσω άξονα, απόδοσης 170 ίππων. Αυτός αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 65 kWh, με την Audi να μην ανακοινώνει την αυτονομία του πρωτότυπου. Το Audi AI:me Concept έχει μήκος 4,3 μέτρα, πλάτος 1,9 μέτρα, ύψος 1,52 μέτρα και μεταξόνιο 2,77 μέτρων. Διαθέτει αυτόνομες λειτουργίες επιπέδου 4, τεχνητή νοημοσύνη και στο εσωτερικό συναντάμε κοφτό τιμόνι, ξύλινα διακοσμητικά και μια μεγάλη οθόνη που λειτουργεί τόσο ως πίνακας οργάνων, όσο και ως σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Πηγή autoblog.gr
  8. Η Audi παρουσίασε το Q4 e-tron concept, το πρωτότυπο ενός compact πεντάθυρου SUV μήκους 4,59 μέτρων, πλάτους 1,9 μέτρων, ύψους 1,61 μέτρου, με μεταξόνιο 2,77 μέτρα, που θα περάσει στη παραγωγή το 2020. Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 306 άλογα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 82 kWh που καταλαμβάνει σχεδόν όλο το χώρο που υπάρχει στο δάπεδο μεταξύ των δύο αξόνων. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 450 χιλιόμετρα, με την φόρτιση της μπαταρίας να γίνεται με ισχύ έως και 125 kW, με αποτέλεσμα η επαναφόρτισή της έως το 80% της χωρητικότητάς της να επιτυγχάνεται μέσα σε 30 πρώτα λεπτά της ώρας. Το μοντέλο να χρησιμοποιεί κυρίως τον πίσω ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων και των 310 Nm ροπής και όταν είναι απαραίτητο, χρησιμοποιεί τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα των 102 ίππων και 150 Nm ροπής, μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε τετρακίνητο. Έχει ιδανική κατανομή βάρους 50/50, χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 και προηγμένες δυνατότητες ανάκτησης ενέργειας. Πηγή autoblog.gr
  9. Η Audi γιορτάζει τα 10 χρόνια από τότε που πρωτοπαρουσίασε το R8 V10 στις 9 Δεκεμβρίου του 2008 και δημιουργεί μια ειδική έκδοση, το R8 V10 Decennium που θα προσφέρεται σε μόλις 222 μονάδες. Αυτές θα πωλούνται παγκοσμίως και στη Γερμανία ξεκινά από τις 222.000 ευρώ, 22.000 ευρώ περισσότερα σε σχέση με το R8 V10. Το Audi R8 V10 Decennium βασίζεται στο ανανεωμένο R8 V10 Plus και είναι βαμμένο στο ματ γκρι χρώμα “Daytona Gray”, έχοντας μπρονζέ λεπτομέρειες και ζάντες 20″, μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες, μαύρα σήματα και για όσους δεν τους αρέσει το γκρι ματ χρώμα, η Audi προσφέρει επίσης τα μεταλλικά Ascari Blue, Kemora Gray, Mythos Black, Floret Silver, και Suzuka Gray. Στο εσωτερικό συναντάμε μαύρες δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, χάλκινες ραφές και ειδικά μαρσπιέ στις πόρτες. Κίνηση παίρνει από τον V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 620 ίππων με 580 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 331 χλμ/ώρα. Πηγή autoblog.gr
  10. Η Audi παρουσιάζει το νέο SQ5 TDI, Το αυτοκίνητο φορά τον 3,0-λιτρο V6 TDI κινητήρα που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt, παρόμοιο με αυτό που συναντάμε στο SQ7 TDI. Ο turbodiesel κινητήρας αποδίδει 347 άλογα με 700 Nm ροπής από τις 2.500 σ.α.λ έως τις 3.100 σ.α.λ και φορά ηλεκτρικό κομπρέσορα (EPC) με 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τον χώρο των αποσκευών. Η Audi υποστηρίζει πως ο ηλεκτρικός κομπρέσορας εξαλείφει το turbo lag, με το SQ5 TDI να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο S tronic κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς. By default, το σύστημα στέλνει το 60% της ροπής μπροστά και το 40% πίσω, ενώ μπορεί να στείλει μέχρι το 85% της ροπής στον πίσω άξονα και το 70% στον μπροστά όταν χρειαστεί. Στιλιστικά το SQ5 TDI ξεχωρίζει από τους νέους προφυλακτήρες, τους ασημί καθρέπτες, τις ζάντες 20″ (21″ στον πρόσθετο εξοπλισμό) και στη Γερμανία έχει αρχική τιμή τις 67.750 ευρώ. Πηγή autoblog.gr
  11. Στην έκθεση της Γενεύης η Audi θα παρουσιάσει το Q4 e-tron concept, ένα πρωτότυπο ενός compact ηλεκτρικού SUV, που δείχνει την κατεύθυνση της γερμανικής εταιρίας όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση και το οποίο αναμένεται να μπει στην παραγωγή στα τέλη του 2020, αρχές του 2021. Το νέο ηλεκτρικό SUV θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και θα είναι ένα “προσιτό” αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας, ενώ εκτιμάται πως θα γίνει το μοντέλο που θα σημειώσει τις περισσότερες πωλήσεις στην ηλεκτρική γκάμα που ετοιμάζει η Audi. Η Audi μέχρι το 2025 θα προσφέρει 20 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με τα 12 εξ’αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, στοχεύοντας στις 800.000 πωλήσεις τους. Πηγή autoblog.gr
  12. Η Audi παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του TT RS, τόσο σε Coupe, όσο και σε Roadster έκδοση, με το μοντέλο να είναι διαθέσιμο για παραγγελία από αύριο. Αποκτά νέους προφυλακτήρες, επανασχεδιασμένα LED (Matrix LED στον πρόσθετο εξοπλισμό) φωτιστικά σώματα. νέα γρίλια, νέο μπροστά spoiler, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και αεροτομή. Προσφέρεται σε 8 εξωτερικά χρώματα, όπου ανάμεσά τους συναντάμε και τα Kyalami Green, Pulse Orange και Turbo Blue. Υπάρχουν αλουμινένια ματ και γυαλιστερά μαύρα διακοσμητικά και μηχανικά φορά τον 2.5 TFSI κινητήρα απόδοσης 400 ίππων με 480 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) ή τα 280 χλμ/ώρα (προαιρετικά). Η κίνηση στέλνεται σε όλους τους τροχούς μέσω 7-τάχυτου S tronic αυτόματου κιβωτίου, με τις ζάντες να είναι 19″ ή 20″. Οι δαγκάνες των φρένων μπορούν να βαφτούν είτε σε μαύρο, είτε σε κόκκινο χρώμα, με την Audi να προσφέρει και την RS Sport ανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ (πρόσθετος εξοπλισμός). Στο εσωτερικό συναντάμε βελτιωμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, σπορ καθίσματα επενδυμένα με Alcantara ή Nappa και αρκετά RS διακοσμητικά με μπλε ή κόκκινες λεπτομέρειες. Πηγή autoblog.gr
  13. Η Audi στη φετινή της διαφήμιση για το Super Bowl επέλεξε να διαφημίσει το e-tron GT και στο τέλος του video, μας δείχνει δύο ακόμη αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιάσει μέσα στο επόμενο διάστημα. Τα μοντέλα βρίσκονται κάτω από το σεντόνι, με το ένα να είναι SUV/crossover και το άλλο κάποιο coupe ή σεντάν μοντέλο. Τα αυτοκίνητα βρίσκονται δίπλα από e-tron. Πηγή autoblog.gr
  14. H Audi συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό την παρουσίαση νέων ή ανανεωμένων μοντέλων, και μετά τα 17 νέα που έδειξε μέσα στο 2018, για το τρέχον έτος ετοιμάζει αρκετά ακόμα. Πιο συγκεκριμένα, και ξεκινώντας από τα πιο σημαντικά, μέσα στο 2019 θα παρουσιαστούν τα ολοκαίνουρια Audi Q4 και A3, με το πρώτο να μαθαίνουμε ότι τελικά θα ονομαστεί Q3 Sportback. Τα δύο προαναφερθέντα μοντέλα καθυστέρησαν να λανσαριστούν λόγω Dieselgate, αλλά τελικά θα τα δούμε στο τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του έτους αντίστοιχα. Εκτός αυτών, θα ακολουθήσουν τα ανανεωμένο A4 και Q7, ενώ λίγο αργότερα θα δούμε τις RS εκδόσεις των A6 και A7. Την άνοιξη του 2019 θα δούμε και το facelift του TT RS, καθώς και τα νέα A6 Allroad και RS5 Sportback. Στο τρίτο τρίμηνο θα δούμε τις e-tron εκδόσεις των Q5 και A7. Κλείνοντας, στο τέλος του χρόνου η γερμανική εταιρία με έδρα το Ingolstadt θα μας δείξει τα νέα E-Tron sportback και RS Q3. Πηγή autoblog.gr
  15. Το Audi PB18 e-tron στη παραγωγή Τον περασμένο Αύγουστο η Audi στο περιθώριο του Pebble Beach παρουσίασε το PB18 e-tron concept και τώρα, ο Bram Schot, o νέος πρόεδρος και CEO της Audi, έχει δώσει το πράσινο φως προκειμένου το πρωτότυπο να περάσει στη παραγωγή. Συγκεκριμένα μόλις 50 μονάδες θα κατασκευάσει η Audi, τα οποία θα είναι ίδια με το πρωτότυπο, μιας και η γερμανική εταιρία θα κάνει ελάχιστες αλλαγές. Το όνομα του ωστόσο θα αλλάξει και ο Schot δεν αποκάλυψε το πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του μοντέλου. Το PB18 e-tron είναι ένα σπορ ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων, ακολουθώντας την παραδοσιακή διάταξη ενός σπορ αυτοκινήτου που έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και με κατάλληλη τοποθέτηση των μπαταριών, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα προς όφελος της οδηγικής απόλαυσης. Η χρήση αλουμινίου, ανθρακονημάτων και πολυσυνθετικών υλικών διασφαλίζει ένα πολύ ελαφρύ πλαίσιο, με το βάρος του να μην ξεπερνά τα 1.500 κιλά, όταν το μήκος του αμαξώματος του PB18 e-tron φτάνει τα 4,53 μέτρα, το πλάτος τα 2 μέτρα και το ύψος τα μόλις 1,15 μέτρα. Το πιο ενδιαφέρον ίσως σημείο του Audi PB18 e-tron είναι η θέση οδήγησης. Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί με τη θέση οδήγησης (κάθισμα, τιμόνι, πεντάλ, πίνακας οργάνων) στο κέντρο, όπως ακριβώς σε ένα μονοθέσιο αγωνιστικό. Επειδή όμως στόχος των σχεδιαστών και των μηχανικών ήταν και η καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου, δόθηκε η δυνατότητα μετακίνησης της θέσης οδήγησης από το κέντρο προς το πλάι, σε “παραδοσιακή” διάταξη αυτοκινήτου δρόμου. Αυτή η μετακίνηση είναι πολύ εύκολη και γίνεται από τον ίδιο τον οδηγό σε ελάχιστο χρόνο. Στη περίπτωση αυτή υπάρχει χώρος και για συνεπιβάτη, με το κάθισμά του και τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων να αποκαλύπτονται από μία θέση αποθήκευσης στο δάπεδο του οχήματος. Παραμένει άγνωστο το αν η έκδοση παραγωγής θα διαθέτει το κάθισμα στο κέντρο, ή θα επιλεχθεί η πιο συμβατική λύση με την θέση οδήγησης στα αριστερά ή στα δεξιά. Μηχανικά, το Audi PB18 e-tron διαθέτει τρεις ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες: έναν μπροστά και δύο πίσω, που κινούν ξεχωριστά τον κάθε τροχό, ώστε το Audi PB18 e-tron να έχει μία αυθεντική quattro μετάδοση. Στον μπροστινό άξονα η ισχύς φτάνει τα 150 kW (204 άλογα), όταν στον πίσω η συνδυασμένη φτάνει τα 350 kW (476 άλογα). Συνδυαστικά, η μέγιστη απόδοση φτάνει τα 500 kW (680 άλογα) και με λειτουργία (boosting) ο οδηγός έχει προσωρινά στην διάθεσή του 570 kW (775 άλογα). Η ροπή αγγίζει τα 830 Nm, κάτι που χαρίζει επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα! Η υγρόψυκτη μπαταρία στερεού τύπου έχει χωρητικότητα 95 kWh, και με μία φόρτιση προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP. Το Audi PB18 e-tron έχει σχεδιαστεί για φόρτιση στα 800 volts, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να γεμίσει τις μπαταρίες του σε περίπου 15 λεπτά της ώρας. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης μέσω του Audi Wireless Charging (AWC) που συμπεριλαμβάνει μία επαγωγική πλάκα δαπέδου. Πηγή autoblog.gr
×
×
  • Create New...