Jump to content

AUDI7

Members
  • Content Count

    282
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

AUDI7 last won the day on October 24 2017

AUDI7 had the most liked content!

Community Reputation

126 Excellent

About AUDI7

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/27/1976

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

2,479 profile views
  1. AUDI7

    Audi Q4 e-tron Concept

    Η Audi παρουσίασε το Q4 e-tron concept, το πρωτότυπο ενός compact πεντάθυρου SUV μήκους 4,59 μέτρων, πλάτους 1,9 μέτρων, ύψους 1,61 μέτρου, με μεταξόνιο 2,77 μέτρα, που θα περάσει στη παραγωγή το 2020. Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 306 άλογα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 82 kWh που καταλαμβάνει σχεδόν όλο το χώρο που υπάρχει στο δάπεδο μεταξύ των δύο αξόνων. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 450 χιλιόμετρα, με την φόρτιση της μπαταρίας να γίνεται με ισχύ έως και 125 kW, με αποτέλεσμα η επαναφόρτισή της έως το 80% της χωρητικότητάς της να επιτυγχάνεται μέσα σε 30 πρώτα λεπτά της ώρας. Το μοντέλο να χρησιμοποιεί κυρίως τον πίσω ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων και των 310 Nm ροπής και όταν είναι απαραίτητο, χρησιμοποιεί τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα των 102 ίππων και 150 Nm ροπής, μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε τετρακίνητο. Έχει ιδανική κατανομή βάρους 50/50, χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 και προηγμένες δυνατότητες ανάκτησης ενέργειας. Πηγή autoblog.gr
  2. Η Audi γιορτάζει τα 10 χρόνια από τότε που πρωτοπαρουσίασε το R8 V10 στις 9 Δεκεμβρίου του 2008 και δημιουργεί μια ειδική έκδοση, το R8 V10 Decennium που θα προσφέρεται σε μόλις 222 μονάδες. Αυτές θα πωλούνται παγκοσμίως και στη Γερμανία ξεκινά από τις 222.000 ευρώ, 22.000 ευρώ περισσότερα σε σχέση με το R8 V10. Το Audi R8 V10 Decennium βασίζεται στο ανανεωμένο R8 V10 Plus και είναι βαμμένο στο ματ γκρι χρώμα “Daytona Gray”, έχοντας μπρονζέ λεπτομέρειες και ζάντες 20″, μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες, μαύρα σήματα και για όσους δεν τους αρέσει το γκρι ματ χρώμα, η Audi προσφέρει επίσης τα μεταλλικά Ascari Blue, Kemora Gray, Mythos Black, Floret Silver, και Suzuka Gray. Στο εσωτερικό συναντάμε μαύρες δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, χάλκινες ραφές και ειδικά μαρσπιέ στις πόρτες. Κίνηση παίρνει από τον V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 620 ίππων με 580 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 331 χλμ/ώρα. Πηγή autoblog.gr
  3. AUDI7

    Επίσημο: Audi SQ5 TDI

    Η Audi παρουσιάζει το νέο SQ5 TDI, Το αυτοκίνητο φορά τον 3,0-λιτρο V6 TDI κινητήρα που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt, παρόμοιο με αυτό που συναντάμε στο SQ7 TDI. Ο turbodiesel κινητήρας αποδίδει 347 άλογα με 700 Nm ροπής από τις 2.500 σ.α.λ έως τις 3.100 σ.α.λ και φορά ηλεκτρικό κομπρέσορα (EPC) με 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τον χώρο των αποσκευών. Η Audi υποστηρίζει πως ο ηλεκτρικός κομπρέσορας εξαλείφει το turbo lag, με το SQ5 TDI να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο S tronic κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς. By default, το σύστημα στέλνει το 60% της ροπής μπροστά και το 40% πίσω, ενώ μπορεί να στείλει μέχρι το 85% της ροπής στον πίσω άξονα και το 70% στον μπροστά όταν χρειαστεί. Στιλιστικά το SQ5 TDI ξεχωρίζει από τους νέους προφυλακτήρες, τους ασημί καθρέπτες, τις ζάντες 20″ (21″ στον πρόσθετο εξοπλισμό) και στη Γερμανία έχει αρχική τιμή τις 67.750 ευρώ. Πηγή autoblog.gr
  4. Στην έκθεση της Γενεύης η Audi θα παρουσιάσει το Q4 e-tron concept, ένα πρωτότυπο ενός compact ηλεκτρικού SUV, που δείχνει την κατεύθυνση της γερμανικής εταιρίας όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση και το οποίο αναμένεται να μπει στην παραγωγή στα τέλη του 2020, αρχές του 2021. Το νέο ηλεκτρικό SUV θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και θα είναι ένα “προσιτό” αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας, ενώ εκτιμάται πως θα γίνει το μοντέλο που θα σημειώσει τις περισσότερες πωλήσεις στην ηλεκτρική γκάμα που ετοιμάζει η Audi. Η Audi μέχρι το 2025 θα προσφέρει 20 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με τα 12 εξ’αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, στοχεύοντας στις 800.000 πωλήσεις τους. Πηγή autoblog.gr
  5. Η Audi παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του TT RS, τόσο σε Coupe, όσο και σε Roadster έκδοση, με το μοντέλο να είναι διαθέσιμο για παραγγελία από αύριο. Αποκτά νέους προφυλακτήρες, επανασχεδιασμένα LED (Matrix LED στον πρόσθετο εξοπλισμό) φωτιστικά σώματα. νέα γρίλια, νέο μπροστά spoiler, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και αεροτομή. Προσφέρεται σε 8 εξωτερικά χρώματα, όπου ανάμεσά τους συναντάμε και τα Kyalami Green, Pulse Orange και Turbo Blue. Υπάρχουν αλουμινένια ματ και γυαλιστερά μαύρα διακοσμητικά και μηχανικά φορά τον 2.5 TFSI κινητήρα απόδοσης 400 ίππων με 480 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) ή τα 280 χλμ/ώρα (προαιρετικά). Η κίνηση στέλνεται σε όλους τους τροχούς μέσω 7-τάχυτου S tronic αυτόματου κιβωτίου, με τις ζάντες να είναι 19″ ή 20″. Οι δαγκάνες των φρένων μπορούν να βαφτούν είτε σε μαύρο, είτε σε κόκκινο χρώμα, με την Audi να προσφέρει και την RS Sport ανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ (πρόσθετος εξοπλισμός). Στο εσωτερικό συναντάμε βελτιωμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, σπορ καθίσματα επενδυμένα με Alcantara ή Nappa και αρκετά RS διακοσμητικά με μπλε ή κόκκινες λεπτομέρειες. Πηγή autoblog.gr
  6. Η Audi στη φετινή της διαφήμιση για το Super Bowl επέλεξε να διαφημίσει το e-tron GT και στο τέλος του video, μας δείχνει δύο ακόμη αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιάσει μέσα στο επόμενο διάστημα. Τα μοντέλα βρίσκονται κάτω από το σεντόνι, με το ένα να είναι SUV/crossover και το άλλο κάποιο coupe ή σεντάν μοντέλο. Τα αυτοκίνητα βρίσκονται δίπλα από e-tron. Πηγή autoblog.gr
  7. H Audi συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό την παρουσίαση νέων ή ανανεωμένων μοντέλων, και μετά τα 17 νέα που έδειξε μέσα στο 2018, για το τρέχον έτος ετοιμάζει αρκετά ακόμα. Πιο συγκεκριμένα, και ξεκινώντας από τα πιο σημαντικά, μέσα στο 2019 θα παρουσιαστούν τα ολοκαίνουρια Audi Q4 και A3, με το πρώτο να μαθαίνουμε ότι τελικά θα ονομαστεί Q3 Sportback. Τα δύο προαναφερθέντα μοντέλα καθυστέρησαν να λανσαριστούν λόγω Dieselgate, αλλά τελικά θα τα δούμε στο τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του έτους αντίστοιχα. Εκτός αυτών, θα ακολουθήσουν τα ανανεωμένο A4 και Q7, ενώ λίγο αργότερα θα δούμε τις RS εκδόσεις των A6 και A7. Την άνοιξη του 2019 θα δούμε και το facelift του TT RS, καθώς και τα νέα A6 Allroad και RS5 Sportback. Στο τρίτο τρίμηνο θα δούμε τις e-tron εκδόσεις των Q5 και A7. Κλείνοντας, στο τέλος του χρόνου η γερμανική εταιρία με έδρα το Ingolstadt θα μας δείξει τα νέα E-Tron sportback και RS Q3. Πηγή autoblog.gr
  8. Το Audi PB18 e-tron στη παραγωγή Τον περασμένο Αύγουστο η Audi στο περιθώριο του Pebble Beach παρουσίασε το PB18 e-tron concept και τώρα, ο Bram Schot, o νέος πρόεδρος και CEO της Audi, έχει δώσει το πράσινο φως προκειμένου το πρωτότυπο να περάσει στη παραγωγή. Συγκεκριμένα μόλις 50 μονάδες θα κατασκευάσει η Audi, τα οποία θα είναι ίδια με το πρωτότυπο, μιας και η γερμανική εταιρία θα κάνει ελάχιστες αλλαγές. Το όνομα του ωστόσο θα αλλάξει και ο Schot δεν αποκάλυψε το πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του μοντέλου. Το PB18 e-tron είναι ένα σπορ ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων, ακολουθώντας την παραδοσιακή διάταξη ενός σπορ αυτοκινήτου που έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και με κατάλληλη τοποθέτηση των μπαταριών, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα προς όφελος της οδηγικής απόλαυσης. Η χρήση αλουμινίου, ανθρακονημάτων και πολυσυνθετικών υλικών διασφαλίζει ένα πολύ ελαφρύ πλαίσιο, με το βάρος του να μην ξεπερνά τα 1.500 κιλά, όταν το μήκος του αμαξώματος του PB18 e-tron φτάνει τα 4,53 μέτρα, το πλάτος τα 2 μέτρα και το ύψος τα μόλις 1,15 μέτρα. Το πιο ενδιαφέρον ίσως σημείο του Audi PB18 e-tron είναι η θέση οδήγησης. Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί με τη θέση οδήγησης (κάθισμα, τιμόνι, πεντάλ, πίνακας οργάνων) στο κέντρο, όπως ακριβώς σε ένα μονοθέσιο αγωνιστικό. Επειδή όμως στόχος των σχεδιαστών και των μηχανικών ήταν και η καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου, δόθηκε η δυνατότητα μετακίνησης της θέσης οδήγησης από το κέντρο προς το πλάι, σε “παραδοσιακή” διάταξη αυτοκινήτου δρόμου. Αυτή η μετακίνηση είναι πολύ εύκολη και γίνεται από τον ίδιο τον οδηγό σε ελάχιστο χρόνο. Στη περίπτωση αυτή υπάρχει χώρος και για συνεπιβάτη, με το κάθισμά του και τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων να αποκαλύπτονται από μία θέση αποθήκευσης στο δάπεδο του οχήματος. Παραμένει άγνωστο το αν η έκδοση παραγωγής θα διαθέτει το κάθισμα στο κέντρο, ή θα επιλεχθεί η πιο συμβατική λύση με την θέση οδήγησης στα αριστερά ή στα δεξιά. Μηχανικά, το Audi PB18 e-tron διαθέτει τρεις ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες: έναν μπροστά και δύο πίσω, που κινούν ξεχωριστά τον κάθε τροχό, ώστε το Audi PB18 e-tron να έχει μία αυθεντική quattro μετάδοση. Στον μπροστινό άξονα η ισχύς φτάνει τα 150 kW (204 άλογα), όταν στον πίσω η συνδυασμένη φτάνει τα 350 kW (476 άλογα). Συνδυαστικά, η μέγιστη απόδοση φτάνει τα 500 kW (680 άλογα) και με λειτουργία (boosting) ο οδηγός έχει προσωρινά στην διάθεσή του 570 kW (775 άλογα). Η ροπή αγγίζει τα 830 Nm, κάτι που χαρίζει επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα! Η υγρόψυκτη μπαταρία στερεού τύπου έχει χωρητικότητα 95 kWh, και με μία φόρτιση προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP. Το Audi PB18 e-tron έχει σχεδιαστεί για φόρτιση στα 800 volts, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να γεμίσει τις μπαταρίες του σε περίπου 15 λεπτά της ώρας. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης μέσω του Audi Wireless Charging (AWC) που συμπεριλαμβάνει μία επαγωγική πλάκα δαπέδου. Πηγή autoblog.gr
  9. Το σπέσιαλ Audi TT «20 Years» θα κατασκευαστεί σε μόλις 999 αντίτυπα και για τους δύο τύπους αμαξώματος -coupe και roadster. H Audi άνοιξε τη λίστα των παραγγελιών για το ανανεωμένο ΤΤ, που συμπληρώνει αισίως 20 χρόνια παρουσίας. Προκειμένου λοιπόν να γιορτάσει το γεγονός η γερμανική εταιρεία περιέλαβε στη γκάμα και την ειδική έκδοση «20 Years», η οποία θα είναι διαθέσιμη τόσο ως coupe όσο και ως roadster. Πηγή έμπνευσης για το σπέσιαλ αυτό ΤΤ, που θα κατασκευαστεί σε μόλις 999 αντίτυπα, είναι το πρωτότυπο TTS Roadster, που είχε κάνει την εμφάνισή του στην έκθεση του Τόκιο του 1995. Κάτι που φαίνεται κυρίως από τις δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων με το χαρακτηριστικό καφέ χρώμα οι οποίες επεκτείνονται και στις πόρτες αλλά και στην κεντρική κονσόλα, ενώ οι γκρι χρώματος ζάντες των 19 in, τα Matrix OLED πίσω φώτα και τα ματ σήματα της Audi είναι μερικά από τα ιδιαίτερα γνωρίσματα του ΤΤ «20 Years». Τα διαθέσιμα χρώματα αμαξώματος είναι δύο γκρι, τα οποία η Audi ονομάζει arrow gray και nano gray, ενώ η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο εκδόσεις του τετρακύλινδρου 2.0 TFSI. Η εισαγωγική 40 TFSI είναι προσθιοκίνητη με 197 PS και ένα 0-100 km/h σε 6,6 sec, ενώ η 45 TFSI έχει 245 PS, μπορεί να είναι προαιρετικά και τετρακίνητη. Εδώ το 0-100 km/h ολοκληρώνεται, όταν το κιβώτιο είναι αυτόματο S-Tronic -κάτι που ισχύει και για το 40 TFSI- σε 5,9 sec. Πηγή caranddriver.gr
  10. Στην εβδομάδα Drone στο Άμστερνταμ, η Audi, η Airbus και η Italdesign παρουσίασαν για πρώτη φορά το πρωτότυπο “Pop.Up Next”. Πρόκειται για ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο ταξί σε συνδυασμό με επιβατικό drone που πετάει αλλά και κινείται αυτόνομα. Το μοντέλο “Pop.Up Next” πέταξε και κινήθηκε κατά τη διάρκεια της έκθεσης Amsterdam Drone Week. “Τα ιπτάμενα ταξί είναι έτοιμα να κινηθούν στον δρόμο και να πετάξουν στον… αέρα των πόλεών μας ” δήλωσε ο Δρ Bernd Martens μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για το τμήμα sourcing και IT. Στην πρώτη δημόσια δοκιμαστική πτήση, το drone τοποθετούσε με ακρίβεια μια κάψα επιβατών στην υπομονάδα εδάφους, η οποία στη συνέχεια κινούνταν στους οδικούς άξονες αυτόνομα. Το μοντέλο ήταν υπό κλίμακα 1: 4. Από την επόμενη δεκαετία, οι πελάτες της Audi θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια βολική και αποτελεσματική υπηρεσία ταξί στις μεγάλες πόλεις, στον αέρα και στο δρόμο. Χωρίς αλλαγή οχημάτων, οι επιβάτες θα μπορούν να απολαύσουν τον ελεύθερο χρόνο τους, να χαλαρώσουν ή να εργαστούν. Όλα αυτά κατά την διάρκεια των καθημερινών μετακινήσεών τους. “Τα ταξί θα πετούν. Εμείς στην Audi είμαστε πεπεισμένοι για αυτό”, λέει ο Δρ. Bernd Martens, μέλος του διοικητικού συμβουλίου Audi στο sourcing και IT και πρόεδρος της θυγατρικής της Audi Italdesign και προσθέτει: “Όλο και περισσότεροι άνθρωποι μετακινούνται σε πόλεις και θα γίνουν περισσότεροι χάρη στην αυτοματοποίηση. Οι ηλικιωμένοι, τα παιδιά και τα άτομα χωρίς άδεια οδήγησης θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν τα ταξί / ρομπότ. Αν κατορθώσουμε να μοιράσουμε την κυκλοφορία των δρόμων και του εναέριου χώρου, οι άνθρωποι και οι πόλεις μπορούν να ωφεληθούν εξίσου”. Για να δούμε πως μπορεί να εφαρμοστεί μια τέτοια υπηρεσία, η Audi διεξάγει δοκιμές στη Νότια Αμερική σε συνεργασία με τη θυγατρική της Airbus την Voom. Οι πελάτες κάνουν κράτηση πτήσεων με ελικόπτερο στην Πόλη του Μεξικού ή στο Σάο Πάολο, ενώ ένα Audi είναι έτοιμο για το ταξίδι προς ή από τον τόπο προσγείωσης. “Οι δοκιμές εκεί μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών μας. Με το Pop.Up εξετάζουμε ταυτόχρονα τα όρια του τεχνικά εφικτού. Το επόμενο βήμα είναι ένα πρωτότυπο πλήρους μεγέθους για να πετάξει και να κινηθεί αυτόνομα”, δήλωσε ο Δρ Martens. Η Audi υποστηρίζει επίσης το σχέδιο ταξί για την αστική / εναέρια κίνηση στο Ingolstadt. Η πρωτοβουλία αυτή προετοιμάζει τις δοκιμαστικές πτητικές λειτουργίες για ένα ιπτάμενο drone ταξί στην έδρα της Audi και αποτελεί μέρος ενός κοινού σχεδίου με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Πηγή newsauto.gr
  11. Μετά την απογευματινή διαρροή, η Audi παρουσίασε επίσημα το E-Tron GT Concept στην έκθεση του Λος Άντζελες. Το πρωτότυπο αποτελεί ουσιαστικά το “αδερφό” μοντέλο της Porsche Taycan, με τα σήματα της Audi. Μοιράζεται αρκετά μέρη του με το Audi E-Tron, το ηλεκτρικό SUV της μάρκας, με την γερμανική εταιρία από το Ingolstadt να έχει ως στόχο το Tesla Model S P100D και τις επιδόσεις του. Το τετράπορτο coupe αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα ξεκινήσει εμπορική πορεία από τα τέλη του 2020, με το μοντέλο παραγωγής να μην διαφέρει πολύ από το συγκεκριμένο πρωτότυπο. Βασίζεται στην PPE πλατφόρμα, την πλατφόρμα που αναπτύσσουν από κοινού Audi και Porsche, την ίδια που χρησιμοποιεί και η Porsche Taycan. Αυτό διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, συνδυαστικής απόδοσης 590 ίππων, με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς μέσω της μόνιμης τετρακίνησης. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 90 kWh ιόντων λιθίου που προσφέρουν αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χιλιομέτρων στον νέο κύκλο δοκιμών του WLTP. Το αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Οι μπαταρίες βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα, είναι τεχνολογίας 800V και με χρήση ταχυφορτιστή φορτίζουν στο 80% μέσα σε μόλις 20 λεπτά. Υποστηρίζουν μάλιστα και ασύρματη φόρτιση 11 kW. Σύμφωνα με την Audi η αυτονομία του E-Tron GT μπορεί να αυξηθεί κατά 30% χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που διαθέτει. Τα φρένα του φέρουν carbon-κεραμικούς δίσκους. Το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 450 λίτρα, ενώ επιπλέον 100 λίτρα προσφέρονται κάτω από το μπροστά καπό. Το μήκος του φτάνει τα 4,96 μέτρα, το πλάτος τα 1,96 μέτρα, το ύψος τα 1,38 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,9 μέτρα, καθιστώντας το να έχει παρόμοιες διαστάσεις με αυτές του A7. Η οροφή του είναι κατασκευασμένη από carbon, ενώ το υπόλοιπο σώμα από αλουμίνιο και χάλυβα. Φορά ζάντες 22″ με ελαστικά διαστάσεων 285/30, matrix LED φωτιστικά σώματα με λέιζερ μεγάλη σκάλα και LED πίσω φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ υπάρχει και διακόπτης Audi Select, μέσω του οποίου ο οδηγός επιλέγει το επιθυμητό πρόγραμμα οδήγησης. Τα τέσσερα σπορ καθίσματα είναι επενδυμένα με συνθετικό δέρμα, με την Audi να μην χρησιμοποιεί κανένα υλικό στο εσωτερικό που να βασίζεται σε ζώο, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό από τον διάκοσμο είναι κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμα υλικά. Πηγή autoblog.gr
  12. Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Audi παρουσίασε το RS6 Avant Performance Nogaro Edition με 705 άλογα, με την ειδική -και περιορισμένης παραγωγής- έκδοση να είναι αποτέλεσμα της σύμπραξης της με τον βελτιωτικό οίκο ABT Sportsline. Σήμερα, όμως, βλέπουμε την RS6+ Avant Performance Nogaro Edition, με την διαφορά να εντοπίζεται στο “+”. Αυτό μεταφράζεται σε επιπλέον δύναμη, καθώς ο 4.0-λιτρος V8 TFSI κινητήρας αποδίδει πλέον 735 άλογα και 920 Nm ροπή, δηλαδή μια αύξηση 30 ίππων και 40 Nm ροπής σε σχέση με την παραπάνω έκδοση. Ακόμα, το superwagon φοράει full carbon μέρη, όπως εμπρός splitter, λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες και διαχύτη, ενώ οι ζάντες του είναι 22 ιντσών. Για τα 0-100 χλμ/ώρα η εταιρία αναφέρει ότι τα κάνει σε 3,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνάει τα 320 χλμ/ώρα. Πηγή autoblog.gr
  13. Η Kosmocar-Audi ανακοινώνει τις τιμές νέων Audi Q3 και A1 λίγο πριν την άφιξη των δύο μοντέλων στην Ελλάδα. Τα δύο μοντέλα είναι άμεσα διαθέσιμα για παραγγελία. Η πολύμηνη αναμονή φτάνει στο τέλος της! Μέχρι το τέλος του έτους, τα ολοκαίνουργια Audi Q3 και Audi A1, τα δύο περισσότερο αναμενόμενα μοντέλα του 2018, θα βρίσκονται στην Ελλάδα. Παράλληλα, η Kosmocar-Audi ανακοινώνει τις προτεινόμενες τιμές λιανικής για το μεσαίο SUV και το compact sportback, αντίστοιχα. Η παραγγελιοληψία ξεκινά επίσημα και είναι χαρακτηριστικό ότι το δίκτυο της Audi έχει ήδη δεχθεί προπαραγγελίες – με σχετική λίστα προτεραιότητας – και για τα δύο μοντέλα, δείγμα του μεγάλου ενδιαφέροντος και της φήμης που έχουν εξασφαλίσει στα μοντέλα οι προηγούμενες γενιές τους. Το νέο Audi Q3, με τιμή που ξεκινά από 32.900 ευρώ (στην έκδοση 35 TFSI, με κινητήρα 1.500 κ.εκ., ισχύος 150 ίππων, με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού) στη δεύτερη πλέον γενιά του, επιστρέφει πιο εντυπωσιακό και ολοκληρωμένο από ποτέ. Δεν είναι μόνο η εξωτερική εμφάνιση, αλλά το συνολικό πακέτο, που ενθουσιάζει. Με συστήματα και λειτουργίες από μεγαλύτερες κατηγορίες, πάντα στην υπηρεσία του οδηγού όταν παρκάρει, όταν κινείται στην πόλη ή ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο. Με σύστημα τετρακίνησης, quattro για τις εκτός δρόμου αποδράσεις. Με εξαιρετική χρηστικότητα χάρη στους μεγάλους χώρους και τις πρακτικές διευκολύνσεις. Όπως και τα κορυφαία μοντέλα της Audi, το νέο Q3 διαθέτει ψηφιακό κόκπιτ και ένα προηγμένο σύστημα MMI με οθόνη αφής, ενώ μοναδικά είναι τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει, χάρη στην εξελιγμένη ανάρτηση. Οι τιμές του Q3 έχουν ως εξής: Audi Q3 35 TFSI 1.5 (150 ίπποι) 32.900 ευρώ Audi Q3 35 TFSI S tronic 1.5 (150 ίπποι) 35.500 ευρώ Audi Q3 35 TDI S tronic 2.0 (150 ίπποι) 44.300 ευρώ Audi Q3 40 TDI quattro S tronic 2.0 (190 ίπποι) 50.500 ευρώ Audi Q3 45 TFSI quattro S tronic 2.0 (230 ίπποι) 50.900 ευρώ AUDI A1 Το νέο Audi Α1 έρχεται να δώσει νέα ταυτότητα στην κατηγορία των premium compact μοντέλων. Με ανατρεπτικό design, κορυφαία ποιότητα υλικών και κύλιση ανώτερης κατηγορίας, το νέο Α1 ανεβάζει τον πήχυ και επαναπροσδιορίζει την κατηγορία. Με εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και hi-tech Infotainment, το νέο Α1 είναι συνδεδεμένο με τον ψηφιακό κόσμο. Παράλληλα, προσφέρει τεράστιες δυνατότητες εξατομίκευσης, καθώς προσφέρεται στις νέες γραμμές εξοπλισμού (Concept 2.0) της Audi, με το εσωτερικό και το εξωτερικό να έχουν διαχωριστεί πλήρως όσον αφορά τις επιλογές εξοπλισμού, καθιστώντας δυνατό κάθε συνδυασμό. Τρία πακέτα εξωτερικού εξοπλισμού συνδυάζονται με τέσσερα πακέτα που αφορούν στο εσωτερικό, προσφέροντας πρακτικά αμέτρητες δυνατότητες εξατομίκευσης! Το νέο Audi A1 διατίθεται αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης, με τιμές από 19.950 ευρώ (η έκδοση 25 TFSI, με τον κινητήρα του 1.000 κ.εκ., 95 ίππων και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων). Οι τιμές του Α1 έχουν ως εξής: Audi A1 SB 25 TFSI 1.0 (95 ίπποι) 19.950 ευρώ Audi A1 SB 30 TFSI 1.0 (116 ίπποι) 22.200 ευρώ Audi A1 SB 35 TFSI 1.5 (150 ίπποι) 24.600 ευρώ Audi A1 SB 40 TFSI S tronic 2.0 (200 ίπποι) 32.700 ευρώ Πηγή newsauto.gr
  14. Η Audi, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, σας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσετε και να οδηγήσετε τα νέα Audi A1 και Q3, καθώς και όλα τα κορυφαία μοντέλα της μάρκας Audi RS3 Sportback Audi SQ5 Audi R8 Νεο Audi Q8 Nεο Audi A6 Sedan Νέο Audi A7 Sportback Ένα συναρπαστικό ταξίδι σε 13 πόλεις της Ελλάδας, γεμάτο αδρεναλίνη, τεχνολογία και πάνω απ' όλα οδηγική απόλαυση, έρχεται για να σας βάλει πίσω από το τιμόνι του επόμενού σας Audi. http://www.audi.gr/gr/web/el/models/audiontour2018.html?utm_source=facebook&utm_medium=paid&utm_campaign=audi_on_tour&fbclid=IwAR3M--SHavWRG7xPPEFLEJiPGI-eavdFKYnNKXjxqEpKjJEAXRjW2cI7bxY Πηγή audi.gr
  15. Η Audi παρουσιάζει τα ανανεωμένα R8 Coupe και Spyder, τα οποία θα ξεκινήσουν εμπορική πορεία στην Ευρώπη από τις αρχές του 2019. Το ανανεωμένο R8 σύμφωνα με την Audi Sport έχει περίπου 50% κοινά εξαρτήματα με το αγωνιστικό R8 LMS GT3 και 60% κοινά εξαρτήματα με το αγωνιστικό R8 LMS GT4. Πιο επιθετική εμφάνιση Σχεδιαστικά τα ανανεωμένα R8 Coupe και R8 Spyder αποκτούν νέα γρίλια, νέους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, εισαγωγές αέρα στο πάνω μέρος της γρίλιας που αντλούν έμπνευση από αυτές του θρυλικού Ur-quattro. Υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, νέος διαχύτης, νέες απολήξεις εξατμίσεων (μαύρες στο απλό R8 και ματ τιτανίου στο R8 V10 Performance Quattro (όπως ονομάζεται πλέον το R8 V10 Plus), με το κάλυμμα του κινητήρα και του φίλτρου αέρα να αποτελείται από τρία μέρη και να προσφέρεται είτε από πλαστικό είτε από carbon. Στο εσωτερικό συναντάμε νέες ταπετσαρίες και νέα διακοσμητικά. Υπάρχουν νέες ζάντες 19″ και 20″, carbon-κεραμικά φρένα, με το μπροστά stabilizer να μπορεί να κατασκευαστεί και από CRFP και αλουμίνιο, που μειώνει το βάρος κατά 2 κιλά. Δυνατότερος κινητήρας Μηχανικά ο V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας δυναμώνει ενώ συνεχίζει να προσφέρεται σε δύο διαφορετικές ιπποδυνάμεις. Ο κινητήρας έχει νέο ψυγείο λαδιού, νέο φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και είναι ικανός να παράγει έως και 1,5 G πλευρικής επιτάχυνσης. Ο V10 κινητήρας στο απλό R8 αποδίδει 570 άλογα με 550 Nm ροπής, αύξηση 30 ίππων και 10 Nm ροπής από τη pre-facelift γενιά. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα (3,5 δευτερόλεπτα το R8 Spyder), έχοντας τελική ταχύτητα 324 χλμ/ώρα (322 χλμ/ώρα το R8 Spyder). Το Audi R8 V10 Performance Quattro αποδίδει 620 άλογα με 580 Nm ροπής, αύξηση 10 ίππων και 20 Nm ροπής από τη pre-facelift γενιά. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,1 δευτερόλεπτα (3,2 δευτερόλεπτα το R8 Spyder), έχοντας τελική ταχύτητα 331 χλμ/ώρα (329 χλμ/ώρα το R8 Spyder). Βελτιώσεις Η ανάρτηση του R8 και το ESC έχουν νέες ρυθμίσεις, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης, με το Audi drive select να αποκτά τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (dry, wet, snow, performance). Το ανανεωμένο R8 ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα σε 1,5 μέτρο νωρίτερα σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο, ενώ για τα 200-0 χλμ/ώρα χρειάζεται 5 μέτρα λιγότερα. Νέα χρώματα και πακέτα Οι ιδιοκτήτες του R8 μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε 3 εξωτερικά πακέτα, αναλόγως με τον επιλεγμένο κινητήρα, που προσθέτουν μπροστά splitter, διαχύτη και πλαϊνές ποδιές. Στον πρόσθετο εξοπλισμό τα σήματα της Audi μπορούν να βαφτούν σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, με τα νέα μεταλλικά χρώματα Kemora Grey και Ascari Blue να προστίθεται στα διαθέσιμα χρωμάτων. Πηγή autoblog.gr

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×