Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

AUDI7

Members
  • Content Count

    294
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

AUDI7 last won the day on October 24 2017

AUDI7 had the most liked content!

Community Reputation

127 Excellent

About AUDI7

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/27/1976

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

2,600 profile views
  1. Πριν ένα χρόνο, η Mercedes-AMG ανακοίνωσε ότι η GLC 63 S έγινε το ταχύτερο SUV στο Nurburgring, καθώς το γερμανικό SUV σταμάτησε το χρονόμετρο στα 7 λεπτά και 49m369, παίρνοντας -τότε- τον τίτλο από την Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, που έχει πετύχει χρόνο 7:51,7. Τα ρεκόρ, όμως, είναι για να σπάνε και σήμερα η Audi έκανε γνωστό ότι το RS Q8 είναι ο νέας “βασιλιάς” των SUV επιδόσεων στην Πράσινη Κόλαση, καθώς σημείωσε χρόνο 7 λεπτών και 42,253 δευτ., επιβεβαιώνοντας τις φήμες που κυκλοφόρησαν στις αρχές του Σεπτεμβρίου. Τα αποκαλυπτήρια του μοντέλου της εταιρίας από το Ingolstadt θα γίνουν στις 20 Νοεμβρίου, με το RS Q8 να ξεχωρίζει στιλιστικά λόγω της επιθετικής εμφάνισής του, με νέους προφυλακτήρες, μεγάλες ζάντες και χαμηλότερη ανάρτηση. Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο 4,0-λιτρος V8 twin-turbo κινητήρας απόδοσης 600 ίππων και 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,8 δευτ., πιάνοντας τελική ταχύτητα 306 χλμ/ώρα. Πατάει σε ζάντες 23 ιντσών, με ελαστικά 295/35, ενώ εφοδιάζεται με torque-vectoring και τετραδιεύθυνση. Πηγή autoblog.gr
  2. Η Audi παρουσίασε σήμερα την πισωκίνητη έκδοση του R8 V10, όσο και το αγωνιστικό R8 LMS GT4. Το R8 V10 RWD, διαθέσιμο ως Coupe και ως Spyder, φέρει νέα πιο φαρδιά μάσκα, ενώ οι εισαγωγές κάτω από το καπό παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Sport quattro. Οι εισαγωγές αέρα, το εμπρός σπόιλερ και οι πίσω γρίλιες εξαγωγής αέρα έχουν γίνει πιο φαρδιές. Ο διαχύτης, στα άκρα του οποίου υπάρχουν οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, έχει μετακινηθεί προς τα πάνω, ενώ στον χώρο του κινητήρα, το φίλτρο αέρα έχει ένα καινούργιο κάλυμμα, το οποίο είναι διαθέσιμο είτε σε πλαστικό είτε σε ανθρακόνημα. Οι πάνω πλευρικές εισαγωγές αέρα του R8 V10 RWD είναι βαμμένες σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, ενώ η κάτω στο χρώμα του αμαξώματος. Σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα είναι βαμμένη επίσης η εμπρός εισαγωγή, τα ενθέματα στα μαρσπιέ και ο διαχύτης. Εναλλακτικά διατίθεται το πακέτο carbon και, για το Spyder, ένα διευρυμένο μαύρο πακέτο styling. Στη γκάμα των χρωμάτων προστέθηκε το γκρι Kemora, ενώ προαιρετικά οι κύκλοι και το λογότυπο της Audi μπορούν να είναι σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Στο εσωτερικό, οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara, με ένα “RWD” λογότυπο είναι τοποθετημένο μπροστά από το συνοδηγό. Οι σφυρήλατες ζάντες 19″ είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα και φορούν ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά και 295/35 πίσω. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες 20″. Το μοντέλο παίρνει κίνηση από τον ατμοσφαιρικό V10 5,2-λίτρων κινητήρα απόδοσης 540 ίππων στις 6.500 σ.α.λ με 540 Nm ροπής. Η κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Το πισωκίνητο R8, αποδίδει 30 άλογα και 20 Nm λιγότερα από το τετρακίνητο μοντέλο. Το πισωκίνητο R8 Coupe ζυγίζει 65 κιλά λιγότερο από το τετρακίνητο μοντέλο, έχοντας βάρος 1.595 κιλά, ενώ το βάρος του R8 V10 RWD Spyder ανέρχεται στα 1.695 κιλά, μειωμένο κατά 55 κιλά σε σύγκριση με το τετρακίνητο R8 V10 Spyder. Το R8 V10 RWD Coupe κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές για το R8 V10 RWD Spyder είναι 3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ./ώρα. Η παραγωγή του μοντέλου γίνεται στο εργοστάσιο Bollinger Hofe της Audi στη Neckarsulm της Γερμανίας και θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2020. Η βασική τιμή του R8 V10 RWD Coupe στη Γερμανία ξεκινά από τις 144.000 ευρώ, ενώ αυτή του R8 V10 RWD Spyder ξεκινά από τις 157.000 ευρώ. Το αγωνιστικό GT4, που έχει άμεση σχέση με το μοντέλο παραγωγής με περίπου 60% κοινά εξαρτήματα, κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο με το μοντέλο παραγωγής. Φορά τον V10 κινητήρα 5,2 λίτρων, που αποδίδει σύμφωνα με τους κανονισμούς μέχρι και 495 ίππους. Πηγή autoblog.gr
  3. Η Audi παρουσιάζει επίσημα τη νέα γενιά του RS7 Sportback που κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. ΣΧΕΔΙΑΣΗ Το νέο μοντέλο έχει αποκτήσει επιθετικό παρουσιαστικό με νέο bodykit, μεγάλες ζάντες 21″ ή 22″ και διπλές οβάλ απολήξεις εξατμίσεων. Το πλάτος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 4 εκατοστά, 2 σε κάθε πλευρά, υπάρχει η νέα Singleframe γρίλια σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, LED Matrix λέιζερ προβολείς, μεγάλες εισαγωγές αέρα και φουσκωμένα φτερά. Επίσης συναντάμε ενεργή αεροτομή που ανεβαίνει μόνη της μετά τα 120 χλμ/ώρα, διαχύτη και αρκετά μαύρα γυαλιστερά στοιχεία. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Κάτω από το καπό του κρύβεται ο V8 4,0-λίτρων biturbo κινητήρας απόδοσης 600 ίππων με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,6 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη. Με το Dynamic πακέτο αυξάνεται στα 280 χλμ/ώρα, ενώ με το Dynamic plus πακέτο φτάνει τα 305 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων (οι 2, 3, 5 και προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων όταν δεν απαιτείται μεγάλη δύναμη. Επίσης φέρει ήπιο 48V υβριδικό σύστημα. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο Tiptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει βελτιωθεί για ταχύτερες αλλαγές. Διαθέτει λειτουργία launch control, με την κίνηση να στέλνεται φυσικά σε όλους τους τροχούς σε αναλογία 40% μπροστά και 60% πίσω, ενώ για το φρενάρισμα υπάρχουν carbon-κεραμικοί δίσκοι. Το σύστημα τετρακίνησης, όταν απαιτηθεί, μπορεί να στείλει έως και το 70% της κίνησης στον μπροστά άξονα και έως το 85% στον πίσω. ΑΝΑΡΤΗΣΗ Το RS7 Sportback είναι διαθέσιμο με δύο αναρτήσεις. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει η RS ενεργή αερανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό την επιλογή είτε της άνεσης, είτε της απόλυσης σπορ οδήγησης. Μπορεί να σκληρύνει αυτόματα όταν υπάρχουν στροφές, ενώ χαμηλώνει το ύψος κατά 1 εκατοστό σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ώρα. Επίσης μπορεί να αυξήσει το ύψος κατά 2 εκατοστά όταν το αυτοκίνητο διασχίζει σαμαράκια κτλ. Υπάρχει επίσης η RS σπορ ανάρτηση με Dynamic Ride Control και ενεργά υδραυλικά αμορτισέρ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης μέσω του Audi drive select, το οποίο έχει έξι προγράμματα λειτουργίας τα comfort, auto, dynamic, efficiency, RS1 και RS2, με τα δύο τελευταία να είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα από τον οδηγό και ενεργοποιούνται μέσω του κουμπιού RS Mode που βρίσκεται στο τιμόνι. Τα πρώτα πέντε αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης, του σύστηματος τετρακίνησης, του quattro sport διαφορικού και του ήχου της εξάτμισης, με το RS2 να αλλάζει και τις ρυθμίσεις του ESC. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″, οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,1″, αλλά και μια δεύτερη οθόνη 8,6″ μέσω τις οποίας ρυθμίζονται αρκετές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα κλιματισμού. Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων εκτός των άλλων προβάλλονται στοιχεία από την πίεση των ελαστικών, την ροπή και την ιπποδύναμη του κινητήρα, την θερμοκρασία λαδιού, την πίεση των turbo, αλλά και χρονομετρημένοι γύρους, μετρήσεις επιτάχυνσης και δυνάμεις g που δημιουργούνται. Τα σπορ καθίσματα είναι κλιματιζούμενα και φέρουν λειτουργίες μασάζ. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει μεγάλη πανοραμική οροφή, ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 19 ηχεία, ιονιστής, αρωματικό χώρου και άλλα. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 535 λίτρα και μπορεί να φτάνει μέχρι και τα 1.390 μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. ΠΩΛΗΣΕΙΣ Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες κατά τα τέλη του 2019. Πηγή autoblog.gr
  4. Η Audi παρουσιάζει τα RS Q3 και Audi RS Q3 Sportback. Τα μοντέλα φορούν τον αναβαθμισμένο 2.5 TFSI κινητήρα που αποδίδει 400 άλογα με 480 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνουν σε 4,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα η τελική ταχύτητα να αυξηθεί στα 280 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας διαθέτει αρκετά αλουμινένια μέρη και έτσι το βάρος του έχει μειωθεί κατά 26 κιλά, ενώ μπορεί να συνδυαστεί και με RS Sport εξάτμιση με μαύρες απολήξεις. Συνδυάζεται με S tronic 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η ανάρτηση χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1 εκατοστό, με τα ενεργά Dynamic Chassis Control αμορτισέρ να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Τα φρένα αποτελούνται από εξαπίστονες χαλύβδινες δαγκάνες και σιδερένιους δίσκους 375 mm μπροστά και 310 mm πίσω, με τις αλουμινένιες δαγκάνες με carbon-κεραμικούς δίσκους 380 mm μπροστά και 310 mm πίσω, να τις συναντάμε στον πρόσθετο εξοπλισμό. Το Audi drive select διαθέτει 6 προγράμματα λειτουργίας (comfort, auto, dynamic, efficiency individual, RS1 και RS2), που αλλάζουν τις ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης, των αναρτήσεων, του κιβωτίου, του κινητήρα και του ήχου της εξάτμισης. Σχεδιαστικά τα μοντέλα ξεχωρίζουν από το νέο bodykit, την μαύρη γυαλιστερή γρίλια, την μαύρη αεροτομή, τις 20″ ή 21″ ζάντες και τις διπλές οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων. Προσφέρονται και στα δύο νέα χρώματα Kyalami Green και Nardo Grey, ενώ υπάρχει και ένα πρόσθετο πακέτο που αντικαθιστά τις μαύρες γυαλιστερές πινελιές με αλουμινένιο φινίρισμα. Στο εσωτερικό των Audi RS Q3 και RS Q3 Sportback υπάρχουν μαύρες Nappa δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, μπλε ή κόκκινες ραφές, μπλε ή κόκκινα διακοσμητικά, σπορ καθίσματα, αλλά και το Virtual Cockpit Plus. Οι πωλήσεις τους θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη από τον Οκτώβριο και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέχρι τα τέλη του έτους. Το Audi RS Q3 ξεκινά στη Γερμανία από τις 63.500 ευρώ, ενώ το Audi RS Q3 Sportback από τις 65.000 ευρώ. Πηγή autoblog.gr
  5. Η Audi παρουσιάζει σήμερα το ανανεωμένο RS4 Avant, μόλις δύο χρόνια μετά την αρχική παρουσίασή του. ΣΧΕΔΙΑΣΗ Όπως και οι απλές εκδόσεις του ανανεωμένου A4, έτσι και αυτό, αποκτά νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια και νέα LED φωτιστικά σώματα – Matrix LED φωτιστικά σώματα στον πρόσθετο εξοπλισμό. Σε σύγκριση με το A4 Avant, το RS4 Avant έχει αυξημένα μετατρόχια κατά 3 εκατοστά, ενώ φορά νέας σχεδίασης ζάντες 19″ (20″ στον πρόσθετο εξοπλισμό). ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Το μοντέλο φορά τον biturbo V6 2,9-λίτρων κινητήρα απόδοσης 450 ίππων με 600 Nm ροπής. Η κίνηση περνά στον δρόμο από όλους τους τροχούς, μέσω ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου tiptronic. Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Quattro, κατανέμει την ισχύ ασύμμετρα στους άξονες (40% μπροστά και 60%) προκειμένου να προσφέρει μια πιο δυναμική συμπεριφορά και καλύτερη πρόσφυση. Το σύστημα μπορεί να μεταφέρει έως και το 70% της ροπής στον μπροστά άξονα και έως και το 85% της ροπής στον πίσω άξονα, όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει και σπορ πίσω διαφορικό. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,1 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, αλλά με το επιπλέον RS dynamic πακέτο αυξάνεται στα 280 χλμ/ώρα. ΑΝΑΡΤΗΣΗ/ΦΡΕΝΑ Η ανάρτηση του RS4 είναι πολλαπλών συνδέσμων (5) μπροστά-πίσω, με την απόσταση από το έδαφος να μειώνεται κατά 7 χιλιοστά. Διαθέτει το σύστημα Dynamic Ride Control (DRC), ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης με RS ρυθμίσεις. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους 375 mm μπροστά με εξαπίστονες δαγκάνες και 330 mm πίσω, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν carbon-κεραμικά φρένα με μπροστινούς δίσκους διαμέτρου 400 mm. Εσωτερικό. Στο εσωτερικό συναντάμε σπορ καθίσματα με Nappa δέρμα, κοφτό τριάκτινο τιμόνι, λογότυπα RS, φωτιζόμενα μαρσπιέ. Επίσης διαθέτει το αναβαθμισμένο MMI σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,1″, ενώ υπάρχει και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (Audi virtual cockpit) με οθόνη 12,3″, που μεταξύ άλλων δείχνει πληροφορίες από την πίεση των ελαστικών, την ροπή και τις δυνάμεις G. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από τον Οκτώβριο, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται τον Δεκέμβριο. Η αρχική του τιμή στη Γερμανία ανέρχεται στις 81.400 ευρώ. Πηγή autoblog.gr
  6. Με την παρουσίαση του ανανεωμένου S4, η Audi τόλμησε να το προσφέρει αποκλειστικά με κινητήρα πετρελαίου. Συγκεκριμένα, το μοντέλο φορά τον 3,0-λιτρο V6 TDI κινητήρα που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt. Ο turbodiesel κινητήρας αποδίδει 347 άλογα με 700 Nm ροπής από τις 2.500 σ.α.λ έως τις 3.100 σ.α.λ και φορά ηλεκτρικό κομπρέσορα (EPC) με 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 0,5 kWh, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τον χώρο των αποσκευών. Η Audi ανακοινώνει ότι τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,8 δευτερόλεπτα (4,9 δευτ, η Avant έκδοση), αλλά έχει μετρηθεί ότι αυτά έρχονται σε 4,66 δευτ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Παραπάνω έχεις την ευκαιρία να δεις όλες τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του ανανεωμένου S4, σε ένα όμορφο video που έχει γυριστεί στην περιοχή του Bolzano, στην Ιταλία. Πηγή autoblog.gr
  7. Ο CEO της Audi Sport, Oliver Hoffman, σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε πως η επόμενη γενιά του R8 θα υιοθετήσει την ηλεκτροκίνηση, αλλά δεν έχει αποφασιστεί ακόμη το είδος της ηλεκτροκίνησης που θα χρησιμοποιηθεί. Αυτό σημαίνει πως το νέο R8, το οποίο αναμένεται το 2023, θα είναι υβριδικό και η λογική λέει πως το μοντέλο θα διαθέτει τον ίδιο υβριδικό V10 5,2-λίτρων κινητήρα που θα φορά και ο αντικαταστάτης της Huracan, μιας και Audi και Lamborghini συνεργάζονται πολύ στενά, προκειμένου να μοιραστούν το κόστος ανάπτυξης των νέων R8 και Huracan. Πηγή autoblog.gr
  8. Σχεδίαση Το νέο μοντέλο έχει αποκτήσει επιθετικό παρουσιαστικό με νέο bodykit, μεγάλες ζάντες 21″ ή 22″ και διπλές οβάλ απολήξεις εξατμίσεων. Το πλάτος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 8 εκατοστά, 4 σε κάθε πλευρά, υπάρχει η νέα Singleframe γρίλια σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, LED Matrix λέιζερ προβολείς, μεγάλες εισαγωγές αέρα και φουσκωμένα φτερά. Επίσης συναντάμε αεροτομή, διαχύτη και αρκετά μαύρα γυαλιστερά στοιχεία. Κινητήρας Το μοντέλο ζυγίζει 2.075 κιλά, 130 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά, λόγω του ήπιου 48V υβριδικού συστήματος και του περισσότερου βασικού εξοπλισμού. Κάτω από το καπό του κρύβει τον V8 4,0-λίτρων biturbo κινητήρα απόδοσης 600 ίππων με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,6 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη. Με το Dynamic πακέτο αυξάνεται στα 280 χλμ/ώρα, ενώ με το Dynamic plus πακέτο φτάνει τα 305 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων (οι 2, 3, 5 και προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων όταν δεν απαιτείται μεγάλη δύναμη. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο Tiptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει βελτιωθεί για ταχύτερες αλλαγές. Διαθέτει λειτουργία launch control, με την κίνηση να στέλνεται φυσικά σε όλους τους τροχούς σε αναλογία 40% μπροστά και 60% πίσω, ενώ για το φρενάρισμα υπάρχουν carbon-κεραμικοί δίσκοι. Το σύστημα τετρακίνησης, όταν απαιτηθεί, μπορεί να στείλει έως και το 70% της κίνησης στον μπροστά άξονα και έως το 85% στον πίσω. Ανάρτηση Το RS6 Avant είναι διαθέσιμο με δύο αναρτήσεις. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει η RS ενεργή αερανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό την επιλογή είτε της άνεσης, είτε της απόλυσης σπορ οδήγησης. Μπορεί να σκληρύνει αυτόματα όταν υπάρχουν στροφές, ενώ χαμηλώνει το ύψος κατά 1 εκατοστό σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ώρα. Επίσης μπορεί να αυξήσει το ύψος κατά 2 εκατοστά όταν το αυτοκίνητο διασχίζει σαμαράκια κτλ. Υπάρχει επίσης η RS σπορ ανάρτηση με Dynamic Ride Control και ενεργά υδραυλικά αμορτισέρ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης μέσω του Audi drive select, το οποίο έχει έξι προγράμματα λειτουργίας τα comfort, auto, dynamic, efficiency, RS1 και RS2, με τα δύο τελευταία να είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα από τον οδηγό και ενεργοποιούνται μέσω του κουμπιού RS Mode που βρίσκεται στο τιμόνι. Τα πρώτα πέντε αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης, του σύστηματος τετρακίνησης, του quattro sport διαφορικού και του ήχου της εξάτμισης, με το RS2 να αλλάζει και τις ρυθμίσεις του ESC. Εσωτερικό Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″, οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,1″, αλλά και μια δεύτερη οθόνη 8,6″ μέσω τις οποίας ρυθμίζονται αρκετές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα κλιματισμού. Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων εκτός των άλλων προβάλλονται στοιχεία από την πίεση των ελαστικών, την ροπή και την ιπποδύναμη του κινητήρα, την θερμοκρασία λαδιού, την πίεση των turbo, αλλά και χρονομετρημένοι γύρους, μετρήσεις επιτάχυνσης και δυνάμεις g που δημιουργούνται. Τα σπορ καθίσματα είναι κλιματιζούμενα και φέρουν λειτουργίες μασάζ. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει μεγάλη πανοραμική οροφή, ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 19 ηχεία, ιονιστής, αρωματικό χώρου και άλλα. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 565 λίτρα και μπορεί να φτάνει μέχρι και τα 1.680 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Πωλήσεις Η επίσημη παρουσίασή του Audi RS6 Avant θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στη Γερμανία κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020. Πηγή autoblog.gr
  9. Μέσα στο έτος η Audi Sport θα παρουσιάσει έξι νέα RS μοντέλα, δίνοντας για την ώρα μια teaser φωτογραφία τους. Πρόκειται για τα RS Q3 και RS Q3 Sportback που θα φορούν τον 2.5 TFSI των 400 ίππων, το RS7 Sportback που θα φορά τον 4,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα απόδοσης κοντά στα 600-700 άλογα και το RS6 Avant που θα προσφέρεται με τον ίδιο κινητήρα με το RS7. Επίσης θα δούμε το RS Q8 που και αυτό αναμένεται να διαθέτει τον ίδιο κινητήρα με τα RS6 και RS7, ενώ τέλος θα δούμε το ανανεωμένο RS4 Avant που θα κρύβει κάτω από το καπό του τον V6 2,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 450 ίππων. Πηγή autoblog.gr
  10. Η Audi πραγματοποίησε σήμερα την ετήσια γενική συνέλευσή της όπου μίλησε τόσο για το 2018, όσο και για το τι ετοιμάζει για το μέλλον. Το 2018 δεν ήταν η καλύτερη χρονιά της Audi. Η εταιρία επηρεάστηκε από την μετάβαση στο νέο πρότυπο εκπομπών WLTP, που είχε ως αποτέλεσμα να διακόψει την διαθεσιμότητα πολλών μοντέλων της στην Ευρώπη, κάτι που είχε αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις της. Πέρυσι η εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους πούλησε 1.812.485 αυτοκίνητα, 3,5% λιγότερα σε σχέση με το 2017 1.878.105. Τα έσοδα ανήλθαν σε 59,25 δισ. ευρώ, με τα λειτουργικά κέρδη μετά φόρων να φτάνουν τα 3,53 δισ. ευρώ (4,67 δισ. ευρώ το 2017), με το περιθώριο κέρδους να μειώνεται από το 8,5% του 2017 στο 7,9%. Πως σκέφτεται η Audi να επανέλθει; Μα φυσικά να προσφέρει νέα μοντέλα στην αγορά. Για φέτος η γερμανική εταιρία προγραμματίζει να βγάλει στην αγορά το E-Tron Sportback, το Q2 L E-Tron για την αγορά τις Κίνας, το Q3 Sportback, τα ανανεωμένα A4 και Q7, 9 S μοντέλα και 4 R και RS μοντέλα. Ανάμεσα σε αυτά θα συναντάμε τα S8, SQ8, S7 Sportback, S6 Sedan, S6 Αvant, S5 TDI, SQ3, RS7 Sportback, RS Q3 και RS6. Η εταιρία θέλει μέχρι το 2025 να προσφέρει 30 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, αλλά και 15 διαφορετικά mid-range και full-size μοντέλα, μιας και σε αυτές τις κατηγορίες θα δώσει βάση. Πηγή autoblog.gr
  11. Το επόμενο Audi TT θα έχει ηλεκτροκινητήρα. Τα μικρά σπορ αυτοκίνητα μπαίνουν στην… καθαρή εποχή, για να μην εξαφανιστούν. Κάποιοι έλεγαν πως το Audi TT ήταν είδος υπό εξαφάνιση. Τελικά μπορεί να έχει μέλλον, αφού ένα από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου (και υπεύθυνος του τμήματος Technical development) o Hans-Joachim Rothenpielerο προσπαθεί να πείσει τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου να εξελίξουν ένα σπορ αυτοκίνητο με καθαρό ηλεκτρικό κινητήρα. Οι προοπτικές για το εικονικό σπορ αυτοκίνητο της Audi, το οποίο έκανε το ντεμπούτο της πριν από περισσότερα από 20 χρόνια, αμφισβητούνται όλο και περισσότερο χάρη στις μικρές συνολικές πωλήσεις και τις πιέσεις της νομοθεσίας για τις εκπομπές CO2. Πληροφορίες μέσα από την Audi πρότειναν ότι μια ιδέα μπορεί να είναι η ανάπτυξη ενός τετράθυρου διαδόχου του TT το: «TT Sportback» το οποίο θα έχει σαν βάση το μοντέλο Mk3. Ωστόσο, υπάρχει η σκέψη (η οποία κερδίζει έδαφος) ώστε η Audi να διατηρήσει ένα δίπορτο σπορ αυτοκίνητο στην γκάμα της. «Στην Audi, χρειαζόμαστε αυτοκίνητα όπως το δίθυρο TT» δήλωσε ο Rothenpieler και πρόσθεσε: «Είναι στο DNA της μάρκας μας. Αγωνίζομαι πραγματικά για αυτό το αυτοκίνητο και θα προσπαθήσω να πείσω τους συναδέλφους μου ότι πρέπει να το κάνουμε. Όμως είναι καλύτερο να μεταφέρουμε όλα αυτά τα αυτοκίνητα, όπως το TT, σε ένα… ηλεκτρικό μέλλον». Ο Rothenpieler σε συνέντευξη του σε Αγγλικό site τεχνολογίας παραδέχθηκε ότι οι συνομιλίες για το ηλεκτρικό «μέλλον» του TT περιλαμβάνουν την ιδέα τόσο των plug-in υβριδικών όσο και των καθαρά ηλεκτρικών μοντέλων. Ωστόσο, αποκάλυψε επίσης ότι οι συζητήσεις για μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση βρίσκονται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο. «Για αυτοκίνητα όπως το TT, η μπαταρία στο πάτωμα είναι ένα πρόβλημα», είπε ο υπεύθυνος του τμήματος Technical Development και πρόσθεσε: «Κανονικά σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έχετε έναν τροχό σε κάθε γωνία του αμαξώματος και τις μπαταρίες στο κέντρο του. Έτσι το συνολικό ύψος του πατώματος είναι 12 ή 13 εκατοστά ψηλό. Αυτό κάνει τη βάση των καθισμάτων υψηλότερη. Έτσι, για μικρά, σπορ αυτοκίνητα με μόνο δύο καθίσματα, χρειαζόμαστε μια διαφορετική ιδέα – όπως ένα κομμάτι της μπαταρίας στο κέντρο του αυτοκινήτου και ένα άλλο κομμάτι μπροστά από τους μπροστινούς τροχούς ή πίσω από τους πίσω τροχούς». Η μάχη για το μέλλον των σπορ αυτοκινήτων της Audi περιλαμβάνει επίσης και το R8, παρόλο που οι προοπτικές του είναι επίσης πιθανό να συνδεθούν με τον δρόμο που θα ακολουθήσει η Lamborghini με την Huracan. Ο Rothenpieler πρόσθεσε: «Το μέλλον του R8 και του TT είναι το ίδιο. Νομίζω πως όταν παρουσιάσαμε το e-tron GT, κάναμε μία πραγματική δήλωση. Για μένα, το e-tron GT ήταν το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με το Audi Sport RS στο DNA του. Είναι λίγο μεγαλύτερο, αυτό το αυτοκίνητο, οπότε ήταν ακόμα δυνατή η χρήση της κανονικής διάταξης μπαταρίας. Αλλά αν μιλάμε για το R8 τότε ναι, πρέπει να διαιρέσουμε το σύστημα μπαταριών, όπως ακριβώς θα γίνει και με το TT». Πηγή newsauto.gr
  12. Η Audi παρουσίασε σήμερα στην έκθεση της Σαγκάη το AI:me Concept. Πρόκειται για ένα νέο αστικό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο πόλης, που μπορεί να μεταφέρει έως και τέσσερις επιβάτες και μας δείχνει το πως θα μοιάζει ένα μελλοντικό μοντέλο της Audi. Θα μπορούσε κάποιος να πει πως το συγκεκριμένο πρωτότυπο αποτελεί ένα φουτουριστικό A2 του μέλλοντος. Βασίζεται στην MEB πλατφόρμα του VW Group και παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένος στον πίσω άξονα, απόδοσης 170 ίππων. Αυτός αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 65 kWh, με την Audi να μην ανακοινώνει την αυτονομία του πρωτότυπου. Το Audi AI:me Concept έχει μήκος 4,3 μέτρα, πλάτος 1,9 μέτρα, ύψος 1,52 μέτρα και μεταξόνιο 2,77 μέτρων. Διαθέτει αυτόνομες λειτουργίες επιπέδου 4, τεχνητή νοημοσύνη και στο εσωτερικό συναντάμε κοφτό τιμόνι, ξύλινα διακοσμητικά και μια μεγάλη οθόνη που λειτουργεί τόσο ως πίνακας οργάνων, όσο και ως σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Πηγή autoblog.gr
  13. Η Audi παρουσίασε το Q4 e-tron concept, το πρωτότυπο ενός compact πεντάθυρου SUV μήκους 4,59 μέτρων, πλάτους 1,9 μέτρων, ύψους 1,61 μέτρου, με μεταξόνιο 2,77 μέτρα, που θα περάσει στη παραγωγή το 2020. Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 306 άλογα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 82 kWh που καταλαμβάνει σχεδόν όλο το χώρο που υπάρχει στο δάπεδο μεταξύ των δύο αξόνων. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 450 χιλιόμετρα, με την φόρτιση της μπαταρίας να γίνεται με ισχύ έως και 125 kW, με αποτέλεσμα η επαναφόρτισή της έως το 80% της χωρητικότητάς της να επιτυγχάνεται μέσα σε 30 πρώτα λεπτά της ώρας. Το μοντέλο να χρησιμοποιεί κυρίως τον πίσω ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων και των 310 Nm ροπής και όταν είναι απαραίτητο, χρησιμοποιεί τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα των 102 ίππων και 150 Nm ροπής, μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε τετρακίνητο. Έχει ιδανική κατανομή βάρους 50/50, χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 και προηγμένες δυνατότητες ανάκτησης ενέργειας. Πηγή autoblog.gr
  14. Η Audi γιορτάζει τα 10 χρόνια από τότε που πρωτοπαρουσίασε το R8 V10 στις 9 Δεκεμβρίου του 2008 και δημιουργεί μια ειδική έκδοση, το R8 V10 Decennium που θα προσφέρεται σε μόλις 222 μονάδες. Αυτές θα πωλούνται παγκοσμίως και στη Γερμανία ξεκινά από τις 222.000 ευρώ, 22.000 ευρώ περισσότερα σε σχέση με το R8 V10. Το Audi R8 V10 Decennium βασίζεται στο ανανεωμένο R8 V10 Plus και είναι βαμμένο στο ματ γκρι χρώμα “Daytona Gray”, έχοντας μπρονζέ λεπτομέρειες και ζάντες 20″, μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες, μαύρα σήματα και για όσους δεν τους αρέσει το γκρι ματ χρώμα, η Audi προσφέρει επίσης τα μεταλλικά Ascari Blue, Kemora Gray, Mythos Black, Floret Silver, και Suzuka Gray. Στο εσωτερικό συναντάμε μαύρες δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, χάλκινες ραφές και ειδικά μαρσπιέ στις πόρτες. Κίνηση παίρνει από τον V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 620 ίππων με 580 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 331 χλμ/ώρα. Πηγή autoblog.gr
  15. Η Audi παρουσιάζει το νέο SQ5 TDI, Το αυτοκίνητο φορά τον 3,0-λιτρο V6 TDI κινητήρα που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt, παρόμοιο με αυτό που συναντάμε στο SQ7 TDI. Ο turbodiesel κινητήρας αποδίδει 347 άλογα με 700 Nm ροπής από τις 2.500 σ.α.λ έως τις 3.100 σ.α.λ και φορά ηλεκτρικό κομπρέσορα (EPC) με 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τον χώρο των αποσκευών. Η Audi υποστηρίζει πως ο ηλεκτρικός κομπρέσορας εξαλείφει το turbo lag, με το SQ5 TDI να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο S tronic κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς. By default, το σύστημα στέλνει το 60% της ροπής μπροστά και το 40% πίσω, ενώ μπορεί να στείλει μέχρι το 85% της ροπής στον πίσω άξονα και το 70% στον μπροστά όταν χρειαστεί. Στιλιστικά το SQ5 TDI ξεχωρίζει από τους νέους προφυλακτήρες, τους ασημί καθρέπτες, τις ζάντες 20″ (21″ στον πρόσθετο εξοπλισμό) και στη Γερμανία έχει αρχική τιμή τις 67.750 ευρώ. Πηγή autoblog.gr
×
×
  • Create New...