Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

AUDI7

Members
  • Content Count

    305
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

AUDI7 last won the day on June 11

AUDI7 had the most liked content!

Community Reputation

142 Excellent

About AUDI7

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/27/1976

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

2,844 profile views
  1. Το VW Group σχεδιάζει να καταστήσει την Bentley ως θυγατρική της Audi, καθώς επιδιώκει οικονομίες κλίμακας μεταξύ των πολυτελών εμπορικών σημάτων του. Η Bentley, η οποία επί του παρόντος επιβλέπεται από τον επικεφαλής της Porsche, Oliver Blume, από το επόμενο έτος θα είναι μέρος της Audi, με τον CEO του VW Group, Herbert Diess να πιστεύει πως η συγκεκριμένη επιλογή θα είναι πιο επικερδής. Η συνεργασία ανάμεσα στην Bentley και στην Audi θα μπορούσε να “γεννήσει” και ένα μικρότερο SUV με τα σήματα της βρετανικής εταιρίας, με τις επόμενες γενιές των Continental GT και Flying Spur να κατασκευάζονται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα που ανέπτυξαν από κοινού η Audi με την Porsche. Να σημειωθεί πως η Audi ελέγχει σήμερα τόσο την Lamborghini όσο και τη Ducati. Πηγή autoblog.gr
  2. Tο σύστημα τετρακίνησης της Audi συμπληρώνει φέτος 40 χρόνια ζωής αφού παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση της Γενεύης το 1980 στο Ur-Quattro. Ένας τρόπος για να το γιορτάσει η Audi είναι η παρουσίαση της έκδοσης “40 Years Of Quattro” για το TT RS. Η εν λόγω έκδοση θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στην αγορά της Γερμανίας σε μόλις 40 αυτοκίνητα. Το TT RS 40 Years Of Quattro είναι βαμμένο σε άσπρο (Alpine White) και διαθέτει ειδικά γραφικά στα χρώματα του Audi Sport Quattro S1, το οποίο έτρεξε στην ανάβαση του Pikes Peak το 1987, με τον Walter Rohrl πίσω από το τιμόνι. Το αυτοκίνητο διαθέτει όλα τα αξεσουάρ του προαιρετικού καταλόγου και πατάει σε 20άρες ζάντες, βαμμένες σε άσπρο χρώμα, που κρύβουν τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Το TT RS 40 Years Of Quattro είναι διθέσιο, καθώς έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα, στη θέση των οποίων υπάρχει μια carbon μπάρα θόλων, που μειώνει το συνολικό βάρος κατά 16 κιλά, σε σχέση με το “απλό” TT RS. Ακόμα, υπάρχουν ειδικά λογότυπα στη καμπίνα και στα καθίσματα, ενώ δε λείπει και ο αύξων αριθμός της έκδοσης του αυτοκινήτου. Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι και έτσι φορά τον 2.5 TFSI κινητήρα απόδοσης 400 ίππων με 480 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) ή τα 280 χλμ/ώρα (προαιρετικά). Πηγή autoblog.gr
  3. Η Audi φέρεται πως ετοιμάζει το A9 E-tron, με το μοντέλο να κυκλοφορεί το 2024. Πρόκειται για ένα πολυτελές αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν/liftback, με τον σχεδιασμό του να αντλεί στοιχεία από το A7 και το πρωτότυπο Aicon που παρουσιάστηκε το 2017. Έχει κωδική ονομασία E6 και θα εξοπλίζεται με μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες νέας γενιάς. Θα υποστηρίζει λειτουργίες συνδεσιμότητας 5G, λειτουργίες επαυξημένης πραγματικότητας, over-the-air αναβαθμίσεις και car-to-x επικοινωνίες. Πηγή autoblog.gr
  4. Mycarnow@Kosmocar. Ψηφιακή πλατφόρμα για online παραγγελία μοντέλων των Volkswagen, Audi και Skoda στην Ελλάδα Η Kosmocar μπαίνει και αυτή στην αγορά των online πωλήσεων παρουσιάζοντας το Mycarnow@Kosmocar, μια ψηφιακή πλατφόρμα για αναζήτηση και άμεση κράτηση και αγορά ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά. Στη στροφή που πραγματοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία προς ένα ψηφιακό μέλλον, που αποτελεί μέρος και της δικής της στρατηγικής, η Kosmocar δίνει τώρα στους πελάτες των Volkswagen, Audi και Skoda, τη δυνατότητα να αποκτήσουν εύκολα και γρήγορα το αυτοκίνητο που επιθυμούν από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, με το MycarnowMycarnow@Kosmocar, τη νέα υπηρεσία ψηφιακής κράτησης και αγοράς αυτοκινήτου. Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα Mycarnow@Kosmocar αναπτύχθηκε από την Kosmocar στα πρότυπα αντίστοιχων μεθόδων online πωλήσεων αυτοκινήτων του εξωτερικού. Λειτουργεί παράλληλα και σε συνεργασία με το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Kosmocar, με στόχο να προσφέρει μία ολοκληρωμένη – και στο ψηφιακό πλέον επίπεδο – εμπειρία στον υποψήφιο πελάτη των Volkswagen, Audi, Skoda. Παρέχει όλα τα πλεονεκτήματα της εξ’αποστάσεως αγοράς αγαθών ενώ δίνει τη δυνατότητα και σε υποψήφιους πελάτες που βρίσκονται σε γεωγραφικές περιοχές που δεν υπάρχει Εξουσιοδοτημένος Έμπορος των μαρκών της Kosmocar, να βρουν το μοντέλο που επιθυμούν, εύκολα και γρήγορα. Την ίδια στιγμή, ο υποψήφιος πελάτης μέσα από το Mycarnow@Kosmocar επωφελείται από προνομιακές τιμές και ειδική χρηματοδότηση, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής της πρώτης δόσης έξι μήνες μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Πρόκειται για τους ίδιους προνομιακούς όρους που ισχύουν άμεσα και για τους επόμενους δύο μήνες και για όσους υποψήφιους πελάτες επισκεφθούν το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα. Η ειδικά διαμορφωμένη ενότητα Mycarnow@Kosmocar, είναι ξεχωριστή για κάθε μάρκα της Kosmocar. Συγκεκριμένα, στο link mycarnow.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/vw για τη Volkswagen, mycarnow.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/audi για την Audi και στο mycarnow.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/skoda για τη Skoda, παρουσιάζονται τα διαθέσιμα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τον υποψήφιο αγοραστή, όπως εξοπλισμός, τεχνικά χαρακτηριστικά, τιμή, όφελος πελάτη ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα επιλογής για αγορά μετρητοίς ή μέσω χρηματοδότησης. Μετά την επιλογή του αυτοκινήτου, ο υποψήφιος πελάτης επιλέγει τον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο που θα αναλάβει την παράδοση του αυτοκινήτου. Ειδικά σε αυτό, τονίζεται ότι το δίκτυο της Kosmocar, τόσο για υπηρεσίες Πωλήσεων όσο και After Sales επαναλειτουργεί με πολύ αυστηρά πρωτόκολλα υγειονομικής προστασίας σε όλες τις διαδικασίες, τηρώντας στο ακέραιο όλες τις οδηγίες της Πολιτείας για την εξασφάλιση της υγείας των εργαζομένων και των πελατών. Το Mycarnow@Kosmocar διαφέρει από τους κλασικούς διαμορφωτές (configurators) ή τις πλατφόρμες εκδήλωσης ενδιαφέροντος-επικοινωνίας ή/και αγοράς αυτοκινήτου άλλων εταιριών, αφού η βασική διαφορά έγκειται στο ό,τι ο υποψήφιος πελάτης έχει πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο σε ετοιμοπαράδοτα μοντέλα των Volkswagen, Audi και Skoda, μπορεί να κάνει άμεση κράτηση και να “κλείσει” το αυτοκίνητο που επιθυμεί από την ασφάλεια του δικού του χώρου. To Mycarnow@Kosmocar βρίσκεται ήδη σε λειτουργία, προσβάσιμο τόσο από τις επίσημες ιστοσελίδες των μαρκών, Volkswagen.gr, Audi.gr, Skoda.gr όσο και από την ιστοσελίδα της Kosmocar. Πηγή autoblog.gr
  5. AUDI7

    ABT- RS6

    Λίγες ημέρες μετά την R έκδοση του βελτιωμένου -από τον ABT- RS7, σήμερα βλέπουμε την αντίστοιχη του RS6. Μηχανικά, η άγρια εκδοχή του superwagon της Audi αποδίδει 740 άλογα και στα 920 Nm ροπής, όταν -όπως ξέρεις- από το εργοστάσιο ο 4,0-λιτρος twin-turbo κινητήρας του μοντέλου αποδίδει 600 άλογα και 800 Nm ροπή. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,2 δευτ., ή 0,4 δευτ. ταχύτερα από το εργοστασιακό μοντέλο, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα, (+15 χλμ/ώρα). Οι μεγαλύτερες αλλαγές, όμως, έρχονται στο αισθητικό κομμάτι, όπου ο ABT έχει τοποθετήσει ένα νέο αεροδυναμικό bodykit, το οποίο είναι κατασκευασμένο εξ’ολοκλήρου από carbon. Αυτό αποτελείται από μπροστά spoiler, αεραγωγούς, μαύρη γρίλια, αεροτομή, πλαϊνές ποδιές και διαχύτη, ενώ πλέον υπάρχουν τετραπλές μαύρες απολήξεις εξατμίσεων διαμέτρου 102 χλστ. αντί για τις οβάλ, που φέρει από το εργοστάσιο το RS6. Τέλος, υπάρχουν ζάντες 22″, χαμηλότερα ελατήρια, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, νέες αντιστρεπτικές και στο εσωτερικό συναντάμε carbon επιλογέα ταχυτήτων, ABT λογότυπα, φωτιζόμενα μαρσπιέ και ειδικό σήμερα “1 of 125”, καθώς το πακέτο θα βγει σε μόλις 125 αντίτυπα. Το κόστος του RS6-R πακέτου ορίζεται στα €69.900. Πηγή autoblog.gr
  6. Ανακοινώθηκαν οι τιμές των facelift εκδόσεων των Audi A5 Coupe, A5 Sportback, RS5 Coupe και RS5 Sportback στην Ελλάδα, με το μοντέλο να ξεκινά από τις 52.250 ευρώ και να φτάνει έως τις 127.700 ευρώ στις RS εκδόσεις. Τιμες A5 Coupε S line 40 TFSI MHEV S tronic 190hp 52.530 ευρώ A5 Coupε S line 35 TDI MHEV S tronic 163 hp 52.780 ευρώ A5 Coupε S line 40 TDI S tronic 190h 62.890 ευρώ A5 Coupε S line 40 TDI quattro S tronic 190hp 66.350 ευρώ RS5 Coupε TFSI quattro Tiptronic 450hp 127.700 ευρώ A5 Sportback S line 40 TFSI MHEV S tronic 52.250 ευρώ A5 Sportback S line 35 TDI MHEV S tronic 52.510 ευρώ A5 Sportback S line 40 TDI S tronic 62.590 ευρώ A5 Sportback S line 40 TDI quattro S tronic 66.040 ευρώ RS5 Sportback TFSI quattro tiptronic127.700 ευρώ Τα ανανεωμένα A5 φέρουν LED προβολείς στον βασικό εξοπλισμό, ενεργούς matrix LED και LED πίσω φωτιστικά σώματα στον πρόσθετο και στο εσωτερικό συναντάμε νέα οθόνη αφής 10,1″, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ (το Audi Virtual Cockpit), νέες επενδύσεις, όπως επίσης και νέα διακοσμητικά. Πηγή autoblog.gr
  7. Πριν μερικές ημέρες διέρρευσαν δύο φωτογραφίες του νέου Audi S3, οι οποίες μαθαίνουμε τώρα ότι αυτές ήταν τραβηγμένες στις Αζόρες, από όπου είναι και οι παρακάτω -νέες- φωτογραφίες. Η γερμανική εταιρία πήγε στο σύμπλεγμα των νησιών της Πορτογαλίας για την παρουσίαση της έκδοσης προπαραγωγής του μοντέλου, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης σε τέσσερις εβδομάδες. Εκεί -εκτός από το S3- θα δούμε και την απλή έκδοση της τέταρτης γενιάς του μοντέλου, ενώ μέχρι το τέλος του 2022 το A3 θα έχει στην γκάμα του 11 τύπους αμαξωμάτων. Μεταξύ αυτών θα είναι η πεντάπορτη hatchback και η τετράπορτη σεντάν, ενώ θα ακολουθήσει η crossover-allroad έκδοση του, και η Liftback Coupe. Το A3 crossover θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα Q3 και Q5 και δεν θα προσφέρεται με σύστημα τετρακίνησης. Το νέο A3 δεν θα προσφέρεται ούτε σε τρίπορτη, αλλά ούτε και σε cabrio έκδοση. Το νέο A3/S3 βασίζεται στην αναβαθμισμένη έκδοση της MQB πλατφόρμας του VW Group, αυτή που χρησιμοποιούν τα νέα VW Golf, Seat Leon και Skoda Octavia, η οποία είναι ελαφρύτερη, πιο άκαμπτη και προσφέρει καλύτερο NVH. Μηχανικά, το S3 φέρει τον 2,0-λιτρο TFSI κινητήρα, απόδοσης 310 ίππων και 380 Nm ροπής. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρξει μια αύξηση της ισχύος από γενιά σε γενιά, αλλά η Audi, όπως και κάθε άλλος κατασκευαστής αγωνίζεται με την πολυπλοκότητα των κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η Audi δεν ανακοινώνει ακόμα επίσημα το νούμερο της επιτάχυνσης για το 0-100 χλμ/ώρα, αλλά αυτό αναμένεται να είναι κοντά ή κάτω από 4,7 δευτ. Υπάρχουν τέσσερις τομείς που η γερμανική εταιρία έχει βελτιώσει στο μοντέλο, και αυτοί είναι: το σύστημα της τετρακίνησης, το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, η τεχνολογία της ανάρτησης και το Audi select mode. Αυτοί οι τέσσερις τομείς δεν επηρεάζουν τη συμπεριφορά μόνο του S3, καθώς θα υπάρχουν σαν επιλογή και στην υπόλοιπη γκάμα του A3. Πηγή autoblog.gr
  8. Η Audi παρουσιάζει τα ανανεωμένα RS5 Coupe και RS5 Sportback, με τα μοντέλα να διαθέτουν νέα γρίλια, νέους προφυλακτήρες, νέα πλαϊνά μαρσπιέ νέο διαχύτη, ενώ υπάρχουν LED προβολείς στον βασικό εξοπλισμό, ενεργοί matrix LED και LED πίσω φωτιστικά σώματα στον πρόσθετο, με τους θόλους των φτερών να είναι κατά 40 mm πλατύτεροι από τις απλές εκδόσεις. Υπάρχουν διπλές οβάλ απολήξεις εξατμίσεων, μαύρα γυαλιστερά, ματ αλουμινένια ή ανθρακί διακοσμητικά, με τα χρώματα Turbo μπλε και κόκκινο Tango να έχουν προστεθεί στην παλέτα των διαθέσιμων χρωμάτων. Το RS5 coupe είναι εφοδιασμένο με CFRP οροφή, η οποία μειώνει το βάρος του οχήματος κατά περίπου 4 κιλά. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 19″, με ζάντες 20″ να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Στο εσωτερικό συναντάμε νέα οθόνη αφής 10,1″ για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ (το Audi Virtual Cockpit), νέες Alcantara και δερμάτινες επενδύσεις, όπως επίσης και νέα διακοσμητικά. Το σύστημα MMI navigation plus βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό και παρέχει στον οδηγό πληροφορίες σχετικά με τη θερμοκρασία οδήγησης, τη διαμήκη και πλευρική επιτάχυνση, το σπορ διαφορικό quattro, την πίεση ελαστικών και τη θερμοκρασία ελαστικών. Μηχανικά φορούν τον 2,9-λίτρων twin-turbo V6 TFSI κινητήρα απόδοσης 450 ίππων με 600 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα. Ο κινητήρα συνδυάζεται με 8-τάχυτο tiptronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε την RS Sport ανάρτηση, με την RS sport plus με δυναμικό έλεγχο οδήγησης (DRC) να διατίθεται προαιρετικά. Αυτή χρησιμοποιεί χαλύβδινα ελατήρια και ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες τριών σταδίων, οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους μέσω διαγώνιων γραμμών λαδιού και κεντρικής βαλβίδας. Όταν το RS στρίβει με μεγάλη ταχύτητα, οι βαλβίδες ρυθμίζουν τη ροή λαδιού στον αποσβεστήρα του εμπρόσθιου τροχού στο εξωτερικό της καμπύλης. Ενισχύουν τη στήριξη και μειώνουν την κλίση, βελτιώνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά χειρισμού του οχήματος. Εκτός από τα γνωστά modes comfort, auto, and dynamic, το στάνταρ Audi drive select προσφέρει επίσης και δύο νέα modes, τα RS1 και RS2. Αφού ο οδηγός έχει ρυθμίσει τα δύο νέα modes ώστε να ταιριάζουν στις προσωπικές του προτιμήσεις και τα αποθηκεύσει, μπορούν να ενεργοποιηθούν απευθείας μέσω του πλήκτρου “RS Mode” στο τιμόνι. Το σύστημα αποκτά πρόσβαση σε σημαντικές παραμέτρους που αφορούν στον κινητήρα, τη μετάδοση, την απόσβεση, το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης, το σπορ διαφορικό και τον ήχο του κινητήρα. Στο στάνταρ σύστημα πέδησης, οι χαλύβδινοι δίσκοι έχουν δαγκάνες σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα. Ως εναλλακτική λύση, η Audi προσφέρει κεραμικούς δίσκους φρένων από άνθρακα για τον εμπρόσθιο άξονα. Οι δαγκάνες τους είναι βαμμένες σε γκρι, κόκκινο ή μπλε χρώμα. Τα ανανεωμένα Audi RS5 Coupe και RS5 Sportback αναμένονται στην Ελλάδα μέσα στο 2020. Στη Γερμανία τα μοντέλα ξεκινούν από τις 83.500 ευρώ. Πηγή autoblog.gr
  9. Η Audi Sport μπαίνει και αυτή στην ηλεκτροκίνητη εποχή και όπως δήλωσε ο Julius Seebach, η επόμενη γενιά του RS4 Avant θα διαθέτει plug-in υβριδικό κινητήρα, με το αμιγώς ηλεκτρικό E-Tron GT να προσφέρεται τόσο σε S όσο και σε RS έκδοση. Το E-Tron GT αποτελεί την έκδοση της Porsche Taycan με τα σήματα της Audi και θα βασίζεται στην J1 πλατφόρμα, με την Audi Sport να ετοιμάζει και άλλα plug-in υβριδικά RS μοντέλα, όπως επίσης και μια ηλεκτρική έκδοση του R8, η οποία ενδεχομένως να παρουσιαστεί εντός του έτους. Τέλος τα E-Tron και E-Tron Sportback είναι πολύ πιθανό να αποκτήσουν και αυτά RS έκδοση, που θα ξεχωρίζουν από τα απλά μοντέλα χάρη στο νέο bodykit, τις μεγαλύτερες ζάντες, την χαμηλότερη ανάρτηση, αλλά και από την αυξημένη απόδοση των ηλεκτροκινητήρων τους. Πηγή autoblog.gr
  10. Επίσημο: Audi RS Q8 Η Audi μαζί με το E-Tron Sportback, παρουσιάζει στην έκθεση του Λος Άντζελες και το RS Q8. Το αυτοκίνητο φορά τον ίδιο 4,0-λίτρων biturbo κινητήρα που συναντάμε στα νέα RS6 Avant και RS7 Sportback, απόδοσης 600 ίππων με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 13,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη. Με το Dynamic πακέτο αυξάνεται στα 280 χλμ/ώρα, ενώ με το Dynamic plus πακέτο φτάνει τα 305 χλμ/ώρα. Η Lamborghini Urus κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτ. τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12,8 δευτ. έχοντας τελική ταχύτητα 305 χλμ/ώρα. Ο ήπιος υβριδικός κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων (οι 2, 3, 5 και προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, όταν δεν απαιτείται μεγάλη δύναμη. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο Tiptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει βελτιωθεί για ταχύτερες αλλαγές. Διαθέτει λειτουργία launch control, με την κίνηση να στέλνεται φυσικά σε όλους τους τροχούς σε αναλογία 40% μπροστά και 60% πίσω. Το σύστημα τετρακίνησης, όταν απαιτηθεί, μπορεί να στείλει έως και το 70% της κίνησης στον μπροστά άξονα και έως το 85% στον πίσω. Το μοντέλο είναι το ταχύτερο SUV στο Nurburgring αφού έχει καταφέρει να σημειώσει χρόνο 7:42.253 και φορά επιθετικής σχεδίασης bodykit, με ζάντες 22″ με ελαστικά διαστάσεων 295/40. Στον πρόσθετο εξοπλισμό προσφέρονται ζάντες 23″, με το αυτοκίνητο να έχει διπλές οβάλ απολήξεις εξατμίσεων, νέα Singleframe γρίλια σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, LED Matrix λέιζερ προβολείς, μεγάλες εισαγωγές αέρα και φουσκωμένα φτερά. Επίσης συναντάμε αεροτομή, διαχύτη και αρκετά μαύρα γυαλιστερά στοιχεία. Το RS Q8 είναι διαθέσιμο με δύο αναρτήσεις. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει η RS ενεργή αερανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό την επιλογή είτε της άνεσης, είτε της απόλυσης σπορ οδήγησης. Μπορεί να σκληρύνει αυτόματα όταν υπάρχουν στροφές, ενώ χαμηλώνει το ύψος κατά 1 εκατοστό σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ώρα. Επίσης μπορεί να αυξήσει το ύψος κατά 2 εκατοστά όταν το αυτοκίνητο διασχίζει σαμαράκια κτλ. Υπάρχει επίσης η RS σπορ ανάρτηση με Dynamic Ride Control και ενεργά υδραυλικά αμορτισέρ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης μέσω του Audi drive select, το οποίο έχει έξι προγράμματα λειτουργίας τα comfort, auto, dynamic, efficiency, RS1 και RS2, με τα δύο τελευταία να είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα από τον οδηγό και ενεργοποιούνται μέσω του κουμπιού RS Mode που βρίσκεται στο τιμόνι. Τα πρώτα πέντε αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης, του συστήματος τετρακίνησης, του quattro sport διαφορικού και του ήχου της εξάτμισης, με το RS2 να αλλάζει και τις ρυθμίσεις του ESC. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους διαμέτρου 420 mm μπροστά με 370 mm πίσω, ενώ υπάρχουν και carbon-κεραμικοί μπροστινοί δίσκοι διαμέτρου 440 mm. Σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Q8, το μπροστά μετατρόχιο του RS Q8 έχει μεγαλώσει κατά 10 mm και το πίσω κατά 5 mm, προκειμένου να αυξηθεί η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Στο εσωτερικό συναντάμε bucket καθίσματα, δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, RS ψηφιακό πίνακα οργάνων και νέα διακοσμητικά. Οι πωλήσεις του RS Q8 θα ξεκινήσουν από το πρώτο τρίμηνο του 2020, με το αυτοκίνητο να ξεκινά από τις 127.000 ευρώ στη Γερμανία. Πηγή autoblog.gr
  11. Πριν ένα χρόνο, η Mercedes-AMG ανακοίνωσε ότι η GLC 63 S έγινε το ταχύτερο SUV στο Nurburgring, καθώς το γερμανικό SUV σταμάτησε το χρονόμετρο στα 7 λεπτά και 49m369, παίρνοντας -τότε- τον τίτλο από την Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, που έχει πετύχει χρόνο 7:51,7. Τα ρεκόρ, όμως, είναι για να σπάνε και σήμερα η Audi έκανε γνωστό ότι το RS Q8 είναι ο νέας “βασιλιάς” των SUV επιδόσεων στην Πράσινη Κόλαση, καθώς σημείωσε χρόνο 7 λεπτών και 42,253 δευτ., επιβεβαιώνοντας τις φήμες που κυκλοφόρησαν στις αρχές του Σεπτεμβρίου. Τα αποκαλυπτήρια του μοντέλου της εταιρίας από το Ingolstadt θα γίνουν στις 20 Νοεμβρίου, με το RS Q8 να ξεχωρίζει στιλιστικά λόγω της επιθετικής εμφάνισής του, με νέους προφυλακτήρες, μεγάλες ζάντες και χαμηλότερη ανάρτηση. Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο 4,0-λιτρος V8 twin-turbo κινητήρας απόδοσης 600 ίππων και 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,8 δευτ., πιάνοντας τελική ταχύτητα 306 χλμ/ώρα. Πατάει σε ζάντες 23 ιντσών, με ελαστικά 295/35, ενώ εφοδιάζεται με torque-vectoring και τετραδιεύθυνση. Πηγή autoblog.gr
  12. Η Audi παρουσίασε σήμερα την πισωκίνητη έκδοση του R8 V10, όσο και το αγωνιστικό R8 LMS GT4. Το R8 V10 RWD, διαθέσιμο ως Coupe και ως Spyder, φέρει νέα πιο φαρδιά μάσκα, ενώ οι εισαγωγές κάτω από το καπό παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Sport quattro. Οι εισαγωγές αέρα, το εμπρός σπόιλερ και οι πίσω γρίλιες εξαγωγής αέρα έχουν γίνει πιο φαρδιές. Ο διαχύτης, στα άκρα του οποίου υπάρχουν οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, έχει μετακινηθεί προς τα πάνω, ενώ στον χώρο του κινητήρα, το φίλτρο αέρα έχει ένα καινούργιο κάλυμμα, το οποίο είναι διαθέσιμο είτε σε πλαστικό είτε σε ανθρακόνημα. Οι πάνω πλευρικές εισαγωγές αέρα του R8 V10 RWD είναι βαμμένες σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, ενώ η κάτω στο χρώμα του αμαξώματος. Σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα είναι βαμμένη επίσης η εμπρός εισαγωγή, τα ενθέματα στα μαρσπιέ και ο διαχύτης. Εναλλακτικά διατίθεται το πακέτο carbon και, για το Spyder, ένα διευρυμένο μαύρο πακέτο styling. Στη γκάμα των χρωμάτων προστέθηκε το γκρι Kemora, ενώ προαιρετικά οι κύκλοι και το λογότυπο της Audi μπορούν να είναι σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Στο εσωτερικό, οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara, με ένα “RWD” λογότυπο είναι τοποθετημένο μπροστά από το συνοδηγό. Οι σφυρήλατες ζάντες 19″ είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα και φορούν ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά και 295/35 πίσω. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες 20″. Το μοντέλο παίρνει κίνηση από τον ατμοσφαιρικό V10 5,2-λίτρων κινητήρα απόδοσης 540 ίππων στις 6.500 σ.α.λ με 540 Nm ροπής. Η κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Το πισωκίνητο R8, αποδίδει 30 άλογα και 20 Nm λιγότερα από το τετρακίνητο μοντέλο. Το πισωκίνητο R8 Coupe ζυγίζει 65 κιλά λιγότερο από το τετρακίνητο μοντέλο, έχοντας βάρος 1.595 κιλά, ενώ το βάρος του R8 V10 RWD Spyder ανέρχεται στα 1.695 κιλά, μειωμένο κατά 55 κιλά σε σύγκριση με το τετρακίνητο R8 V10 Spyder. Το R8 V10 RWD Coupe κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές για το R8 V10 RWD Spyder είναι 3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ./ώρα. Η παραγωγή του μοντέλου γίνεται στο εργοστάσιο Bollinger Hofe της Audi στη Neckarsulm της Γερμανίας και θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2020. Η βασική τιμή του R8 V10 RWD Coupe στη Γερμανία ξεκινά από τις 144.000 ευρώ, ενώ αυτή του R8 V10 RWD Spyder ξεκινά από τις 157.000 ευρώ. Το αγωνιστικό GT4, που έχει άμεση σχέση με το μοντέλο παραγωγής με περίπου 60% κοινά εξαρτήματα, κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο με το μοντέλο παραγωγής. Φορά τον V10 κινητήρα 5,2 λίτρων, που αποδίδει σύμφωνα με τους κανονισμούς μέχρι και 495 ίππους. Πηγή autoblog.gr
  13. Η Audi παρουσιάζει επίσημα τη νέα γενιά του RS7 Sportback που κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. ΣΧΕΔΙΑΣΗ Το νέο μοντέλο έχει αποκτήσει επιθετικό παρουσιαστικό με νέο bodykit, μεγάλες ζάντες 21″ ή 22″ και διπλές οβάλ απολήξεις εξατμίσεων. Το πλάτος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 4 εκατοστά, 2 σε κάθε πλευρά, υπάρχει η νέα Singleframe γρίλια σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, LED Matrix λέιζερ προβολείς, μεγάλες εισαγωγές αέρα και φουσκωμένα φτερά. Επίσης συναντάμε ενεργή αεροτομή που ανεβαίνει μόνη της μετά τα 120 χλμ/ώρα, διαχύτη και αρκετά μαύρα γυαλιστερά στοιχεία. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Κάτω από το καπό του κρύβεται ο V8 4,0-λίτρων biturbo κινητήρας απόδοσης 600 ίππων με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,6 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη. Με το Dynamic πακέτο αυξάνεται στα 280 χλμ/ώρα, ενώ με το Dynamic plus πακέτο φτάνει τα 305 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων (οι 2, 3, 5 και προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων όταν δεν απαιτείται μεγάλη δύναμη. Επίσης φέρει ήπιο 48V υβριδικό σύστημα. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο Tiptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει βελτιωθεί για ταχύτερες αλλαγές. Διαθέτει λειτουργία launch control, με την κίνηση να στέλνεται φυσικά σε όλους τους τροχούς σε αναλογία 40% μπροστά και 60% πίσω, ενώ για το φρενάρισμα υπάρχουν carbon-κεραμικοί δίσκοι. Το σύστημα τετρακίνησης, όταν απαιτηθεί, μπορεί να στείλει έως και το 70% της κίνησης στον μπροστά άξονα και έως το 85% στον πίσω. ΑΝΑΡΤΗΣΗ Το RS7 Sportback είναι διαθέσιμο με δύο αναρτήσεις. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει η RS ενεργή αερανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό την επιλογή είτε της άνεσης, είτε της απόλυσης σπορ οδήγησης. Μπορεί να σκληρύνει αυτόματα όταν υπάρχουν στροφές, ενώ χαμηλώνει το ύψος κατά 1 εκατοστό σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ώρα. Επίσης μπορεί να αυξήσει το ύψος κατά 2 εκατοστά όταν το αυτοκίνητο διασχίζει σαμαράκια κτλ. Υπάρχει επίσης η RS σπορ ανάρτηση με Dynamic Ride Control και ενεργά υδραυλικά αμορτισέρ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης μέσω του Audi drive select, το οποίο έχει έξι προγράμματα λειτουργίας τα comfort, auto, dynamic, efficiency, RS1 και RS2, με τα δύο τελευταία να είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα από τον οδηγό και ενεργοποιούνται μέσω του κουμπιού RS Mode που βρίσκεται στο τιμόνι. Τα πρώτα πέντε αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης, του σύστηματος τετρακίνησης, του quattro sport διαφορικού και του ήχου της εξάτμισης, με το RS2 να αλλάζει και τις ρυθμίσεις του ESC. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″, οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,1″, αλλά και μια δεύτερη οθόνη 8,6″ μέσω τις οποίας ρυθμίζονται αρκετές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα κλιματισμού. Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων εκτός των άλλων προβάλλονται στοιχεία από την πίεση των ελαστικών, την ροπή και την ιπποδύναμη του κινητήρα, την θερμοκρασία λαδιού, την πίεση των turbo, αλλά και χρονομετρημένοι γύρους, μετρήσεις επιτάχυνσης και δυνάμεις g που δημιουργούνται. Τα σπορ καθίσματα είναι κλιματιζούμενα και φέρουν λειτουργίες μασάζ. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει μεγάλη πανοραμική οροφή, ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 19 ηχεία, ιονιστής, αρωματικό χώρου και άλλα. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 535 λίτρα και μπορεί να φτάνει μέχρι και τα 1.390 μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. ΠΩΛΗΣΕΙΣ Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες κατά τα τέλη του 2019. Πηγή autoblog.gr
  14. Η Audi παρουσιάζει τα RS Q3 και Audi RS Q3 Sportback. Τα μοντέλα φορούν τον αναβαθμισμένο 2.5 TFSI κινητήρα που αποδίδει 400 άλογα με 480 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνουν σε 4,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα η τελική ταχύτητα να αυξηθεί στα 280 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας διαθέτει αρκετά αλουμινένια μέρη και έτσι το βάρος του έχει μειωθεί κατά 26 κιλά, ενώ μπορεί να συνδυαστεί και με RS Sport εξάτμιση με μαύρες απολήξεις. Συνδυάζεται με S tronic 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η ανάρτηση χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1 εκατοστό, με τα ενεργά Dynamic Chassis Control αμορτισέρ να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Τα φρένα αποτελούνται από εξαπίστονες χαλύβδινες δαγκάνες και σιδερένιους δίσκους 375 mm μπροστά και 310 mm πίσω, με τις αλουμινένιες δαγκάνες με carbon-κεραμικούς δίσκους 380 mm μπροστά και 310 mm πίσω, να τις συναντάμε στον πρόσθετο εξοπλισμό. Το Audi drive select διαθέτει 6 προγράμματα λειτουργίας (comfort, auto, dynamic, efficiency individual, RS1 και RS2), που αλλάζουν τις ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης, των αναρτήσεων, του κιβωτίου, του κινητήρα και του ήχου της εξάτμισης. Σχεδιαστικά τα μοντέλα ξεχωρίζουν από το νέο bodykit, την μαύρη γυαλιστερή γρίλια, την μαύρη αεροτομή, τις 20″ ή 21″ ζάντες και τις διπλές οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων. Προσφέρονται και στα δύο νέα χρώματα Kyalami Green και Nardo Grey, ενώ υπάρχει και ένα πρόσθετο πακέτο που αντικαθιστά τις μαύρες γυαλιστερές πινελιές με αλουμινένιο φινίρισμα. Στο εσωτερικό των Audi RS Q3 και RS Q3 Sportback υπάρχουν μαύρες Nappa δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, μπλε ή κόκκινες ραφές, μπλε ή κόκκινα διακοσμητικά, σπορ καθίσματα, αλλά και το Virtual Cockpit Plus. Οι πωλήσεις τους θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη από τον Οκτώβριο και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέχρι τα τέλη του έτους. Το Audi RS Q3 ξεκινά στη Γερμανία από τις 63.500 ευρώ, ενώ το Audi RS Q3 Sportback από τις 65.000 ευρώ. Πηγή autoblog.gr
×
×
  • Create New...