Jump to content

AUDI7

Members
  • Content Count

    275
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

AUDI7 last won the day on October 24 2017

AUDI7 had the most liked content!

Community Reputation

126 Excellent

About AUDI7

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/27/1976

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

2,422 profile views
  1. Το Audi PB18 e-tron στη παραγωγή Τον περασμένο Αύγουστο η Audi στο περιθώριο του Pebble Beach παρουσίασε το PB18 e-tron concept και τώρα, ο Bram Schot, o νέος πρόεδρος και CEO της Audi, έχει δώσει το πράσινο φως προκειμένου το πρωτότυπο να περάσει στη παραγωγή. Συγκεκριμένα μόλις 50 μονάδες θα κατασκευάσει η Audi, τα οποία θα είναι ίδια με το πρωτότυπο, μιας και η γερμανική εταιρία θα κάνει ελάχιστες αλλαγές. Το όνομα του ωστόσο θα αλλάξει και ο Schot δεν αποκάλυψε το πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του μοντέλου. Το PB18 e-tron είναι ένα σπορ ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων, ακολουθώντας την παραδοσιακή διάταξη ενός σπορ αυτοκινήτου που έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και με κατάλληλη τοποθέτηση των μπαταριών, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα προς όφελος της οδηγικής απόλαυσης. Η χρήση αλουμινίου, ανθρακονημάτων και πολυσυνθετικών υλικών διασφαλίζει ένα πολύ ελαφρύ πλαίσιο, με το βάρος του να μην ξεπερνά τα 1.500 κιλά, όταν το μήκος του αμαξώματος του PB18 e-tron φτάνει τα 4,53 μέτρα, το πλάτος τα 2 μέτρα και το ύψος τα μόλις 1,15 μέτρα. Το πιο ενδιαφέρον ίσως σημείο του Audi PB18 e-tron είναι η θέση οδήγησης. Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί με τη θέση οδήγησης (κάθισμα, τιμόνι, πεντάλ, πίνακας οργάνων) στο κέντρο, όπως ακριβώς σε ένα μονοθέσιο αγωνιστικό. Επειδή όμως στόχος των σχεδιαστών και των μηχανικών ήταν και η καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου, δόθηκε η δυνατότητα μετακίνησης της θέσης οδήγησης από το κέντρο προς το πλάι, σε “παραδοσιακή” διάταξη αυτοκινήτου δρόμου. Αυτή η μετακίνηση είναι πολύ εύκολη και γίνεται από τον ίδιο τον οδηγό σε ελάχιστο χρόνο. Στη περίπτωση αυτή υπάρχει χώρος και για συνεπιβάτη, με το κάθισμά του και τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων να αποκαλύπτονται από μία θέση αποθήκευσης στο δάπεδο του οχήματος. Παραμένει άγνωστο το αν η έκδοση παραγωγής θα διαθέτει το κάθισμα στο κέντρο, ή θα επιλεχθεί η πιο συμβατική λύση με την θέση οδήγησης στα αριστερά ή στα δεξιά. Μηχανικά, το Audi PB18 e-tron διαθέτει τρεις ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες: έναν μπροστά και δύο πίσω, που κινούν ξεχωριστά τον κάθε τροχό, ώστε το Audi PB18 e-tron να έχει μία αυθεντική quattro μετάδοση. Στον μπροστινό άξονα η ισχύς φτάνει τα 150 kW (204 άλογα), όταν στον πίσω η συνδυασμένη φτάνει τα 350 kW (476 άλογα). Συνδυαστικά, η μέγιστη απόδοση φτάνει τα 500 kW (680 άλογα) και με λειτουργία (boosting) ο οδηγός έχει προσωρινά στην διάθεσή του 570 kW (775 άλογα). Η ροπή αγγίζει τα 830 Nm, κάτι που χαρίζει επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα! Η υγρόψυκτη μπαταρία στερεού τύπου έχει χωρητικότητα 95 kWh, και με μία φόρτιση προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP. Το Audi PB18 e-tron έχει σχεδιαστεί για φόρτιση στα 800 volts, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να γεμίσει τις μπαταρίες του σε περίπου 15 λεπτά της ώρας. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης μέσω του Audi Wireless Charging (AWC) που συμπεριλαμβάνει μία επαγωγική πλάκα δαπέδου. Πηγή autoblog.gr
  2. Το σπέσιαλ Audi TT «20 Years» θα κατασκευαστεί σε μόλις 999 αντίτυπα και για τους δύο τύπους αμαξώματος -coupe και roadster. H Audi άνοιξε τη λίστα των παραγγελιών για το ανανεωμένο ΤΤ, που συμπληρώνει αισίως 20 χρόνια παρουσίας. Προκειμένου λοιπόν να γιορτάσει το γεγονός η γερμανική εταιρεία περιέλαβε στη γκάμα και την ειδική έκδοση «20 Years», η οποία θα είναι διαθέσιμη τόσο ως coupe όσο και ως roadster. Πηγή έμπνευσης για το σπέσιαλ αυτό ΤΤ, που θα κατασκευαστεί σε μόλις 999 αντίτυπα, είναι το πρωτότυπο TTS Roadster, που είχε κάνει την εμφάνισή του στην έκθεση του Τόκιο του 1995. Κάτι που φαίνεται κυρίως από τις δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων με το χαρακτηριστικό καφέ χρώμα οι οποίες επεκτείνονται και στις πόρτες αλλά και στην κεντρική κονσόλα, ενώ οι γκρι χρώματος ζάντες των 19 in, τα Matrix OLED πίσω φώτα και τα ματ σήματα της Audi είναι μερικά από τα ιδιαίτερα γνωρίσματα του ΤΤ «20 Years». Τα διαθέσιμα χρώματα αμαξώματος είναι δύο γκρι, τα οποία η Audi ονομάζει arrow gray και nano gray, ενώ η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο εκδόσεις του τετρακύλινδρου 2.0 TFSI. Η εισαγωγική 40 TFSI είναι προσθιοκίνητη με 197 PS και ένα 0-100 km/h σε 6,6 sec, ενώ η 45 TFSI έχει 245 PS, μπορεί να είναι προαιρετικά και τετρακίνητη. Εδώ το 0-100 km/h ολοκληρώνεται, όταν το κιβώτιο είναι αυτόματο S-Tronic -κάτι που ισχύει και για το 40 TFSI- σε 5,9 sec. Πηγή caranddriver.gr
  3. Στην εβδομάδα Drone στο Άμστερνταμ, η Audi, η Airbus και η Italdesign παρουσίασαν για πρώτη φορά το πρωτότυπο “Pop.Up Next”. Πρόκειται για ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο ταξί σε συνδυασμό με επιβατικό drone που πετάει αλλά και κινείται αυτόνομα. Το μοντέλο “Pop.Up Next” πέταξε και κινήθηκε κατά τη διάρκεια της έκθεσης Amsterdam Drone Week. “Τα ιπτάμενα ταξί είναι έτοιμα να κινηθούν στον δρόμο και να πετάξουν στον… αέρα των πόλεών μας ” δήλωσε ο Δρ Bernd Martens μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για το τμήμα sourcing και IT. Στην πρώτη δημόσια δοκιμαστική πτήση, το drone τοποθετούσε με ακρίβεια μια κάψα επιβατών στην υπομονάδα εδάφους, η οποία στη συνέχεια κινούνταν στους οδικούς άξονες αυτόνομα. Το μοντέλο ήταν υπό κλίμακα 1: 4. Από την επόμενη δεκαετία, οι πελάτες της Audi θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια βολική και αποτελεσματική υπηρεσία ταξί στις μεγάλες πόλεις, στον αέρα και στο δρόμο. Χωρίς αλλαγή οχημάτων, οι επιβάτες θα μπορούν να απολαύσουν τον ελεύθερο χρόνο τους, να χαλαρώσουν ή να εργαστούν. Όλα αυτά κατά την διάρκεια των καθημερινών μετακινήσεών τους. “Τα ταξί θα πετούν. Εμείς στην Audi είμαστε πεπεισμένοι για αυτό”, λέει ο Δρ. Bernd Martens, μέλος του διοικητικού συμβουλίου Audi στο sourcing και IT και πρόεδρος της θυγατρικής της Audi Italdesign και προσθέτει: “Όλο και περισσότεροι άνθρωποι μετακινούνται σε πόλεις και θα γίνουν περισσότεροι χάρη στην αυτοματοποίηση. Οι ηλικιωμένοι, τα παιδιά και τα άτομα χωρίς άδεια οδήγησης θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν τα ταξί / ρομπότ. Αν κατορθώσουμε να μοιράσουμε την κυκλοφορία των δρόμων και του εναέριου χώρου, οι άνθρωποι και οι πόλεις μπορούν να ωφεληθούν εξίσου”. Για να δούμε πως μπορεί να εφαρμοστεί μια τέτοια υπηρεσία, η Audi διεξάγει δοκιμές στη Νότια Αμερική σε συνεργασία με τη θυγατρική της Airbus την Voom. Οι πελάτες κάνουν κράτηση πτήσεων με ελικόπτερο στην Πόλη του Μεξικού ή στο Σάο Πάολο, ενώ ένα Audi είναι έτοιμο για το ταξίδι προς ή από τον τόπο προσγείωσης. “Οι δοκιμές εκεί μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών μας. Με το Pop.Up εξετάζουμε ταυτόχρονα τα όρια του τεχνικά εφικτού. Το επόμενο βήμα είναι ένα πρωτότυπο πλήρους μεγέθους για να πετάξει και να κινηθεί αυτόνομα”, δήλωσε ο Δρ Martens. Η Audi υποστηρίζει επίσης το σχέδιο ταξί για την αστική / εναέρια κίνηση στο Ingolstadt. Η πρωτοβουλία αυτή προετοιμάζει τις δοκιμαστικές πτητικές λειτουργίες για ένα ιπτάμενο drone ταξί στην έδρα της Audi και αποτελεί μέρος ενός κοινού σχεδίου με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Πηγή newsauto.gr
  4. Μετά την απογευματινή διαρροή, η Audi παρουσίασε επίσημα το E-Tron GT Concept στην έκθεση του Λος Άντζελες. Το πρωτότυπο αποτελεί ουσιαστικά το “αδερφό” μοντέλο της Porsche Taycan, με τα σήματα της Audi. Μοιράζεται αρκετά μέρη του με το Audi E-Tron, το ηλεκτρικό SUV της μάρκας, με την γερμανική εταιρία από το Ingolstadt να έχει ως στόχο το Tesla Model S P100D και τις επιδόσεις του. Το τετράπορτο coupe αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα ξεκινήσει εμπορική πορεία από τα τέλη του 2020, με το μοντέλο παραγωγής να μην διαφέρει πολύ από το συγκεκριμένο πρωτότυπο. Βασίζεται στην PPE πλατφόρμα, την πλατφόρμα που αναπτύσσουν από κοινού Audi και Porsche, την ίδια που χρησιμοποιεί και η Porsche Taycan. Αυτό διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, συνδυαστικής απόδοσης 590 ίππων, με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς μέσω της μόνιμης τετρακίνησης. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 90 kWh ιόντων λιθίου που προσφέρουν αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χιλιομέτρων στον νέο κύκλο δοκιμών του WLTP. Το αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Οι μπαταρίες βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα, είναι τεχνολογίας 800V και με χρήση ταχυφορτιστή φορτίζουν στο 80% μέσα σε μόλις 20 λεπτά. Υποστηρίζουν μάλιστα και ασύρματη φόρτιση 11 kW. Σύμφωνα με την Audi η αυτονομία του E-Tron GT μπορεί να αυξηθεί κατά 30% χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που διαθέτει. Τα φρένα του φέρουν carbon-κεραμικούς δίσκους. Το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 450 λίτρα, ενώ επιπλέον 100 λίτρα προσφέρονται κάτω από το μπροστά καπό. Το μήκος του φτάνει τα 4,96 μέτρα, το πλάτος τα 1,96 μέτρα, το ύψος τα 1,38 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,9 μέτρα, καθιστώντας το να έχει παρόμοιες διαστάσεις με αυτές του A7. Η οροφή του είναι κατασκευασμένη από carbon, ενώ το υπόλοιπο σώμα από αλουμίνιο και χάλυβα. Φορά ζάντες 22″ με ελαστικά διαστάσεων 285/30, matrix LED φωτιστικά σώματα με λέιζερ μεγάλη σκάλα και LED πίσω φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ υπάρχει και διακόπτης Audi Select, μέσω του οποίου ο οδηγός επιλέγει το επιθυμητό πρόγραμμα οδήγησης. Τα τέσσερα σπορ καθίσματα είναι επενδυμένα με συνθετικό δέρμα, με την Audi να μην χρησιμοποιεί κανένα υλικό στο εσωτερικό που να βασίζεται σε ζώο, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό από τον διάκοσμο είναι κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμα υλικά. Πηγή autoblog.gr
  5. Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Audi παρουσίασε το RS6 Avant Performance Nogaro Edition με 705 άλογα, με την ειδική -και περιορισμένης παραγωγής- έκδοση να είναι αποτέλεσμα της σύμπραξης της με τον βελτιωτικό οίκο ABT Sportsline. Σήμερα, όμως, βλέπουμε την RS6+ Avant Performance Nogaro Edition, με την διαφορά να εντοπίζεται στο “+”. Αυτό μεταφράζεται σε επιπλέον δύναμη, καθώς ο 4.0-λιτρος V8 TFSI κινητήρας αποδίδει πλέον 735 άλογα και 920 Nm ροπή, δηλαδή μια αύξηση 30 ίππων και 40 Nm ροπής σε σχέση με την παραπάνω έκδοση. Ακόμα, το superwagon φοράει full carbon μέρη, όπως εμπρός splitter, λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες και διαχύτη, ενώ οι ζάντες του είναι 22 ιντσών. Για τα 0-100 χλμ/ώρα η εταιρία αναφέρει ότι τα κάνει σε 3,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνάει τα 320 χλμ/ώρα. Πηγή autoblog.gr
  6. Η Kosmocar-Audi ανακοινώνει τις τιμές νέων Audi Q3 και A1 λίγο πριν την άφιξη των δύο μοντέλων στην Ελλάδα. Τα δύο μοντέλα είναι άμεσα διαθέσιμα για παραγγελία. Η πολύμηνη αναμονή φτάνει στο τέλος της! Μέχρι το τέλος του έτους, τα ολοκαίνουργια Audi Q3 και Audi A1, τα δύο περισσότερο αναμενόμενα μοντέλα του 2018, θα βρίσκονται στην Ελλάδα. Παράλληλα, η Kosmocar-Audi ανακοινώνει τις προτεινόμενες τιμές λιανικής για το μεσαίο SUV και το compact sportback, αντίστοιχα. Η παραγγελιοληψία ξεκινά επίσημα και είναι χαρακτηριστικό ότι το δίκτυο της Audi έχει ήδη δεχθεί προπαραγγελίες – με σχετική λίστα προτεραιότητας – και για τα δύο μοντέλα, δείγμα του μεγάλου ενδιαφέροντος και της φήμης που έχουν εξασφαλίσει στα μοντέλα οι προηγούμενες γενιές τους. Το νέο Audi Q3, με τιμή που ξεκινά από 32.900 ευρώ (στην έκδοση 35 TFSI, με κινητήρα 1.500 κ.εκ., ισχύος 150 ίππων, με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού) στη δεύτερη πλέον γενιά του, επιστρέφει πιο εντυπωσιακό και ολοκληρωμένο από ποτέ. Δεν είναι μόνο η εξωτερική εμφάνιση, αλλά το συνολικό πακέτο, που ενθουσιάζει. Με συστήματα και λειτουργίες από μεγαλύτερες κατηγορίες, πάντα στην υπηρεσία του οδηγού όταν παρκάρει, όταν κινείται στην πόλη ή ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο. Με σύστημα τετρακίνησης, quattro για τις εκτός δρόμου αποδράσεις. Με εξαιρετική χρηστικότητα χάρη στους μεγάλους χώρους και τις πρακτικές διευκολύνσεις. Όπως και τα κορυφαία μοντέλα της Audi, το νέο Q3 διαθέτει ψηφιακό κόκπιτ και ένα προηγμένο σύστημα MMI με οθόνη αφής, ενώ μοναδικά είναι τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει, χάρη στην εξελιγμένη ανάρτηση. Οι τιμές του Q3 έχουν ως εξής: Audi Q3 35 TFSI 1.5 (150 ίπποι) 32.900 ευρώ Audi Q3 35 TFSI S tronic 1.5 (150 ίπποι) 35.500 ευρώ Audi Q3 35 TDI S tronic 2.0 (150 ίπποι) 44.300 ευρώ Audi Q3 40 TDI quattro S tronic 2.0 (190 ίπποι) 50.500 ευρώ Audi Q3 45 TFSI quattro S tronic 2.0 (230 ίπποι) 50.900 ευρώ AUDI A1 Το νέο Audi Α1 έρχεται να δώσει νέα ταυτότητα στην κατηγορία των premium compact μοντέλων. Με ανατρεπτικό design, κορυφαία ποιότητα υλικών και κύλιση ανώτερης κατηγορίας, το νέο Α1 ανεβάζει τον πήχυ και επαναπροσδιορίζει την κατηγορία. Με εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και hi-tech Infotainment, το νέο Α1 είναι συνδεδεμένο με τον ψηφιακό κόσμο. Παράλληλα, προσφέρει τεράστιες δυνατότητες εξατομίκευσης, καθώς προσφέρεται στις νέες γραμμές εξοπλισμού (Concept 2.0) της Audi, με το εσωτερικό και το εξωτερικό να έχουν διαχωριστεί πλήρως όσον αφορά τις επιλογές εξοπλισμού, καθιστώντας δυνατό κάθε συνδυασμό. Τρία πακέτα εξωτερικού εξοπλισμού συνδυάζονται με τέσσερα πακέτα που αφορούν στο εσωτερικό, προσφέροντας πρακτικά αμέτρητες δυνατότητες εξατομίκευσης! Το νέο Audi A1 διατίθεται αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης, με τιμές από 19.950 ευρώ (η έκδοση 25 TFSI, με τον κινητήρα του 1.000 κ.εκ., 95 ίππων και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων). Οι τιμές του Α1 έχουν ως εξής: Audi A1 SB 25 TFSI 1.0 (95 ίπποι) 19.950 ευρώ Audi A1 SB 30 TFSI 1.0 (116 ίπποι) 22.200 ευρώ Audi A1 SB 35 TFSI 1.5 (150 ίπποι) 24.600 ευρώ Audi A1 SB 40 TFSI S tronic 2.0 (200 ίπποι) 32.700 ευρώ Πηγή newsauto.gr
  7. Η Audi, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, σας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσετε και να οδηγήσετε τα νέα Audi A1 και Q3, καθώς και όλα τα κορυφαία μοντέλα της μάρκας Audi RS3 Sportback Audi SQ5 Audi R8 Νεο Audi Q8 Nεο Audi A6 Sedan Νέο Audi A7 Sportback Ένα συναρπαστικό ταξίδι σε 13 πόλεις της Ελλάδας, γεμάτο αδρεναλίνη, τεχνολογία και πάνω απ' όλα οδηγική απόλαυση, έρχεται για να σας βάλει πίσω από το τιμόνι του επόμενού σας Audi. http://www.audi.gr/gr/web/el/models/audiontour2018.html?utm_source=facebook&utm_medium=paid&utm_campaign=audi_on_tour&fbclid=IwAR3M--SHavWRG7xPPEFLEJiPGI-eavdFKYnNKXjxqEpKjJEAXRjW2cI7bxY Πηγή audi.gr
  8. Η Audi παρουσιάζει τα ανανεωμένα R8 Coupe και Spyder, τα οποία θα ξεκινήσουν εμπορική πορεία στην Ευρώπη από τις αρχές του 2019. Το ανανεωμένο R8 σύμφωνα με την Audi Sport έχει περίπου 50% κοινά εξαρτήματα με το αγωνιστικό R8 LMS GT3 και 60% κοινά εξαρτήματα με το αγωνιστικό R8 LMS GT4. Πιο επιθετική εμφάνιση Σχεδιαστικά τα ανανεωμένα R8 Coupe και R8 Spyder αποκτούν νέα γρίλια, νέους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, εισαγωγές αέρα στο πάνω μέρος της γρίλιας που αντλούν έμπνευση από αυτές του θρυλικού Ur-quattro. Υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, νέος διαχύτης, νέες απολήξεις εξατμίσεων (μαύρες στο απλό R8 και ματ τιτανίου στο R8 V10 Performance Quattro (όπως ονομάζεται πλέον το R8 V10 Plus), με το κάλυμμα του κινητήρα και του φίλτρου αέρα να αποτελείται από τρία μέρη και να προσφέρεται είτε από πλαστικό είτε από carbon. Στο εσωτερικό συναντάμε νέες ταπετσαρίες και νέα διακοσμητικά. Υπάρχουν νέες ζάντες 19″ και 20″, carbon-κεραμικά φρένα, με το μπροστά stabilizer να μπορεί να κατασκευαστεί και από CRFP και αλουμίνιο, που μειώνει το βάρος κατά 2 κιλά. Δυνατότερος κινητήρας Μηχανικά ο V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας δυναμώνει ενώ συνεχίζει να προσφέρεται σε δύο διαφορετικές ιπποδυνάμεις. Ο κινητήρας έχει νέο ψυγείο λαδιού, νέο φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και είναι ικανός να παράγει έως και 1,5 G πλευρικής επιτάχυνσης. Ο V10 κινητήρας στο απλό R8 αποδίδει 570 άλογα με 550 Nm ροπής, αύξηση 30 ίππων και 10 Nm ροπής από τη pre-facelift γενιά. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα (3,5 δευτερόλεπτα το R8 Spyder), έχοντας τελική ταχύτητα 324 χλμ/ώρα (322 χλμ/ώρα το R8 Spyder). Το Audi R8 V10 Performance Quattro αποδίδει 620 άλογα με 580 Nm ροπής, αύξηση 10 ίππων και 20 Nm ροπής από τη pre-facelift γενιά. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,1 δευτερόλεπτα (3,2 δευτερόλεπτα το R8 Spyder), έχοντας τελική ταχύτητα 331 χλμ/ώρα (329 χλμ/ώρα το R8 Spyder). Βελτιώσεις Η ανάρτηση του R8 και το ESC έχουν νέες ρυθμίσεις, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης, με το Audi drive select να αποκτά τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (dry, wet, snow, performance). Το ανανεωμένο R8 ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα σε 1,5 μέτρο νωρίτερα σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο, ενώ για τα 200-0 χλμ/ώρα χρειάζεται 5 μέτρα λιγότερα. Νέα χρώματα και πακέτα Οι ιδιοκτήτες του R8 μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε 3 εξωτερικά πακέτα, αναλόγως με τον επιλεγμένο κινητήρα, που προσθέτουν μπροστά splitter, διαχύτη και πλαϊνές ποδιές. Στον πρόσθετο εξοπλισμό τα σήματα της Audi μπορούν να βαφτούν σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, με τα νέα μεταλλικά χρώματα Kemora Grey και Ascari Blue να προστίθεται στα διαθέσιμα χρωμάτων. Πηγή autoblog.gr
  9. Θυμάσαι τον κατάλογο με τα Performance αξεσουάρ για το R8 V10 Plus που παρουσίασε η Audi το 2017; Ε, τώρα έβγαλε στην αγορά μια περιορισμένη έκδοση του R8 με όλον τον κατάλογο από αυτά τα αξεσουάρ, με την τιμή του να είναι αυξημένη κατά 40.000 δολάρια σε σχέση με την βασική, καθώς αγγίζει τα 235.350 δολάρια. Όπως κατάλαβες, η συλλεκτική έκδοση του R8 V10 Plus θα κυκλοφορήσει μόνο στις Η.Π.Α, και θα βγει σε μόλις 10 αυτοκίνητα. Εκτός του σύνολου του καταλόγου των Performance αξεσουάρ, το R8 V10 Competition είναι βαμμένο στο Suzuka Gray χρώμα, το εσωτερικό έχει επιμεληθεί η Audi Exclusive, ενώ εφοδιάζεται με σύστημα ήχου της Bang & Olufsen 13 ηχείων και 550 watts. Το γερμανικό supercar φοράει το νέο αεροδυναμικό bodykit κατασκευασμένο από CFRP που αποτελείται από αεροτομή, διαχύτη, πλαϊνές ποδιές και μπροστά spoiler. Παράγει 250 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 330 χλμ/ώρα, 100 κιλά περισσότερα από το “απλό” R8 V10 Plus και 52 κιλά στα 150 χλμ/ώρα. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 20″, τα ελαστικά Michelin Pilot Cup 2, οι δίσκοι είναι κεραμικοί και η ανάρτηση ρυθμιζόμενη με τρεις θέσεις. Στο εσωτερικό συναντάμε τιμόνι επενδυμένο με Alcantara, κάμερα οπισθοπορείας, bucket Nappa δερμάτινα καθίσματα, σύστημα πλοήγησης και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Πηγή autoblog.gr
  10. Η γερμανική εταιρία κατέθεσε πρόσφατα στα γραφεία ευρεσιτεχνίας της Γερμανίας και των Η.Π.Α. κάποιες νέες προτάσεις σχετικά με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του λογοτύπου της. Οι αιτήσεις δείχνουν δύο πιθανά λογότυπα που φέρνουν επανάσταση στα θρυλικά “δαχτυλίδια” της εταιρείας, με το πρώτο να μοιάζει με ένα περίγραμμα του σημερινού λογότυπου, που αποτελείται από τέσσερις συνδεδεμένους ατελείς κύκλους. Το άλλο νέο λογότυπο είναι παρόμοιο, με δύο διασυνδεδεμένους κεντρικούς κύκλους, όπως μπορείς να δεις παρακάτω. Το QuattroWorld.com θεωρεί ότι τα νέα λογότυπα μπορεί να έχουν κάτι να κάνουν με τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα ή την ηλεκτροκίνηση, κάτι που βγάζει νόημα. Πηγή autoblog.gr
  11. AUDI7

    Αποκαλύφθηκε το Audi SQ2

    Επίσημο: Audi SQ2 με 300 άλογα Η Audi παρουσιάζει το SQ2 στο περίπτερό της στην έκθεση του Παρισιού. Το μοντέλο διαθέτει πιο επιθετικό σώμα, τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, LED προβολείς, ζάντες 18″ ή 19″ και ισχυρά φρένα διαστάσεων 340 mm μπροστά και 310 mm πίσω. Στο εσωτερικό του συναντάμε σπορ τιμόνι, σπορ καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλουμινένια διακοσμητικά όπως επίσης δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις. Κάτω από το καπό, υπάρχει ο 2,0-λιτρος turbo τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 300 ίππων με 400 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται με αυτόματο S Tronic κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Η κίνηση περνά στον δρόμο σε όλους τους τροχούς μέσω του Quattro συστήματος, με το SQ2 να έχει χαμηλότερη ανάρτηση κατά 20 mm, προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, με το ESP να μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Οι πωλήσεις του Audi SQ2 θα ξεκινήσουν στα τέλη του έτους, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται από τις αρχές του 2019. Πηγή autoblog.gr
  12. AUDI7

    Audi Moment

    Αποκτήστε τώρα Audi σε απίστευτη τιμή! Ανακαλύψτε το επόμενό σας αυτοκίνητο μέσα από ένα στόλο ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων σε μοναδικές τιμές. Ζητήστε άμεσα μια προσφορά για το Audi που ονειρεύεστε στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων Audi. *Ισχύει έως 31 Οκτωβρίου 2018 και για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων. http://www.audi.gr/gr/web/el/models/audimoment.html
  13. Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Audi A1 Λίγες μόλις ημέρες μετά την επίσημη παρουσίαση του νέας γενιάς A1, η Audi ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε ήδη η παραγωγή του στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell, στα περίχωρα της Βαρκελώνης. Η απόφαση της εταιρείας να κατασκευάζεται το μικρότερο μοντέλο της γκάμας στο συγκεκριμένο εργοστάσιο έχει να κάνει τόσο με την τεχνογνωσία των ανθρώπων της Seat, όσο και με το γεγονός ότι το νέο A1 χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με τα Seat Ibiza και Arona, MQB A0. Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα μοντέλο της Audi συναρμολογείται στο εν λόγω εργοστάσιο, καθώς την αρχή είχε κάνει στα μέσα του 2011, το crossover Q3, που πλέον θα κατασκευάζεται στη ουγγρική μονάδα του Gyor. Η γκάμα των κινητήρων του νέου Audi A1 περιλαμβάνει προς το παρόν αποκλειστικά βενζινοκίνητα σύνολα, που ξεκινούν τον τρικύλινδρο 1,0 λίτρου με 95 και 115 ίππους. Από κει και πάνω υπάρχει και ο 1.5 TFSI των 150 ίππων, ενώ η κορυφαία έκδοση 40 TFSI διαθέτει τον δίλιτρο turbo των 200 ίππων. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic 6 σχέσεων. Τέλος, στο εσωτερικό κυριαρχεί η οθόνη αφής, η οποία φιλοξενεί τις λειτουργίες του συστήματος infotainment ΜΜΙ, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit, το σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητών καθώς και το ηχοσύστημα με την υπογραφή της Bang & Olufsen. Πηγή newsauto.gr
  14. Ενόψει της επίσημης πρώτης εμφάνισης που θα γίνει σε λίγες ημέρες στο Παρίσι, η Audi αποκάλυψε επίσημα το νέο SQ2. Ξεκινώντας από αυτό που ενδιαφέρει τον περισσότερο κόσμο, το νέο μοντέλο της γερμανικής φίρμας έρχεται με 300 ίππους και 400 Nm ροπής, ισχύς η οποία προέρχεται από τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων που βρίσκουμε και στο S3. Η συγκεκριμένη μονάδα προσφέρει στο νέο SUV τη δυνατότητα να πιάνει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 4.8δευτερόλεπτα, πριν φτάσει την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα. Όπως είναι φυσικό το νέο μοντέλο της Audi είναι εξοπλισμένο με το σύστημα τετρακίνησης quattro, αλλά και ένα S tronic αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Από κει και πέρα το SQ2 έρχεται με ζάντες 18 ή 19 ιντσών, ενώ σε σχέση με τις μικρότερες εκδόσεις βρίσκεται κατά 20 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος χάρη σε ένα σπορ σύστημα ανάρτησης, το οποίο το καθιστά πιο ευέλικτό στις δύσκολες στροφές. Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού είναι τα LED φωτιστικά σώματα, τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος. Για να μπορέσει το μοντέλο να διαχειριστεί την περισσότερη δύναμη, η Audi πήρε την απόφαση να εγκαταστήσει πιο μεγάλα φρένα και συγκεκριμένα 340 χιλιοστά μπροστά και 310 χιλιοστά πίσω, ενώ όποιοι επιθυμούν μπορούν να επιλέξουν οι δαγκάνες να έχουν κόκκινο χρώμα αντί για το κλασικό μαύρο. Τέλος στο εσωτερικό στάνταρ θέση έχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων. Το νέο Audi SQ2 θα κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το οποίο για τους εκπροσώπους τους Τύπου ξεκινά στις 2 Οκτωβρίου και για το κοινό δύο ημέρες μετά. Πηγή autotriti.gr
  15. AUDI7

    Επίσημο: Audi E-Tron

    Μετά από μια αρκετά μεγάλη περίοδο όπου η Audi έδινε πληροφορίες και φωτογραφίες, παρουσιάστηκε πριν λίγες ώρες σε ένα ειδικό event στο San Francisco το E-Tron, το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της. To μεγάλο, κατάλληλο για καθημερινή χρήση σπορ SUV, είναι το πρώτο από τα 20 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με τα 12 εξ’αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, που ετοιμάζει να κυκλοφορήσει η εταιρία μέχρι το 2025, στοχεύοντας στις 800.000 πωλήσεις τους. Το ηλεκτρικό SUV κινείται από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα), και παρότι η Audi δεν ανακοίνωσε τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, ξέρουμε από τις πληροφορίες που έχει δώσει η ίδια η εταιρία ότι η συνολική απόδοση τους είναι 360 άλογα και 560 Nm ροπή, ενώ με την λειτουργία boost, που είναι διαθέσιμη για 8 δευτερόλεπτα, η ιπποδύναμη αυξάνεται στα 408 άλογα και η ροπή στα 665 Nm. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 5,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ/ώρα. Μια νέα γενιά quattro, αυτή της ηλεκτρικής τετρακίνησης, εγγυάται εξαιρετική πρόσφυση και εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά. Ταυτόχρονα εξασφαλίζει πως μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου θα επιτυγχάνεται η ιδανική κατανομή της διαθέσιμης ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 95 kWh, τοποθετημένη χαμηλά και στο κέντρο του αυτοκινήτου. Αυτή έχει μήκος 2,28 μέτρα, πλάτος 1,63 μέτρα και ύψος 34 εκατοστά, και του χαρίζει αυτονομία 400 χλμ, και σημαντικό είναι πως σε περισσότερες από το 90% όλων των επιβραδύνσεων το E-Tron ανακτά ενέργεια μέσω των ηλεκτροκινητήρων του, ενώ φτάνει το μέγιστο βαθμό ανάκτησης ενέργειας σε συνδυασμό με το ενσωματωμένο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα πέδησής του. Έτσι, το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του και ενώ κατεβαίνει κάποιες κατηφόρες, και πιο συγκεκριμένα για κάθε ένα χιλιόμετρο που κατεβαίνει, οι μπαταρίες φορτίζουν ώστε να προσφέρουν ένα επιπλέον χιλιόμετρο αυτονομίας. Τους προηγούμενους μήνες έχει διαρρεύσει ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα προσφέρει τουλάχιστον δύο μεγέθη μπαταριών στους πελάτες, τα οποία θα υποστηρίζουν ταχυφορτιστές 150 kW, με το 80% των μπαταριών να φορτίζει μέσα σε 30 λεπτά. Η Audi αναφέρει πως τα e-tron μοντέλα της θα υποστηρίζουν και ταχυφορτιστές 350 kW όταν αυτοί αναπτυχθούν σε ευρεία κλίμακα, ενώ θα υποστηρίζουν και ασύρματη επαγωγική φόρτιση. Με το E-Tron να τίθεται απέναντι στο Mercedes EQC και το Tesla Model X, αυτό έχει φουτουριστικό design, και το μήκος του ανέρχεται στα 4.902 χλστ., το πλάτος του στα 1.938 χλστ., και το ύψος του στα 1.663 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.923 χλστ. Η Audi αναφέρει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να φιλοξενήσει κάλλιστα 5 ενήλικες επιβάτες, με τον χώρο αποσκευών να είναι 805 λίτρα, που εκτοξεύεται στα 1.614 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Η ιδιαίτερη, ηλεκτρική πίσω πόρτα και η Singleframe μάσκα σε ανοιχτό γκρι χρώμα, επικοινωνούν και οπτικά μία κορυφαία τεχνολογία που προϊδεάζει για μια μοναδική οδηγική εμπειρία. Στην αποτελεσματικότητα των ηλεκτροκινητήρων συμβάλλει και η έξυπνη αεροδυναμική σχεδίαση, με την εταιρία να αναφέρει ότι το αυτοκίνητο έχει περάσει πάνω από 1.000 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα της εταιρίας, έτσι ώστε αυτό να έχει την καλύτερη συμπεριφορά στον δρόμο. Υπάρχουν προηγμένες τεχνικές λύσεις που βοηθούν το αυτοκίνητο να “γλιστρήσει” μέσα στον αέρα με την ελάχιστη αντίσταση και μεταξύ αυτών των λύσεων είναι οι προαιρετικοί εικονικοί εξωτερικοί καθρέφτες, μια παγκόσμια πρωτιά για αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Ακόμα, το αυτοκίνητο διαθέτει ένα εντελώς επίπεδο και κλειστό πάτωμα, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστατεύει την μπαταρία από ζημιές, με τα σημεία βιδώματος να φέρουν εσοχές σε σχήμα λεκάνης, παρόμοια με τις κοιλότητες μιας μπάλας γκολφ. Ο σχεδιασμός του πατώματος του E-Tron καθιστά τη ροή του αέρα πολύ καλύτερη από μια εντελώς επίπεδη επιφάνεια. Επιπλέον, η Audi έχει τοποθετήσει στο E-Tron ενεργή μάσκα που διαθέτει δύο ηλεκτρικά ενεργοποιημένες περσίδες. Όταν είναι ανοιχτές, η ενεργή μάσκα μπορεί να ψύχει τα εξαρτήματα των συστημάτων μετάδοσης κίνησης, να παρέχει αερισμό στο σύστημα κλιματισμού και ακόμη -μέσω αεραγωγών- να ψύχει τα εμπρός φρένα, με τον συντελεστή οπισθέλκουσα να ανακοινώνεται στο Cd 0,28. Στο εσωτερικό, το σκηνικό είναι γνώριμο και μοιάζει αρκετά με τα premium μοντέλα της μάρκας, ενώ χάρη στις κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες αυτό διαθέτει πέντε (5) οθόνες. Οι εικονικοί καθρέφτες είναι πολύ στενότεροι από τους συμβατικούς, και ενσωματώνουν μια μικρή κάμερα. Έτσι, το πλάτος του E-Tron -όταν εφοδιάζεται με αυτούς- είναι μειωμένο κατά 15 εκατοστά, και οι εικόνες από τις κάμερες εμφανίζονται σε οθόνες OLED τοποθετημένες πάνω στην πόρτα και μπροστά από την χειρολαβή. Σε αυτές υπάρχουν τρεις διαθέσιμες προβολές: για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, σε στροφές και για στάθμευση. Ακόμα, στο εσωτερικό κλέβει τη παράσταση το πλήρως ψηφιακό ταμπλό, με την μεγάλη οθόνη αφής 10,1 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να υποστηρίζει λειτουργίες με χειρονομίες (gestures), ενώ το 3D ηχοσύστημα είναι της Bang & Olufsen με 16 ηχεία απόδοσης 705 watts. Πιο χαμηλά υπάρχει η οθόνη αφής 8,6 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού, με το E-Tron να διαθέτει το αναβαθμισμένο Audi Drive Select, τετραζωνικό κλιματισμό, ενώ μέσω του ενσωματωμένου τάμπλετ, οι πίσω επιβάτες έχουν τον έλεγχο σε μια σειρά λειτουργιών. Από το σύστημα πλοήγησης με τον προγραμματισμό διαδρομής που προβάλλει την ενδεδειγμένη διαδρομή με τα απαραίτητα σημεία φόρτισης, την αυτόματη τιμολόγηση για τη χρήση των φορτιστών και με τον έλεγχο εξ αποστάσεως από το smartphone, η διασύνδεση του Audi e-tron είναι εξαιρετική. Είναι εξοπλισμένο με το high-end media center MMI navigation plus, το οποίο διαθέτει στάνταρ τόσο το LTE Advanced όσο και ένα Wi-Fi hotspot. Επιπρόσθετα ένας μεγάλος αριθμός συστημάτων υποβοήθησης διευκολύνει τον οδηγό. Για παράδειγμα, το efficiency assist που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό ενισχύει την οικονομική οδήγηση προβάλλοντας πληροφορίες πρόβλεψης και εκτελώντας αυτόματη ανάκτηση ενέργειας. Αν επιλέξεις το adaptive cruise assist, το σύστημα μπορεί επίσης να επιβραδύνει και να επιταχύνει το ηλεκτρικό SUV προβλέποντας τις συνθήκες. Το E-Tron συναρμολογείται στο εργοστάσιο των Βρυξελλών που χαρακτηρίζεται από μηδενικές εκπομπές CO2, με την παραγωγή των ηλεκτρικών κινητήρων του να γίνεται στην Ουγγαρία. Οι πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη έχουν προγραμματιστεί για τα τέλη του 2018, με την Audi να αναφέρει ότι το μοντέλο θα ξεκινά από τα €80.000 στη Γερμανία, με τις παραγγελίες του να έχουν ήδη ξεκινήσει και η Νορβηγία να έχει ήδη 5.000 κρατήσεις. Πηγή autoblog.gr 1 / 37

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×