Jump to content

ntinos2008

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About ntinos2008

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 1

Recent Profile Visitors

861 profile views

ntinos2008's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. S8N, οφείλω να παραδεχτώ το συγγραφικό σου ταλέντο. Πάντως διαφωνώ με την μεγάλη επίθεση στην Ιαπωνία- μη ξεχνάς θεωρείται κοιτίδα των νέων τεχνολογιών σε όλους τους τομείς της επιστήμης, με την Ευρώπη να βρίσκεται πολύ πίσω. Επίσης, αν και δεν είμαι ειδικός στα υβριδικά, βρίσκω ψιλοάδικη την επίθεσή σου σ' αυτά. Δηλαδή, ποιά είναι η θέση σου; Από τη λειτουργία τους επιβαρύνουν λιγότερο ή περισσότερο το περιβάλλον; Σίγουρα, αν στο μέλλον παράγουμε οικολογική ηλεκτρική ενέργεια εκεί θα στραφούμε-σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα-θέλουμε δεν θέλουμε. Τώρα υποθέτω ότι π.χ. είναι λιγότερο ασφαλή απ' το Auris και σίγουρα δεν θα αισθανόμουν άνετα να ταξιδεύω συνέχεια μ' αυτά Θεσσαλονίκη-Αθήνα, αλλά αυτά τα θέματα είναι προς βελτίωση, και όχι να το απορρίψουμε εξαρχής. Μην ξεχνάς, ότι όσο και αν μας κακοφαίνεται, η αλήθεια είναι ότι με το πετρέλαιο συμβάλουμε όλοι μας (και εγώ) να πλουτίζουνε οι Αραβικές χώρες, ενώ π.χ. θα μπορούσαμε εμείς στην Ελλάδα να παράγουμε πολύ και τζάμπα ηλεκτρική ενέργεια, π.χ. από τον ήλιο, και να κινήσουμε πολλά πράγματα μ' αυτήν. Τέλος, στο θέμα των πρωτοτυπιών των Ιαπώνων στα αυτοκίνητα, το θέμα δεν είναι αν εισήγαγαν πολλές ή λίγες νέες τεχνολογίες, αλλά αν αυτές που εισήγαγαν στα αυτοκίνητά τους είναι πετυχημένες. Π.χ. στην φόλμουλα 1 η φεράρι εισήγαγε φέτος το Kers, και πάτωσε εντελώς. Φαντάζεσαι τους οπαδούς της (και εγώ μέσα) να περηφανευόμαστε ότι έβαλε μία νέα τεχνολογία μέσα; Έτσι οι πρωτοτυπίες π.χ. της Golf, μένει να κριθούν. Ο 1.4 τούρμπο κινητήρας, δεν βλέπω να έχει προσφέρει κάποια τεράστια διαφορά σε σχέση με τον 1.6 ατμοσφαιρικό- είναι σχεδόν ισάξιοι κινητήρες, μόνο που ο 1.4 τούρμπο θέλει περισσότερη φροντίδα, έχει αρκετά έξοδα συντήρσης και χρειάζεται αρκετά αναλώσιμα, και ένα αβέβαιο μέλλον μετά τα 200.000 χιλιόμετρα (ιδίως με τις οδηγικές συνήθειες των Ελλήνων).
  2. Διότι έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης, μεγαλύτερη ασφάλεια, καλύτερα κρατήματα, ποιο καλές επιδόσεις, μεγαλύτερη αξιοπιστία, απίθανο εσωτερικό σχεδιασμό (μοντέρνο σίγουρα), συμπαθητικό εξωτερικό.
  3. Φίλε συγχαρητήρια για το ποστ σου. Πραγματικά πολύ αναλυτική απάντηση. Βέβαια διαφωνώ σε πολλά σημεία. Δεν κατάλαβα με ποια λογική αποκλείεις τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες απόι την ανωτέρω σύγκριση. Συγκρίνοντας το Auris 1.6 με το Golf 122 (όπου μπορεί να γίνει σύγκριση- άλλο ότι υπάρχουν μοντέλα Golf πιο ακριβά με περισσότερα άλογα, χωρίς αντίστοιχα της Τουοτα-αυτό είναι άλλο αντικείμενο συζήτησης), η κατανάλωση είναι σχεδόν ίδια, ιδίως δε στην εθνική οδό τουλάχιστον ο υπολογιστής ταξιδίου και των 2 δείχνει το ίδιο. Οπότε ούτε φιλικότερο στο περιβάλλον είναι ούτε οικονομικότερο στη συντήρηση το Golf. Μην ξεχνάς επίσης τις σκάστρες και όλα τα άλλα μέρη που θέλουν αλλαγή στις τουρμπίνες- αυτά δεν επιβαρύνουν τη συντήρηση και το περιβάλλον; Ακόμα οι πιθανότητα να αλλάξεις τουρμπίνα ή και αυτοκίνητο πριν τα 200.000 χιλιόμετρα είναι πολύ μεγάλη- αυτό δεν προκαλεί μόλυνση του περιβάλλοντος; Επίσης η διαφορά σε ίππους και ροπή είναι αμελητέα, λόγω του ότι, όπως ξαναέγραψα, η πραγματική οδήγηση δεν είναι μία ευθεία οδός που πάμε συνέχεια με την τελική ταχύτητα, ούτε δε το να φέρει ένα αυτοκίνητο ένα τόσο ελαφρώς ισχυρότερο κινητήρα σημαίνει κάτι στην πράξη, δεδομένου ότι σημασία έχει το εύρος απόδοσης σε όλες τις στροφές του κινητήρα, όπως και η γενικότερη οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου (κλασικό παράδειγμα οι ομάδες της φόρμουλα 1 που φέρουν κινητήρα φεράρι και πατώνουν). Αποτέλεσμα είναι στην πραγματική οδήγηση π.χ. στην εθνική οδό, τα αυτοκίνητα φαίνονται τουλάχιστον ισάξια, τα δε κρατήματά του είναι πολύ καλά και των δύο, και σε καμμία περίπτωση δεν πάνε ευθεία στην στροφή. Οπότε νομίζω το να λες σήμερα αποκλείω όλα τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα είναι τουλάχιστον άδικο-ουσιαστικά κρίνοντας από τα σημερινά δεδομένα η τουρμπίνα είναι καλή σε μεγάλα κυβισμού αυτοκίνητα, άνω των 1.6 κυβικών που τη σηκώνουν. Στα 1.4 είναι ένα πείραμα-μπορεί να πετύχει ή μπορεί να αποτύχει, όπως π.χ. ο FSI.
  4. Για πες μας τι σε έφταιξε στο φόρουμ μας; Που μιλούσατε ελεύθερα και δεν διαγράφονταν κανένας;
  5. Ήθελα να απευθυνθώ κυρίως προς τους mod αυτού του φόρουμ. Με ποιά λογική κλειδώνετε το θέμα που άνοιξα εγώ σε σχέση με το Golf και Auris; Υπάρχει κανένας νόμος που να απαγορεύει τους ιδιοκτήτες άλλων αυτοκινήτων να ανοίγουν θέματα εδώ; Έβρισα κάποιον; Έκανα χαβαλέ, απλά για να ανοίξει η κουβέντα. Αποδείξτε με επιχειρήματα ότι έχω άδικο. Με το να το κλειδώνετε τι δείχνετε; Έλλειψη επιχειρημάτων; Πανικό; Φόβο; Και τότε αυτό εδώ το θέμα γιατί το κρατάτε ανοικτό; Γιατί το άνοιξε ένας ιδιοκτήτης Golf; Προτείνω και αυτό να το αφήσετε βέβαια ανοικτό και να ανοίξετε ξανά το δικό μου.Ότι θέλετε πες τε το με επιχειρήματα. Και κάτι προς τους ιδιοκτήτες golf: Αναρωτήθηκε κανένας σας τι σας προσφέρει η τουρμπίνα που έχετε και είστε τόσο περήφανοι; Έχετε ίδια κατανώλωση μ' μένα και λίγο καλύτερες επιδόσεις, που φυσικά δεν φαίνονται καθόλου στο δρόμο, αφού δεν υποστηρίζονται από το υπόλοιπο αυτοκίνητο, αλλά αντιθέτως σας περνάω σχετικά άνετα. Θα ήθελα μία σοβαρή απάντηση σε σχέση με τα υποτιθέμενα πλεονεκτήματα της τουρμπίνας σε σχέση με την ατμόσφαιρα
  6. Δεν ξέρετε ποιά είναι η οριστική λύση στα άπειρα προβλήματα του Golf; Να το αντικαστήσετε με κανένα αληθινό αυτοκίνητο, όπως το Auris
  7. Πραγματικά ούτε πλάκα δεν μπορεί να σας κάνει κάποιος. Διαβάζει τις ατελείωτες σελίδες προβλημάτων του ΤSI, FSI ή όποιου άλλου κινητήρα αγοράσατε, όπως και τις ατελείωτες σελίδες προβλημάτων του Golf και είναι να σας λυπάται κάποιος . Δώσατε κανένα 2.000 ευρώ παραπάνω από εμένα (έχω το Auris 1.6 Premium), και όσοι έχετε το Golf 122 ΤSI πρέπει πραγματικά να κλαίτε τα λεφτά σας . Την ίδια ώρα που το μόνο πρόβλημα των Auris είναι ότι σφυρίζουν τα φρένα, σε σας χαλνούνε σκάστρες, πετάγονται μπιέλες, μένουνε κιβώτια ταχυτήτων, μένετε στο δρόμο απ' ότι πιο απίθανο μπορεί να συμβεί. Οι αλλαγές τουρμπίνας-κομπρέσσορα δοκιμάζουν τις αντοχές σας, η φοβερή εγγύηση των 2 χρόνων σας κάνει μετά τα 2 χρόνια να πάτε βόλτα πρώτα από τα συνεργεία κάθε πρωι, πριν κυκλοφορήσετε με το αυτοκίνητό σας, η 100αρα βενζίνη έχει απομυζήσει τα πορτοφόλια σας, τα ακριβά σέρβις σας έχουν αποτελειώσει, το δε παπουδίστικο εσωτερικό είναι ότι χειρότερο μπας και προσελκύσετε καμμιά κοπέλλα . Και όλα αυτά γιατί ; Για να έχετε ονομαστική ίδια δύναμη μ' εμένα (εντάξει τα 140 και 160 είναι λίγο πιο δυνατά- αλλά εκεί μιλάμε για τρελή διαφορά στα χρήματα), αλλά ουσιαστική δύναμη πολύ λιγότερη. Πως γίνεται αυτό; Έχω καλύτερα κρατήματα, καλύτερη ποιότητα κύλισης, καλύτερο αεροδυναμικό πακέτο, καλύτερα φρένα και σχεδόν ίδια ροπή και τελική ταχύτητα, οπότε σας αφήνω μίλια πίσω. Θυμίζετε κάτι ομάδες τύπου Tororoso στη Formula 1. Παίρνουν έναν σούπερ κινητήρα, το βάζουν στο χάλια αυτοκίνητό τους, και το μόνο που καταφέρνουν είναι να έχουν στατιστικά την καλύτερη τελική ταχύτητα απ' όλα τα μονοθέσια, και τελικά βγαίνουν τελευταίοι.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.