Jump to content

livanaros

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

About livanaros

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

livanaros's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Εγώ στο αμάξι μου δεν θα αφήσω τον οποιοδήποτε μάστορα να βάλει χέρι και να τροποποιήσει το οτιδήποτε. Εάν δεν λάβω εγγύηση τουλάχιστον διετή ότι 1)το αμάξι θα συνεχίσει να λειτουργεί σωστά όπως λειτουργούσε και πριν και 2) δεν θα επέλθΟυν μειώσεις στις επιδόσεις(αποδεδειγμένα με δυναμομέτρηση). Αλλιώς ας μου αλλάξουν μοτέρ ή ας μου δώσουν νέο ίδιου κυβισμού.
  2. Παιδιά απο όσο γνωρίζω, οι κινητήρες με το εν λόγω λογισμικό είναι οι 2000cc και 1600cc οχι οι εκδόσεις bluemotion (εάν κάνω λάθος διορθώστε με). Εκτός αυτού, όσοι είναι σε αυτή τη κατηγορία θα ενημερωθούν με επιστολή, όπως ενημερώθηκα και εγώ. Τώρα στο θέμα μας. Η άποψη μου είναι πως η διόρθωση του λογισμικού γίνεται για να καλύψει την vw προκειμένου να έχει οχήματα που να καλύπτουν τις προδιαγραφές που θέτει η κάθε χώρα (ή το ευρωπαϊκό δίκαιο). Δέν γίνεται για να αποκαταστήσει τον εκάστοτε πελάτη - ιδιοκτήτη οχήματος. Εάν η αλλαγή λογισμικού μου δώσει ίδιο όχημα σε επιδόσεις και σε τέλη κυκλοφορίας που είχα και πρίν, τότε δεν καίγομαι να ασχοληθώ με το θέμα, γιατί στην ουσία δεν αλλάζει κάτι για εμένα. Αυτό όμως δεν πρόκειται να συμβεί, γιατί εάν με το νέο λογισμικό είχα το ίδιο αυτοκίνητο, η vw δεν θα είχε λόγο να μπεί στη διαδικασία να πειράξει τις μετρήσεις. Θα μου έδινε κατευθείαν όχημα εντός προδιαγραφών ρύπων με τις ίδιες επιδόσεις!!! Και να είστε σίγουροι πως εάν υπήρχε τέτοιο λογισμικό, θα μπρούσε να το περάσει στα μουλωχτά σε ένα update και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Στο συμπέρασμα λοιπόν: Εγώ είμαι ικανοποιημένος εάν μου πούν, σου δίνω ΝΕΟ αυτοκίνητο ίδιου κυβισμού και ίδιας κατηγορίας ή σου αλλάζω μοτέρ και σου δίνω ίδιας κατηγορίας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας με 2 χρόνια εγγύηση Εάν δεν θέλουν μου δίνουν τη διαφορά απο το να αντικαταστήσω το αυτοκίνητο μου με ένα άλλο ίδιας κατηγορίας. Δηλ το δικό μου σήμερα κάνει 10.000,00 μεταχειρισμένο και καινούριο αντίστοιχο κάνει 15.000,00 μου δίνεις τα 5.000,00 στο χέρι + τα έξοδα του δικηγόρου για την όλη διαδικασία και είμαστε εντάξει.
  3. Δέν έχω μετρήσει πόσο βγάζει το ντεπόζιτο, αλλα συγκρίνοντας το με ένα smart 700cc που έχω, βλέπω οτι καίει λίγο λιγότερο σε χρήματα πάντα. Η ουσία είναι να συγκριθεί με αντίστοιχα οχήματα πετρελαίου ίδιου κυβισμού.
  4. Καλημέρα εχθές έλαβα μία επιστολή απο την vw η οποία με ενημερώνει οτι το αυτοκίνητο μου polo 1.6 tdi ME ΤΥΠΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑ EA189 φέρει λογισμικό για βελτιστοποίηση των τιμών οξειδίων του αζώτου NOx. Θεωρώ οτι το σωστό είναι όσοι λάβαμε τέτοια επιστολή πρέπει - οφείλουμε να κινηθούμε νομικά - ομαδικά προς αποκατάσταση του δικαίου, σε περίπτωση που τα μέτρα τα οποία θα λάβει η vw δεν είναι ικανοποιητικά (που μάλλον για εκεί μας βλέπω....). Τουλάχιστον όμως πρέπει να ξέρουμε πόσοι είμαστε και να είμαστε οργανωμένοι. Η κίνηση του ggrigor είναι σωστή κατά τη γνώμη μου για τη δημιουργία σελίδας στο facebook. Εγώ πάντως είμαι διατεθειμένος να διεκδικήσω ότι δεν μου δώσουν από μόνοι τους. Εάν έχουν απαιτήσεις από εμένα πρέπει και εγώ να έχω από μέρους μου ως καταναλωτής. Έτσι πάνε αυτά......
  5. Πρόγραμμα για το 1,6 tdi βγάζει και η chitronic περίπου 400€ http://www.chiptronic.gr/index.html
  6. Μήπως γνωρίζει κάποιος το όνομα της παραπάνω ζάντας;;; Ευχαριστώ.
  7. Δεν αμφιβάλλω οτι μπορεί να είναι πολύ καλό λάδι, αλλα και εγώ εάν έχω 5000km με ένα λάδι και κάνω αλλαγή λαδιών, βάζοντας καινούριο λάδι αλλα την ίδια μάρκα με την αρχική, το αυτοκίνητο θα πηγαίνει πολύ καλύτερα, και πιθανόν να έχει αύξηση ιπποδύναμης.
  8. Καλημέρα σε όλους τους φίλους του forum. Το πρόβλημα με το σβήσιμο και το στιγμιαίο κατέβασμα των στροφών είναι γνωστό φαινόμενο απο το έτος 2000 που το είχα εγώ και πολλά άλλα vw. Δυστυχώς τίποτα δεν άλλαξε απο τότε και αυτοκίνητα που πληρώνουμε χρυσάφι μας βγαίνουν μάπα. Η έκφραση δεν είναι υπερβολή, μου έχει τύχει να περιμένω σε κεντρικό για να τον διασχίσω και τη στιγμή που πάω να ξεκινήσω να μου σβήσει. Ευτυχώς το έδωσα και ησύχασα. Τυχαία ήρθα πάλι στο φόρουμ επειδή αυτή τη περίοδο ψάχνω αμάξι και μέσα στις υποψηφιότητες είναι και το νέο polo. Εάν θέλετε τη γνώμη μου επειδή το πρόβλημα το έχω νοιώσει στο πετσί μου δεν υπάρχει λύση και δεν πρόκειται να δοθεί λύση. Απλά συμβιβαστείτε με αυτό. Αυτό γιατί εχει αποδειχθεί πως η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπαίνει στο κόπο να προσαρμόσει τα αυτοκίνητα της στα μεσογειακά δεδομένα. Κατα την άποψη μου φταίει και το καύσιμο (χαμηλή ποιότητα) και η θερμοκρασία (όταν η θερμοκρασία ανέβαινε μου το έκανε πιο έντονα). Μάλλον πάω για ιαπωνικό.....
  9. livanaros

    Turbotimer!

    Φίλε θάνο όπως νομίζει ο καθένας πράτει. Επιλογές είναι όλα. Ο χρόνος θα δείξει. Να σε ρωτήσω όμως..έχεις πυρόμετρο στο αυτοκίνητο σου για να διαβάσεις τι θερμοκρασίες ανεβάζει η τουρμπίνα σου και να τις παρακολουθήσεις ?
  10. livanaros

    Turbotimer!

    Ενα timer της apexi εχω βάλει στο δευτερο αμάξι μου, σου λύνει τα χέρια καθώς δεν περιμένεις μέσα να πέσει η θερμοκρασία της τουρμπίνας. (πόσο μάλλον ότα έχεις κ γυναίκα να περιμένει μαζί σου.....) Η ευεργετικές του ιδιότητες δεν εστιάζονται μόνο σε όσα αναφέρει ο φίλος παραπάνω. Όταν το αμάξι δουλεύει η τουρμπίνα έχει ένα σύστημα ψύξης και ένα δεύτερο λύπανσης. Εάν το σβήσεις αμέσως μετά απο ένα ταξίδι πχ, και δε το αφήσεις να δουλεψει, θα ενεργοποιηθεί για λίγα λεπτά το σύστημα ψύξης που αναφέρεται παραπάνω αλλα το λάδι θα μείνει μέσα στο κύκλωμα της τουρμπίνας, με αποτέλεσμα να βράσει κυριολεκτικά να ξεραθεί να αφήσει κατάλοιπα και να χάσει τις λιπαντικές του ιδιότητες. μιλάμε για θερμοκρασίες πάνω απο 300 βαθμούς στη τουρμπίνα ενώ στο κάρτερ πιάνει όσο ο κινητήρας δηλ μέχρι 80 περίπου. Τα timer (αυτά τουλάχιστον που έχω βρεί εγώ στην αγορά) συνοδεύονται απο μία καλωδίωση η οποία ονομάζεται harness και είναι model specific (δηλ το κάθε μοντέλο έχει το δικό του harness, κυρίως Ιαπωνικά αυτοκίνητα) εάν δεν υπάρχει harness (για το sirocco πχ) o ηλεκτρονικόσ που θα κάνει την εγκατάσταση θα πρέπει να γυμνώσει καλώδια για να κάνει τις ενώσεις, ενώ με το harness απλά θα τα κούμπωνε. (1ο σπάσιμο) Όταν το timer δεν είναι ενσωματωμένο στο συναγερμό δε συνεργάζεται με το immobilizer πάντα, με αποτέλεσμα να μη κλειδώνει το αυτοκίνητο κατα τη διάρκεια που δουλεύει το timer. Θα κλειδώσει με το τηλεχειριστήριο μόνο όταν σβήσει η μηχανή. δηλ ουσιαστικά περιμένεις πάνω απο το αμάξι. Να σβήσει για να το κλειδώσεις. (2ο σπάσιμο) Οπότε συμπερασματικά η διαλέγεις συναγερμό με ενσωματωμένο timer (απο 450-500 ευρώ και πάνω) και δεω έχεις προβλήματα, η βάζεις πρώτα το timer κόστος περίπου 100 ευρώ και βρίσκεις στη πορεία ένα φθηνό συναγερμό που να συνεργάζεται με το τιμερ που αγόρασες. Α' κάτι τελευταίο. οι πρόσθετες λειτουργίες που σου προσφέρει ένα timer (μπαρόμετρο, δείκτης αναλογίας αέρα καυσίμου κτλπ) δεν είναι σίγουρο οτι θα δουλέψουν στο sirocco δε ξέρω αν θα υπάρχει συνεργασία του εγκεφάλου με το timer. Οπότε θέλει προσοχή
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.