Jump to content

LSKOSTAS

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About LSKOSTAS

Other Info

  • Car Type
    Passat

LSKOSTAS's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Γεια σας παιδια. Η επριοχη μου ειναι κεντρο Λεωφορο Αλεξανδρας...Το ατομο που μου το ειπε ειναι "φρενας". Ομως οποια γνωμη εχω παρει απο πρωην ιδιοκτητες Passat ειναι σαν την δικια σας. Δεν παιζει ρολο original ή καλη immitation. Μου ειχαν πει για μια καλη Ισπανικη εταιρια φρενων που εβγαζε και Τρομπες για Passat. Mηπως ξερετε ποια ειναι ?
  2. Γεια σας φιλοι και συνοδοιπόροι!!! Eχω ενα Passat του 97 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μαζι του!!! Ηθελα την γνωμη σας σε ενα θεμα που εχει να κανει με την τρομπα/αντλια φρενου. Εδω και καμποσο καιρο και (εχοντας αλλαξει και τακακια), τα φρενα στο Passat μου δεν πιανουν πολυ καλα. Η αισθηση μου ηταν η τρομπα φρενου ειχε προβλημα. Μου το επιβεβαιωσε ενας "φρενας" αλλα μου ειπε το εξης : Πρεπει να βαλω αντλια φρενου απο VW αντιπροσωπεία και όχι immitation γιατι μου είπε οτι το αμαξι ειναι "βαρυ" και οτι σε λιγο καιρο κινδυνευω να εχω το ιδιο προβλημα. Θελω την αποψη σας αν αυτο εχει γινει και σε εσας(εαν δηλαδη δεν χρησιμοποιειται immitation αντλιες φρενου κανονικά) Εκτος κι αν οντως ισχυει αυτο που μου ειπε ο φρενας, οτ με immitation κινδυνευω! Ευχαριστω πολυ
  3. Σταύρο σ ευχαριστώ για την απάντηση σου. Θα πάω σύντομα να τον ακούσω προσεχτικότερα τον θόρυβο και θα προσπαθήσω τον περιγράψω. Σε κάθε περίπτωση συστήνεις εσυ ή άλλος κάτοχος Passat να μην μετακινώ το αμάξι μέχρι να δω τι τρέχει? (μετακίνηση μόνο σε συνεργείο δηλαδή?)
  4. Γεια σας φιλοι του VW CLUB Eχω ένα Passat 1.6 του 98 το οποίο απέκτησα το 2008. Ειμαι πολύ ικανοποιημενος σε γενικες γραμμες. τωρα τελευταια ακούω συνεχή θόρυβο από την εξάτμιση.Με το που μπαίνει μπρος το αμάξι ακούγεται από την εξάτμιση "πολύς" θορυβος όχι μόνο όταν πατάω γκάζι αλλά συνέχεια. Επειδή δεν είμαι τόσο εμπειρός ήθελα να σας ρωτήσω Μπορεί να είναι κάποια βάση της εξάτμησης, η βάσεις του σασμάν, κάποιο κάλλυμα κάτω από το μοτέρ (ποδιά) ή ο καταλύτης ? Εάν έιναι καταλύτης τα κομμάτια από τον καταλύτη μπορεί να φύγουν θα μπούκωνε το σύστημα? Δεν ζητάω διάγνωση απο το internet(αλλίμονο) απλά υπάρχουν καποιοι θόρυβοι που μπορώ να συμπεράνω περίπου που πάσχει η εξάτμιση μου ? Τι θεωρείτε ότι έιναι πιθανότερο να συμβαίνει? Ευχαριστω και αναμένω με ανυπομονησία!!!
  5. Ευχαριστω για τις απαντησεις σας καταρχην PSS10 λοιπον. Μιλατε για διπλασιο σε χρηματικο ποσο? Μια ενδεικτικη τιμη ?
  6. Χαιρετω ολους τους Passatoβιους. Πρωτο μηνυμα στο forum και αφου σας ευχηθω υγεια και δυναμη πανω απ ολα θα ηθελα να μπω στο προκειμενο Εχοντας διαβασει για τις αναρτησεις εχω καταληξει στο εξης συμπερασμα. Τα billstein sport δεν ειναι για χαμηλωμα και συνδιαζονται με τα μαμα ελατηρια Τα Billstein sprint ειναι για τρελο χαμηλωμα αλλα πρεπει να συνδιαστουν με ελατηρια οπωσδηποτε πχ Η&R Το ερωτημα ερχεται ως εξης... Μπορω να κρατησω τα sprint και να βαλω τα μαμα (τα ειχε κρατησει ο προηγουμενος κατοχος) να το ψηλωσω 2-3 ποντους και να βελτιωσω λιγο την κατασταση ??? Θα εχω καποια λαθος συμπεριφορα στις στροφες ετσι ? Η μπορω να προχωρησω ???
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.