Jump to content

KDOURIS

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

About KDOURIS

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

2,829 profile views

KDOURIS's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Τα Pilot Sport 3 είναι ξεχωριστή κατηγορία από μόνα τους, όσον αφορά τα πολιτικά λάστιχα υψηλών επιδόσεων...
  2. Η δουλειά του προκαταλύτη είναι να κρτά τα βλαβερά υπολείμματα της καύσης έως να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας ο καταλύτης, γι αυτό είναι και τόσο κοντά στην εξαγωγή... Καπνίλες και τα λοιπά δεν υφίστανται... Τι να πούμε και οι ατμοσφαιρικοί που είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνουμε...
  3. Δείτε και αυτό: ΜΚ6 http://www.awesome-gti.co.uk/section.php?xSec=1873&xPage=1 ΜΚ5 http://www.awesome-gti.co.uk/section.php?xSec=152&xPage=1
  4. Σύνολο με όλα τα παραπάνω 30 αλογάκια και 2 κιλά ροπή.
  5. Πολλά είπες, γύρω στα 700 έκκεντρα, 200 μαξ η εισαγωγή μτχ, πρόγραμμα διόρθωση κανά 200άρι μαξ, ροϊκή + εργασία με λάδια ξύδια κλπ κανά 500άρικο. Άρα έχουμε 1600 + ανάρτηση + φρένα = 2500€ Φυσικά το άλλο είναι σαν μαμά 4άρι gti με 5000, αν δεν χρειαστεί στην πορεία κάτι παραπάνω...
  6. Μέχρι να βάλεις το πρόγραμμα μην το δουλεύεις ψηλά (πάνω από 5500 σαλ, για να μην έχεις προβλήματα με φτωχό μίγμα και το πάρεις στο χέρι το μοτέρ...
  7. Στον δρόμο Σερρών-Θεσ/νίκης στην ευθεία πριν βγεις στην Εγνατία:
  8. Λοιπόν... Αν έχεις το 16v με τα 75 άλογα και πήγες σε BCB, έχεις τις εξής διαφορές: 1) πεταλούδα: είναι ίδια με το ΒΒΖ με τα 101 άλογα και διαφορετική από τα 75. 2) Πολλαπλή εισαγωγής 3) Πρόγραμμα (χαρτογράφηση εγκεφάλου δηλαδή) Το BBZ(1400cc 101ps) με το BCB(1600cc 105ps)οι διαφορές που έχουν (εκτός από την χαρτογράφηση εγκεφάλου), είναι οι μπιέλες και ο στρόφαλος. Το καπάκι παραμένει ίδιο. ¶ρα από το κυρίως μοτέρ είσαι οκ, αλλά από τα περιφερειακά έχεις θεματάκια που στο μέλλον (κυρίως λόγω φτωχού μίγματος) να υπάρξουν διάφορα.
  9. Έχω το fabia 1 sport edition, και αν δεν κάνω λάθος το μοτέρ σου είναι ίδιο με το BCB που έχω κάνει το δικό μου τώρα με κάποιες ψιλοαλλαγές. Επίσης φοράει φουλ εξάτμιση από καταλύτη έως τελικό, sprint booster, βαρελάκι bmc cda 85-150, πρόγραμμα, εισαγωγή από polo 6N GTI και έκκεντρα colombo bariani. Είναι σε αυστηρό δυναμόμετρο 135 άλογα. Στο ΜουΑΗΑχα του exelixis, γύρω στα 145 άλογα. Μείνε στα 135.
  10. Αν φοράς μοτέρ σαν το 16άρι BCB με τα 105 άλογα, το καπάκι είναι ίδιο με τα 14άρια ΒΒΖ 101ps. Με έκκεντρα + ΦΠΕ+ εισαγωγή από polo 6N GTI και ροϊκή πάς γύρω στα 135-140 άλογα. Φρένα βάζεις από το golf gti ίδιας γενιάς, και ένα σετάκι AP coilovers με 400-500 ευρώ και τέλος.
  11. Να προσθέσω και: Κ04s τουρμπίνα και έκκεντρο εισαγωγής από 1800 20V του Group.... Και μετά:
  12. 227 στο κοντέρ σε ευθεία στην Εγνατία (Ασπροβάλτα - Θεσ/νίκη), 218 sτο GPS με 205/45/16, μαμά σχέσεις σαζμάν. Το αμάξι όταν το πήρα ήταν Skoda Fabia SE 1400...
  13. Θες στρόφαλο και μπιέλες από BCB μοτέρ και πρόγραμμα φυσικά για να δουλέψει. Το ΒΒΖ δεν φοράς; Αν θες μετά παραπάνω βάζεις πεταλούδα και εισαγωγή από Polo 6N GTI, άλλα έκκεντρα κλπ. Οι εκκεντροφόροι του 6N GTI δεν κάνουν για ΒΒΖ, γιατί είναι διαφορετικοί όσον αφορά στα βήματα που διαβάζει ο map, το gti έχει ένα, ενώ το ΒΒΖ έχει 3.
  14. Εγώ δυστυχώς θα φύγω από Σέρρες το Σάββατο για Πάτρα λόγω οτκομωσίας της συζύγου στο ΕΑΠ. Πίστα ήμουν το προηγούμενο Σάββατο, έγω καιμια μηχανή όλοι και όλοι, και η μηχανή σε κάποια φάση έφυγε και είχα όλη την πίστα για πάρτη μου! Έφαγα ένα ρεζερβουάρ, το καταευχαριστήθηκα!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.