Jump to content

xristost

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

About xristost

  • Birthday 07/12/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.txristos@otenet.gr
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    T4 Forever http://www.weetjewel.nl/phpbb3/images/smilies/t4_driving.gif

Other Info

  • Car Type
    Other VW car
  • Car's nickname
    Η κουκλα μου!!!

Recent Profile Visitors

4,767 profile views

xristost's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Τέλος εποχής… Δυστυχώς πρέπει να το αποχωριστώ… Αν κάποιο μέλος θέλει κάτι από την κούκλα πολύ ευχαρίστως… πριν κοπεί… Υπάρχουν τα πάντα!
  2. Όπως είχα πει και πριν το Πάσχα, ασχολήθηκα με την κατασκευή του κρεβατιού αμέσως μετά τις γιορτές. Έτσι σχεδιαστικέ και κατασκευάστηκε ο σκελετός με σταραντζάκι 30χ15χιλ.και πάντα συμφωνά με τις ανάγκες της δουλειάς μου, αλλά και τη λειτουργικότητα αυτής, εκτός δουλείας. Έγιναν οι σχετικές πρόβες πριν τις τελικές πινελιές…. Κόστος υλικών 30.οο¤ Κολληθήκαν καλά και βάφτηκαν με χρώμα VIVELOCK METALLIZED http://www.vivechrom.gr/htmlsite/productdetails.asp?id=403 Κόστος 8.00¤ Εν τω μεταξύ έχω παραγγηλει τα ξύλα της επένδυσης του, που έγιναν από κόντρα πλακε θαλάσσης των 12χιλ. πάχους. Στην συνέχεια ασταρώθηκαν και περάστηκαν με πολιουρεθανης βερνίκι θαλάσσης. http://www.boatshop.gr/product_info.php?cPath=194&products_id=528&osCsid=9a424cb41ceee44398833d54ce83d505 Κόστος 18.00¤ Η στήριξη του έγινε μα τέσσερις βίδες περαστές κάτω από το πάτωμα και με `φλάντζα` από την κάτω μεριά. Ένα κεντρικό αναδιπλούμενο ποδαρικό συντελεί στην σταθερότητα της κεντρικής κατασκευής. Η όλη κατασκευή δένει και κλειδώνει μεταξύ της, στην θέση `καναπές` με δυο βίδες που υπάρχουν στο κάτω μέρος από τα ποδαρικά. Δυο λαστιχένια σινεμπλοκ εξασφαλίζουν την αθόρυβη συνοχή τους και την πορεία του οχήματος. Έτοιμη λοιπόν η επιφάνεια φόρτωσης, το κρεβάτι για τις εξορμήσεις, αλλά και το κάθισμα κατά τις μετακινήσεις μου. (τρία σε ένα δηλαδή χα χα!) Κόστος όλης της κατασκευής έως εδώ είναι στα 120 -130.οο¤ περίπου. Πάμε λοιπόν για τον σχεδιασμό των μαξιλαριών (στρώμα ύπνου) ………
  3. Θα το ήθελα πολύ να γινόταν αυτό αλλα….δυστυχώς, η άδεια κυκλοφορίας είναι σαν επαγγελματικό. Ετσι δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί με ανοικτά τα πλαϊνά παράθυρα του. Τα έχω κατασκευάσει όμως με τέτοιο τρόπο έτσι να βγαίνουν και να μπαίνουν μεσα σε μερικά λεπτά. Τώρα όσο για τα φιμε τα έχω βάλε από την αρχή που το πείρα , και είναι ιδία με τα του οδηγού – συνοδηγού.
  4. Σειρά έχει τώρα το βγάλσιμο του διαχωριστικού της καμπίνας. Εδώ θα πρέπει να πω πως ήταν από τις ποιο δύσκολες δουλειές καθώς υπήρχαν κάποια καλώδια από την προηγούμενη χρήση του οχήματος σαν ασθενοφόρο, και ότι αυτό απαιτούσε για τον εξοπλισμό του. Έτσι μου έφαγε ολόκληρη μέρα για την εργασία αυτή.(τακτοποίηση και βγάλσιμο άχρηστων υλικών και εγκαταστάσεων) Έπειτα περνώ στην από εγκατάσταση του φεγγίτη της οροφής και την επανεγκατάστασης αυτού με νέες κόλλες και τσιμούχες για να επιτύχω την απόλυτη στεγανότητα του. Περνώ λοιπόν στο σχολαστικό πλύσιμο των πλαστικών επενδύσεων και στην επένδυση αυτών με ψιλή και εύκαμπτη μοκέτα. Αυτό έγινε με την χρήση βενζινοκόλλας και στις δυο επιφάνειες.(η μοκέτα δεν θέλει σχεδόν καθόλου κόλλας) Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό γιατί η εφαρμογή της είναι τέλεια σε όποια καμπύλη και να την προσαρμόσω. Εδώ σε κάποιες πρόβες.. Ακολουθεί η επένδυση του πατώματος με πάτωμα τύπου laminate, με την βοήθεια του καλού φίλου Βασίλη (polyteknos)… Και επιτέλους, μετά από τρις ημέρες εργασιών ξεκινά το τελικό μοντάρισμα… Καθώς τελειώνει και ένα ένα τα κομμάτια μπαίνουν στην θέση τους το όλο σύνολο με αποζημιώνει για τον κόπο μου. Αμέσως μετά από το Πάσχα θα ξεκινήσω και την κατασκευή του πίσω καθίσματος (κρεβατιού) έτσι ώστε να περάσω στην τελική διαμόρφωση του χώρου μέχρι το καλοκαίρι… Κοστος ολης της ανανεωσης μεχρι εδω ειναι τα 290.οο€
  5. Μετά από αρκετό καιρό απουσίας μου λόγο διαφόρων προβλημάτων υγείας επανέρχομαι με τις νέες βελτιώσεις μου στο τ4! Έτσι με την ευκαιρία της κάμψης από την δουλειά μου (βλέπε κρίση) άρπαξα την ευκαιρία της ακινησίας του Τ4 και άρχισα τις δραστικές αλλαγές, στον παλιό χώρο φόρτωσης. Πάμε λοιπόν να δούμε πως ήταν και πως έγινε. Ξεκίνησα λοιπόν με το ξήλωμα της εσωτερικής επένδυσης, και συγκεκριμένα από το πάτωμα. Ακλούθησαν οι πλαϊνές επενδύσεις….. Του διαχωριστικού (καμπίνας – καρότσας).. Των πανελ του ουρανού….. Ακολουθεί σχολαστικό πλύσιμο και έλεγχος για τυχών ζημιές από σαπίσματα και άλλους παράγοντες. Καθαρό πλέων γίνονται οι απαραίτητες επεμβάσεις και επισκευές για να μην έχουμε περαιτέρω προβλήματα, από τιε ελαφριές επιφανειακές (ευτυχώς) σκουριές που είχαν αρχίσει να κάνουν την εμφάνιση τους. Κόβατε το καινούριο υπόστρωμα για το νέο πάτωμα, (από MDF) και παράλληλα ξεκινά η επένδυση όλου του εσωτερικού με μονωτικά υλικά για την θερμομόνωση (από πολυστερίνη της fibran) του και την ηχομόνωση του (από μεμβράνη της finfloor) . (αφού την κάνουμε την δουλειά ας την κάνουμε καλά).
  6. Ναι λοιπόν μπήκαν επάνω!! Είναι από mercedes C-320 τ. του `06. Φοράω ποια ελαστικά FULDA EXELERO Υ91 σε διάσταση 225/45-17. Το οφσετ είναι 35 με αποτέλεσμα να είναι λίγο έξω εμπρός αλλά είναι εντάξει , και πίσω να μην δημιουργεί κανένα πρόβλημα στην φόρτωση η` στο άνοιγμα της πλαϊνής πόρτας!! Πρέπει άμεσα να περάσω στην ανάρτηση , με το σετ χαμηλώματος …καθώς έτσι με τα μαμά ελατήρια είναι άσχημο εμφανισιακά!! Ο θόλος δείχνει πολύ άδειος. Κατά τα αλλά οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές. Αν λόγο βροχής δεν είχα την δυνατότητα να δω πολλά γιατί το προσεχω λίγο μέχρι να δω πως συμπεριφέρεται με τα ελαστικά…. Κοστος μαζι με τα ελαστικα 400¤ μεταχ. ετσι!!
  7. Συνεχεια... Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να αλλάξω την εσωτερική ταπετσαρία από την καμπίνα του τρανσπορτερ μου! Ήταν από ένα απλό πλαστικό που από τα χρόνια είχε ξεθωριάσει αλλά και πετσικάρει… Έτσι εχτές το απόγευμα λοιπόν, και εν όψη της τοποθέτησης σήμερα το απόγευμα των νέων μου ζαντών με τα ελαστικά τους, είπα να ασχοληθώ με το θέμα. Είχα φροντίσει να προμηθευτώ όλη την εβδομαδα τα υλικά που θα μου χρειαζόταν για αυτήν την κατασκευή. Πρώτα αγόρασα από τον ταπετσιέρη μου το υλικό που μου ταιριάζει (συμφωνά με τους χρωματισμούς των πλαστικών στο εσωτερικό) την επένδυση για την οροφή. Ενάμιση τετραγωνικό περίπου έναντι των 15¤. Κατόπιν, την μόνωση που έπρεπε να βάλω απαραίτητα μέσα από την νέα επένδυση. ¶λλο ενάμισι τετραγωνικό έναντι των 27¤ και αυτό.(αυτοκόλλητο) Ενα καινούριο κομμάτι χαρμποτ με λευκή επένδυση ενατι των 8¤ και αυτό. Επισεις αγοράστηκαν δυο χειρολαβές από ένα κατάστημα με αντίστοιχα υλικά έναντι των 7¤ και οι δυο. Και τέλος από κατάστημα μεταχειρισμένων ανταλλακτικών αγόρασα μια νέα και ποιο μεγάλη πλαφονιέρα οροφής από άλλο μοντέλο της φολξβαγκεν. Αυτή κόστισε 15¤ Σύνολο υλικών 75¤ μαζί με την βενζινοκόλλα και τις βίδες. Εδώ θα μου πείτε γιατί δεν αγόραζες την έτοιμη οροφή σαν ανταλλακτικό από την μαμά φολξβαγκεν?? Πρώτον και κυριο, σε σχετική μου ερώτηση για το ανταλλακτικό αυτό μου είπαν την τιμή των 130¤ και δεύτερον είναι άλλο πράγμα η χαρά του να το φτιάξεις εσύ μόνος σου. Χα χα! Δειτε λοιπον την κατασκευη.... Εδώ με βγαλμένη την παλιά εσωτερική οροφή… Κόπηκε λοιπόν και τοποθετήθηκε η μόνωση …. Κατόπιν κόβω κομμάτια για τα πλαϊνά τελάρα πάνω από τα παράθυρα και τα κολλώ με την βενζινοκολλα στην γυμνή λαμαρίνα.(το μοντέλο το δικό μου δεν φορά το μεγάλο μονοκόμματο κομμάτι της κολώνας που έχουν τα μεταγενέστερα μοντέλα). Ένα θεματακι με προβλημάτισε με την καμπύλη της τραβέρσας πάνω από το παρμπρίζ αλλά δεν κωλώνουμε σε αυτά. Χα χα! Στριφώθηκε (διπλώθηκε) και το αποτέλεσμα βρήκε σχεδόν εργοστασιακό. Κολλήθηκε και αυτή η φάσα με τον ίδιο τρόπο. Τοποθετήθηκε και η χειρολαβή στην θέση της….. Και σειρά έχει πλέων το κεντρικό κομμάτι. Μετρήθηκε κόπηκε η τρυπά για την νέα πλαφονιέρα. Κολλημένο έτοιμο με την επένδυση…. Η νέα πλαφονιέρα παίρνει την θέση της…. Τέλος… αφού πλύθηκαν όλα τα πλαστικά που είχαν αφαιρεθεί, από ποιο πριν τοποθετηθήκαν ξανά στην θέση τους. Έτοιμο ποια το ανανεωμένο εσωτερικό την καμπίνας αναμένει τις επόμενες αλλαγές που είναι στο πρόγραμμα….
  8. Αρχή λοιπόν των βελτιώσεων και έφτιαξα κάτι που ήταν απλό και με άμεση προσβαση για μένα. Αγόρασα μαύρο βινιλιο (κοστος 12¤) από τον ταπετσιέρη και αφού το εφάρμοσα (έκοψα έραψα), το ξανά πήγα για να το γαζώσει με την μηχανή του, γιατί η οικιακή μηχανή δεν το ράβει αυτό το υλικό. Εχτές το απόγευμα τοποθετήθηκε και σήμερα το πρωί έστρωσε με το ήλιο και εφάρμοσε τέλεια επάνω στην κούκλα…… Τελικο κοστος 20¤..
  9. Οκ!! Αλαζουμε πλευρο!! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30812
  10. Εγώ μέσα!!! :o :o 1) Xristost 2) …….. 3) …….. 4) ……… 5) ………. 6) ………. Από σήμερα πέφτω και με τα μούτρα για τον σχεδιασμό του ονόματος και του λογότυπου. ;) Αναμένεται λοιπόν προτάσεις (φυσικά και εννοείτε ότι θα καταθέσει πρόταση και όποιος άλλος θέλει) :rolleyes:
  11. Και μείς?? Δεν έχουμε ψυχή?? Να το φτιάξουμε αλλά να είναι `transporter club` η` και έτσι `VWtranspclub` :rolleyes:
  12. Λες???εεεεε!!!!!! :rolleyes: Λες του χρόνου να έχω τελειώσει και το δικό μου και να μπουν τα `φορτηγάκια` στην έκθεση?? Θα είχε πολύ γέλιο!! :lol:
  13. Λοιπόν η διακοπές τέλος και τα κεφάλια μέσα! Original von aidas Μερικές φοτο για την ιστορία! Αρχές τις εβδομάδας επισκέφτηκα τα βουνά μας. Ορεινά Τρίκαλα – Μέτσοβο Επιστροφή στα μέσα της ιδίας εβδομάδας και μπάνια σε κάμπινγκ στην Επίδαυρο για τέσσερις ημέρες. Η κούκλα μου έγραψε 1200κμ μέσα σε μια εβδομαδα χωρίς να παραπονεθεί.!!! ¶ντε τώρα να μπεις στο κλήμα…… Καλό χειμώνα να έχουμε!!
  14. Καλησπέρα σας κύριοι και χρόνια πολλά! Σήμερα γύρισα από ένα μικρό διάλλειμα που έκανα στο κάμπινγκ `μπεκας` στην παλαια Επίδαυρο. Θεωρό λοιπόν τυχερό τον εαυτό μου ,αλλά και τιμή μου που γνώρισα εκεί τον φίλο nikosatl Καθώς ήταν και εκείνος εκεί με το άψογο και μολις αφιχθείς απο Γερμανια και ξανα βελτιωμένο του Τ3. Απλά θα προσθέσω ότι πρόκειτε για άνθρωπο με γνώση και πολύ μα πάρα πολύ μερακλής. Τωρα οσο για το οχημα του.............απλα απαιχτο!! Με νέα αναβάθμιση στον κινητήρα του! (περισσότερα θα σας πει ο ίδιος) Για σου Νίκο ….. Υ.Γ. Την επόμενη φορά (σύντομα θα γίνει) θα έχω εγώ την μπουκάλα με την βότκα!!!
  15. Χα χα μιλάς για κάτι τέτοιο?? η` Μπα!! Θα προτιμούσα να γίνει κάπως έτσι… Ποιο πρακτικό. Αν είναι να αρρωστήσω άστο … μετά θα αγοράσω άλλο για την δουλειά!! Χα χα! :rolleyes: :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.