Jump to content

alexgtt

Members
  • Posts

    105
  • Joined

  • Last visited

About alexgtt

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 1

alexgtt's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. http://www.youtube.com/watch?v=UcumY3Dn7fE&feature=player_embedded
  2. φιλος ευχαριστω. το εχευτε γραψει αλλα δεν εψαξα να πω την αληθεια. ειπα δε θα βγαλω ακρη και ετσι ρωτησα αμεσως. το αυτοκινητο δουλευε 1,5bar over και 1bar σταθερο. μετα τον 1 χρονο σε απο την 4 σχεση και μετα δεν εφτανε καν 1 βαρ πιεση και πολλεσ φορεσ επεφτε κια κατω απο το 0.5. Ν75 κτλπ δεν ειχαν προβλημα. οποτε δεν εχανε πιεση απο καπου. παω σε ενα DYNO και εβγαέσ τοσο στεγνο μιγμα που τα παιδια σταματησαν τη μετρηση. με λενε βαζεισ εργοστασιακο προγραμμα γτ ισαι ισα το προλαβες. πυρακια σε ολο σχεδον το φασμα λειτουργειασ του τουρμπο. στην αντιπροσςπια με ειπαν ειναι φυσιολογικο.χωρισ να 3ερουν αν εχω προγραμμα. τι να πεισ. αυτα
  3. παιδια εχω ενα tsi gt με 75000 χλμ. ειχα προγραμμα απο gt-innovation αλλα στον 1 χρονο το αμαξι εβγαλε προβλημα. και το αφαιρεσα. λοιπον υπαρχει καποιος στην θεσσαλινικη που να πεναει revo η καποιο αλλο καλο σχετικα προγραμμα? θα το εκτημουσα αν απαντουσατε με pm
  4. αν δεν μπορουμε να βαλουμε κολαρα για τον ΑΒ λογο, 8α μπορουσαμε να βαλουμε 8ερμομονωτικο υλικο γυρο απο τους σωληνες που κυκλοφορει αερας? να τυλιξουμε τους σωληνες ετσι ωστε να μην απιρεαζονται απο τισ 8ερμοκρασιες της μηχανης.
  5. Γεια σου φιλοσ, ειχα το golf gt 170 με προγραμμα. το αμαξι ξυριζε για ενα χρονο.επειτα αρχισα να εχω τα ιδια προβληματα με εσενα. ενω ειχα over 1.5 kai στα8ερη 1,2. δεν ενεβαζα πανω απο 1bar πουθενα. υπηρχαν πολλεσ φορεσ που δεν περνουσα καν το 0.5b. το πηγα παντου σε διαγνωστηκο δεν εδειξε τιποτα. το πηγα σε δυναμομετρο το καναμε διαγνωση την ωρα τησ δυναμομετρησησ και στις υψιλεσ στροφεσ το αυτοκινητο ειχε πολυ φτωχο μιγμα. ο μαστορασ εκει με ειπε: Εχεισ πολυ στεγνο μιγμα ψιλα με αποτελεσμα να ι ανεβαζει 8ερμοκρασια μεσα στο θαλαμο.(δεν ειχε αρκετα καυσαερια να αποβαλει θερμοτητα) και ο εγκεφαλοσ εκοβε πιεση και αβανσ. το αυτοκινητο ετσι μοθ εδειξε 198 αλογα. πανε δεσ το γιατι εγω το ειχσα προλαβει στο τσακ
  6. θα ηθελα να με πει καποιος ποια ειναιη καλυτερη λυση για intercooler. απο τιμες; εχω προγραμμα gt innovation και παιζεικαπου στα 205 αλογα (δεν το εχω δυναμομετρησει αλλα τοσο παει συμφωνα με το προγραμμα)
  7. το tsi ειναι με τα 140??? γιατι αν ειναι gt δεν παιζει
  8. εντελως φιλικα αλλα δεν υπαρχει καμια σχεση. ειναι σαν να συγκρινεις εναν V8 της ferrari με εναν v8 απο αμερικανικο
  9. φιλε salex ειμαι της λογικης πωσ αν θες ενα μοτερ οπως το δικο μασ να φτασει να γινει big turbo θελει λεφτα, και πολλα μαλιστα. οπως επισης δεν μπορεις να κρατησεις καποια μηχ μερη μαμα με την λογικη οτι αντεχουν. και αν αγορασε καποιος tsi 1.4 με τη λογικη οτι καποτε θα το κανει big tourbo ειναι λαθος. επισης αν καποιοσ θελει να το κανει ειμαι μαζι του. γιατι ολα γινονται και ολα ταιριαζουν αρκει να εχει μερακι λεφτα και ορεξη για δουλεια,οπωσ επισης και κ......αυ......λα. αυτο που ειπα για τη μειωση βαρους ημουν υπερβολικος αλλα με αρεσε σαν ιδεα και την εγραψα. ειναι λογικο να πει καποιος. ρε συσ με τα 12000 που θεσ να κανειςαυτο 300 αλογα. παρε ενα μεταχειρισμενο τιναξε πανω οτι θες και βγαζε το μονο για κοντρεσ.
  10. να δωσω μια ιδεα για big turbo? και αν κανω καπου λαθος η λεω υπερβολες διορθωστε με. 1. υπερκυβισμος( και οτι συνεπαγεται: εκκεντοφορουσ, διαδρομεσ, διαμετρους, στροφαλο, κυλινδρους κτλπ) 2. βαζεισ μεγαλυτερη τουρμπινα( ασ πουμε σεατ κουπρα) με χειροποιητο χταποδι και καλη δουλεια κουμπωνουν τα παντα μια χαρα 3. πωσ θα γινει η εναλαγη απο κομπρε σε τουρμπο?φρωντιζεις να δουλευει σε εκεινο το φασμα στροφων οπωσ και το μαμα.και αν θεσ μεγαλυτερη αποδοση δινεισ παραπανω στροφεσ στον κοφτη. θεμα προγραμματισμου. 4.αν θεσ μεγαλυτερα μπεκ καποιοσ ειπε για gti. το θεμα μπεκ λογο αμεσου ψεκασμου δεν ξερω πολλα.δεν ξερω αν υπαρχουν με μεγαλυτερη παροχη 5. θεμα τροφοδωσιασ αλλαζεις αντλιεσ και βαζεισ με μεγαλυτερη παροχη και μεγαλυτερη πιεση 6. εγω θα ξυλωνα και aircondition 7. και τρομερη μειωση βαρρουσ. ξυλωμα τα παντα και φιλα πορτασ απο carbon η πολυεστερικα. χωρισ υπερβολεσ ομωσ. δε γουσταρω τα φουσκοματα με αεραγογουσ που ειναι μονο για εμφανιση. αυτη ειναι η γνωμη μου και η προταση μου. παρακαλω σχολιαστε μπασ και με βαση αυτα, με σηζητηση, προτασεισ και αντιπροτασεισ καταληξουμε καπου. θα ακουν oi Hondaioi TSI να βαραει 9αρεσ και να τουσ πεφτουν οι βαλβιδεσ v-tec μεσα στο καρτερ. 18'3'2010
  11. ρε παιδια συμφωνω σε ολα για τα honda.οι ιδιοκτητεσ τους ειναι τερμα πορομενοι και καλα κανουν. οταν μπαινει αυτο το v-tec βγαζουν τρελο ηχο. δεν εχω ακουσει μοτερ με πιο ωραιο ηχο
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.