Jump to content

mechpanos

Members
  • Posts

    88
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mechpanos last won the day on October 4 2018

mechpanos had the most liked content!

About mechpanos

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

User Information

  • Νομός
    Ηλείας

Recent Profile Visitors

3,516 profile views

mechpanos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Castrol έβαζα παλιά και γύρισα σε ESP Formula, όπου έμεινα πολύ περισσότερο ευχαριστημένος, και έμεινα εκεί. Όχι ότι με Castrol είχα πρόβλημα, αλλά με τα Mobil δεν ξέρω ακόμα και ο ήχος της μηχανής μου ακούγεται καλύτερος, πώς να το εξηγήσω... Δεν ξέρω αν έχουν καταργηθεί, από online μαγαζιά που παραγγέλνω βρίσκω, πάντως (ελπίζω να μην είναι μούφα, τώρα που διαβάζω!!!) Γιατί λες ότι δεν είναι καλό να αλλάζεις μάρκα (εννοείται να πας σε ίδιων ή καλύτερων προδιαγραφών)?
  2. Εννοώ, μετά την επισκευή! Ήταν το λαμάκι που δεν επιτρέπει την είσοδο κοινού εργαλείου; Ή κάτι άλλο!
  3. Με το σπασμένο λαμάκι μήπως σου γυρνά η μίζα και με ένα απλό κατσαβίδι;
  4. Την Παρασκευή κόλλησε το κλειδί και δεν γυρνούσε να σβήσει ο κινητήρας! Όπως ήταν το αυτοκίνητο πήγε συνεργείο, όπου ο μάστορας μου είπε χαρακτηριστικά, χειρότερη βλάβη δεν μπορούσες να πάθεις!!! Σήμερα με πήρε και κατάφερε και έλυσε την κλειδαριά, ήθελε αλλαγή ο αφαλός και η βάση του αφαλού, κόστος περί τα 300€ από αντιπροσωπεία, παράδοση 10-12 ημέρες... Μου ήρθε εγκεφαλικό δεν περίμενα τόσο υψηλό κόστος... Σε πιο οικονομική λύση μου ανέφερε ότι θα μπορούσαμε να βάλουμε μεταχειρισμένη σετ με κλειδιά, αλλά θα ήθελα άλλα κλειδιά για τις κλειδαριές, και άλλα για τον κινητήρα. Εκεί στην μέση έβαλα στο κάδρο έναν κλειδαρά, που ξέρω ότι φτιάχνει immobilizer κλπ μπας και την βγάλω πιο οικονομικά, πρότεινε να φέρει αυτός κλειδαριά γνήσια vw κλπ 100€, αλλά κάτι δεν μου καθόταν καλά στην όλη φάση και προτίμησα την ακριβή λύση της αντιπροσωπείας... Τι φάση!!! Πολύ περίεργο πρόβλημα μου φαίνεται!!! Και ακριβό!!!
  5. Καλημέρα! Δεν το έλυσε φυσικά όχι. Με το που σήκωσε καπό και βάζουμε μπροστά μου λέει ο ήχος αυτός δεν είναι καδένα, είναι από το σασμάν, αυτό ακούς; Εγώ δεν ήμουν σίγουρος, του λέω ακούγεται ανησυχητικά, το άφησα να κρυώσει και να το δοκιμάσει αυτός και έφυγα. Το απόγευμα μου λέει το δοκιμάσαμε όλη μέρα ήχος καδένας δεν ακούστηκε, στο διαγνωστικό δεν έδειξε καμία αστοχία χρονισμού (μου εξήγησε για τους αισθητήρες που έχει), λάδια αλλάχτηκαν γιατί ήταν η ώρα τους, μου λέει σε αυτά που έχει χαλαρώσει η καδένα όταν γίνεται αλλαγή λαδιών επειδή έχει φύγει το λάδι χαλάει ο κόσμος από τον θόρυβο για μερικά δευτερόλεπτα, εσένα ακούστηκε όπως πρέπει να ακούγεται, κοινώς την αφήνουμε στην ησυχία της. Τώρα τι να πω ίσως κάποια στιγμή γύρω στις 150.000 την αλλάξω προληπτικά όπως κάνουμε με τους ιμάντες. Όσον αφορά τον θόρυβο που ακούγεται, διάβασα και το αντίστοιχο θέμα, άλλοι λένε ρουλεμάν σασμάν, άλλοι συμπλέκτη, εμένα όντως με πατημένο συμπλέκτη δεν το κάνει. Δίσκο πλατώ ρουλεμάν είχα αλλάξει στις 55.000km λόγω χρήσης και φθηνών υλικών που βάζει η VW όπως μου είπε ο ίδιος μάστορας. Με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας, εκτός από το ηχητικό. Τώρα για το καρέ του συμπλέκτη μου περιέγραψε τον μηχανισμό της βλάβης, δεν το πολυέπιασα γιατί εγώ ακόμα σκεφτόμουν καδένες αλλά οκ... Αφού δεν τίθεται θέμα λειτουργίας, το αφήνω έτσι, μόνο στο ρελαντί άκουγεται έτσι κι αλλιώς. Αν υπάρχει θέμα να συνεχίσουμε την συζήτηση στο άλλο thread, μην σπαμάρουμε εδώ;;;
  6. Την...γλίτωσα! Πήγα σε μάστορα δικό μου εμπιστοσύνης, και γλίτωσα το γδάρσιμο καθώς ΔΕΝ ήτανε η καδένα! Αυτό που άκουγα να κροταλίζει, ήταν τελικά το καρέ του συμπλέκτη το οποίο όπως μου εξήγησε πέρα από την ηχητική ενόχληση δεν προκαλεί κάποια ανησυχία, και όοοταν είναι να αλλαχθεί δίσκος-πλατώ ΠΑΛΙ (είχα αλλάξει στις 55.000km λόγω...αγάπης στον συμπλέκτη από την σύζυγο, με SACHS), θα επιδιορθωθεί. Για την καδένα έκανε και έλεγχο στο διαγνωστικό, δεν είχε καταγράψει κανένα σφάλμα καθώς έχει κάποιους αισθητήρες που όταν χαλαρώσει μετράνε την απόκλιση από το αναμενόμενο χρονικό διάστημα που θα έπρεπε να λάβουν την ένδειξη. Οπότε θα αλλαχθεί ΑΝ κάνει πρόβλημα, προς ώρας μένω ήσυχος Γλιτώσαμε την καταβολή του δώρου Πάσχα για αλλαγή καδένας, αλλάξαμε λάδια, και όλα καλά! ΥΓ: Έχω την πολύ ελαφρά υποψία, ότι αν πήγαινα αντιπροσωπεία, θα άλλαζα και καδένα, και τον ήχο από το καρέ πάλι θα τον άκουγα
  7. Ήρθε κι εμένα η ώρα μου για καδένα, μάλλον. Μπορώ να πω ότι ανησυχώ λίγο παραπάνω, γιατί το κροτάλισμα δεν κρατάει 2-3 δευτερόλεπτα όπως λένε οι περισσότεροι, αλλά 15-20, μπορεί και παραπάνω. Καμία συμβουλή, από όσους έχουν αλλάξει μέχρι τώρα; Αύριο έχω ραντεβού με τον μάστορα που το πηγαίνω για σέρβις, μή εξουσιοδοτημένο. Μίλησα και με την εδώ αντιπροσωπεία, δίνει εγγύηση 2 έτη. Παίζει κανένα ρόλο, δηλαδή είναι κάτι που μπορεί να κάνει λάθος ένας μάστορας στην αποκατάσταση της βλάβης και να προκαλέσει περαιτέρω προβλήματα, ώστε να αξίζει τον κόπο (και το γδάρσιμο προφανώς) η εγγύηση αντιπροσωπείας; Κάτι γενικά που πρέπει να προσέξω; Τα αλλάζουμε όλα; (στην αντιπροσωπεία τηλεφωνικά μου είπαν ανοίγει ο κινητήρας και βλέπουμε βάσει κατάστασης, και ανάλογα κυμαίνται το κόστος)... Golf VI 122ps - 2009 μονδέλο, 100.000km, με πολύ ήρεμη οδήγηση από εμένα γενικά.
  8. Αν έχεις βάλει τα προδιαγραφόμενα μπουζί (πλατίνας), η αλλαγή είναι ανά 60.000 km!
  9. Εγώ δεν το έχω ζορίσει ποτέ για να φτάσω τέτοιες θερμοκρασίες... Κανονικά πρέπει να σου το έχει στο display, εμένα που είναι 2009 μοντέλο την δείχνει!
  10. Είχα βάλει Castrol και τελευταίες 2 αλλαγές Mobil, μου άρεσαν καλύτερα. Μείνε σε Mobil για εμένα!
  11. Καλησπέρα σε όλους! Έχω το 6άρι 122 μαμά, 95.000km. Εκτός από όλα τα φίλτρα, τι άλλο πρέπει να κοιτάξω; Μπουζί είχαν αλλαχθεί στις 65, ντακάκια στις 80. Κάτι άλλο που πρέπει να προσεχθεί; Service κάνω εκτός αντιπροσωπείας με δικά μου αναλώσιμα οπότε αν θέλετε βάλτε και κανένα κωδικό. Επειδή το συνεργείο δεν ειδικεύεται στα vw, του επισημαίνω εγώ κάθε φορά τί θέλω να μου αλλάξει+ο,τι δει αυτός, πχ τα τακάκια αλλαχθηκαν προληπτικά πέρυσι γιατί είχαν φθαρεί, εγώ του είχα πάει λάδια φίλτρα. Επίσης, μου έχει κρεμάσει το μονωτικό του καπό καμία πατέντα για στερέωση; Thanks !!!
  12. Περίμενε να σου απαντήσουν οι πιο ειδικοί και τα "μαστόρια" του forum, πάντως να σου δώσω μια συμβουλή, ΜΗΝ ψάξεις το νήμα "προβλήματα" γιατί θα τρελαθείς και θα σε πιάσει πανικός, ενώ αυτά είναι μεμονωμένες περιπτώσεις! Εγώ 100.000km που έχω κάνει και με σέρβις εκτός αντιπροσωπείας όταν βγήκε εκτός εγγύησης και όχι πολύ προσεγμένα ομολογώ, αλλά με οδήγηση σαν αυτή που λες εσύ, δεν έχω αντιμετωπίσει ΠΟΤΕ κανένα πρόβλημα (ελπίζω να φτάσω τις 200 και να συνεχίσει έτσι) ούτε έχω ακούσει από τον περίγυρο μου που διαθέτει το αμάξι (είχε καλοπουλήσει το golf 6 και το Scirocco με τον συγκεκριμένο κινητήρα), αντίθετα για τον 150ρη του Tiguan και για τον 160άρη έχω ακουστά από οικείους διάφορα θεματάκια, με καδένες που πήδησαν, θόρυβους από τον κινητήρα κλπ.
  13. Καλώς τον...γενικά κατά την γνώμη μου ο συγκεκριμένος έχει αποδειχθεί αξιόπιστο μοτέρ, αν δεν το έχει σκίσει ο προηγούμενος κάτοχος δεν θα δεις ιδιαίτερο πρόβλημα! Αυτό που είχα διαβάσει ότι έβγαζε συχνά πυκνά, ήταν πρόβλημα με την βαλβίδα Ν75 και την σκάστρα, όπου θα δεις ότι το μοτέρ σε χαμηλές στροφές δεν "τραβάει", κόστος ~100 - 150 €...
  14. Δεν το γνώριζα, ευχαριστώ για το update! Πάντως, σε τοπικό κατάστημα ανταλλακτικών, όταν ζήτησα τα ανωτέρω, μου λέει "είσαι σίγουρος, αυτά είναι ακριβά" κάτι τέτοιο... Τι μπουζί μας βάζουν δλδ αν δεν το ψάξουμε μόνοι μας;;;!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.