Jump to content

Overhauled

Members
  • Posts

    287
  • Joined

  • Last visited

About Overhauled

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

6,097 profile views

Overhauled's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Το πρόβλημα δεν είναι στην μπαταρία αλλά στην εισαγωγή, όπως σου είπαν και στο συνεργείο. Το έπαθα πριν 1,5 χρόνο και η αντιπροσωπεία μου πρότεινε αλλαγή πεταλούδας. Τελικά το πήγα σε έναν φίλο μηχανικό στη Seat και καθάρισε intercooler και πεταλούδα. Μέχρι πριν ένα μήνα ήταν οκ. Τώρα ξεκίνησαν και πάλι να ανάβουν τα λαμπάκια, οπότε πάω πάλι για καθαρισμό και βλέπουμε.
  2. Ποτέ δεν είναι ανάκληση όταν πρόκειται για VW group.... Οπως δεν υπήρχε πρόβλημα με το σβύσιμο του κινητήρα ,όπως μας έλεγαν το 2010. Απλά δεν ξέραμε πότε να αφήσουμε συμπλέκτη....
  3. Kανονικά θα έπρεπε να σε είχαν ήδη καλέσει για ανάκληση. Μην ανησυχείς πάντως , μια ροδέλα τοποθετούν στην wastegate και μετά κάνουν αναβάθμιση λογισμικού του εγκεφάλου σε νεότερη έκδοση.
  4. Πολύ περιέργα πράγματα με αυτή την τελική. Εμένα σχετικά εύκολα (χωρίς δηλαδή να γεμίσω τις ταχύτητες) σταματά στα 196χλμ/ώρα. Είτε σε ευθεία , είτε σε γκρεμό.Ούτε 198 , ούτε 200...
  5. Για Cross Polo θα δυσκολευτείς να βρεις μεταχειρισμένο προφυλακτήρα. Ρίξε μια ματιά στο ebay http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=crosspolo&_osacat=65072&_from=R40&LH_PrefLoc=3&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=cross+polo&_sacat=65072
  6. Aπο περιέργεια και μόνο , μπορούν όσοι αντιμετωπίζουν το θέμα του κροταλίσματος στην αρχή να γράψουν και τι λάδια έχουν βάλει;
  7. Δεν θυμάμαι αν το έχει γράψει κάποιος συνφορουμίστας αλλά δοκιμάστε να γυρισετε το κλειδί μέχρι να ανάψουν όλα τα λαμπάκια στο καντράν κι αφού σβύσουν τα check γυρίστε κανονικά την μίζα. Σχεδόν τις περισσότερες φορές δεν κάνει το κροτάλισμα που ακούμε όλοι.
  8. Στα 30Κ. Το είχα πάει για το τακτικό του service και παρατήρησαν οτι υπήρχαν ίχνοι αντιψυκτικού κάπου κάτω απο το μοτέρ προς την μεριά του προφυλακτήρα. Η αλλαγή κόστισε νομίζω 30 ευρώ μιας και το ανταλλακτικό είχε έκπτωση απο την ίδια την VW κοντά στο 70%. Πιο πριν βέβαια είχα αναγκαστεί 2-3 φορές να συμπληρώσω νερά μιας και άναβε η ένδειξη στο καντράν (μόνο σε κατηφόρες ή ανηφόρες μιας και ο αισθητήρας στο παγούρι έμενε εκτεθιμένος).
  9. Αργησα να δω το τόπικ. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε και σε μένα. Μου άλλαξαν αντλία νέρου γιατί έχανε. Δυστυχώς κι εγώ αναγκάστηκα να βάλω νερό της βρύσης , ούτε καν απιονισμένο.
  10. Aμα θες 20VT ψάξε καλύτερα για Leon/Octavia. Θα είναι μεν παλιότερα μοντέλα αλλά έχουν καλύτερο potential για αναβάθμιση. Με 5Κ αγοράζεις 4κίνητο Leon του 2005. Το κακό είναι οτι αποκλείεται να βρεις stock αυτοκίνητο με αυτό το μοτέρ. Ακόμα και της γυναίκας μου είναι πρώτου σταδίου Οσο για το μοτερ , ότι σου είπαν και οι υπόλοιποι πιο πάνω. Maf , πολλαπλασιαστές άντε και καμιά τουρμπίνα άμα το χει κάψει ο άλλος. Αυτές τις K03s τις βρίσκεις και σε περίπτερο πλέον.
  11. Tα R888 είναι semi slick. Kαλά για πίστα αλλά όχι για δρόμο. Εκτός άμα το αυτοκίνητο κυκλοφορεί μόνο το καλοκαίρι. Θα σου βγάλουν περίπου 10-15Κ χλμ και είναι way too much για το Polo.
  12. Το τρολάρισμα πάει σύννεφο Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
  13. Aν και καταλαβαίνω την λογική σου η οποία με βρίσκει σύμφωνο μεν αλλά θα έλεγα οτι πρέπει να σκεφτείς οτι το ταξίδι έχει σημασία κι όχι ο προορισμός. Οποιος έχει το μεράκι βελτιώνει και BMX. Αρκεί να ξέρει απο την αρχή που θέλει να φτάσει και για ποιον λόγο. Συνήθως κάπου εκεί τα χάνανε οι περισσότεροι που ασχολούνται με το tuning. Εχω δει την τελευταία δεκαετία αυτοκίνητα φίλων να ζωγραφίζουν την 5η στα 200χλμ και να κυκλοφορούν με στοκ αμορτισερ. Αλλους να φορούν πανάκριβες coilover σε αυτοκίνητα των 80 ίππων τα οπόια δεν είχαν την δυνατότητα να τερματίσουν ούτε τις ικανότητες της απλής ανάρτησης που φορούσαν όταν κύλισαν απο την γραμμή παραγωγής. Υπάρχουν άλλοι που θέλουν 500άλογα αλλά ανάθεμα κι αν ξέρουν πως να στρίψουν το τιμόνι. Το tuning είναι ωραίο. Ακόμα και για ταπεινά 1200άρια tsi που μπορεί να φτάσουν να κοστίζουν πολύ περισσότερα απο ένα GTi. Το θέμα είναι άμα το tuning είναι σκοπός ζωής ή τρόπος ζωής. Αμα είναι το πρώτο, καλύτερα να το αφήσουμε για κάποιον άλλο.
  14. Ρε συ beckman έλεος. Στον γιο μου να πω οτι πας με 230 με το καρούλι που 'χουμε θα ζητήσει να δοθεί για υιοθεσία.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.