Jump to content

BeetleJuice

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

About BeetleJuice

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

BeetleJuice's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. στην ερωτηση σου φιλε μου αν εχεις διανομεα , ειναι πολυ απλη η απαντηση αυτος που σουπε για διανομεα ειναι λιγο ετη φωτος πισω το αυτοκινητο σου φοραει το συστημα distributorless δηλαδη ΔΕΝ εχει διανομεα πανω σε καθε μπουζι φοραει μια πιπα και στην ακρη της πιπας υπαρχει ενας ξεχωριστος και μεμονωμενος πολλαπλασιστης για ΚΑΘΕ μπουζι αυτος ο πολλαπλασιστης φοραει μεσα του πρωτευον δευτερευον και καποια ακομα εξαρτηματα (μην αναλυουμε αδικα) ετσι τι κερδιζεις? τερμα τα μουζοκαλωδια τερμα ο διανομεας , ραουλο ,hall sensor τερμα οι αποστασεις για να δωσεις υψηλη ταση στα μπουζι συν οτι αν καει ενας αλλαζεις εναν (αν και λενε οτι πανε ζευγαρι , εγω διαφωνω) απο που παιρνει εντολη ο καθε ενας? απο τον εγκεφαλο φυσικα , ειδικο τμημα ελεγχου αναφλεξης και φυσικα μετραει και την ταση που παει στο καθε μπουζι γιατι αν ενας κυλινδρος ΔΕΝ αναψει τοτε η υψηλη ταση αλλαζει μορφη , δηλαδη καταλαβαινει οτι το ρευμα δεν πηγε ή αν θες οτι δεν "χρησιμοποιηθηκε" επισης καταλαβαινει και αν "ακουει" ο πολλαπλασιαστης ή οχι γιαυτο και καθενας ανιχνευεται ξεχωριστα αν χαλασει θα διαφωνησω στο ποστ σου εχουν περασει απο τα χερια μου golf 1-2-3-4 , polo 9n2 , και εχω και 3 σκαθαρια οσα ειπες για το σκαθαρι ειναι ΑΚΥΡΑ μπορω να σου γραφω αιωνες για το σκαθαρι ,ενα αμαξι που ειναι το πρωτο σε κυκλοφορια ΕΒΕΡ , το πρωτο σε ετη παραγωγης , και και και και στην τελικη τα 2 εν λειτουργια δικα μου ακομα πανε με ΜΗΔΕΝ εξοδα ανα ετος (α ξεχασα 5 ευρω πλατινες και 10 ευρω λαδια .φιλτρα δεν εχει καν) τωρα απο κει και περα βγαλε τα συμπερασματα σου 40 χρονια περασαν στο σκαθαρι μου και ακομα υπαρχουν ανταλακτικα πανω που ειναι ΤΙΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ δηλαδη η βιδα ειναι ακομα βιδωμενη απο ενα γερμανο πριν 40 χρονια , δεν ξερω αν με πιανεις... οσο για το πολο τοχω λιωσει ,προσεξε ποσο , 8,5 χρονια βενζινη? την χειροτερη που βρισκω τι εχω αλλαξει μεχρι τωρα? δισκο καλα να παθω γιατι το ελιωνα στα οχταρια και πατιναριζε φρενα πολυ νωρις για τον ιδιο λογο κομπλερ δευτερας γιατι τις καρφωνα λαμδα γιατι τοχα παντα στραγγα και με χαλια βενζινα . (ΤΕΛΕΙΑ) ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ τωρα στις αντιπροσωπειες ΚΑΚΩΣ πληρωνεις ειλικρινα μου κανει εντυπωση με τι ευκολια πας και σκας 300αρια μετα αποσα εχεις τραβηξει λυση οχι δεν εχω να σου δωσω , γιατρος ειμαι και χομπυστας στα αυτοκινητα και ειδικα στα νεα δεν εχω σουπερ ιδεες , διαβαζω , αγοραζω μανιουαλ , ξεστραβωνομαι και τα ψαχνω μονα τους ΟΤΑΝ χαλασει κατι για τα παλια να σου κανω οτι θες προταση μου η bentley (ναι η bentley) βγαζει τα επισημα μανιουαλ για το αμαξι σου για το πολο μου δεν βγαζει για το δικο σου υπαρχει ακομα και δωρεαν (ΤΟΣΟ τυχερος εισαι) στα συνεργεια που πας εχουν το ακομα καλυτερο , που λεει βημα βημα τι να δουνε και τι να κανουν οταν λεμε βημα βημα τους λεει και τι κλειδι να παρουν και που να κοιταξουν ας αφησουν λοιπον τα πιθηκια τα γνωστα τους και ας κατσουν να ξεστραβωθουν να ψαξουν και αν δεν ξερουν να μαθουν σε κανα σεμιναριο της vw και αμα βαριουνται να πουνε ειμαστε αχρηστοι και να τελειωνουμε επισης σου προτεινω 12γιγα το elsawin για το pc σου που ειναι το επισημο service manual της μαμας ΕΤΚΑ ,ERSA επισης επισημα software για ανταλακτικα και σερβις επισης το καλωδιο για τον εγκεφαλο εχει 10 ευρω στο ebay με δωρεαν software , ενα λαπτοπ θες μονο. μακαρι να ησουν κοντα μου και να ηξερα να σε βοηθησω να ψαχναμε αιωνες δεν ξερω το μοτερ σου με το ζορι ξερω το δικο μου μετα απο 8,5 χρονια και μια ερωτηση για μενα αν την δει κανεις ξερει καποιος την διαδικασια και το block στο vagcom για βασικη ρυθμιση ρελαντι δηλαδη ποιο μπλοκ ειναι στο εντζιν για να το ενεργοποιησω (ξερω μονο για την πεταλουδα!) και μια συμβουλη οταν ρε παιδια λετε σε εναν ανθρωπο τι να κανει , πρωτον δειτε αν εχει αναφερει ηδη κατι και δευτερον πειτε του αν ειστε ειδικοι ή οχι βαρεθηκα να βλεπω να του λετε "αλλαξε πεταλουδα" και την εχει αλλαγμενη εδω και 5 σελιδες μετα του λετε να αλλαξει διανομεα σε μοτερ fsi , ελεος δηλαδη ο ανθρωπος εχει πει ηδη οτι εχει 4 πολλαπλασιαστες και να μην τολεγε βρωμαει απο χιλιομετρα σας ευχαριστω ολους καλη τυχη φιλε μου ,μη το βαζεις κατω πουλα και οσα αλλαξες η κρατα τα για καβατζα
  2. σας καλησπεριζω και εγω αν και απεχω πολυ καιρο εχω φτιαξει και το pseydo-vag com αλλα και το αλλο απο το obdtool για οποιον πιανουν τα χερια του ειναι ευκολο το πρωτο και το δευτερο θελει λιγο υπομονη και κατασκευη πλακετας ολα ομως rs232 αλλα δεν ξεπερασε κανενα τα 15 ευρω σε κατασκευη μαλιστα το μικρουλι μπορει να εχει και 5 ευρω αν θυμαμαι καλα σε υλικα με την παλια εκδοση δουλευαν χαρμα και δεν ειχα ποτε προβληματα τωρα ειπα λοιπον να αγορασω ενα ετοιμο για usb γιατι βαριεμαι παλι να το φτιαχνω μονος μου δεν αξιζει για τοσα λεφτα το ζητημα ειναι οτι θαπρεπε να εχουμε 2 threads ενα να λεει τι να αγορασουμε και απο που και κατα ποσο δουλευει και ενα με τα error codes και ο,τι πατεντα εχουμε βρει και πως ρυθμιζουμε κατι παρακαλω εναν admin να το κανονισει αν ειναι ευκολο τωρα σχετικα με την αγορα , πριν 4 χρονια νομιζω που ταχα φτιαξει εγω υπηρχε μονο το rosstech μετα βγηκαν ολοι στο ebay και πουλανε με 5 ευρω καλωδιο θεωρητικα θα δουλευει , δεν εχει παραπανω ειδικα αν ειναι μαζικες κατασκευες φασον ωστοσο στο ebay πεφτεις θυμα πανευκολα οποτε οσα παιδια εχουν αγορασει απο ebay ας δωσουν ενα λινκ με το προιον και διπλα να λενε αν δουλεψε και κατα ποσο κανανε την δουλεια τους οσοι δε εχουν το ακριβο να μας πουν τι κανει παραπανω ωστε να μην πληρωνει ο καθενας τα μαλλιοκεφαλα του ας πουμε εγω με αυτο πουχα φτιαξει με τα 15 ευρω δουλευα μεχρι και digimoto για μετρηση 0-400 εσβηνα τα error , εβλεπα το αμαξι τις μετρησεις , και φυσικα εκανα κ εναν μινι ελεγχο ας πουμε στο εσωτερικο για οργανα-δεικτες-φωτα-ρελεδες κτλ για μερικους αυτο ειναι αρκετο να ρωτησω μονο κατι που θελω το CAN ισχυει μονο για golf5? ας πουμε ενα πολο2009 μοντελο gti 1800 εχει CAN ή θα ειναι σαν το polo9n2 που δουλευε και με πιο απλα συστηματακια? ευχαριστω πολυ
  3. γερασιμε το τριχρονος ειναι τροπος του λεγειν επειδη εχουμε 3 αναφλεξεις σε καθε περιστροφη του ροτορα . ο τετραχρονος κανει 2 στροφες στον αξονα ανα κυκλο ενω ο βανκελ 3 γιαυτο και πολλοι λενε εχω π.χ 3000 cc και πληρωνω για 1500 axaxa γερασιμε εσενα το αμαξι σου θες να σκοτωνει ψηλα , και σκοτωνει συμφωνα με το δυναμομετρο απο τι στιγμη που αυτο θες , καλα κανεις , και το κανεις και σωστα ομως αυτος ο κινητηρας δεν ειναι ελαστικος , ειναι κινητηρας για επιδοσεις στο θεμα της ροπης θα πω οτι το "παρατεινω την ροπη " σαφως σημαινει αυτο που ειπες και συ , οτι δηλαδη εχω ευρυ φασμα θα σημειωσω οτι η ιδανικηροπη ξεκιναει απο χαμηλα , και διατηρειταισ ταθερη για μεγαλο φασμα . ΑΥΤΗ η ροπη δινει ελαστικοτητα στον κινητηρα , αποκριση παντου , και ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΙΠΠΟΔΗΝΑΜΗΣ σε συνατηση με τις στροφες παντα κοινως οχι ξεσπασματα. γερασιμε ενας κινητηρας φορμουλα ενα σε αμαξι πολης πολυ απλα θα εκαιγε 100 ευρω την ημερα και θα κρατουσε χωρις σερβις ενα μηνα ειναι ειδικο αμαξι πλεον , ξεφευγει απο τα συνηθισμενα γιαυτο και δεν προτιμαται απο τις βιομηχανιες . οταν δουλευεις εκει ψηλα ΜΟΝΙΜΩΣ θα πρεπει να εχει ΤΑ υλικα για να αντεξει ... σκαθαρι και 2000 rpm με οποια ταχυτητα ναναι , η απολαυση στην πολη μονο με 5 ευρω τα 100 χιλιομετρα (ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ Ε,να σπασω τον παγο)
  4. ρε γερασιμε , τα 2 ακρα επιασες η φορμουλα ρε συ δουλευει ψηλα και ΜΕΝΕΙ ψηλα .εχεις δει καμια φορμουλα να κανει αλλαγες στις 2000 στροφες? γιατι η επιτυχια του fsi ειναι οτι η ροπη ειναι ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ και σταθερη απο τις 1800 rpm? γιατι απλα το αμαξι ΔΕΝ ειναι ψοφια χαμηλα δεν πρεπει να το στροφαρω για να ανοιξει τα γκαζια του δεν θελει στροφες για να επιταχυνει , τραβαει απο χαμηλα λογω ροπης σε καθε περιπτωση η ροπη θελεικαι σωστη κλιμακωση αλλιως ειναι για πεταμα απο τη στιγμη που η ιπποδυναμη ειναι ενας ορος ενεργειακος και προκυπτει απο την ροπη σε συγκεκριμενες στροφες δεν ειναι για μενα χρησιμος ορος για επιταχυνση θελεις δυναμη αρα εργο , θες πιεση στο στροφαλο , και αυτο ακριβως ειναι η ροπη οσο κρατας τη ροπη ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΙΣ σε Στροφες τοσο παιρνεις ΑΛΟΓΑ ενα αμαξι που χαμηλα ειναι ψοφιο και ψηλα ειναι θανατος για μενα ειναι αχρηστο πρεπει να το στροφαρεις για να παει καταπονησεις , φθορες , ελαστικοτητα μηδεν,καταναλωση ακομα και ενα παρκαρισμα σε ανηφορα ειναι βασανο να τραβηξεις ας πουμε ενα τροχοσπιτο στην κινηση , καντο και θα με θυμηθεις με το σκαθαρι μου τραβαω τροχοσπιτο με δευτερα μεσα στην κινηση .ΝΑΙ ψηλα ειναι νεκρο (η ροπη δεν παει μετα τις 4000 αρα μετα τις 4000 ροπη κρεμαει και τα αλογα γινοται λιγα) αλλα αυτο σημαινει ροπες χαμηλα = ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ , ανεση ροπες χαμηλα σημαινει κανω τα τετραγωνα για να παρκαρω και τα κανω με δευτερα και ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑΧΥΤΗΤΑ , δεν σε αφορα αν εχεις 900 στροφες ή 2000 , το ιδιο ειναι αν εχεις ροπες παρτε ενα πολακι και με 1500 στροφες τραβηχτε τροχοσπιτο στην αθηνα στην κινηση και μετρηστε ποσες φορες θα σας σβησει επειδη εχω και τα 2 αυτοκινητα του παραδειγματος προφανως δεν ειμαι υποκειμενικος αλλα καθαρα αντικειμενικος προτεινω να ανοιχτει θεμα ροπη VS ιπποδυναμη , εδω δεν κολαει το τριγωνο που ουσιαστικα ειναι το κινουμενο μερος πρεπει να στεγανοποιει με 2 χωρους ο ενας ειναι οι 3 ακρες απο τις κορυφες του τριγωνου που οριζουν τους θαλαμους καυσεως εκει συχνα στο σημειο επαφης μετα απο πολυ καιρο εχουμε απωλεια καυσαεριων αρα πτωση συμπιεσης το δευτερο σημειο ειναι οι πλευρες του τριγωνου που πρεπει να στεγανοποιουν με το χωρο ψυξης και με το λαδι και εκει παρατηρουνται απωλειες με την φθορα του μοτερ εκει χρησιμοποιηιθηκαν πολλα κραματα με ανθρακα , νικελιο κτλ καπου κατεληξαν αλλα ακομα το παλευουν ο κινητηρας ειναι χρονια μπροστα 3χρονος με αποδοση τετραχρονου και ηχο διχρονου εκκεντροφοροι δεν υπαρχουν , πιανολες , κοκορακια λειπουν κινητα μερη τα μισα αποτι στον τετραχρονο 2 τριγωνα με διαφορα 180 μοιρες και αντε γεια και στους κραδασμους , το απολυτο ζυγισμα στο μοτερ αυτο που τον εφαγε ειναι το συστημα εξελιξης του , γιατι δεν ειναι και τοσο διασημος και εχει και φημη ζημιαρικου , ειναι και ακριβος σαν κινητηρας και γιαυτο εμεινε πισω να μην πω το πως συμπεριφερεται σε τουρμπισμα και νιτραρισμα , που απλα θελει θυριδωμα και δωστου πραγμα να καει και τοσο αλογο θα κερδισεις με εχει προσπερασει rx7 τουμπανο και νομιζα οτι ακουγα μελωδιες της αποκαλυψης δεν εχω δει πιο δυνατη ρεμπριζ απο φαναρι , και πιο μεγαλο ρυθμο επιταχυνσης σε αμαξι οσοι εχουν διαβασει λιγοτερο απο ενα βιβλιο μηχανολογιας δεν πρεπει να μιλανε για αυτον τον κινητηρα. ακουγομαι καπως αλλα ειναι μια αληθεια , βγαζουμε συμπερασματα απο 2-3 κουβεντες που μας ειπαν και γιναμε γνωστες ο γερασιμος (quasar ) και ο stoilas ειναι 2 ατομα που δικαιωματικα μπορουν να εκφερουν γνωμη γιατι ξερουν τους υπολοιπους δεν τους ξερω ,αρα δεν ξερω και τι γνωσεις εχουν καθαρα φιλικα το σκαθαρι
  5. οχι και με μονωτικη ταινια εισαι υπερβολικος τα honda γενικα ετσι ηταν παντα δεν ειχαν αυτα τα ειδικα σκληρα προστατευτικα που μαζευουν τα καλωδια και αν ειχαν ηταν της κακιας συμφορας δεν ειναι ταινια που βρισκεις στο σουπερ μαρκετ ειναι ειδικη ταινια φυσικα βεβαια καμια σχεση με γερμανικο στο λεω γιατι εχω ξηλωσει 2 πλεξουδες απο civic και απο crx και γενικα η ποιοτητα κατασκευης ειναι αστα να πανε το golf II που ειχα ηταν χιλιετιες μπροστα σε ποιοτητα σε σχεση με αυτα εκει ειναι που πληρωνεις την ποιοτητα κατασκευης και ολα ειναι τακτοποιημενα στην θεση τους και δεν φευγει καλωδιο πουθενα , δεν μπαινει σταγονα πουθενα , δεν λυνεται τιποτα , δεν κοπαναει τιποτα οσο γιατις θυριδες , περισοτερες θυριδες ναι ειναι περισοτερα αλογα αλλα ενδεχομενως να χανεις σε ροπη γενικα το θεμα ροπης θελει πολυ συζητηση α ροπη χαμηλα σημαινει τραβηγμα απο χαμηλα και λαχανιασμα ψηλα α ροπη ψηλα σημαινει νεκρα χαμηλα και πολλα αλογα ψηλα γιατι τα αλογα βγαινουν απο τον πολαπλασιασμο ενος συντελεστη με την ροπη και τις στροφες αρα οσο ανεβαινουν οι στροφες τοσο τα αλογα αυξανονται εφοσαν φυσικα η ροπη ειναι σταθερη και δεν εχει παρει την κατηφορα γιαυτο και οταν ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΙΣ την ροπη κατα 500rpm ας πουμε , παιρνεις ΑΛΟΓΑ σε εκεινο το ευρος των 500rpm... για μενα τα αλογα ειναι ενας εντελως ηλιθιος μαθηματικος υπολογισμος ασχετος με την φυσικη η ροπη ειναι η πραγματικη δυναμη που σε κολαει στο καθισμα , αυτη επιταχυνει το οχημα και μην ξεχναμε οτι αλογα χωρις να ξερεις την ροπη σε συγκεκριμενες στροφες δεν μπορεις να υπολογισεις αρα τα αλογα ειναι κατι "δευτερο" σκαθαρι
  6. στηριζω και εγω βαρελακι γιατι το εχω δει οντως να αποδιδει καλιτερα ωστοσο η σκουπα φαινεται να παρεχει μεγαλυτερη πιεση στα πολλα χιλιομετρα και μεγαλυτερη παροχη σιγουρα μαλλον το βαρελακι ομως συντονιζεται καλιτερα συμφωνα με τους παλμους χαμηλα και γιαυτο εχουμε καλιτερη βελτιωση ψηλα πιστευω η σκουπα θα κερδιζει εδαφος για τα χοντα απο προσωπικη πειρα διαφωνω στο θεμα φιλτροχοανη -σκουπα χαρακτηριστικο παραδειγμα το s2000 που με σκουπα πολλες φορες αποδιδει και χειροτερα εκει σηνηθως πειραζουμε το μαμα φιλτροκουτι με ελευθερας και μονταρισμα
  7. προηγουμαι εγω εδω και ενα μηνα το ποστ παντως το ριμαξατε τρελαρες
  8. τρελε , ψαρωσα σαν πρωταρης ταδα τα πμ μην ανησυχεις... θελω και γω αυτοκολητο , ο διπλανος μου στην πολυκατοικια εχει αλλα δεν μπορω να τον πετυχω
  9. ρε συ πες μας περισσοτερα τι εξοπλισμος ηταν αυτος που εκανε θαυματα ? και τι βελτιωση εκανες ρε ποτε θα το δουμε , ελα να κανουμε μια συναντηση κανα βραδακι σε κανα παρκιν να το δουμε οπου βολευει εσενα να δουμε και το vag-com...
  10. επιτρεψτε μου να διαφωνησω σε μερικα σημεια καταρχας μην ξεχναμε οτι στη φυση και στην φυσικη οτι κερδιζεις με το ενα χερι το χανεις με το αλλο δεν ειναι δυνατον λοιπον χωρις εξωτερικη προσφορα ενεργειας ή χωρις να εχεις παραγωγη εργου απο κατι να κερδιζεις ΚΑΙ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΡΟΗ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ για μενα ειναι αδυνατον αυτο (στο μοχλο ας πουμε κερδιζεις σε δυναμη αλλα χανεις σε διαδρομη) στο θεμα καρπυρατερ: ο οπη απο την οποια βγαινει η βενζίνη ειναι ΠΡΙΝ το στενεμα και στο λεω αυτο γιατι ΣΤΟ στενεμα ειναι η πεταλουδα με λιγα λογια , λογω της αυξησης της ταχυτητας πετυχαινεις πρωτον ΕΞΑΕΡΩΣΗ της βενζινης ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΑΡΡΟΗΦΗΣΗ το συστημα βεντουρι δεν αναροφα βενζινη , πρωτον γιατι η βενζινη ειναι υγρο και δευτερον γιατι ο κινητηρας εχει απο μονος του μια υποπιεση αναρροφησης αφου το καιμενο το πιστονι εκεινη την ωρα κατεβαινει κατω , αρα τραβαει αυτο που ειπες με το αναποδο βεντουρι μαρεσε δεν φαινεται να εχεις αδικο σε καποιο σημειο , σα να λεμε οτι κραταει αερα στο ενδιαμεσο κομματι και απο κει και κατω λογω οτυ δευτερου στενεματος αυξανει την ταχυτητα του αερα ελα ομως που και εδω εχω αποριες πρωτον αν η ροη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΕΝΕΜΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΘΑ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΑΠΟ ΑΕΡΑ εφοσον ΔΕΝ ΑΔΕΙΑΖΕΙ , τοτε η ροη εισοδου αερα ειναι ΙΣΗ με την ροη τροφοδοσιας του κινητηρα , η εστω ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ αρα το βαρελακι μπαζει Χ αερα στο ενδιαμεσο και μετα παρεχει Χ ή Χ-κατι αερα προς τον κινητηρα αυτο φαινεται να ειναι σωστο το πρωτο στενεμα φαινεται μιας που ολοι συμφωνουμε οτι ειναι αναποδο βεντουρι οτι ΜΕΙΩΝΕΙ την ταχυτητα του αερα . Η πιεση απο εξω προς το ενδιαμεσο τι κανει? αυξανει η μειωνεται? απο δω και κατω θελω τυπους , αδυνατον να κατω το οτιδηποτε μονομε το μιαλο μου ας βρει καποιος τον τυπο που συνδεει ροη-ταχυτητα-πιεση
  11. παιδια εχετε πει πολυ καλα μερη θα στηριξω τα: τερα πετρα υαδες ζεπελιν να πω και το πανθεον επισης στο χαιδαρι να προσθεσω και ενα ζαχαροπλαστειο (οχι καφετερια) στον προφητη ηλια στο χαιδαρι που οργανωνει μεχρι και γαμους και βαφτισια , εχει απειρο παρκινγκ και ουτε και γω ξερω ποσα τραπεζια , εκατονταδες και ολη την αθηνα πλακα θεα απο κατω επισης να προτεινω και κατι αλλο ωραια τα σκηνικα που λετε για παραλιες κτλ αλλα εγω λεω δεν αφηνετε τις καφετεριες ? ας παρει ο καθενας ενα παγουρι μεγαλο με φραπε και ας παμε σε κανα μερος ησυχο να κατσουμε να μελετησουμε τα αυτοκινητα του κλαμπ , να χαζεπσουμε , να ανοιξουμε τα ηχοσυστηματα ανετα , να παμε καμια βολτα με κανα γρηγορο το κεφι μας θα κανουμε στην καφετερια τι θα κανουμε , θα μιλαμε μονο? πρεπει να γινει και αυτο , αλλα ολοι πιστευω θελουν να ΔΟΥΝ κιολας , να ρωτησουν , να περιεργαστουν , να δοκιμασουν απλα το λεω και ειναι οτι πιο ευκολο , ουτε να κανονιζουμε ουτε τιποτα καφε στο χερι και φυγαμε
  12. εισαι τρελοκομειο και σε παω με χιλια μου θυμιζεις εμενα πιτσιρικα που παλευα σα μουρλος να ζιγκλερωσω το σκαθαρι (πριν το σπασω) εκει να δεις πικρες να τερματιζει το μηχανημα απο υδρογονανθρακες 999 !!! παντως επιμενω στην καμπυλη και θα επιμενω μεχρι να πεθανω ξαναλεω να μην βαλεις χταποδι και αλλα τσουμπλεκια μεχρι το αμαξι να ερθει σε σημειο να πεις "ετοιμο" αμα φτασεις στο σημειο να πεις οτι απο καμπυλη εισαι οκ , τοτε παρε και τα αλογακια που περισσευουν απο τα γυρω-γυρω... τα καταφερες με την καπυλη λες ε? δεν αμφισβητω , το πιστευω οτι θα τα καταφερες !!! βρε συ επιμενεις να συγκρινεις την καμπυλη σου με το vtec? επιμενω οτι ειναι ασκοπο, καλιτερα να το συγκρινεις με ενα αμαξι με παρομοια χαρακτηριστικα και οχι συστημα μεταβολης του χρονισμου και του βυθισματος μια μικρη παρατηρηση για ο,τι ειπες για χταποδι συμφωνω με χιλια μονο που η υπερβολικη ελευθερια απο την πισω μερια , δηλαδη προς εξατμιση καμια φορα αντι να δινει κοβει ας πουμε ξερεις τι γινεται αμα ελευθερωσεις τα παντα απο βαλβιδα εξαγωγης και πισω? Θα καψεις βαλδιδα , θα αδειαζει το αμαξι και θα κανει σαν τενεκες φυσικα μη πιαστεις απο αυτο , δεν ειπα οτι αυτο εννουσες , απλα εξηγω τι γινεται απο τα πολλα "ελευθερα" ο ελευθερος καταλυτης για μενα ειναι η επομενη κινηση σου με κλειστα ματια για το 4-1 εχεις δικιο , χαμηλα θα πεθανεις και εσυ ο ιδιος οχι μονο το αμαξι..χαχα θες 1-4-2 και οσο το σκεφτομαι τοσο πορωνομαι τι θα γινοταν με ενα 1-4-2 η μονη "βλακεια" που εχεις κανει ειναι εκεινα τα μπουζι , απορω πως επεσες στη λουμπα εργοστασιακα φιλε μου και ξερο ψωμι (to vtec του κολητου με μπουζι ιριδιου νεκρωθηκε και κυριολεκτω...) οταν λες να το δω το αμαξι τι εννοεις? να παμε βολτα? εχεις χρονο ρε μουρλε? κοιτα αμα αρχισουμε ολοι να σου λεμε για βολτες τοτε ολη μερα αυτο θα κανεις αμα κατσει γιατι οχι οσο για το vag-com ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ειμαι στα μισα να το κατασκευασω μονος μου αλλα περιμενω να μιλησω με το daffy ή με stoila εγω εχω λαμπακι καθε βδομαδα και πλεον σταματισα να πηγαινω καρεντα γιατι δεν κανουν τιποτα .κατι βλεπει στον εγκεφαλο αλλα λεει θελει ψαξιμο , λες να μεινω στο δρομο... αμα γινει κανενα μιτινγκ θα εχουμε πολλα να δουμε , αντε μακαρι καλη συνεχεια και σορρυ που ειμαι φλιαρος (στειλε μαιλ αν εχεις msn να τα λεμε) ΣΚΙΣΤΟ ΝΑ ΤΟ ΦΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΜΕ !!! WELL DONE !!! (σε ζηλευω γιατι επεμενα να παρω μεταχειρισμενο ενα πολο σαν το δικο σου αλλα λυσαξαν να παρω το καινουριο το αχρηστο,τι ωραιο το δικο σου , φτου φτου)
  13. θα βγαλουμε ακρη μη σκας , στο χερι μας ειναι !!! κοιταξε εγω δεν εχω παρει θεση ακομα , ειμαι στο ενδιαμεσο... απλα εξεφρασα μια πολυ απλη απορια το φαινομενο βεντουρι ειχε κανει θραυση στα καρπυρατερ και λογικο ειναι γιατι εκει εχουμε ΑΝΑΓΚΗ για αυξημενη ταχυτητα αδιαφοροντας για την ροη αφου αυτο που θελουμε ειναι Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ στο θεμα βαρελακι σκουπα ρε παιδια (ανοιγω μεγαλο θεμα το ξερω) δεν καταλάβαινω γιατι χρειαζομαι ταχυτητα,γιατι χρειαζομαι πιεση εγω καταλαβαινω οτι θελω ΡΟΗ , μεγαλη ποσοτητα αερα στη μοναδα του χρονου θελω να μπαινει σε 1 msec 1 gr ας πουμε αερα , αδιαφορω αν μπει με 1 mbar ή με 10 mbar αυτο που με νοιαζει ειναι να μην εχω ΕΜΠΟΔΙΑ που θα μου ριχνουν την πιεση ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ , ΠΟΥ? το βαρελακι λογικα με νοιαζει και με κοφτει να μην ΑΔΕΙΑΖΕΙ απο αερα , αρα εκει με κοφτει να γεμιζει γρηγορα με αερα αρα ισως στο βαρελακι να απαιτειται ενα υποτυπωδες βεντουρι στη σκουπα ομως δεν απαιτειται καθοτι ειναι ολη την ωρα γεματη με αερα και μαλιστα στο τελος της σκουπας θα εχουμε και αρκετη πιεση λογω της κινησης του αυτοκινητου ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ωραια ολα αυτα που λεμε αλλα ξεχναμε κατι ουσιαστικα δεν υπαρχει ροη αερα αλλα μετωπα πιεσης φανταστειτε ποσες φορες ανοιγοκλεινει η καιμενη η βαλβιδα και απο κατω της τι γινεται απο υποπιεσεις και υπερπιεσεις κανονικα εκει εχουμε φαινομενα ΤΑΛΑΝΤΩΣΗΣ (δεν μου ερχεται η λεξη σωστα) ΔΕΥΤΕΡΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ παιδια λυπαμαι που το λεω αλλα εγω προσωπικα μελεταω κατι πολυ με φυσικη και με τυπους και με απολλα αλλα ρε παιδια το ξερετε και σεις πολυ καλα οτι πολλες φορες οι τυποι λενε αλλα και η πραξη αλλα ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΜΑ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΓΙΑ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ? ΕΚΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΣ? ΠΙΚΡΑ Ε? Ολοι αυτοι εχουν απο ενα δυναμομετρο στις εταιριες τους και μετρανε ολη μερα δωστε μου και εμενα λαμαρινα και πολυεστερα και ενα δυναμομετρο και θα δεις τι ωραια βελτιωση θα κανω ειμαι υπερ της συζητησης εδω , καλο μας κανει και εγω προσωπικα θελω πολυ να μαθω περισσοτερα πραγματα και απο σας καλη συνεχεια παιδια !
  14. φιλε μου rs παρακολουθησα ολη τη συζητηση και ηθελα να προσθεσω μερικα πραγματακια... για μενα μη ψαχνεσαι με 200 αλλαγες που σου λενε οι καθε βελτιωτες , σε λιγο θα σου πουν οτι φταιει το καμενο αριστερο φλας που δεν παει το αμαξι σου αν ειναι να βαλεις 2 εκκεντροφορους και μετα να αλλαξεις αολο το μοτερ τοτε δωρο αδωρο για μενα ψαξε την καμπυλη πρεπει να την στρωσεις με καθε τροπο αμα δεν φερεις την καμπυλη σωστα τσαμπα θα πας και για χταποδι και για οτιδηποτε αλλο και αν δεν μπορουν να στην φερουν , τοτε φραφοτυς ολους και κανε custon προγραμμα μονος σου ναι μονος σου , το εννοω και το πιστευω εχεις διαβασει παρα πολυ και εχεις μεγαλη εξοικειωση στο θεμα internet search &forums θα σε βοηθησει πολυ αυτο βρες εναν ανθρωπο με ορεξη και δυναμομετρο ελευθερο και αρχισε να παλευεις το προγραμμα θεωρω λαθος που εκανες συγκριση την διπλη καμπυλη οτυ VTEC με το δικο σου. ειναι αλλα συστηματα για μενα εσυ πρεπει να εχεις οσο πιο ευθεια καμπυλη ροπης , ασε την καμπυλη ιπποδυναμης , αυτη θα ερθει μονη της επιπλεον λες οτι το αμαξι δεν τραβαει χαμηλα , αυτο κανει μπαμ οτι ειναι θεμα ροπης εκτος φυσικα και αν θες να το δουλευεις μονιμα ψηλα το αμαξι οποτε τοτε μην ψαχνεις αποκριση σε χαμηλες στροφες .δεν νομιζω να εχεις δει πολλα πολυστροφα μοττερ να ακουνε στισ 1500 ή 2500... ειπες οτι εχεις το vag-com (τυχερε και εγω το θελω) αυτο ειναι γ@μω τα εργαλεια να διαβασεις το μιγμα σου κανε βολτες ολη μερα και κοιτα τι σου δειχνει , κανε σημειωσεις , καπου θα μενεις απο αερα , καπου απο αβανς , καπου απο καυσιμο ,δεν μπορει θα βρεις τι φταιει οσο για το χταποδι να σου πω οτι ΝΑΙ ειναι πολυ καλη λυση αλλα οχι ΠΡΙΝ στρωσεις το αμαξι απο πλευρας χαρτογραφησης ασε τις εξατμισεις και τα χταποδια , στρωσε τη χαρτογραφηση και μετα αν δεις οτι χρειαζεται τοτε ΝΑΙ καντο χταποδι για μενα μονο απο επισημο βελτιωτη , οχι γκομενους της ολιβ , αυτοι κανουν για απο κει και κατω και ειναι και παρα πολυ καλοι μαλιστα ελευθερο καταλυτη δεν θυμαμαι εχεις? αν οχι τοτε το θεωρω πιο κρισιμο απο το χταποδι κριμα που δεν ειχα δει το συζητηση απο την αρχη , τωρα τι να πρωτοπω , τα μισα τα εχω ξεχασει να σου πω συγχαρητηρια για τη δουλεια που εχεις κανει εχεις πολυ μερακι και πιστευω θα ανταμηφθεις εν καιρω ελπιζω να το δω και μια μερα απο κοντα καλη συνεχεια φιλε και ενημερωνε μας για τα τεκτενομενα καλυ τυχη ειλικρινα
  15. σεβασμος στο βανκελ οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια και εγω 4 VW εχω και μια ζωη VW θα εχω και ΝΑΙ το ξερω ολοι οι καγκουρες εχουν παρει RX8 να το παιζουν μουρη αλλα αυτο δεν σημαινει οτι το αυτοκινητο ειναι χαλια ουτε οτι ο κινητηρας ειναι για πεταμα ναι μεν υπαρχουν τα κλασικα προβληματα που προανεφεραν τα παιδα οσον αφορα στη στεγανοποιηση του θαλαμου καυσης στις κορυφες αλλα και στα πλαγια αλλα ομως μην ξεχναμε οτι εχει παρα πολλα πλεονεκτηματα σαν κινητηρας και αν ηταν πιο διαδεδομενος , τωρα θα ειχαν ηδη βρει ΤΙΣ απιστευτες λυσεις για το θεμα της στεγανοποιησης σαν αποδοση ειναι φοβερος , σαν στροφες επισης , κινουμενα μερη πολυ λιγα , υπερτροφοδοτειται με πολυ πιο ευκολο τροπο , ζυγιζεται πιο ευκολα εχει και αρνητικα πολλα ,δεν λεω ,αλλα μην τα παρουσιασουμε ολα στραβα κεραμικα δεν χρησιμοποιουν και στα δισκοφρενα ρε παιδια? (θυμαμαι ακομα εκεινο το αρθρο που επεμενε ο φωτογραφος να του πυρωσει ο οδηγος μιας πορσε GT2 τα δισκοφρενα να βγαλει φωτο με τους δισκους πυρωμενους και δεν τα καταφερνε με τιποτα...κεραμικα...) καμια προθεση για επιθεση φιλε μου , απλα ειπα την γνωμη μου μη το παρεις στραβα
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.