Jump to content

gerstavros

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

About gerstavros

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car
  • Car's nickname
    Τσίκο (Cinquecento)

gerstavros's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Στα λόγια μου έρχεσαι. Αλλά ας μην ξεφύγουμε άλλο απ το θέμα.
  2. Είχαν άλλη πολυπλοκότητα, για τη δική τους εποχή. Ο λόγος που τα σημερινά έχουν κατώτερη αξιοπιστία είναι η προσπάθεια μείωσης του κόστους τους κυρίως. Θα καταλήξουν σαν αναλώσιμα τα αυτοκίνητα
  3. Μιλάς για αυτοκίνητα του '90 ... Δυστυχώς τότε η αξιοπιστία των αυτοκινήτων ήταν πολύ ανώτερη απ των αυτοκινήτων της τελευταίας 10ετίας
  4. Δε ξέρω πόσο σοβαρός είναι ο θόρυβος, κι αν είν απλά θόρυβος κι όχι κάτι που μπορεί να προκαλέσει βλάβη, αλλά σίγουρα δεν ειν κάτι που επηρεάζει την συνολική ποιότητα του αυτοκινήτου μέσα κι έξω, που δεν συγκρίνεται με άλλα φθηνότερα. Όσο για τα ιαπωνικά, πέρα απ τα μοτέρ, στην αξιοπιστία είν στον πάτο σ όλους τους άλλους τομείς. Τι να το κάνω το αμάξι που δε βγάζει βλάβες στη μηχανή, όταν μου χει σαπίσει το σαλόνι, έχουν χαλάσει τα ηλεκτρικά παραθυρα κι έχει σπάσει ο βραχίονας του πορτ μπαγκάζ
  5. Δυστυχώς όλα βγάζουν προβλήματα. Και τα Astra, Giulietta, Leon, Focus δεν πάνε πίσω, ενώ φυσικά χάνουν σε ποιότητα από Golf ειδικά στο εσωτερικό τους, διαφορά ποιότητας που ναι εμφανής. Άλλο ποιότητα κι άλλο αξιοπιστία. Όσο για την αξιοπιστία, bmw 5.20 στην οικογένεια, 12 ετών αγορασμενο απο γερμανια, έβγαλε βλάβη στο αυτόματο σασμάν και καπάκι στον αισθητήρα εκκεντροφόρου μαλλον (δεν το χει κοιταξει ακομα), το σασμάν πήγε 1700€ για επισκευή. Όλα αυτά μόλις με 106000 χλμ. Η αξιοπιστία εχει πεθάνει απ τα αυτοκίνητα χρόνια τώρα.
  6. Οποιοδήποτε κινητήρα αν είναι 1.4 και τον πας 180+ άλογα, βλάβες θα τις βγάλει. Πολλοί έπαιρναν τον tsi στα 140 άλογα και πίστευαν πως επειδή έιναι από μαμά 140 μπορούσαν να τον φτάσουν πάω από 180, χωρίς να συνειδητοποιούν ότι τα 140 είναι ήδη πάνω απ το νορμάλ ενός 1.4 μοτέρ. Anyway στο θέμα, για μένα κύριοι λόγοι επιλογής golf είναι η ποιότητα στο θάλαμο κι εξωτερικά, η οδηγικη συμπεριφορά και σαφώς το μοτέρ, που τη δυναμή του τη βλέπεις όταν θες να επιταχύνεις απ τα 80 στα 160, εκεί που οι tsi δείχνουν το σημαντικό τους πλεονέκτημα. Εναλλακτικά θα πήγαινα σε Audi A3
  7. Ανέβαιναν στο θεό και βγάζανε 300 βλάβες, αφού ήδη από μαμά δούλευαν κοντά στα όριά τους
  8. Την απενεργοποίηση των 2 κυλίνδρων την έχει μόνο το νέο, σωστά; Επίσης το υβριδικό GTE που λένε έχει 1400cc 140ps, έχει της νέας γενιάς;
  9. Got it. Και τι παίζει με την ροπή στις χαμηλές στοφές; Από ποιες στροφές και πάνω σκάει το turbo;
  10. Καλησπέρα Ποιες οι διαφορές των TSI μοτερ ανάμεσα σε golf 6 και golf 7; Διάβασα κάπου οτι τα νέα μοτερ δεν έχουν ηλεκτρικό κομπρέσορα (supercharger) αλλά 2 turbo, δεν βρίσκω όμως αλλού πληροφορίες για το αν ισχύει. Γενικά τι διαφορές και βελτιώσεις έχουν;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.