Jump to content

ShiftyGR

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About ShiftyGR

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

ShiftyGR's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Με μια γρηγορη ματια οταν το πηγα στο συνεργειο μου, διαπιστωθηκε οτι μαλλον, τα πιστονια δεν εχουν προβλημα, οποτε προς τσιμουχες/βαλβιδες επικεντρωνεται το προβλημα. Μια σχετικη μποχα απο τον καταλυτη βγαινει στην αρχη και μεχρι εκει. Το οχημα ειναι με 100.500χλμ αγρατσουνιστο στη κυριολεξια παρολο που δεν εχω παρκινγκ . Πιστευω πως μπορει να προλαβω την καταστροφη του καταλυτη και να μην παρω το μοτερ στο χερι οπως ειπες. Αρκει να δρασω γρηγορα. Ευχαριστω για τις συμβουλες.
  2. Ευχαριστω ολους για τις απαντήσεις. Το λαθος που δεχομαι απο τη μερια μου ειναι αυτο που τονισε ο φιλος Cabamaru. Αλλα επειδη ειχα καινουργιο αυτοκινητο και πηγαινα συνεχεια στα επισημα συνεργεια, εμεινα να παιρνω γνωμες απο αυτους. Αμελησα να παω σε καποιο εμπιστο φιλο. Τα παιδια στο συνεργειο λενε θα μου το φτιαξουν με ~ 600 - 800ευρω ( που λογος για τα 2000 της VW). Τεσπα, γενικα εχω αποφασισει να το πουλησω γιατι εχω ξενερωσει με τη VW, δεν θελω ουτε να το βλεπω στο παρκινγκ το ριμαδι.
  3. Καλησπέρα παιδια, Ειναι το πρωτο μου post στο φορουμ, αν και το διαβαζω καιρο χωρις να ειμαι user. Παρακάτω θα περιγραψω το προβλημα με το polaκι μου. Ειναι ενα μοντελο του 2004 (αγορασμενο το καλοκαιρι του ιδιου ετους) στα 1400cc 16βαλβιδο με 101bhp. Γενικα απο το πρωτο καιρο, και εχοντας κανει λιγα σχετικα χιλιομετρα μου ζητησε λαδακια, ειχε αναψει η σχετικη ενδειξη. Αμεσως το πηγα για σερβις μιας και πλησιαζε το καθιερωμενο σερβις. Τα τυπακια εκει περα με καθυσηχασαν, οτι ειναι κατι πολυ φυσιολογικο λογω του μικρου καπακιου του κινητηρα. Προσεξτε, επισημη αποψη του σερβις και της VW ηταν οτι δεν ετρεχε κατι και φυσιολογικα να ζηταει λιιιιγο παραπανω λαδι απο το φυσιολογικο Επειτα απο καιρο και περιπου λιγο πριν την 2η καθιερομενη επισκεψη σερβις, ξανααναβει λαμπακι λαδιου, ξαναπαω εκτακτως στο VW Service, ξαναρωταω και απορω το ιδιο, και με ξανακαθυσηχαζουν οι τεχνικοι εκει περα. Προσεξτε παλι, 2η φορα που παραπονιεμαι και τους παω ολοκαινουριο polo με ενδειξη λαδιου Περναει καιρος και ακολουθω φυσικα πιστα το προγραμα των σερβις σε εξουσιοδοτημενα παραρτηματα-συνεργεια(Πατησιων, Αργυρουπολης, Χαλκιδας) Απο τοτε, αναβει αρκετα συχνα η ενδειξη λαδιου και προσθετω μονος μου καθε φορα που επισκεπτομαι βενζιναδικο. Πιο συγκεκριμενα, πλεον προσθετω ενα λιτρο λαδι καθε 3,500 χιλιομετρα χωρις πλεον να ταλαιπορουμε στα σερβις της VW. Αφου δεν μου δινουν σημασια απο οτι φαινεται. Ετσι, το αποσταγμα ολων των παραπανω, ειναι οτι εχω ενα πολο που θελει 1λιτρο λαδιου καθε 4.000 χιλιομετρα. Κατα VW απολυτως φυσιολογικο. Παμε στα φετινα τωρα. Τον Μαρτη που μας περασε καθως πηγαινα Καλαβρυτα για snowboard αναβαει το λαμπακι κινητρα, χαρακτηριστηκα λεγεται Engine Check στο manual. Την επομενη εργασιμη παω το πολο για ελεγχο (εκτος εγγυησης πλεον, υστερα απο 5χρονια αγορας) και μου λενε οτι : εχει βουλωσει μια απο τις βαλβιδες εξαγωγης καυσαεριων και τα σχετικα φιλτρα απο καταλοιπα καυσης κακης ποιοτητας βενζινης. Ολο αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να μενει ανοιχτη η βαλβιδα, και ο κινητηρας να δυσλειτουργει, εξου και η φωτεινη ενδειξη. ΕΠισης μου ειπαν πως αν το αφησω και δεν κανω επισκευη ισως και να επεκταθει η βλαβει απο την "μουργα" (ετσι ειπαν τα καταλοιπα στην αρχη) στον προκαταλυτη/καταλυτη. Φυσικα, υστερα απο ολα αυτα και 350 ευρω για αλλαγη βαλβιδας εξαγωγης, καθαρισμο πεταλουδας γκαζιου, και καθαρισμο σχετιικων φιλτρων, εφτιαξα το προβλημα και η ενδειξη εσβησε. Το γεγονος συνεπεσε με αλλαγη ελαστικων/ζαντων με αποτελεσμα να μην εχω καθαρη αποψη για διαφορα καταναλωσης. Παρολα αυτα παρατηρησα γυρω στο 1λιτρο /100χλμ παραπανω καταναλωση. Ολα τα παραπανω το Μαρτη του 2009. φτανουμε τον Αυγουστο του 2009 τωρα. Αναβει ξανα η ιδια ενδειξη, με εμφανη πλεον αυξημενη καταναλωση καυσιμου αλλα και προσθηκη ενος ακομα λιτρου λαδιου. Επισης, το ρελαντι του κινητρα ηταν ασυγχρονιστο. Μπορει να εμενε κολημενο στις 1000-1100 στροφες, η να ενιωθα τον κινητρα να χοροπηδαει για λιγα δευτερα. Επισκεπτομαι παλι το σερβις στην Αργυρουπολη, και μπαινω μεσα για επισκευες. Την επομενη μερα, με παιρνει τηλ ο συμβουλος σερβις (ονομα δε λεω) και μου λεει τα μαντατα: - Η βαλβιδα που αλλαξαν το μαρτιο, εχει ξανα βρωμισει απο τη μουργα του κακου καμενου καυσιμου και πρεπει να αλλαχθει. - Ολος ο κινητρας ειναι γεματος μουργα απο το καμενο καυσιμο, και πρεπει να ανοιχθει το καπακι του, και να καθαριστει. - Ο προκαταλυτης εχει προβλημα πλεον και πολυ συντομα θα παρω στο χερι και τον καταλυτη. εχει αρχισει και ψιλοβρωμαει ηδη. Συνολο ~ 2000ευρω για επισκευη. Οπως καταλαβαινετε τρελαθηκα, οχι μονο λογο του ποσου, αλλα και λογο του οτι δεν ενηργησαν καταλληλα το ΜΑρτη που τοτε ο καταλυτης και το καπακι ηταν καθαρα(υποτηθετε). Εφυγα αρων-αρων απο κει, χωρις επισκευη. Και πηγα σε διαφορα εξωτερικα συνεργεια και επιστους τεχνικους που τους συμβουλευομαι χρονια τωρα για αλλα αυτοκινητα που εχω. Η πρωτη τους κουβεντα, αφου τους πω ολα τα παραπανω ειναι: Ο κινητηρας καιει λαδια και ειναι ελλατωματικος απο τη μαμα. Η δικαιολογια της "κακης βενζινης" ειναι φτηνη και αστεια.Η βρωμα εχει γινει απο το λαδι που καιει ο κινητηρας και για αυτο εχει βουλωσει το συμπαν εκει μεσα. Ας σημειωθει εδω οτι για 1.5 χρονο περιπου γεμιζω με 100αρα. το ιδιο απο δω μου ειπε και ενα εμπιστο φιλαρακι στο σερβις VW της Χαλκιδας, και μαλιστα γελαγε με την δικαιολογια της μουργας απο τη βενζινη. Λοιπον συμπερασμα, αγοραζω ενα πολο καινουργιο το 2004 με 16.000ευρω. απο τοτε ζηταει λαδια. το σερβις λέει οτι ειναι νορμαλ παρολο που διαμαρτυρομαι συνεχεια σε καθε επισκεψη. υστερα απο 5χρονια και 100.000χλμ ο κινητηρας και καταλυτες πανε για φουντο σιγα σιγα. το σερβις τα ριχνει στη βενζινη. Τι να κανω και τι επιλογες εχω κατα την αποψη σας! Εχω στηλει τα μαιλ μου στη VW group στη γερμανια , το επεξεργαζονται το θεμα ακομα. Η KosmoCar εδω ελλαδα, το ελυσε κιολας το θεμα, και με πηρε χθες ενα παλικαρακι και μου επανελαβε οτι ακριβως ειχα ακουσει απο το Service της Αργυρουπολης. Μαλιστα μου επανελλαβε πολλες φορες οτι "αυτη ειναι η επισημη αποψη της εταιριας" Τα σχολια και η συμβολες δικες σας! Ευχαριστω για το χρονο σας εκ'των προτερων.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.