Jump to content

philosopher

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About philosopher

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

philosopher's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Hello Στάζει λαδάκι από την τουρμπίνα, δε φαίνεται να είναι από σωληνάκια in/out, αλλά από την ίδια την τουρμπίνα. 2 λύσεις μου προτάθηκαν, αλλαγή σε μεταχειρισμένη (400-500ευρώ) ή έλεγχο/επισκευή σε τουρμπινά, ξεκινάμε με 200ευρώ και βλέπουμε. Η μεταχειρισμένη έχει τα ρίσκα της, αλλά και τα 200 για έλεγχο και μετά ότι προκύψει (κι αν επισκευάζεται) έχει κι αυτό τα θέματά του. Κάποια πρόταση για κάποιον στην Αθήνα αξιόπιστο και οικονομικό υπάρχει; Που να μην ξεκινάει με 200 ευρώ για έλεγχο :P
  2. Χαιρετώ την παρέα Έχω ένα mk6 GTi, και εμφάνισε το γνωστό πρόβλημα στην πολλαπλή. Για να το πω απλά, το μικρό "κλαπέτο" στην "πεταλούδα" που ρυθμίζει τον αέρα βγαίνει έξω, με αποτέλεσμα το μοτέρ να παίρνει άτσαλο αέρο και ανάβει το check engine. Αν μετά το "πατήσεις" με το δάχτυλο μέσα, κάνει ένα κλακ, όλα καλά, μέχρι να το ξανακάνει μετά από λίγα ή πολλά χιλιόμετρα. Προς το παρόν έχει γίνει πατέντα για το θέμα, αλλά θα ήθελα να το λύσω πιο σωστά. Πριν πάμε σε αντικατάσταση, διαβάζω ότι ένας καλός καθαρισμός από κάποιον που γνωρίζει, λύνει τις περισσότερες φορές το πρόβλημα. Κάνει κάποιος υπεύθυνα αυτή τη δουλειά; Έχει κάποια εμπειρία κάποιος άλλος φίλος; Να το παρατήσω και να το πάρω απόφαση για την 300άρα για την αλλαγή; Merci
  3. Παίδες sorry που πετιέμαι σε σφηνό@@@, απλά μια άποψη να πω κι εγώ... Πήρα το νέο gti, χειροκίνητο. Σε όλα του ωραίο, αλλά η μεγαλύτερή του απογοήτευση είναι το κιβώτιο. Δεν έχει κάποιο πρόβλημα (τουλάχιστον το δικό μου), απλά μέτρια αίσθηση. Μεγάλες διαδρομές (για τέτοιο μοτερ) και πολύ μέτρια αίσθηση. Κρίμα. Νταξ, το συνηθίζεις μετά από λίγο, δεν έχεις θέμα, αλλά ρε γμτ θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερη δουλειά. Μου λείπει ο παλιός μου επιλογέας... σνιφφφ... (αλλά δε μου λείπει τίποτε άλλο )
  4. Έτσι για την ιστορία του θέματος, ο θόρυβος προέρχονταν από τα μπροστινά ισοθερμικά, δεν είχαν κουμπώσει καλά μεταξύ τους. Έκαναν ένα "κλικ" στη ροζέτα και πάπαλα. Βέβαια χρειάστηκαν 4 ραντεβού για να το βρουν, αλλά δικαιολογημένα, που να πάει το μυαλό τους.
  5. Ναι, οδηγούσα εγώ, βγήκαμε Αττική οδό και το άκουσαν
  6. Καλησπέρα. Πήρα πριν λίγες μέρες ένα mk6, και μετά τα 130-140 ακούγεται από τη δεξιά πλευρά της πλαφονιέρας ένας συντονισμός, σαν να κοπανάνε 2 πλαστικά μεταξύ τους. Το πήγα ήδη στην αντιπροσωπεία δε βρήκαν ακόμα πρόβλημα. Φυσικά δε θα το αφήσω έτσι, θα το έχουν μέχρι να το βρουν, το αμάξι είναι 10 ημερών. Απλά, μήπως έχει τύχει σε κάποιον άλλο αυτό για να τους δώσω κανά hint; Δε θέλω να γδύσουν όλο το αμάξι για να το βρουν, φοβάμαι πολύ πως θα το ξαναμοντάρουν. Το περίεργο είναι ότι δεν το κάνει σε λιγότερα χιλιόμετρα, δεν το κάνει σε λακούβες, μόνο μετά τα 130. Βέβαια είμαι στο στρώσιμο και δεν το'χω πάει παραπάνω για να δω τί κάνει σε μεγαλύτερες ταχύτητες, αλλά υποθέτω δε θα σταματάει. Καμιά ιδέα;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.