Χαιρετώ την παρέα
Έχω ένα mk6 GTi, και εμφάνισε το γνωστό πρόβλημα στην πολλαπλή.
Για να το πω απλά, το μικρό "κλαπέτο" στην "πεταλούδα" που ρυθμίζει τον αέρα βγαίνει έξω, με αποτέλεσμα το μοτέρ να παίρνει άτσαλο αέρο και ανάβει το check engine.
Αν μετά το "πατήσεις" με το δάχτυλο μέσα, κάνει ένα κλακ, όλα καλά, μέχρι να το ξανακάνει μετά από λίγα ή πολλά χιλιόμετρα.
Προς το παρόν έχει γίνει πατέντα για το θέμα, αλλά θα ήθελα να το λύσω πιο σωστά.
Πριν πάμε σε αντικατάσταση, διαβάζω ότι ένας καλός καθαρισμός από κάποιον που γνωρίζει, λύνει τις περισσότερες φορές το πρόβλημα.
Κάνει κάποιος υπεύθυνα αυτή τη δουλειά;
Έχει κάποια εμπειρία κάποιος άλλος φίλος;
Να το παρατήσω και να το πάρω απόφαση για την 300άρα για την αλλαγή;
Merci