Jump to content

cyclopss2009

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About cyclopss2009

Other Info

  • Car Type
    Passat

cyclopss2009's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Τελικά δεν ήταν κάτι το πολύ σημαντικό. Γύρω στα 25€ κόστισε η αλλαγή του φλας του εξωτερικού καθρέπτη και άλλα 120€ περίπου η επισκευή του βουλιάγματος του φτερού. Ούτε 150€ στο σύνολο. Τώρα το μωρό μου είναι και πάλι σαν καινούργιο. Και πάλι καλά λέω...
  2. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Μπορώ να πω ότι ανακουφίστηκα κάπως γιατί θα ταξιδέψω εκτός πόλης το ΣΚ και ήθελα τουλάχιστον ο καθρέπτης να είναι έτοιμος.΄Οσο για το βούλιαγμα, σίγουρα θα πάρει λίγο παραπάνω σε χρόνο και σίγουρα πολύ παραπάνω σε χρήματα. Όπως και να έχει θα ρωτήσω και αύριο στον επίσημο έμπορο εδώ στο Βόλο να δω τι θα μου πούνε. Θενξ και πάλι.
  3. Γεια χαρά παιδιά. Σήμερα είχα ένα ψιλο-accident με το Passat Tsi μου, ενθύμιο του οποίου είναι ένα ελαφρώς βουλιαγμένο φτερό (το μπροστά αριστερά, ακριβώς πάνω από τον τροχό), με το απαραίτητα συνοδευόμενο αποχρωματισμό (μάλλον θα χρειαστεί βάψιμο όλο το φτερό, εκτός αν τη γλιτώσω με καμία αλλοιφή), και επίσης ένας μερικώς σπασμένος εξωτερικός καθρέφτης (του οδηγού). Αυτό που με απασχολεί είναι κυρίως ο καθρέφτης, του οποίου η μόνη βλάβη είναι το σπάσιμο στο διαφανές εξωτερικό τζαμάκι, μέσα από το οποίο φαίνεται το φως του φλας. Καμία άλλη ζημιά, το τζάμι του καθρέφτη είναι άθικτο, τα φωτάκια του φλας δουλεύουν κανονικά, το μοτέρ κίνησης του καθρέφτη λειτουργεί κανονικά, μόνο το εξωτερικό διαφανές τζαμάκι έχει σπάσει και μάλιστα όχι όλο, μόνο ένα κομμάτι του. Μέχρι να πάω αύριο να μου πουν στον τοπικό αντιπρόσωπο (μένω στο Βόλο) πόσο θα πάει το μαλλί, και μέχρι να ξεμπερδέψω με τις ασφαλιστικές και τα ρέστα, μπορεί να μου πει κάποιος αν έχει σχετική εμπειρία; Και αν ναι, πόσο να περιμένω ότι θα μου στοιχήσει πάνω-κάτω; Το εξωτερικό κάλυμμα του καθρέφτη είναι όλο ένα κομμάτι φιξ; Αλλάζει τμηματικά, π.χ μόνο το εξάρτημα που έχει βλάβη; Με καίει κυρίως το θέμα του καθρέφτη, γιατί τα λαμπάκια του φλας που έχει επάνω είναι εκτεθιμένα και είχαμε βροχή σήμερα, φοβάμαι για κανένα βραχυκύκλωμα. Μέχρι να το λύσω και να σταματήσει τις αναποδιές του ο καιρός, δε μπορώ να κινήσω το αμάξι μου. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
  4. Η VW προσφέρει επίσημο δικό της συναγερμό; Μπαίνει μόνο εργοστασιακά ή και μετά; Μήπως να πετάξω το "δώρο" που μου έκανε ο αντιπρόσωπος και να βάλω έναν συναγερμό της προκοπής; Τι μάρκα μου προτείνετε (και τιμούλες παρακαλώ...), αλλά να διατηρούνται και όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως το ξεκλείδωμα ανάγκης για το οποίο μιλάμε;
  5. Αυτό είναι το αναμενόμενο. Το βιβλίο οδηγιών λέει ότι αν το ανοίξεις με το κλειδάκι, αρχίζει να χτυπάει ο συναγερμός. Τότε βάζεις το τηλεχειριστήριο στην υποδοχή της ανάφλεξης και σταματάει. Εμένα όμως δεν κάνει έτσι. Γιατί άραγε;...
  6. Σίγουρο; Του έχει συμβεί κάποιου άλλου αυτό; Έτσι κι αλλιώς θα ρωτήσω στον αντιπρόσωπο βέβαια, αλλά όπως και να 'χει σε ευχαριστώ για την απάντηση.
  7. Έχω εδώ και περίπου 3 εβδομάδες ένα Passat 1.4 Tsi και σήμερα δοκίμασα να το ξεκλειδώσω με το κλειδάκι ανάγκης. Έκανα ό,τι ακριβώς λέει το βιβλίο οδηγιών. Με το που ξεκουμπώνω και βγάζω το καπάκι της κλειδαριάς, βάζω το κλειδάκι μέσα και το στρίβω προς τα δεξιά (όπως γυρνούν οι δείκτες του ρολογιού). Ανάβουν μία φορά τα φλας του αυτοκινήτου, αλλά το αυτοκίνητο δεν ξεκλειδώνει. Αν το γυρίσω προς τα αριστερά, ανάβουν τα φώτα της καμπίνας, αλλά το αυτοκίνητο και πάλι δεν ξεκλειδώνει. Ήθελα να το δοκιμάσω να δω πώς γίνεται "υπό κανονικές συνθήκες", ώστε αν και εφόσον μου χρειαστεί να ξέρω τι ακριβώς πρέπει να κάνω. Αλλά όσο και να το δοκίμασα, δεν ξεκλειδώνει με τίποτα. Help! Τι κάνω λάθος ρε παιδιά; Σημείωση: Μου έχουν βάλει σαν δώρο έναν συναγερμό που ενεργοποιείται/απενεργοποιείται με το τηλεχειριστήριο. Μήπως φταίει αυτό; Ψιλο-"μάρκα-μ'έκαψες" μου φαίνεται, δεν είναι δηλαδή GT Auto Alarm ή κάποια άλλη γνωστή μάρκα.
  8. Θενξ! Προτείνεις πρόγραμμα μαμά ή third-party;
  9. Έχω εδώ και λίγες μέρες ένα Passat 1.4 tsi R-Line που ήρθε με το RCD510. Πολύ καλά οργανωμένες οι λειτουργίες του, εύχρηστη και εργονομική η οθόνη αφής, αλλά με προβληματίζει το αν μπορώ ή πρέπει να βάλω κάποιο screen protector (σαν αυτά που βάζουμε σε κινητά και PDAs με οθόνες αφής) ώστε να προστατέψω την οθόνη από σκόνες, υγρασία, γρατζουνιές κλπ. Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο; Αν ναι, από πού μπορώ να προμηθευτώ κάτι που να ταιριάζει στις διαστάσεις της οθόνης του RCD510? Προτεινόμενα καταστήματα (κατά προτίμηση ελληνικά e-shops);
  10. Έχοντας διαβάσει όλο το thread αυτό, πήγα αρκετά καχύποπτος να κάνω test drive πριν 1-2 βδομάδες ένα Passat 1.4 tsi με το βασικό εργοστασιακό ηχοσύστημα (έκδοση R-Line που συνοδεύεται από το RCD510 των 4x20 Watt). Είχα πάρει μαζί μου και μία καρτούλα μνήμης με διάφορα είδη μουσικής και μπορώ να πω ότι οι υποψίες μου επιβεβαιώθηκαν: Τα όσα διάβασα εδώ μέσα περί "απαράδεκτου" ηχοσυστήματος για τα λεφτά του αυτοκινήτου αποδείχτηκαν, αν μη τι άλλο, άδικα. Τελικά το παρήγγειλα ως είχε και σήμερα (μόλις τρεις μέρες αφότου πήρα το αυτοκίνητο) μπορώ να πω ότι απολαμβάνω ισορροπημένο και ποιοτικό ήχο. Δεν λέω, ωραίο είναι να έχεις πολλά Watt να δώσεις, γιατί έχοντας πολύ headroom, το ηχοσύστημα αποδίδει καλύτερα και στις χαμηλές εντάσεις. ¶λλο αυτό όμως, άλλο να δίνεις ένα σκασμό λεφτά για να "φτιάχνεις" ήχο για τους διερχόμενους και να πουλάς μούρη διαφημίζοντας το είδος μουσικής που ακούς. Δεν ανοίγω ένα club καλύτερα; Θα μου βγει και κέρδος!
  11. Το έχω εδώ και τρεις μέρες. Έκδοση R-line 1.4 tsi σε μαύρο μεταλλικό περλέ. Πανέμορφο και ο εξοπλισμός του πλουσιοπάροχος. Τελική τιμή στα 24.500 περίπου (μετρητοίς). Ο κινητήρας του φίλε είναι κάτι το απίστευτο για μένα. Την πρώτη κι όλας μέρα ταξίδι στο βουνό με 5 άτομα μέσα: δύναμη και ροπές ασύλληπτες για 1.4λιτρο κινητήρα. Δεν περίμενα με τόσο βαρύ αμάξωμα να ανταποκρίνεται τόσο άμεσα το μοτέρ του.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.