Jump to content

avpap

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About avpap

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

avpap's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Μακάρι να προκύψει κάτι τόσο απλό και στην περίπτωση μου.
  2. Έτσι νόμιζα στην αρχή αλλά μόλις άλλαξε η κλειδαριά για καμιά 15αριά μέρες δεν ακουγόταν τίποτα, μα τίποτα. Τώρα πάλι σιγά ακόμα, ξεκινήσαμε πάλι το τσικ - τσίκ. Καλά που έρχεται καλοκαίρι και θα ανοίγω παράθυρα αλλιώς θα φρικάρω.
  3. Μετά την αλλαγή της κλειδαριάς του οδηγού και την εξαφάνιση του θορύβου στην πλευρά της κολόνας του οδηγού, δυστυχώς ο θόρυβος επανέρχεται, όχι στα επίπεδα του προηγούμενου αλλά ακόμα ενοχλητικός. Προφανώς η σειρά κλειδαριών έχει πρόβλημα και πραγματικά το φαινόμενο με τα συχνά τριξίματα στα αυτοκίνητα δεν λέει να εκλείψει με τίποτα.
  4. Επανέρχομαι μετά από ένα μήνα (τόσο έκανε να φτάσει το ανταλλακτικό) για να ενημερώσω πως ο θόρυβος που τον είχα εντοπίσει στην κολόνα του οδηγού, τελικά προερχόταν απ' την κλειδαριά του οδηγού. Η κλειδαριά αντικαταστάθηκε και ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Μάλιστα είναι το τρίτο αυτοκίνητο VW στον μήνα με το ίδιο πρόβλημα.Επιτέλους απολαμβάνω την άριστη ηχομόνωση του αυτοκινήτου!
  5. Σε σχέση με τον θόρυβο που είχα εντοπίσει στην κολόνα του οδηγού, τελικά το service βρήκε, ότι παράγεται απ' την κλειδαριά της πόρτας του οδηγού και παραγγέλθηκε για να αντικατασταθεί όλη. Μόλις έρθει, σε μια βδομάδα μου είπαν, θα ενημερώσω σχετικά.
  6. Ο ενοχλητικός θόρυβος πλέον έχει εντοπιστεί στην κολόνα του οδηγού και μάλλον στον μηχανισμό της ζώνης ασφαλείας. Πιθανόν να μην έχει να κάνει με συναρμολόγηση πλαστικών διότι όταν πέφτω σε λακκούβες δεν παρατηρώ κάποια σημαντική διαφορά στον θόρυβο - τρίξιμο. Πάντως καλού κακού σήμερα λέω να επισκεφτώ το service, αλλά μάλλον είμαι απαισιόδοξος και φοβάμαι, το πώς θα γυρίσει το αυτοκίνητό. Τι κρίμα πάντως, κάποια τέτοια χαζά μικροπροβλήματα χαλούν την εικόνα ενός κατά τα άλλα αψεγάδιαστου αυτοκινήτου.
  7. Επιβεβαιώνω και εγώ τον θόρυβο στην κολόνα του οδηγού, ο οποίος πρέπει να οφείλεται στον μηχανισμό συγκράτησης της ζώνης ασφαλείας, σε αυτοκίνητο 800 χλμ. Είναι πάντως πραγματικά κρίμα, για ένα αυτοκίνητο με την καλύτερη ίσως ηχομόνωση σε εξωτερικούς θορύβους να παράγονται ήχοι - τριγμοί στο εσωτερικό του.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.