Jump to content

johnmit24

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About johnmit24

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

johnmit24's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Εχει τυχει σε κανεναν να ακούγεται το ρουλεμαν δισκου μετα απο 20.000κμ; η μηπως ειναι κατι αλλο;
  2. Ναι ! Το ιδιο ακριβως και σε μενα .αλλαξα και εγω το φιλτρο βενζινης και εχει τωρα αυτο το ζουισμα.........Μαλλον υποθετω πως συμβαινει επειδη αλλαξε θεση η αντλια ........ισως ειχε συγκεκριμενη θεση!Αλλα τα μαστορια δεν το προσεξαν ....Στο τσακ ειμαι να την ανοιξω μονος μου ξανα .
  3. Απο τα αυτοκίνητα που υπάρχουν εννοώ ...........θα μπορουσε να δημιουργηθει .........
  4. Δεν θάπρεπε να υπαρχει ξεχωριστη κατηγορια diesel ; Για να πληροφορουμαστε γρήγορα για διαφορα θέματα;
  5. Μια ερώτηση ......το boost.... για το ηλεκτρονικό γκάζι ποιά είναι η επίδρασή του στην οικονομία του αυτοκινήτου; Όποιος το χρησιμοποιει ας απαντήσει.Ευχαριστώ.
  6. Αυτο το θεμα με τον μηδενισμο του δείκτη servise είναι το καλύτερο.Θέλουνε 10 ευρω για να το μηδενισουν .και εξαιτιας αυτου αλλαζω λαδια στο συνεργειο.
  7. Επισης εκανα την βλακεια να μην το παρω ! γιατι ετσι οπως ειναι μονοδρομικο ....φυσοντας αναποδα και με το καταλληλο υγρο σιγουρα θα καθαριζε ...επιφυλασομαι αλλα μπορει μαλλον να ξαναχρησιμοποιηθει..... .. ο κωδικος ειναι ( 3C0919679A ) για το passat 1.6 fsi
  8. Λοιπόν άλλαξα φιλτρο καυσιμου το οποιο ειναι μαζι με την τρομπα στο ρεζερβουαρ.Αλλαξα μονο το φιλτρο και μου κοστισε στην αντιπροσωπια της Λαμιας 180 ευρω μαζι με το φπα.Ηταν γεματο με καφετι υγρο.Εκανα 105.000 χλμ.ειναι πανευκολο να το αλλαξει καποιος εαν το δει .κοστιζει μονο 100 ευρω περιπου.
  9. Ευχαριστώ Θα το τσεκαρω...
  10. Γεια σε όλους.Μια ερώτηση σχετικα με τα passat......Εχω το απλό και υποτιμημένο 1.6 fsi .Υπάρχει φίλτρο βενζίνης;Στα golf υπάρχει .Όποιος εχει την ευγενή καλοσύνη ας απαντησει.
  11. Μαλλον ναι ....Πανω στον αξονα κιβωτιου ειναι βιδωμενο το ραουλο που με την σειρα του ακουμπα στο ρουλεμαν που υπαρχει στο καπακι.Ετσι υποτιθεται πως εγινε.Δεν ξερω εαν πρεπει να κινηθω νομικα εναντιον τους...................
  12. μαλλον δεν το εθεσα σωστα ...μετα απο σερβις ..ξεβιδωθηκε η βιδα του αξονα και αυτος μετακινηθηκε προς τα εξω τρυπωντας το καπακι του κιβωτιου Επισης μετα την επισκευη.....τοποθετηση του αξονα και των ρουλεμαν και του καπακιου...με αλλαγη και του δισκου πλατο στα 96.000χμ χωρις ναναι απαραιτητη τωρα η αλλαγη ...αλλα λογω σχετικης φθορας και εγατικων.Κατα την κινηση και ακουμποντας το ποδι στον συμπλεκτη νιωθω το κιβωτιο στο ποδι μου χωρις προβλημα στο καινουριο ρουλεμαν ...
  13. Μετα απο servise φευγοντας και μετα απο 15 χμ ακουσα μεταλο να χτυπα στο σασι κοιταξα απο καθρεπτη και ειδα βιδα και ενα κομματι μεταλλου στο οδοστρωμα.Σταματησα και καταλαβα οτι ειναι μαλλον δικα μου.Ηταν βιδα και ραουλο απο αξονα κιβωτιου ταχυτ. Φυσικα εσπασε και το καπακι του κιβωτιου , στο οποιο υπαρχουν ρουλεμαν στηριξης.Α Π Ο Ρ Ι Α.Εαν καποιος ξερει .ας πει κατι.Αλλαξα αξονα διδυμα ρουλεμαν καπακι...Συνέβει και σε αλλους;
  14. Ερώτηση για πισω ηχεια σε fsi 1.6 tredline . Μπορω να βαλω; εχει αναμονες;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.