Jump to content

V@s1l1s

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

About V@s1l1s

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Νέας Ιωνίας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

V@s1l1s's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα και από εμένα, έχω το ίδιο πρόβλημα και εγώ... με την διαφορά ότι εγώ έχω και πρόγραμμα της APR. Όταν με 3η το πιέζω από χαμηλά εκεί στις 2000rpm με τέρμα γκάζι κάνει διακοπές και ανάβει η κίτρινη ένδειξη του λαδιού. Επειδή είμαι χέστης αφήνω γκάζι και μετά από 10sec σβήνει. Μια φορά μόνο που τσαντίστηκα full και το κράτησα μετά την αλλαγή σε 4η και περίπου στις 5500rpm άναψε και το ECU και οι στροφές στο ρελαντί έπεσαν στις 500 ίσως και πιο κάτω αλλά δεν το άφησα να σβήσει (με γκάζι) μέχρι να φτάσω σπίτι, σβήσιμο άναμα και φαίνεται να λειτουργεί σωστά. Πήγα στον μηχανικό μου, δεν είδε κάτι στο διαγνωστικό, δεν βοήθησε ιδιαίτερα αν εξαιρέσεις το tip που μου έδωσε να δοκιμάσω χωρίς το πρόγραμμα και όντως ενώ με το map για 95 και 100 το κάνει με το μαμά ή ότι σκατά ορίζει ως μαμά η APR δεν το έκανε. Μίλησα με Αργυρούπολη που το έβαλα, αλλά είχε δουλειά και δεν μπορούσε, την επόμενη εβδομάδα μου είπε και μίλησα με τον άλλο αντιπρόσωπο Νέα Ερυθραία που μου φάνηκε πιο συνεργάσιμος και θα το πάω asap να το δει, είναι και η εθνική δίπλα για δοκιμές / logging... Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει;
  2. Θα πάω το απόγευμα από εκεί. Στο τηλέφωνο φάνηκε cool... Θα δείξει....
  3. Τι να λογκάρουνε;;; Εδώ σου λέει γράφουν αναβάθμιση ειδικά για μένα, γιατί έχω μεγάλα @@... Ξέρεις ποιο είναι το υπερστράβωμα, ενώ μου λέει την θεωρία του και λέμε ΟΚ θα με ενημερώσει να πάω το Σάββατο αν το έχει στα χέρια του αλλιώς Δευτέρα,τον παίρνω τηλέφωνο δεν το σηκώνει, του στέλνω sms και μου απαντάει μετά από 6 ώρες κυριολεκτικά, ποιό;; Του απαντάω στο καπάκι (αν και έπρεπε να τον ρωτήσω έχεις πολλά με πρόβλημα εεε;; και απάντηση καμία... ΟΚ σέβομαι ότι είναι ΣΚ και δεν του έπρηξα τα @@, αυτός δεν σέβεται ότι ουσιαστικά τον πλήρωσα να μου χώσει ένα αγγούρι και να το αφήσει εκεί μέχρι να μας αρέσει με το έτσι θέλω...
  4. Απαντώ σε όλους, δεν έχω vag com, αλλά αυτή είναι η λύση; Έδωσα ένα κάρο λεφτά για να μην κάνω τον μποπ τον μάστορα!!! Άμα είναι έτσι γράφω μόνος μου πρόγραμμα, το κάνω ήχο και φως να γουστάρουμε κιόλας.... Επειδή έχω cruise control, έχω βάλει το μαμά, για 95 και 100 αλλά δούλεψα το 95άρι Το αμάξι είναι του 2010 το πήρα καινούργιο και γενικά θεωρώ ότι είναι πολύ προσεγμένο (πχ καλό στρώσιμο, αλλαγή λαδιών κάθε 7500, ζέσταμα, κρύωμα, κτλ) και δεν το έχω σκίσει ούτε κατά διάνοια. Το έβαλα στην Αργυρούπολη, δεν άνοιξε εγκέφαλο. Για την βενζίνη δεν ξέρω αλλά βάζω σχεδόν πάντα σε αυτό και δεν μου έχει κάνει νερά ποτέ, άσε που όταν το γύρισα στο μαμά και άνοιξα δεν έβγαλε τίποτα, ενώ όταν το ξαναγύρισα στα 95 πάλι έσκασε.
  5. Παιδιά τα φώτα σας... γιατί τα δικά μου γίνανε disco μπάλα και αναβοσβήνουν... Την Παρασκευή έβαλα πρόγραμμα της APR, έχω golf 6 160 με 43000χλμ... φεύγοντας και αφού ζεστάθηκε (θερμοκρασία λαδιού 80 βαθμούς) ανοίγω 2αρα για να δω τι ''πήρα'' και αυτό που είδα είναι να ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα και το EPC. Το σβήνω και τον παίρνω καπάκι τηλέφωνο, μου λέει ότι φταίνε τα μπουζί (δεν ισχύει γιατί στις 30000χλμ είχε γίνει αλλαγή, το είδα στο βιβλίο του service) και ότι έχει ήδη μιλήσει με Αμερική και ετοιμάζουν αναβάθμιση 2.2 από 2 που μου έβαλε, ειδικά για τον δικό μου εγκέφαλο.... Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;;; Τι σημαίνει η βλάβη αυτή;;;; Τι προτείνεται;;; Μήπως να το πάω πίσω και να πάρω τα λεφτά μου;
  6. Καταρχήν ευχαριστώ όλους όσους μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν. Καταλαβαίνω και σέβομαι τα όσα λέτε, παρόλο αυτά θεωρώ ότι υπάρχει περιθώριο για πιο τεχνοκρατική δουλειά. Οι admin δεν θα πάρουν καμία ευθύνη και δεν πρέπει άλλωστε, καθότι δεν κολλάμε σε λίγο καιρό να τους κράζουμε ότι τα παίρνουν... Απλά κάποιοι από εμάς, που έχουν την τεχνογνωσία (αν έχουν χρόνο και διάθεση) θα μπουν στον κόπο να μαζέψουν την απαιτούμενη πληροφορία (δυναμομετρήσεις, vagcom, θεωρία κινητήρων, κτλ) να φιλτράρουν τα λεγόμενα μας και με την παραδοχή της υποκειμενικότητας της άποψης ενός ανθρώπου (ομάδα στην προκειμένη περίπτωση, μειώνοντας το σφάλμα) να έχουμε ένα ''μπούσουλα''. Εννοείτε πως αν πας σε δύο γιατρούς θα ακούσεις δύο διαφορετικές απόψεις, αυτό που ίσως θα μπορούσαμε να διασφαλίσουμε με κάτι τέτοιο είναι να πάμε τουλάχιστον στον γιατρό και όχι στην ''Κυρά μας την μαμί''. Τέλος χαίρομαι γιατί καταφέραμε να πάρει θέση ο κ. Κρίτωνας (φαντάζομαι ότι είναι ο Arikorn) και παράλληλα είδαμε και ένα δείγμα τεχνοκρατικής παρουσίασης. Φανταστείτε να είχαμε κάτι τέτοιο για θέματα που μας απασχολούν και να είμαστε βέβαιοι ότι είναι ''αμερόληπτα''. Το μόνο που θέλω να πω στον κ. Κρίτωνα είναι πως μπορεί να έχει χίλια δίκια, αλλά η τελική του στάση δεν είναι σωστή! Είναι σαφές ότι κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το σύνολο των παραμέτρων, ούτε καν οι εταιρίες που ξοδεύουν αρκετά (πιστεύουμε... θυμηθείτε πόσα ακούστηκαν για την revo), θεωρώ όμως υποχρέωση του, από την στιγμή που ένας πελάτης δεν μένει ικανοποιημένος από το προϊόν, πόσο τώρα δε που από ότι φαίνεται η συμπεριφορά του dsg είναι μια παράμετρος που δεν είχε αξιολογηθεί επαρκώς και αυτό δεν είναι απόροια παραξενιάς ή λαμογιάς (πχ μου είπες ότι θα βγάζει 1500 άλογα ή ο δίπλα τα βάζει 100 φέρε τα λεφτά μου πίσω) έχει την υποχρέωση να επιστρέψει τα χρήματα πίσω. Αυτό σημαίνει σωστός επαγγελματίας!
  7. Αν και παρακολουθώ πολύ καιρό δεν έχω επέμβει γιατί δεν γνωρίζω. Όμως κάποια πράγματα μου φαίνονται πολύ ''κουλά'' και σας γράφω όχι γιατί έχω να πω κάτι για το σασμάν αλλά για να μας θυμίσω την δύναμη που έχουμε και ότι μέσα από το forum, όχι μόνο μπορούμε να βρίσκουμε λύσεις και βοήθεια από τους συναδέλφους αλλά και να κάνουμε την αγορά υγιέστερη ‘’μαυρίζοντας’’ τους κακούς επαγγελματίες. Και σημειωτέο κακός επαγγελματίας δεν είναι μόνος και ο κ. Κρίτωνας, καθότι είναι απαράδεκτο να δίνει λύση ή να προτείνει ο the_winner και ο εγκαταστάτης να αποποιείται κάθε ευθύνης, που στην τελική το λιγότερο που θα έπρεπε να κάνει είναι να επιστρέψει τα χρήματα πίσω, αλλά και ο Χ που πουλάει ένα πρόγραμμα διπλάσια τιμή από την αξία του. Κάποιοι από εδώ έχουν ειδικές γνώσεις και αναζητούν συγκεκριμένα πράγματα όντας διατεθειμένοι να πάρουν και τα αντίστοιχα ρίσκα και κάποιοι άσχετοι σαν και μένα που παρότι εδώ και δύο χρόνια πρωτοπέρασε η ιδέα του προγράμματος από το μυαλό μου (Golf 6 TSI 160) έχω μπερδευτεί τόσο πολύ που τώρα πια έχοντας διαβάσει δεκάδες σελίδες δεν ξέρω καν τι θέλω. Αρχικά ήθελα απλά να διορθώσω την απόκριση του γκαζιού και να δώσω λίγο ζωντάνια στο αμάξι, καθότι αυτό, αμάξι με 160 – 170 άλογα δεν είναι, οι μεγαλύτεροι με καταλαβαίνουν. Τώρα πια δεν ξέρω καν πως θα προσεγγίσω τα θέλω μου , θα βάλω αυτό ή εκείνο, να βάλω εισαγωγή, θέλει και Intercooler (το οποίο να φύγει από την μέση και να πάει μπροστά), εξάτμιση; εισαγωγή χωρίς εξάτμιση, ούζο χωρίς ελιά. Και ένα σωρό άλλα που δεν τα καταλαβαίνω καν. Θα πρότεινα λοιπόν, καθώς υπάρχουν και φοβερά αξιόλογα άτομα εδώ μέσα με τεχνογνωσία, σε συνεργασία με τους διαχειριστές να φτιαχτεί ένα thread κλειστό read only. Και να γίνει μια αξιολόγηση, των προγραμμάτων με παραβολή στοιχείων, πχ δυναμομετρήσεις, δοκιμές, vagcom data, προσωπικές απόψεις (ανθρώπων με γνώση όμως και όχι της κάθε κουλομαρίας που σαν στόχο έχει να την μπει στον δίπλα του, αδιαφορώντας για την κατάσταση του οχήματος μετά από 3 χρόνια) συνειδητές επιπτώσεις στην λειτουργία και την διάρκεια ζωής, κτλ Στόχος είναι να έχουμε το δικό μας autotriti αντικειμενικό χωρίς συμφέροντα και να μπορεί ο καθένας μας να βρει άμεσα σωστές και τεκμηριωμένες απαντήσεις. Πχ έχεις φράγκα και θες την καλύτερη απόδοση με Χ κινδύνους βάλε το Χ. Δεν έχεις φράγκα αλλά θες να γαμάς; Βάλε το Ψ αλλά μην κλαίς μετά αν το πάρεις στο χέρι!! Θέλεις απλά πράγματα και να μην έχεις ποτέ προβλήματα, βάλε το Ζ, κτλ
  8. Ναι ρε παλικάρια έχεις κανείς άποψη για αυτό; Αρκετοί έχουμε ρωτήσει κατα καιρούς αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση... Εγώ πήγα στην carworks και τους άκουσα, ένα καλό που μου είπαν είναι ότι από κάποιο αισθητήρα (δεν θυμάμαι) διαβάζει την ποιότητα του καυσίμου 95, 98 ή 100 και σε πηγαίνει στο αντίστοιχο πρόγραμμα. Δηλαδή σήμερα βάζεις 95αρα και αυριο 100αρα. Μπορεί να ιχύει κάτι τέτοιο; Πάντως ένεκα την σιωπή των συναδέλφων εδω και το ότι η σελίδα της μαμάς εταιρίας στον Καναδά το δικό μου δεν το αναφέρει καν 6άαρι στα 160 δεν έχω κάνει κάτι ακόμη. Όσοι ξέρουν ας μας βοηθήσουν.
  9. Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου. Το ίδιο ισχύει και για τον κομπρέσορα; Ρωτώ γιατί αναπόφευκτα δουλεύει μόλις ξεκινάει το αμάξι και εκείνη την στιγμή η θερμοκρασία είναι πολύ χαμηλή.
  10. Με την απόκριση του γκαζιού τι γίνετε; Βελτιώνετε ουσιαστικά ή σε ξεγελά η όλη αίσθηση; Πραγματικά αυτή την στιγμή έτσι όπως είναι το αμάξι νιώθω πως με οδηγάει αυτό και όχι εγώ αυτό. Ξέρεις αν υπάρχει ειδική παράμετρος που μεταβάλει επί της ουσίας το ρεύμα στο ποντεσιόμετρο του ηλεκτρόγκαζου; Τι κάνει πλέον χαμηλά - χαμηλά και ψηλά - ψηλά που τώρα είναι πιο ψόψιο και απο νεκρό;
  11. Γειά σας και απο εμένα, έχω ψηθεί για το πρόγραμμα της unitronic. Παρακαλώ για τις απόψεις σας, κυρίως από όσους το έχουν βάλει, αν υπάρχει κανείς γιατί δεν υπάρχει καν η επιλογή αυτή στην ψηφοφορία. Τώρα για καλό είναι για κακό δεν ξέρω. Η επιλογή μου έχει να κάνει κυρίως με το γεγονός ότι κάποιες εταιρίες είναι υπερεκτιμένες είναι λόγο τιμής, ή λόγο υπερβολικών αποτελεσμάτων που δίνουν, πράγμα που σημαίνει ότι βρχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα αυτό θα μας κοστίσει. Το ζητούμενο μου είναι απλά να 'ζωηρέψω' λίγο το αυτοκίνητο, γιατί ωραία είναι τα καλούδια της τεχνολογίας για οικονομία, γραμμικότητα, 'ασφάλεια', αλλά δυστηχώς το αυτοκίνητο αυτό (TSI 160) δεν θυμίζει με τίποτα αμάζι με 160 άλογα και οι μεγαλύτεροι μπορούν να καταλάβουν. Που είναι πλέον η οδηγική απόλαυση;
  12. V@s1l1s

    Zenec 2010

    Μπορείς να αποθηκεύσεις τον σταθμό με οποιαδήποτε πληροφορία υπάρχει στα δεδομένα που στέλνει ο σταθμός, απλά κράτα πατημένο το κουμπί της θέσης μνήμης που θες την στιγμή του αναφέρεται το όνομα του σταθμού. Ήταν κάτι που με απασχόλησε και εμένα αλλά ευτυχώς το βρήκα τυχαία στην προσπάθεια μου να βρω πως αποθηκεύονται οι σταθμοί καθότι μόλις το έβαλα χωρίς TV (θα περιμένω τον ψηφιακό, αν και από ότι με ενημέρωσαν παίζει ήδη universal δέκτης ποιοτικότερος από αυτόν της Zenec, που αναμένεται τέλος του μήνα με το update για την πλήρη συνεργασία με την MFA, ενδείξεις κλιματισμού κτλ) με κάμερα οπίσθιας η οποία έχει και σκαρίφιμα σαν την εργοστασιακή και είναι πολύ διακριτική. Νομίζω από τις καλύτερες λύσεις για golf 6, αφού δένει άρτια με το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Pioneer & Kenwood που είδα δεν μου άρεσε καθόλου η εφαρμογή τους ειδικά με τις εναλλαγές που δημιουργεί το πρόσθετο πλαίσιο. Ενδεχομένως η ποιότητα αυτών να είναι λίγο καλύτερη του Zenec πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα των πωλητών, που όμως δεν νομίζω να αφορά αυτούς που τα ερεθίσματα που μπορούν να δεχτούν οι αισθήσεις τους δεν κατά πολύ πάνω του μέσου όρου. Αν τώρα συμπεριλάβεις και την τιμή 1420¤ (με κάμερα και εργασία) τα συμπεράσματα δικά σας.
  13. Μίλησα με την CarGate... Σύμφωνα με τα λεγόμενα του τεχνικού της η απόκριση μετά την τοποθέτηση βελτιώνεται αισθητά. Δεν ήξερε να μου πει αν η απόκριση είναι καλύτερη με το πρόγραμμα ή με το Sprint Booster, δεν έχει όμως σημασία γιατί όπως μου είπε το πρόγραμμα δεν συνεργάζεται με το Sprint Booster. ¶ρα μονόδρομος... το θέμα είναι να μην καταλήγει σε αδιέξοδο...
  14. Τι εννοείς; Δεν έχεις κάποιο θέμα με την απόκριση τώρα που φοράς το πρόγραμμα, δεν είχες ποτέ ή είχες και τώρα δεν έχεις;
  15. Με οποιοδήποτε πρόγραμμα; Αυτό το γνωρίζεις από εγκατάσταση που έχεις κάνει; Ρωτάω γιατί όπως αναφέρει ο 'KIRRA' έχει κάνει 3 εγκαταστάσεις και το πρόβλημα δεν λύθηκε. Εγώ προσανατολίζομαι προς την REVO. Θα μας βοηθούσε η θέση όσων ήδη έχουν τοποθετήσει πρόγραμμα και ας αναφέρουν και τι πρόγραμμα φόρεσαν.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.