Jump to content

Orfanos

Members
  • Posts

    74
  • Joined

  • Last visited

About Orfanos

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

User Information

  • Νομός
    Λάρισας

Orfanos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Δεν μου φαινεται και πολυ φθηνοτερη. η τιμη ειναι σε λιρες αγγλιας αν Δεν κανω λαθος, οποτε πας στα 175e+ η μεταφορα (40e περιπου). κατα τα αλλα μια χαρα ειναι η πηγη με 3 rca (Δεν λεει ποσα volts αλλα λεει high). ριξε μια ματια και στην καινουρια σειρα της kenwood. http://www.ixokinisi.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=knflypage.tpl&product_id=4086&category_id=73&option=com_virtuemart&Itemid=9〈=el για παραΔειγμα.
  2. Ριξε λιγο τσιμεντακι εκει μπροστα. Μη θυσιαζεις την ομορφια για τον κ*λοδρομο! Ωραιο το passat, gj!
  3. Μη χειρότερα...
  4. Ολα τα φιλτρα μαλλον viardon. Βενζινης, λαδιων, καμπινας, αερα. Να checkaρει επισης βαλβολινες μπουζι και φρενα (υγρα, τακακια, δισκους) για να σου πει που βρισκεσαι.
  5. Ρωτα να σου δειξει το DOT. Τα πρωτα 2 ειναι η εβδομαδα παραγωγης και τα 2 τελευταια η χρονια. πχ 4809, 48η εβδομαδα (52 συνολο αρα Νοεμβριος) και ετος 09. Θα σου προτεινα να πας καπου που εχει "δουλεια" γιατι το συγκεριμενο ελαστικο πουλαει πολυ και δεν μενει stock να ξεραινεται (θελουν σωστες συνθηκες αποθηκευσης) και κοιτα αν ειναι παλιο, να μην σε τουμπαρει με κανενα 20αρι λιγοτερα γιατι δεν αξιζει, καλυτερα φρεσκο. Το ποσο φρεσκο ειναι λιγο περιεργη ιστορια αλλοι λενε οχι κατω απο τριμηνο αλλα εσυ θα κοιταξεις να τα στρωσεις ετσι και αλλιως για να μην καει το πελμα, περισσοτερα στο λαστιχα σου.
  6. Εβαλα το Φλεβαρη 205/55R16 SportContact2 με 370e (Λαρισα) και ημερομηνια παραγωγης (DOT) 4809. Αριστο θα ελεγα, "σταματησε" να δουλευει το ESP. Μη με ρωτησεις τι ειχα πριν... ουτε μπορω να συγκρινω με αλλα λαστιχα, ομως πιστευω οτι αυτα ταιριαζουν παρα πολυ στα golfaκια. Τωρα για τα 13000 χλμ που λεει ο φιλος ουτε κατα διανοια, μαλλον εκανε λαθος, 13000χλμ ειναι 1 χρονος. Τελος παντων, εγω τα οδηγω 10000χλμ και μοιαζουν καινουρια. Παντως μεγαλο ( το μεγαλυτερο ισως ) ρολο παιζει η οδηγηση, να ξερεις. Ελπιζω να βοηθησα φιλε μου .
  7. Οποτε παμε για 185 δηλαδη, ειναι η διαταση που προτειναι και ο λαστιχας. Το κρατημα ειναι πολυ σημαντικο γιατι το αυτοκινητο δεν ειναι και πολυ "καλο" και η κοπελα μου οχι και η πιο εμπειρη οδηγος (καλα τα παει παντως ). Bridgestone ομως ; Ειχε βαλει η μητερα μου στο focus και σωθηκαν πολυ γρηγορα, οχι οτι ειναι σημαντικος παραγοντας αλλα μου εχει κολλησει, θα πρεπει να το ψαξω λιγο παραπανω αυτο. Καποιο λαστιχο τελειως ουδετερο ειχα στο μυαλο μου. Παντως καταληγουμε στη διασταση αρα παμε καλα. Ευχαριστω πολυ αδερφε.
  8. Fiat 1250 55hp Νομιζω. 2003 μοντελο (αυτο που σταματησε το 03 οχι το facelift που ξεκινησε το 03) Το γραφω και στον τιτλο παντως Edit: Punto ειναι, τωρα καταλαβα.
  9. Καλημέρα σας. Θα ηθελα τη γνώμη σας για ενα σετ λαστιχα. Το αυτοκινητο της κοπέλας μου ειναι ενα fiatακι του 2003, οπως λεει και ο τιτλος. Πρεπει να αλλαξει λάστιχα αυτο το μηνα αλλα δεν εχω ιδεα τι "παιζει" σε ενα τετοιο αυτοκίνητο ουτε διασταση. Η σκεψη ειναι οτι 2 φορες την εβδομαδα κανει 50-60χλμ τη φορα (αρκετα απο αυτα ανηφορα) σε βρεγμένο οδοστρωμα κυριως καθοτι χειμωνας (Λάρισα - Ελασσονα, για οποιον γνωριζει). Εκανα μια επίσκεψη στον λαστιχά που έβαλα και τα δικά μου και μου λεει καλυτερα να μην βαλουμε χειμερινα (συμφωνω) και να βαλουμε κατι yokohama σε διάσταση 185/60R14, λιγο πιο φαρδυ δηλαδη για να παταει περισσοτερο με δέικτη T. Με ενδιαφέρει πολυ η ασφάλεια γιατι περα απο αυτες τις διαδρομες δεν κανει και πολλες αλλες οποτε δεν εχω να σκεφτω καμια αλλη παραμετρο. Ελπιζω να με βοηθησετε οπως με βοηθησατε και με το δικο μου. Ευχαριστω, Νίκος.
  10. Εμενα παντως το λαμπακι αναβε απο τον αισθητηρα χαμηλης πιεσης καυσαεριων (ψευτικα τα φτιαχνουν, ενα κομματακι πλαστικο ειναι). Καμια επεμβαση δεν εχει στο αυτοκινητο μου ειπε ο μαστορης. Κοστος 60e το ανταλακτικο απο vw (οταν πηγα να το αλλαξω δεν ειχαν ουτε αθηνα) και το εχω ολο το καλοκαιρι ετσι .
  11. Ε τοτε ρε αδερφε, αν η μοκετα βγαινει απο εκει που ειναι, εχει παρα πολλες επιλογες με αυτη των θηκων να ειναι η καλυτερη (γνωμη). Αυτος ο δευτερος πατος που λες ειναι οτι ακριβος σκεφτομουν και εγω. Αυτο που λεω ειναι οτι ισως να ειναι καλυτερα αντι για mdf να βαλεις κατι μαλακο, χωρις παντως να εχω ιδιαιτερα επιχειρηματα για αυτο. Αν πας στη εργοστασιακη λυση (μενει να δουμε αν υπαρχει κιολας 100%) και εφαρμοζει η μοκετα (αλλα αφου δεν ειναι κολημενη δεν θα υπαρχει προβλημα) και δεν ειναι και απο χρυσαφι τοτε ειναι εξαιρετικα χρησιμη. Παντως το 1ο που μου ηρθε στο μυαλο ειναι οταν ρωτησα για το ντουλαπακι στη θεση του οδηγου και ακουσα νομιζω πανω απο 100... για αυτο και ολη η κουβεντα τελικα μιας και η χρησιμοτητα ειναι δεδομενη. Anyway, να μας κρατησεις ενημερους. Α, και το δυχτακι για τα πραματα του πορτ μπαγκαζ (τα κρατα να μην κανουν βολτες) αν θυμαμαι εκανε 70e-80e, να φορας κρανος οταν ρωτησεις
  12. Γενικα πιστευω πως προβληματιζεσαι λιγο παραπανω απο οτι θα επρεπε Εγω λεω αφησε το ετσι η τη modα που λεμε με το mdf κανε την με αφρολεξ η φελιζολ, το σκεφτηκες λιγο αναποδα ομως, κολλα τα στη λαμαρινα με κολλα και οχι στη μοκετα βρε ποντιε (φιλικα παντα) . Βεβαια μην το παιζω και πολυ εξυπνος γιατι δεν εχω καθησει να το ψαξω για τυχον προβληματα που θα συναντησεις κατα την εγκατασταση. Παντως πολυ γαματες οι θηκες αν και δεν καταλαβα ακομη απο την κουβεντα σας αν η μοκετα σκεπαζει τις θηκες. Το οτι ειναι εργοστασιακη η λυση με ξενερωνει λιγο γιατι αποκλειεται να ειναι και συμφερουσα απο αποψη χρηματων παντα. Απο την αλλη πως θα προσαρμοστει σωστα η μοκετα απο τη στιγμη που ειναι "κολλημενη" η μια της πλευρα στη μερια των καθησματων... Εδωσες τροφη για σκεψη παντως
  13. Αυτο νομιζω ειναι και το μοναδικο μπου μπορεις να κανεις. Mdf θα ελεγα εγω καλυτερα, πιο μαλακο και πιο ελαφρυ. Οσο για το προβληματισμο σου, δεν νομιζω να εχει βαση, αν ηταν επικινδυνο πολλα απο αυτα που φορτωνουμε στο πορτ μπαγκαζ δεν θα επρεπε να ειναι εκει. Και με φιλο που εβαλε αεριο (δεξαμενη-ρεζερβα) τα ιδια σκεφτομασταν και τελικα δεν εκανε τιποτα γιατι το "καπακι - μοκετα" απο πανω ειναι μαλακα (a3 του'98). Αν στο δικο σου ειναι σκληρο (στο 5αρι ειναι) μπορεις να κολησεις μερικες "πατουρες" εδω και εκει (σε σωστα σημεια)και οχι ολοκληρο κομματι, σε περιπτωση που το βρισκεις απικινδυνο ετσι και αλλιως, παντως δεν το θεωρω και ρισκο. Ελπιζω να βοηθησα.
  14. Ειναι λιγο αργα για να postαρω και εγω αλλα οποιος δει το topic να εχει και στα υπ' οψη και τον αισθητηρα χαμηλης πιεσης (καυσιμου η καυσαεριων θα σας γελασω) διοτι παλι στο υπολογιστη αναφερονται σαν προβληματα καυσης. Κοστος περιπου 60e και επισης απο κακης ποιοτητας βενζινη. Καμια επεμβαση δεν κανει στη λειτουργια του αυτοκινητου και ο μηχανικος μου προτεινε να το αλλαξω μετα τις διακοπες (μου βγηκε και το service στα 200e). Ολα αυτα τα αναφερω επειδη ειδα εναν καλο μηχανικο να ζοριζεται λιγο να βρει το προβλημα, μετα απο αλλεπαληλα "check engine" λαμπακια. Αυτα.
  15. .joop shell νομιζω δουλευουν τα παιδια εκει 10w/40. Επισης αυτο το check engine με εχει ταλαιπωρησει... αλλα πηγα ενα μεσαωρακι σημερα επειδη αναψε παλι και μου βρηκανε το προβλημα. Αισθητηρας της χαμηλης πιεσης καυσιμου. Περιμενω τηλεφωνο να μου πουνε τιμη, ελπιζω οχι τιποτα σοβαρο μιας και ειναι ψιλοδιακοσμιτικος. αν μπορει να βοηθησει καποιος επιπλεον ο κωδ ειναι 03c 906 051a.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.