τον κινητηρα τον βρηκα απο παρατημενη κλουβα, γενικα στην περιοχη μου (γιαννενα) ηταν πολυ αγαπημενη μετατροπη σχεδον σε ολα τα επαγγελματικα τ2 λογω του ψυγειου, της αξιοπιστιας και της ιπποδυναμης.πριν μια εβδομαδα ειχα βρει αλλον εναν που πουληθηκε για 500Ε με δωρο το αυτοκινητο. θα ρωτησω τριγυρω αν σε ενδιαφερει? παντως να ξερεις οτι υπαρχει και η λυση του ej 1,8l-2,2l με ψεκασμο που το βρισκεις πολυ πιο ευκολα και απο εξωτερικο διοτι ειναι πιο καινουργιος.εγω προσωπικα θα κοιτουσα για εναν τετοιο εαν ειχα και τα αναλογα χρηματα(περιπου 1000-2000ε)το προβλημα ειναι στην συνδεσμολογια των ηλεκτρικων αλλα εχεις εναν πολυ πιο δυνατο κινητα με injection και πιο οικονομικο.γενικα εχω ψαξει αρκετα για το θεμα κινητηρα και κατεληξα στον εα διοτι ειναι πιο απλος στην μετατροπη(δεν χρειαζεται καμια μετατροπη φοριεται πως ειναι) εχει γυρω στα 105 αλογα τα οποια τα θεωρω υπερ αρκετα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο μου δινει σχετικα χαμηλη καταναλωση κατω απο τα 10 λιτρα/100 χλμ και ειναι ο πλεον αξιοπιστος αφου οποιον και αν εχω ρωτησει μου
αναφερει την λεξη σκυλι και ειναι ολοι πανω απο 60 χρονων και εχουν τα αυτοκινητα πανω απο δεκα χρονια με τον συγκεκριμενο κινητηρα και τελος γιατι εμενα μου τον χαρισαν. βιντεο για τον συγκεκριμενο κινητα δες εδω:http://deathcabtaxibug.blogspot.com/2009/02/ea81-vw-subaru-turbo-setup-for-sale.html
οποιεσδηποτε αλλες πληροφοριες μπορω να σου δωσω πολυ ευχαριστως