Jump to content

DimP

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About DimP

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

DimP's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. spray σιλικόνης έχω γιατί χρειαστηκε να βαλω στο κεντρικο ταμπλο στο κεντρο πανω πανω που ειναι σαν τασακι...με το ντουλαπακι δεν βλεπω πως μπορει να βοηθησει ομως....τριζει απο τα αριστερα και αμα το πιεσεις προς τα μεσα σταματαει
  2. αν αποσυνδέσεις την βαλβίδα ενεργου άνθρακα αυτά τα προβλήματα θα εξαφανιστούν...αλλα μετά θα έχεις ίσως προβλήματα με τα καυσαέρια και μένα μετά απο καθαρισμό πεταλούδας μου εμφανίστηκε το ίδιο...τώρα έχει ηρεμήσει αλλα έχει ένα αντιπαθητικο τρέμουλο το ρελαντί που με ξενερώνει
  3. νομίζω και η egr αλλάζεται..το θέμα είναι πως δεν μπορεί να γίνει διάγνωση για αυτή αν φταίει ή όχι
  4. εννοείς ότι το πρόβλημα είναι σίγουρα στην egr; γιατί αν εννοείς να αλλάξω αυτή αν δεν βελτιωθεί με το καθάρισμα..νομίζω πάμε σε κόστος άνω των 250 ευρώ
  5. όπως έγραψα και από πάνω η βασική ρύθμιση πεταλούδας έχει γίνει επανειλλημένα...το θέμα είναι ότι προ σέρβις δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα αλλά από την άλλη..το αρχικό πρόβλημα με το τωρινό προφανώς και σχετίζονται το air flow που είναι και πώς τσεκάρεται; αυτό δεν θα το είχα από πριν αν είναι;
  6. Καλησπέρα έχω το πόλο του 2004 με τα 101 άλογα...το αμαξάκι δεν είχε ποτέ κανένα πρόβλημα...κάποια στιγμή δυσκολευότανε να πάρει μπροστά και όταν έπαιρνε μετά απο 2-3 προσπάθειες κόλλαγε το στροφόμετρο για 10 δευτερόλεπτα και μετά οκ ζήτησα να κοιτάξουμε με αφορμή το σέρβις των 60.000...ο εγκέφαλος έδειξε πεταλούδα, η οποία βγήκε και καθαρίστηκε από τότε ξεκινάνε τα βάσανα όμως...αφού πλέον όταν κατεβάζω ταχύτητα και φτάνω τελικά στο ρελαντί(εννοώ ότι θα συμβεί σε κάποιο φανάρι ή σε κάποια προσωρινή στάση και όχι όταν είναι το αμάξι ακίνητο) αρχίζει το ρελαντί ανεβοκατεβάσματα μεταξύ 1000 και 600 στροφών λες και μαρσάρω ενώ εγώ δεν κάνω τίποτα...αν πάει κάτω από τις 500 θα σβήσει(συμβαίνει συχνά) έχουμε ρυθμίσει στον εγκέφαλο 10 φορές την πεταλούδα, δοκιμάσαμε και με άλλη πεταλούδα και κάνει πάλι τα ίδια, αλλάξαμε και την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης για παν ενδεχόμενο(μήπως έχει πρόβλημα και δίνει λάθος πληροφορίες) αλλά το πρόβλημα παραμένει. μου είπαν ότι το μόνο που μένει είναι να ελεγχθεί η egr(αν το λέω καλά) μήπως έχει πιάσει ''καρβουνίλα'' και στην συνέχεια ο αισθητήρας στροφών( που δεν είναι αισθητήρας στροφών το πρόβλημα 100%) έχω αγανακτήσει..τρέχω 15 μέρες τώρα και λύση δεν έχω βρει..αν έχει τύχει σε κάποιον ή έχει κανείς καμια ιδέα ας δώσει τα φώτα του
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.