Καλησπέρα,
Το 0,7 είναι η κατανάλωση του ρεραντι, και είναι 0,7lt/h (ανά ώρα όταν είναι ακινητοποιημένο το όχημα). Τώρα η τιμή του ρεραντί παίζει σε σχέση με το αν ο κινητήρας είναι κρύος ή ζεστός. Στην πρώτη περίπτωση θα δεις με το ηλεκτρονικό τσοκ μέχρι και 1,8lt/h κατανάλωση, ενώ στην δεύτερη συνήθως είναι 0,5-0,6lt/h. Το αν πατάς γκάζι επιδρά στην αύξηση της κατανάλωσης είτε είναι σταματημένο είτε εν κινήσει, κάτι φυσιολογικό και κατανοητό.
Τώρα κατά την κίνηση εάν έχεις νεκρό η κατανάλωση είναι αυτή του ριλαντί, εκφρασμένη όμως σε lt/100km. (Από αυτή την τιμή δεν βγάζεις συμπεράσματα). Τέλος όταν δεν πατάς γκάζι και έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο, τότε κινείσαι με την ορμή του οχήματος (φόρα) και η κατανάλωση είναι 0 (Οι ρόδες δίνουν την κίνηση στον κινητήρα), όμως εάν ο δρόμος δεν είναι κατηφορικός θα κρατήσει για λίγο, με ένα «κατέβασμα» δίνεις λίγο ακόμη κίνηση στον κινητήρα και ου το κάθε εξής, μέχρι σχεδόν να σταματήσει το όχημα.
Αν έχεις ακόμη ερωτήματα, εδώ είμαστε!