Jump to content

i-VTec

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

About i-VTec

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

i-VTec's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. E ok, δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγκριση μεταξύ SS και δυνατού Golf V, το SS πάει ελάχιστα χειρότερα από TSi 140...
  2. Όπως τα λέει ο Πάνος...Θυμάμαι και μετρήσεις από περιοδικό σε μαμά Leon 125 πού είχε βγάλει νομίζω 118-119 τροχό...Επίσης θυμάμαι μαμά Golf 140 ενός παιδιού πού το είχε μετρήσει 157-158 Ps...Γενικά όσα περίπου ανακοινώνει η VW/Seat για τα μοντέλα της αυτά στο στρόφαλο, είναι λίγο λιγότερα στον τροχό...Και βέβαια έτσι δικαιολογείται το γιατί πάνε τόσο καλά για το βάρος τους αυτά τα μοντέλα...
  3. Εννοώ φυσικά ότι δεν πάνε για 140 άλογα...Όπως και όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα βέβαια...
  4. Μπράβο ρε φίλε...Τώρα έχω και μαρτυρία για το πως πάνε τα TypeS, γιατί μερικοί δεν πίστευαν...
  5. Θυμάμαι είχα πετύχει παλιά ένα Polo GTi δικάβαλο πού μου είχε πεί ΦΠΕ και ήμουν μπροστά...Λογικό και το δικό σου λοιπόν...
  6. Οκ, κάνω τα κουμάντα μου και θα σε ενημερώσω....
  7. Έχω εγώ 140άρι αν θες Γιώργο...Αλλά θα πάτε μονοκάβαλοι!
  8. Και πάλι η διαφορά είναι μεγάλη...Δε ξέρω, αυτό το C2 πού άνοιξες τώρα παίζει να πηγαίνει και χειρότερα από μαμά...
  9. Τι να πω, δε ξέρω...Πάντα υπάρχουν διαφορές μεταξύ ίδιων μοντέλων, ανάλογα με το πόσο έχει ανοίξει το μοτέρ και πόσο χεράς είναι ο οδηγός, αλλά με το ένα να είσαι 2 αμάξια πίσω και με το άλλο 3 μπροστά, δε γίνεται αν φοράνε τα ίδια πράγματα...Μήπως το άλλο C2 (ξέρεις ποιό λέω) φόραγε τίποτα περισσότερο απ'όσα είπε?
  10. !!!!!!!!!!! :wacko: :wacko: Για να είναι η διαφορά αυτή λόγω βάρους πρέπει να είχε τουλάχιστον +100-150 κιλά το C2 πάνω του...Η να μην έχει μπεί καλά το βαρελάκι (η εισαγωγή του δηλαδή)...
  11. Το καλύτερο είναι να πας σε μια πίστα να κάνεις τις ρυθμίσεις σου σε ανάρτηση, διαφορικά κ.λπ...Όχι σε δημόσιο δρόμο και ειδικά στα λιμανάκια! Και για άλλη μιά φορά οι θαυματουργές ελληνικές μπάρες τα κατάφεραν...Το ΤΤ είχε χωθεί ΚΑΤΩ από τις μπάρες και δεν είχε σταματήσει πάνω τους...Με κίνδυνο του οδηγού...Χίλιες φορές να κρατήσει η μπάρα το αμάξι κι ας πάθει μεγαλύτερη ζημιά, παρά να μπεί μέσα και να φάει τους επιβάτες... Υ.Γ. Oldies ftw. go Γκόλφω ΙΙ!
  12. Πεδίο μάχης χτες τα Λιμανάκια...Γιατί ενώ είχε γλίτσα κάτω από την αρχή μέχρι το τέλος τους, αυτοί μπαίνανε όπως συνήθως τάπα...Δεν τους φταίει κανείς παρά ο εαυτός τους...
  13. Τα αποτελέσματα λογικά μου φαίνονται σε γενικές γραμμές...Ειδικά το RX-8 αν σου έκανε παραπάνω θα ήταν περίεργο, μη σου πω ότι αφού ήταν δικάβαλος έπρεπε να είσαι και πιό κοντά του μέχρι τα 160 (δε ξέρω αν ξεκίνησε καλά από στάση βέβαια γιατί τα RX-8 είναι πισωκίνητα όπως και να το κάνουμε). Όσο για το MX-5, έχω ανοίξει 2-3 φορές με το καινούργιο πού όλες ήταν 1.8 λογικά...Μέχρι τα 180 πηγαίναμε σχεδόν πάντα κόπιες, άντε να ήμουν μισο-ένα αμάξι μπροστά εγώ ανάλογα με τον άλλο οδηγό...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.