Jump to content

Pleasure

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About Pleasure

Other Info

  • Car Type
    Don't have a car

Pleasure's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ενδεχομένως να πρέπει να οδηγήσω το 6τάχυτο 2λιτρο. Ίσως έτσι να αλλάξω γνώμη, γιατί το 7τάχυτο δεν με έπεισε ...
  2. KIRRA πρέπει να το δοκιμάσεις ...
  3. vtxracer αυτό ακριβώς μου τη βίδωσε ... Δεν πειράζει. +1 για το Manual
  4. PERIS μετέφερα ΑΚΡΙΒΩΣ ότι κατάλαβα, οδηγώντας και τα 2 αυτοκίνητα. Φυσικά κατέληξα στο Scirocco για άπειρους λόγους που δίδουν πλεονέκτημα, έναντι της ALFA. Παρέθεσα αυτά που κατάλαβα και είμαι σχεδόν σίγουρος μετά από δοκιμή πως δεν κάνω λάθος. Στην τελική ... Google it και θα δεις πως : http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox Στα (-) για το DSG αναφέρει: Relatively lengthy shift time when shifting to a gear ratio which the transmission ECU did not anticipate (around 1100 ms, depending on the situation) Ενώ εδώ αναφέρει ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ SELESPEED, http://www.floridacarclub.com/t3722-dsg-vs-smg.html Alfa Selespeed (156 Selespeed) (old)..............700 ms Επομένως, το Selespeed τουλάχιστον δείχνει πως είναι 36,36 % πιο γρήγορο.
  5. Παραθέτω την άποψή μου από εδώ: Από Scirocco Club - Test Drive => ¶ρχισαν τα όργανα. Είπα να αλλάξω διάθεση σε λιγάκι πιο επιθετική. Οπότε λέω να δοκιμάσω και το πιο επιθετικό αυτόματο "S" στο DSG. Πιέζω το λεβιεδάκι και την τοποθετώ στο κιβώτιο. Στην πρώτη ευθεία πατάω απότομα το γκάζι. Τότε ήρθε και η έκρηξη. Από 6η που βρισκόταν, φοράει την τρίτη και με κολλάει στο κάθισμα. Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου νόμιζω πως ελαφρώς άλλαξε γωνία με το έδαφος, ανεβαίνοντας ίσως 1 - 2 εκατοστά. Οι αλλαγές στο κιβώτιο γίνονταν μόνες τους και σε υψηλές στροφές. Μετά ακολουθούν και τα πρώτα στροφιλίκια. Εδώ φάνηκαν τα δόντια του Scirocco. Όμως ΟΧΙ με το "S" στο DSG. Αν και το αυτοκίνητο είχε αρκετή δύναμη για να σε βγάλει σωστά από τη στροφή, εντούτης θα έπρεπε να το είχα γυρίσει στο Manual και να επέλεγα εγώ από το τιμόνι την ταχύτητα που θα έπρεπε να είχε. Δεν νομίζω πως ο υπολογιστής μπορούσε να "καταλάβει" πως ήθελα εγώ να το οδηγήσω. Πήγαινα με μια διάθεση να διατηρηθει η 3η στο κιβώτιο κι εγώ να κρατούσα τις στροφές πολύ κοντά στις 5000, με τη ροπή "Ready to Blast". Όμως το "S" δεν το έκανε και φορούσε πάνω στην απότομη στροφή 4η. Φυσικά το αυτοκίνητο ήταν τραίνο και δεν έκανε κιχ, ακόμα και κατά την έξοδο από αυτή (παρά το γεγονώς πως το κέντρο βάρους του είναι λίγο πιο μπροστά από την γεωμετρική του μέση). Όμως η συμπεριφορά του "S" μου χάλασε τη διάθεση. Δεν θέλω όταν γουστάρω να τα δίνω στις στροφές, να αποφασίζει "άλλος" για το τί πρέπει να έχω μέσα στο κιβώτιο. Μετά από αυτό κατάλαβα πως αυτή η ρύθμιση είναι για τον πατέρα μου, που μη ξέροντας πως να οδηγήσει γρήγορα, θέλει κάποια στιγμή να φανεί γρηγορότερος στα φανάρια. Στη συνέχεια τοποθετώ το κιβώτιο στη χειροκίνητη θέση. Αυτό ήθελα. Τότε διάλεγα εγώ τι θα κάνει. Τότε άρχισα να το χαίρομαι. Αλλάζοντας από το τιμόνι τις θέσεις του κιβωτίου και με τις στροφές που εγώ ήθελα στον κινητήρα, άρχισα να ελίσσομαι σαν τρελός. Από στήσιμο? Μόνο ως βίδα μπορείς να το χαρακτηρήσεις. Οι ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις όμως δεν με άφηναν να του δώσω πολύ περισσότερο και με έκοβαν, πράγμα που αδικεί σημαντικά το αυτοκίνητο, μια και είχε κι' άλλο - πολύ περισσότερο από αυτό που με άφηνε να κάνω. Εκτός κι αν ... με προφύλασε από κάποια έκπληση που πιστεύω δεν είναι άλλη από την έξοδο της στροφής. Εκεί θέλει λιγάκι προσοχή και να είσαι σίγουρος πως δεν πρέπει να φρενάρεις. Τότε τα ηλεκτρονικά θα σου χρειαστούν. Ξεχάστηκα με το παιχνίδι και βλέπω το τεπόζιτο να αδειάζει σαν τρελό, με τις πρώτες ενδείξεις αναμμένες. Πολύ γρήγορα ήρθε στα "0" Km και φοβήθηκα. Αν και Test Drive, πήγα και του έβαλα λίγη βενζίνη. Φαντάζεσαι να πάς για Test Drive και να φωνάζεις την "ΕΛΠΑ" για βενζίνη ???? Θα ήμουν ξεφτύλας. => Overal. [+] =>¶ριστη ποιότητα =>¶ριστο στήσιμο, απόλυτη βίδα. Προσοχή στα φρένα πάνω στη στροφή. Για να δώσουν καλύτερη αίσθηση στον οδηγό έχουν το κέντρο βάρους λίγο πιο μπροστά από την πλάτη του οδηγού. =>¶ριστη αίσθηση κύλισης και συμπεριφοράς, ακόμα και συγκρινόμενη με πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα => Αρκετά γρήγορο. Φαίνεται πως το Bi-Turbo είναι πλέον Benchmark. Όχι τόσο χάρη στην τουρμπίνα, αλλά στον Compressor που δίνει δύναμη σχεδόν από τα 0 rpm. => Πολύ καλά φώτα. Ακόμα και χωρίς Xenon, σε βρεγμένο οδόστρωμα (υψηλή ανάκλαση), η ορατότητα ήταν άριστη. => Το DSG στην αυτόματη οδήγηση (D) είναι πολύ άνετο και οικονομικό. => Εργονομία. Με εξαίρεση λιγάκι τη θέση διακόπτη καθρεπτών, όλα τα υπόλοιπα ήταν στα χέρια μου. [-] => Το DSG στην θέση (S). Αν σου αρέσει πραγματικά το Sport, τότε το θεωρώ Totaly Gay κατάσταση ή αυστηρά για αναποφάσιστους παππούδες που νομίζουν πως "τρέχουν" => ¶λλο ένα αρνητικό για το DSG είναι η πολύ χαμηλή του απόκριση. Ακόμα και στο Manual μου έδινε την αίσθηση πως περνούσε 1 sec μέχρι να βάλει την επιλογή μου στο κιβώτιο. Μπορεί να είναι καλύτερο - ίσως - από το απλό χέρι, όμως έχει πολλά να μάθει ακόμα από το ακαριαίο selespeed της Alpha => Αν σου αρέσουν οι πολύ πολύ πολύ πολύ (το τονίζω επίτηδες) χαλαρές βολτούλες σε παραλιακούς κι επαρχιακούς δρόμους, η DCC ανάρτηση είναι "Μαστ χάβ" Πόρισμα: Το αυτοκίνητο θα το αγοράσω, με DCC αλλά χωρίς DSG. Πιστεύω πως θα το χαρώ πολύ περισσότερο με Manual Transmition. Η συγκριτικά με το selespeed υψηλή καθυστέρηση στο μπάσιμο των ταχυτήτων του DSG, η αδυναμία για πολλές κι εύκολες βελτιώσεις (βλέπε REVO κλπ) και τέλος ο όποιος "φόβος" μη χαλάσουν όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που έχει, πιστεύω πως δικαιολογεί απόλυτα την επιλογή μου για το Manual. Μετά και τη σύγκριση με το αντίστοιχο σύστημα της Alpha, πιστεύω πως το DSG της VW χρειάζεται ακόμα τον χρόνο του ...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.