Σχεδόν όλα τα εργοστασιακά αυτοκίνητα των τελευταίων 2 δεκαετιών έχουν αισθητήρες που διαβάζουν την περιεκτικότητα των καυσαερίων σε οξυγόνο. Αυτό είναι καθαρά για λογούς οικονομίας σε κατάσταση πορείας (δηλαδή σταθερό γκάζι με χαμηλομεσαίες στροφές) και ρελαντί (για καλή καύση)
Οι εργοστασιακοί αισθητήρες (στα περισότερα λόγο κοστολογίου) είναι narrowband. Έχουν από 1 έως 4 καλώδια και δίνουν στον εγκέφαλο ένα σήμα από 0 έως 1 βολτ.Οι narrowband αισθητήρες έχουν ακρίβεια, άλλα μόνο κοντά στο μείγμα 14 με 15 προς 1, και ο εργοστασιακός εγκέφαλος αυτό χρειάζεται για να ρυθμίζει το ρελαντί και τις βενζίνες στην πορεία.