Jump to content

xristos/red tornado

Members
  • Posts

    619
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

xristos/red tornado last won the day on August 17 2023

xristos/red tornado had the most liked content!

About xristos/red tornado

  • Birthday 01/19/1988

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Ελληνικού - Αργυρούπολης
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    voltess ;)

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  • Car's nickname
    transformer

Recent Profile Visitors

11,096 profile views

xristos/red tornado's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

42

Reputation

  1. Αισθητήρας θερμοκρασίας αντί ψυκτικού , ελεγξε την λειτουργία του με το vcds .(εγω έχω μια διαφορά 3’C ) εμένα μου κάνει ακριβός το ίδιο παροδικά και έχω σχετικά νέο αισθητήρα (πριν 2 χρονιά τον άλλαξα ) .Ωστοσο αμφιβάλω αν είναι ο original αυτός που φοράω τώρα .
  2. Αν βγάζει αυτό το σφάλμα ύστερα από εξαερώσεις μέσω vagcom ,τότε είναι μονάδα καθαρά .δεν πρέπει να έπιασε η επισκευή . Αν θες μπορείς να μου πεις που έφτιαξες την μοναδα καθώς κάποια στιγμή πρέπει να δοκιμάσω να την φτιάξω κ εγω την δίκη μου. 1 χρόνο χωρίς abs κ esp μόνο θετικά έχω δει. Βέβαια δεν τρέχω κ έχω φρέσκα λάστιχα και φαρδιά πατήματα.
  3. Έχουμε part number εργοστασίου για τα sillentblock ; καθώς θέλω να τα αλλάξω τα δικά μου έχουν 110k χλμ και στο ΚΤΕΟ έχω διαφορά 15% αριστερό με δεξί στο τζόγο μέτρο .(ξέρω μπορεί να είναι κ αμορτισέρ αλλά θέλω να αρχίσω από εκεί λόγο κόστους ) .Μιλαω για 55αρι καλάμι ανάρτησης σε golf 6 tsi 122.
  4. Ύστερα από έρευνα για μελλοντική αλλαγή αμορτισέρ στο 6αρι σε γνωστό έμπορο αποκλειστικά με αμορτισέρ στην Φρατζή ,έβγαλα λαβράκι ότι πλέον τα koni FSD επισκευάζονται ,αρκεί το part number τους να αρχίζει με 8. Ισχύει ή με δούλευε !?
  5. Τελικά αλά ρίξε ο διακλαδωτηρας και το μικρό σωληνάκι παροχής από το σύστημα ψύξης του chargecooler είχαν πολυμεριστει εσωτερικα. Μαζί έβαλα και νέο δοχείο διαστολής με τάπα ,καθώς είχε ανοίξει στην μια πλευρά τις ένωσης. Έκανα πλύση του κυκλώματος με λάστιχο,συμπλήρωσα g13 σε αναλογία 40% (2,5λτ) και εξαέρωση με τον παραδοσιακό τρόπο πιέζοντας τα κολάρα. Εύκολη γενικά διαδικασία. Κόστος ανταλλακτικών 80€
  6. Καλησπέρα, γνωρίζει κανείς που βρίσκετε η τρύπα της εξαέρωσης στο κύκλωμα ψύξης του caxa !? Επειδή πρέπει να αλλάξω μόνος μου (έχουν κλείσει τα μαστορια!) δοχείο και διακλαδωτηρα παροχής προς το turbo καθώς εχτές έχανα αντιψυκτικό-αντιθερμικό ..
  7. Είναι λίγο μακριά ο Στέφανος …. Κάποια αλλη πρόταση !?
  8. Καλησπέρα , θα ήθελα να μου προτείνετε ΜΑΣΤΟΡΑ στα Νότια προάστια συγκεκριμένα Αργυρουπολη , Ηλιουπολη (κάτω) ,Ελληνικό (Άνω),Γλυφάδα (Άνω) που να ασχολείται με Vw & Mercedes . Έχω απελπιστεί όλοι θέλουν εύκολο χρήμα από λάδια φίλτρα … Να σημειώσω ότι λάδια φίλτρα ξύδια τακάκια δίσκους 10++ χρόνια τα κάνω μόνος μου σπίτι (hobby) όποτε όταν πάει Μάστορα κάποιο από τα αμάξια τις οικογένειας είναι με βλάβη μη δυνατή να γίνει επισκευή από εμένα λόγο ελληψης εργαλείων.. Ακούω προτάσεις …..
  9. Ακριβός αυτά είναι ….εγω μέσω Σκρουτζ τα πήρα προχτές . Πέρσι τα είχα πάρει από Λαμπριανίδη 36€ εννοείτε ότι έχω σκανάρει και το qrcode στις συσκευασίες για να κάνω authenticate τα λάδια … (γιατί δεν έχω πουθενά εμπιστοσύνη ) άσε που σιγά σιγά θα καταργήσω το νταβατζιλίκι τις ΜAnn στα φίλτρα και θα πάω σε bosch….8€διαφορά στο φ. Λαδιού και ίδιο ποιοτικά …
  10. Παρά πολύ καλά λάδια για τα vw είναι και τα total quartz ineo longlife 5w30 με την χρυσή συσκευασία για group vw και αλλά γερμανικά 40€ -5lt . Απλά είναι δυσεύρετα πλέον γιατί η total δεν αφήνει να γίνονται παιχνίδια με νοθείες από τους εμπόρους ,όποτε δεν τα βάζουν στο ράφι τους (κουβέντα με φίλο μου ,ο οποίος στην έχει μαγαζί με ανταλλακτικά στην επαρχία. ). δοκιμασμένα 1 χρόνο και 12χ χλμ., το αμάξι ούτε που καταλαβαίνεις ότι είναι σε λειτουργία , ούτε έχει τσιμπήσει ούτε ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες . Θα αλλαχτούν σύντομα με τα ίδια . Παραθέτω τα χαρακτηριστικά τους kinematic viscosity 40c :67,1 kinematic viscosity 100 c : 11,9 density at 15c: 850 viscosity index :175 pour point :-42 c flash point: 234 c TBN δεν λέει , όμως η σύσταση από το 2012 είχε 6,2 με -39 και 240 pour & flash point αντίστοιχα .Το 2020 άλλαξαν σύσταση όποτε ποσό να άλλαξε …
  11. Για cd οβάλ περισσότερο παρά για δίσκους ….καλά θα πάει κ αυτό….
  12. Πρώτα απ όλα δεν έχω δει δίσκο που με 280.000χλμ τουλάχιστον να μην είναι στραβος πέρα ότι θα είναι κατά πολύ κάτω του ελάχιστου πάχους (κοινός δεν θα έχεις καλή απόδοση φρεναρίσματος ) ……. Συνήθως κάθε 2-3 αλλαγές τακάκια αλλάζουμε δίσκους …. Αν επιτρέπεται που το πας για σέρβις !?
  13. Τα efficient grip performance 1 τα έχω δοκιμάσει σε διάσταση 195/65/15 και 205/55/16. Made in Poland τα 15 άρια made in France τα 16 άρια γενικός καλά λάστιχα 4 έτη και 40χ χλμ κρατάνε ακόμα καλά αλλά σαν λάστιχα παρουσιάζουν φαγώματα στο πέλμα .βέβαια πάω και σε χωματόδρομους πατημένους αλλά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολόγησε το πέλμα να είναι σαν ποντικό φαγωμένο δε χειρότερα στα 16 άρια . Τα ίδια και με τα excellence της Goodyear παλιότερα …αλλά καμία σχέση με τα f1 …τώρα έχω και τα performance 2 σε 225/45/17 ένα χρόνο και είναι σαν καινούργια …ο χρόνος θα διξει αλλά γενικός κλείνω ότι τα Goodyear κρατάνε 4 χρόνια ΜΑΞ με κάτι λιγότερο από 40χ χλμ…
  14. Επανέρχομαι , καθώς μέχρι στιγμής όλα πάνε καλά ,καθώς άλλαξα το δοχείο διαστολής με ορίτζιναλ (4ο που αλλάζω ) αυτό που είχα ένα febi δεν έκανε καλή επαφή ο ενσωματωμένος αισθητήρας στάθμης και μπέρδευε το όλο σύστημα …
  15. Πέρνει μπροστά κανονικά !? Δοκίμασε με το δεύτερο κλειδί τι κάνει και με φρέσκιες μπαταρίες στα κλειδιά … Επισης δεν διευκρινίζεις αν μένουν ανοιχτές όταν βάζεις μπροστά.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.