Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Gmis

Members
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Gmis

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/26/1982

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Χαχαχα κούλαρε, δηλ οι admin που έχουν αποδεδειγμένα βοηθήσει άπειρα εδώ και πληρώνουν από την τσέπη τους τι θα πρέπει να λένε; Δεν ισχυρίστηκα αόριστα αν τα likes σου είναι ψεύτικα, λέω συγκεκριμένα ότι ανάμεσα σε αυτά το ποστ που βοηθάς (δεν είπα κάτι άλλο, το έγραψα και πιο πάνω) αρκετά ποστς σου είναι σπαμάρισμα, που εμένα με κάνουν να ισχυρίζομαι ότι ψάχνεσαι να ακούγεσαι και να παίρνεις like. Σε ευχαριστώ που δεν θα κάτσεις να ασχοληθείς μαζί μου, ένας τεράστιος γνώστης όλων των vw να μιλήσει σε ένα κωλό μέλος με μόνο 95 ποστς.
  2. Επειδή συνεχίζεις να επιτίθεσαι προσωπικά με το να ειρωνεύεσαι και να προκαλείς, δεν εννοώ αν σε ενδιαφέρει τι κάνω εγώ, από τα άσκοπα ποστ που κάνεις πας τη συζήτηση εκεί που θές και σε ενδιαφέρει πόσο ακούγεσαι και ποσα like παίρνεις.
  3. Εγώ σε αυτό αναφέρθηκα: "...προσπαθείς να βοηθήσεις με τα ποστ σου αλλά εν τέλει παρά τις καλές προθέσεις σου (όπως εννοείς) προτείνεις πράγματα που κάποιες φορές είτε ξεφεύγουν της αρχικής ερώτησης (στο θέμα των μεμβρανών madico), είτε δεν εφαρμόζονται (βλ. λάστιχα σε άλλο ποστ) είτε στοιχίζουν αρκετά περισσότερο από αυτό που πρέπει(στο θέμα με το bluetooth)." Με την απάντησή σου όμως ("2 λυσεις υπάρχουν") εννοείς ότι δεν υπάρχουν άλλες λύσεις εκτός από αυτές που προτείνεις. Διάβασες και έψαξες αυτό που προτάθηκε πιο πριν;
  4. Βλέπεις να έχω ποστάρει πολύ μέσα σε 10 χρόνια που είμαι μέσα στο vwclub? Ψάχνομαι για Likes? Ποιά συζήτηση πάω εκεί που με συμφέρει; Δε σε γνωρίζω από κοντά ούτε μου έχεις κάνει κάτι. Λέω αυτό που διαβάζω.
  5. Προσβάλλεις, εγώ δεν σου έγραψα κάτι τέτοιο. Απάντησε όμως και στο πρώτο απόσπασμα που έγραψα, λέω κάτι που δεν ισχύει;
  6. Μιλάω καθαρά για τον εαυτό μου και όπως τα βλέπω τα πράγματα. Για τιμές μπορούσες να ρίξεις μια ματιά σε αυτά που πρότεινα πριν ακυρώσεις την προηγούμενη απάντηση. Το cufatec δε νομίζω ότι είναι επίσημο αξεσουάρ, δεν ξεκαθαρίζεις ποιό να κοιτάξει (και οι τιμές κυμαίνονται από 250-400 ευρώ) και αυτό που προτείνεις σαν επίσημο αξεσουάρ είναι μέν επίσημο αξεσουάρ αλλά υπαρχει για μια μεγάλη γκάμα μοντέλων και κοστίζει αρκετά περισσότερο από το εργοστασιακό για τα rcd 310-510. Δεν κάνω πίσω ούτε βήμα σε αυτά που έγραψα, αυτή είναι η γνώμη μου, προσπαθείς να βοηθήσεις με τα ποστ σου αλλά εν τέλει παρά τις καλές προθέσεις σου (όπως εννοείς) προτείνεις πράγματα που κάποιες φορές είτε ξεφεύγουν της αρχικής ερώτησης, είτε δεν εφαρμόζονται (βλ. λάστιχα) είτε στοιχίζουν αρκετά περισσότερο από αυτό που πρέπει. Δεν το συνεχίζω γιατί βλέπω αρνητική διάθεση, συνεχίζοντας θα ανταλλάξουμε κουβέντες και θα χαλάσουμε τις καρδιές μας και υπάρχουν κάποιοι admin, που προσωπικά αν και δεν τους έχω γνωρίσει απο κοντά, τους εκτιμώ αρκετά για αυτό που έχουν καταφέρει. Μόνο τη Μαριαλένα έχω γνωρίσει και κάποια παιδιά σε ένα αγώνα kart. Το θέτω υπ'όψιν των διαχειριστών για να σβήσουν όποιο ποστ αυτοί κρίνουν ότι χρειάζεται ώς off topic.
  7. Καλημέρα @OMINUS Δεν αναφέρθηκε πουθενά πιο πάνω ότι η vw τοποθετεί μεμβράνες στα εργοστασιακά φιμέ παρά μόνο για το αποτέλεσμα έγινε λόγος. Αυτό το γράψαμε και πιο πάνω. Στο συγκεκριμένο ποστ ο φίλος ρωτάει για madico, όχι για llumar. Υπάρχουν και άλλα ποστ, γενικά για τοποθέτηση μεμβρανών, που μπορείς να παραθέσεις το ψάξιμο που έκανες. Επίσης και η madico έχει την ίδια απόχρωση με τα εργοστασιακά φιμέ εδώ και πολλά χρόνια, η llumar 7 χρόνια πριν που τις είχα βάλει δεν είχα βρεί κάτι παρόμοιο. Επειδή αναφέρεσαι στα ποστ μου και στην εμπειρία που είχα από την τοποθέτηση μεμβρανών δεν ανέφερα ότι ήθελα να βάλω πιο σκούρες και μου το αρνήθηκε ο φίλος απο carglass, είπα ότι εγώ προσπάθησα να πετύχω το εργοστασιακό αποτέλεσμα. Το θέμα είχε ήδη κλείσει με την τοποθέτηση του 35 μπρος πίσω, σίγουρα διάβασες πιο πάνω και για την 20αρα, για ποιο λόγο η ερώτηση; Για να συνεχίσουμε ένα ποστ που μια απορία λύθηκε και να φέρουμε την κουβέντα εκεί που θέλουμε; Υ.Γ offtopic: Στο vwclub υπάρχουν χιλιάδες μέλη, κάποιοι θέλουν να βοηθήσουν με την εμπειρία που έχουν αποκτήσει από τη συνύπαρξη με το μοντέλο τους εδώ και χρόνια. Καμμιά άλλη κρυφή πρόθεση δεν υπάρχει. Έχει ξανασυμβεί σε άλλο ποστ μου που αφορούσε την τοποθέτηση bluetooth σε rcd510, στο οποίο μετά την απάντησή μου τα aftermarket που πρότεινες (λέγοντας στον άλλο φίλο που ρωτούσε: "Καλημέρα η λύσεις είναι 2") μετά την απάντησή μου ήταν 100 ευρώ πιο ακριβά τουλάχιστον (και τοποθετούνται σε εμφανή σημεία) απο το ίδιο εργοστασιακό που μπαίνει κάτω από τη θέση του συνοδηγού (οπότε δε φαίνεται από έξω σε κανένα κακόβουλο). Με αυτό τον τρόπο κατά τη γνώμη μου και τέλειωσες την κουβέντα εκεί που ήθελες και μπερδεύτηκαν περισσότερο τα υπόλοιπα μέλη. Το να ποστάρουμε μόνο για να ποστάρουμε ακυρώνοντας με το ύφος μας (ο γραπτός λόγος συχνά παρεξηγείται αν και το ύφος γραφής δείχνει κάποια πράγματα) προηγούμενες απαντήσεις μόνο σαν αγένεια μπορεί να εκληφθεί (τουλάχιστον από μένα). Αν είναι έτσι δεν υπάρχει λόγος να ποστάρει την εμπειρία του οποιοδήποτε μέλος και να ξοδεύει χρόνο να απαντήσει, ας τους κάνουμε όλους guest, και 2, 3 άτομα το πολύ να απαντάνε στις ερωτήσεις όλων των υπολοίπων και να αποθεώνονται.
  8. Μεγειά καλοφόρετες, μπρος πίσω 35; Του ταίριαξε!
  9. https://www.gamesradar.com/cyberpunk-2077-release-date-trailer-gameplay/ Εγώ περιμένω αυτό το παιχνίδι. Είναι από τους δημιουργούς του witcher 3 (δεν έχω παίξει καλύτερο παιχνίδι μέχρι σήμερα στα δικά μου γούστα).
  10. Κάνε ένα κόπο να πάρεις τηλ σε ένα από τα κτεο που υπάρχουν να σου πουν πώς διαχειρίζονται όσα αμάξια έχουν μεμβράνες και άν γράφουν τίποτα παρατηρήσεις. Όσον αφορά το ποσοστό, αν θές εργοστασιακό αποτέλεσμα δές σε φωτο από google τα εργοστασιακά φιμέ στο δικό σου μοντέλο. Προσωπικά έχω δει στο δρόμο με μπλέ απόχρωση φιμέ στο δικό μου μοντέλο, το δικό μου αποτέλεσμα το προτιμώ αλλά γούστα είναι αυτά. Το 35 που σκέφτεσαι θα είναι σαν το δικό μου το πίσω στα μπροστινά σου, και αντίστοιχα πιο σκούρα τα πίσω.
  11. Καλημέρα Πριν 7 σχεδόν χρόνια είχα βάλει μεμβράνες της madico στην c@rgl@ss που δούλευε εκεί ένας καλός φίλος. Για τα 2 μπροστινά μου είχαν βάλει wincos 70 με συντελεστή μετάδοσης φωτός 75% και για τα πίσω desert 30 με συντελεστή 34%. Μου το είχαν ονομάσει πρώτη σκάλα για τα μπροστά, τρίτη για τα πίσω. Το καλό με τις συγκεκριμένες ήταν ότι είχε αυτό το ελαφρύ πρασινωπό αποτέλεσμα που είναι σχεδόν ίδιο με τα εργοστασιακά φιμέ. Σαν αποτέλεσμα εμφανησιακά για μένα είναι σούπερ. Σαν απόδοση από τη στιγμή που δεν έχω τίποτα στο μπροστινό παρμπρίζ δεν ξετρελάθηκα. Δουλειά κάνει αλλά όχι μέρα με τη νύχτα. Γνωρίζεις το νόμιμο για τα μπροστινά από Κ.Ο.Κ. Ό,τι βεβαίωση και να σου δώσει κάποιος εγκαταστάτης από τη στιγμή που ο ΚΟΚ λέει συγκεκριμένα πράγματα αυτοί που θα σε σταματήσουν για έλεγχο αν θέλουν να σε γράψουν θα ακολουθήσουν αυτό που γράφει η νομοθεσία. Σου επισυνάπτω τη βεβαίωση που πήρα και το αποτέλεσμα στο δικό μου. Καλή επιλογή
  12. Ναι έχω διαβάσει ότι από τότε που το πήρες πληρώνεις προνοητικά στα σέρβις του σε σημείο μάλιστα που κατά τη γνώμη μου δεν χρειαζόταν άμεσα (για την καδένα εννοώ). Υπάρχει και πρόγραμμα για 100ρα αποκλειστικά; Μήπως να το δοκιμάσεις και έτσι για λίγο; Χλωμό έως απίθανο να σου σπάσει με τόση λίγη πίεση (μόνο πρόγραμμα) το αμάξι. Του 11 δεν είναι; Υ.Γ1: Πώς την καταλαβαίνεις την αντλία νερού; Μόνο από τον ήχο της σκουριασμένης κούνιας με γκάζι στις 3000+; Υ.Γ2: Να χαλιέσαι που πηγαίναμε φουλ για gdansk :-P και αναβλήθηκε, δεν πιστεύω ότι έχει κάτι σοβαρό το αμάξι, όλα καινούρια τα έχεις.
  13. AggelakasK κρίμα που χαλιέσαι και έχεις ξενερώσει για λαμαρίνες. Τελοσπάντων, πρώτα από όλα για τον προγραμματιστή σου. Περίεργο ακούγεται αυτό που λές ότι είναι άφαντος, η εταιρία θεωρείται γνωστή και αξιόπιστη στο χώρο και σίγουρα έχει σπάσει πολύ λιγότερα αμάξια από άλλους που ακούγονται περισσότερο. Μήπως είναι κλειστοί ακόμα λόγω της καραντίνας; Θυμάμαι που έχεις αλλάξει και καδένα ανάμεσα στα άλλα που άλλαξες. Συμπεραίνω από αυτά που λές ότι δεν ακούς τίποτα περίεργο όταν λειτουργεί ο κινητήρας. Ας με διορθώσουν αυτοί που ξέρουν καλύτερα: Έχεις ένα κόμπιασμα μέσα σε αυτό το φάσμα, σε αυτό το φάσμα διενεργείται η συνεργασία κομπρέσσορα - τούρμπο, όπου στις 3500 στροφές ξεκινάει μόνο το τούρμπο να δουλεύει. Είσαι πριν τις 3500 που συμβαίνει αυτό το κόμπιασμα; Έχεις αλλάξει Ν75 και Ν249(σκάστρα) με τους νέους κωδικούς; Από 50 περίπου η καθεμιά. Έχεις κοιτάξει την αντλία νερού που υποτίθεται ότι συνεργάζεται με τον κομπρέσσορα (ας με διορθώσουν αυτοί που ξέρουν καλύτερα και αν ισχύει αυτό για τον CAVD). Έχεις πρόγραμμα 98. Βάζεις 100ρα δηλαδή; Γιατί δεν λογκάρεις το αμάξι να δεί κάποιος που ξέρει τα αποτελέσματά σου; Υπάρχουν ένας 2 γνωστοί στο vwclub μηχανικοί που έχουν ασχοληθεί με τον συγκεκριμένο κινητήρα χιλιάδες φορές, μήπως να τους επισκεφθείς; Το Μάρτιο αν θυμάμαι καλά το είχες βάλει για πούλημα. Τελικά θέλεις να το κρατήσεις; Αν δεν δουλεύει για οποιοδήποτε λόγο το αμάξι σωστά και πιστεύεις ότι φταίει το πρόγραμμα βγάλτο να ηρεμήσει το κεφάλι σου, δούλεψέ το και δές αν σου κάνει τα ίδια.
  14. Καλημέρα σε όλους και από μένα. Έχω το μοντέλο που κοιτάς με τα 160 με 167000 χλμ για την ώρα τελείως μαμά. Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τα παιδιά πιο πάνω με ερωτηματικό για την αντλία νερού. Την άλλαξα στα 40k γιατί είχε τον ήχο της "σκουριασμένης κούνιας" χωρίς να έχει κάποιο άλλο πρόβλημα και μέχρι τώρα δεν έχει χρειαστεί αλλαγή. Βγάζει κάποιο ήχο το μοτέρ σαν να χτυπάνε βαλβίδες σε σχέση με τα 0 χλμ αλλά όπως έχω διαβάσει και σε ξένα site αυτό είναι θέμα της αντλίας νερού και ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία του μοτέρ. Παίζει τεράστιο ρόλο πώς το δουλεύεις αυτό το μοτέρ (ζέσταμα πάντα μέχρι τους 80 βαθμούς θερμοκρασία λαδιού, άπλωμα ταχυτήτων να ανεβαίνουν οι στροφές για να περιορίζονται οι επικαθήσεις στις βαλβίδες, και κρύωμα μέχρι τους 90) και πώς το συντηρείς. Πχ σε κάποια βουλώνουν τα μπεκ (λόγω 95ρας ή κακής ποιότητας καυσίμου). Εγώ έβαζα 95ρα μόνο στην αρχή και μετά 97ρα από shell, τα τελευταία 50k μόνο 100ρα. Η καδένα τώρα είναι ένα περίεργο θέμα. Σε άλλους σπάει από τα 100k. Σε άλλους κρατάει μέχρι τα 300 όπως έχω ακούσει σε golf 5 gt. Όταν είχα ρωτήσει σε γνωστή αντιπροσωπία μου είπανε ότι η καλή λίπανσή της είναι το σημαντικότερο. Αν αλλάζεις συχνά λάδια μου είπαν ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Αλλά αν πχ βάλεις όπισθεν και το αφήσεις να τσουλήσει στην κατηφόρα θα ζοριστεί και θα σου πηδήξει δόντι οπότε θέλεις αλλαγή άμεσα. Ακόμα δεν την έχω αλλάξει και θα κοιτάξω στα 200k να την αλλάξω αν δε μου χει βγάλει μέχρι τότε λαμπακι κινητήρα (τότε απλά το σβήνεις και το αφήνεις να το πάρει οδική για να μην πάρεις τα πιστόνια στη μασχάλη). Το DSG είναι πολύ ωραίο αλλά δεδομένα θα σου βγάλει πρόβλημα (στα 60; στα 100; δεν είναι δεδομένο) οπότε θές 2000 για αλλαγή πολύδισκου. Επίσης είναι ένα αμάξι που δεν είναι για σταμάτα ξεκίνα εντός πόλης, είναι ένα gt αποστάσεων και εκεί θα το ευχαριστηθείς. Από εκεί και πέρα για μένα τα σημαντικότερα εξτρά που μπορεί να έχει αυτό το αμάξι είναι το πακέτο αυτόματων φώτων, υαλοκαθαριστήρων, καθρεπτών (που το έχω, δεν μου έχει εμφανίσει ποτέ πρόβλημα και το γουστάρω κάθε φορά που ανάβω το αμάξι) και η ηλιοροφή (που δεν την έβαλα και το μετάνιωσα τα τελευταία χρόνια). Τα θερμαινόμενα αν δεν μένεις σε κεντρική Ευρώπη και βόρειες χώρες είναι πλεονασμός. Ποτέ δεν κρύωσα και δε μου έλειψε εδώ στην Ελλάδα.
×
×
  • Create New...