Jump to content

atheodor

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About atheodor

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

atheodor's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Για Long Coding σε διαφόρες μονάδες ποια έκδοση θα μου βγάζει στα Bit τι είναι το καθένα σε Golf MKV?
  2. Υποθέτω θες να βάλεις πλήκτρα να το κάνεις MFSW. Θα σου πρότεινα να πας για καλωδίωση καινούρια. Κάνει 40-45 ευρώ και ο κωδικός είναι VW 1K0 971 584C. Επίσης αν είσαι απο Θεσσαλονίκη πουλάει ένας γνωστός μου την παλιά του γιατί έβαλε τιμόνι απο mk6. Δεν είναι να παίζουμε μόνοι μας με αυτά όσο και αν ξέρουμε γιατί το να σου ανοίξει ο αερόσακος στα μούτρα είναι το λιγότερο. Το να μην ανοίξει όταν πρέπει είναι το θέμα.
  3. Αν αλλάξεις την κωδικοποίηση με το VAGCOM παίζει και αυτό. Αν σε ενδιαφέρει στείλε μου πμ να σου πω την διαδικασία.
  4. Το κιβώτιο του S3 μπαίνει σε golf ή έχει πρέπει να μπει τάπα λόγω 4κίνησης; Αυτό το λέω με επιφύλαξη, μην με πάρετε με τις πέτρες γιατί κάτι τέτοιο μου χαν πει για το 20VT από S3 σε golf
  5. Ναι προφανώς δεν έβαλα λαμπες . Όσο για τα μπουζί δεν ξέρω τι προτείνει η VW αλλά 2 εμπιστούς μηχανικούς μου που ρώτησα μου παν να πάρω ιριδίου για TSI και τα αγόρασα με βάση τον αριθμό πλαισίου το αυτοκινήτου στο οποίο η VW έδινε και απλά και ιριδίου. Δυστηχώς δεν έχω απόδειξη service αλλά επειδή ήταν στον δρόμο μου πέρασα από εκεί με την άδεια και καλά ότι έχασα το service book και μου δείξαν στο pc τους ότι έχει αλλαξει το αυτοκίνητο στο συγκεκριμένο συνεργείο. Τους ρώτησα και καλά αν θέλει μπουζί το αμάξι (αφού τα είχα αλλάξει και είχα διαγράψει τις βλαβες) και μου παν όχι ακόμα γιατί άλλαξε στις 33.000km. Περίεργο κιόλας γιατί εγώ στα αυτοκίνητα μου αλλάζω κάθε 30. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, και το δικό σου το τερατάκι :-) Τουλάχιστον δεν στο χρέωσαν και δεν έγραψαν ότι το άλλαξαν. Αυτό ήταν το χειρότερο γιατί με δυσκόλεψε πολύ περισσότερο στο να εντοπίσω το πρόβλημα.
  6. Πρώτον για να μοιραστώ την εμπειρία μου, δεύτερον για να κράξω τα λαμόγια εξουσιοδοτημένα συνεργεία και τρίτον για όποιον έχει ή μπορεί να έχει αντίστοιχο πρόβλημα και μπορεί να τον γλιτώσω από χρόνο και χρήμα. Η ιστορία έχει ως εξής: Έχω ένα TSI 140 GT Sport DSG 08 με 60.000. Από τότε που πήρα το αμάξι (1μιση μήνας τώρα) έκανε περιστασιακά, και όταν λέω περιστασιακά εννοώ 3-4 φορές σε 1200km, σκορτσαρίσματα-τραντάγματα στις 1800-2200 στροφές. Τα ερμήνευσα ως Missfires (σωστά όπως αποδεικτικε αργότερα) και κατηγόρησα την άτιμη 95αρα που βάζω λόγω κρίσης. Τις τελευταίες 4 μέρες έγιναν πιο έντονα, δηλαδή τουλάχιστον 5 φορές σε 50km διαδρομή οπότε ανησύχησα χωρίς όμως να μπορέσω να εντοπίσω το πρόβλημα. Σε μία ανηφόρα λοιπόν το στιγμιαίο τρανταγμα έγινε 4 φορές συνεχόμενα και αναβόσβησε το check engine για 10 δευτερόλεπτα, οπότε μόλις έφτασα σπίτι φόρτωσα VAG-COM να δω τι παίζει μιας και επιτέλους είχα μια βλάβη ώστε να γίνει πιο συγκεκριμένη η αιτία του προβλήματος. Ο κωδικός βλάβης ήταν "PO304 Αναγνωρίστηκαν ατέλειες καυσης σποραδικά στον κύλινδρο 4". Εφόσον το πρόβλημα ήταν στον κύλινδρο 4 υπέθεσα κατευθείαν πολλαπλασιαστή μιας και αυτοί πολύ μας χαλάνε στα 5άρια, οπότε πριν αγοράσω καινούριο πολλαπλασιαστή έκαντα τράμπα τον 3 με τον 4 για να δώ αν η επόμενη βλάβη θα βγει στον 3. Για να μην τα πολυλογώ το αυτοκίνητο δούλευε μια χαρά, υπέθεσα ότι η φυσα δεν εκανε καλή επαφή πριν, μέχρι που το πρόβλημα επέστρεψε ανανεωμένο, με σταθερό Check Engine και πλέον το αυτοκίνητο να μην οδηγιέτε. Αν ανέβασα πάνω από 2200 τρανταζότανε σε σημείο που και χαλασμένο να μην ήταν θα χάλαγε εκείνη την στιγμή. Γυρνάω σπίτι στο VAG-COM σίγουρος ότι η βλάβη θα ήταν στον κύλινδρο 3 και έτοιμος να παραγγείλω πολλαπλασιαστή αλλά δυστιχώς ήταν στον 4 ξανά. Τελος πάντων, με τα πολλά τον βγάζω και κοιτάω το μπουζί του 4 το οποίο σύμφωνα με το Service Book και μετά από επιβεβέωση και τον Ρόρρη είχε αλλαχτεί στις 33.000km το 2009. To μπουζί ήταν κατάμαυρο και σύμφωνα με τον μηχανικό μου και λίγο google με το barcode ήταν το μαμίσιο του από το 2007. Μια τετράδα μπουζί ιωδίου (45 ευρώ σύνολο) διορθωσε το πρόβλημα και εκανε το αμαξι καλυτερο απο πριν. Επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που "ξεχνάνε" να αλλάξουν κάποιο ανταλλακτικό, το οποίο ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ από τον ιδιοκτήτη μπορώ να πω ότι έχω χάσει την εμπιστοσυνη μου στους αντιπρόσωπους VW στην Ελλάδα οι οποίοι ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος εις βάρος των πελατών τους και αδιαφορούν για την ποιοτητα των υπηρέσιων που προσφέρουν. Ελπίζω να βοήθησα και να μην κούρασα.
  7. Δηλαδή ποια είναι φυσιολογική τιμή για μοτέρ, σασμάν και πλεξούδα;
  8. Οι τιμές είναι τέτοιες ή αυτός ζητάει ότι θέλει; http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/2263991/
  9. Αν τα βγάλεις δύσκολα θα τα κουμπώσεις σωστά και για τα 28.51 ευρώ που κάνει το ανταλακτικό από την αντιπροσωπία σίγουρα δεν συμφέρει. Εξάλλου ακόμα και το λαμπάκι να σου καεί δεν το αλλάζουν αλλά σου αλλάζουν όλο το πλαστικό με το φλάς μαζί. Για golf V και το φλας του συνοδηγού ο κωδικός είναι 1K0-949-102 Επίσης μην ξεχάσεις τα 2 καλώδια της αντίστασης που το ζεσταινει όταν βγάλεις το κρύσταλλο
  10. Αν σκεφτείς ότι τα GT 1.4 170 έχουν μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία από τα GTI 2.0 TFSI 05-08 και εγώ θα σου πρότεινα να δώσεις το δικό σου 11-12 και να κοιτάξεις για edition 30 μαμά που παιζουν στις αγγελίες *μη επιτρεπόμενο @ URL*. Εξάλλου το αυτοκίνητο μετά την μετατροπή δεν θα το κρατήσεις για πάντα και όταν θα ρθει η ώρα να το δώσεις, δύσκολα θα πουληθεί γιατί όσο καλή και να γίνει η μετατροπή ο κόσμος δεν τα εμπιστευεται. Παρόλλα αυτά όταν έρθει να δώσεις την Miltek στείλε μου ένα πμ γιατί με ενδιαφέρει Επίσης πουλώντας το GT αν δεν έχεις πρόβλημα με τεκμήρια-τέλη 2λιτρου (Δεν ξέρω αν είχες σκοπό να δηλώσεις την μετατροπή) παίρνεις εύκολα πλέον S3 με 14-15 έτσι και αλλιώς δύσκολα θα βρεις κομπλέ μετατροπή από GTI MK6.
  11. Έχει γίνει σύνολο 4 φορές στις 4 εβδομάδες που το χω και επειδή χθες που είχα λαμπάκι μου το κάνε πάλι μία φορά είπα να το αναφέρώ. Επίσης το ότι ρωτάω για πρόγραμμα δεν σημαίνει ότι βάζω πρόγραμμα. Η ενημέρωση για το τι παίζει απο προγραμμάτα απέχει πολύ από το να βάλω προγραμμα. Απλα θέλω να ξέρω τι περιθώρια θα χω και όταν τελειώσω με αναρτήσεις/φρένα επισκευές τότε θα αποφασίσω με γνώμονα το τι θα ακούσω εδώ αν τελικά θα το "δυναμώσω".
  12. Και προσεχε μην το ξεχασεις ανοιχτό γιατί δεν κλείνει μόνο του όπως στα επόμενα golf και καίγονται οι αντιστάσεις στους καθρευτες
  13. Γενικά μου κάνει κατι "σκορτσαρισματα" στις 2.000 στροφες αν δώσω γκάζι ενώ το πάω χαλαρά, όταν όμως το γκαζώνω τέρμα δεν κάνει κιχ. Επίσης μου το κάνει μόνο στα τελευταία του ντεπόζιτου. Υπάρχει περίπτωση να είναι σκουπιδάκια; dsg; ή turbo?
  14. Καλησπέρα, εδώ και περίπου ένα μήνα έχω στη κατοχή μου ένα Golf GT sport TSI 140 DSG6 του 2008 με 60.000. Ενδιαφερόμουν για πρόγραμμα με απλή 95αρα αλλά δεν ξέρω τι παίζει με το DSG6. Επίσης υπάρχει περίπτωση διπλού προγράμματος όπως κάνει η APR με το trip computer και να έχω για παράδειγμα το μαμα 140 και το μαμά 170 από το GT? Κυρίως με ενδιαφέρει να μην πάθει κάτι το μοτέρ γιατί έχει και 60.000km. Τέλος, υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία πρέπει να αλλάξω στο μοτέρ πριν βάλω πρόγραμμα (δεν εννοώ εξατμιση + φιλτρο) λόγω χιλιομέτρων εννοώ, μπουζί κτλ. Ευχαριστώ πολύ ΥΓ. Επίσης το αυτοκίνητο είναι σχεδόν setup GT170 έχει μπει εξάτμιση GT και έχω πάρει και φρένα+αναρτήσεις από gt170 τα οποία θα μπουν σε λίγο.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.