Jump to content

kostas31

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

About kostas31

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kostas31's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

4

Reputation

  1. Η λύση που βρήκα για την westgate ηταν να μου βρει ο μαστορας μεταχειρισμένο ολο το σετ, δηλαδή τουρμπινα, westgate και σαλιγκάρι. Βγάζεις, βάζεις. 300€ και 100€ τα εργατικά, σύνολο 400€. Μην την ματιάσω 3 χρόνια κομπλέ. Επίσης άλλαξα και λάδι και βάζω shell helix ect 5-30. Όλα καλά.
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Είσαι αναλυτικότατος. Δεν ήξερα για τις λάμπες προτζεκτορες αυτά τα ωραία κολπάκια. Ούτε να κυνηγάμε philips ούτε osram. Σωστός.
  3. Bixenon εννοείς φώτα xenon φαντάζομαι! Πως τα έκανες; Κόστος; Η μεγάλη η σκάλα παίρνει τις Η7 από τις μεσαίες; Πολλές ερωτήσεις. Χαχαχα. Αν θέλεις απαντάς βέβαια.
  4. Εμένα η μια από τις 2 racing vision +150% μου κράτησε 1 χρόνο, 50.000 km (μεσαια σκάλα). Ωραίος φωτισμός, αλλά θα ήθελα να κρατησουν περισσότερο!
  5. Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία σε όλους. Μπράβο στους διαχειριστές που έχουν μεράκι για αυτό το forum τόσα χρόνια! :)
  6. Εγώ οταν αλλαξα Ν75 έπαιρνε καλύτερα την επιταγχυνση οταν αλλαζα ταχύτητα. Ενω πρωτα ειχα καθυστέρηση στο άρπαγμα κυριως απο, δευτέρα σε τρίτη. Αν αλλάξεις όμως την Ν75 να αλλάξεις και τη σκαστρα. Ενα κομπιασμα στην επιταγχυνση και παίξιμο στο στροφων στο ρελαντί ηταν απο βουλωμενα μπεκ.
  7. Συμφωνώ, αλλά λογο χρημάτων και για να επιβεβαιωσω οτι εφταιγαν αυτα, ξεκινησα με καθαρισμό. Από τα 4 μπεκ τα 2 καθαρισαν 100% και τα 2 καθαρισαν 95%. Ο μηχανικός ειχε καθαρισει τα δικα του στα 60.000 km και του βγαλαν προβλημα μετά απο 15000 km. Εβαλε μεταχειρισμένα και τωρα έχει 130.000km χωρίς πρόβλημα. Όμως ειναι ρισκο τα μεταχειρισμένα, όποτε αν μου ξαναπαρουσιαστεί το προβλημα θα παω για καινούργια.
  8. Τελικα βρηκα την λυση σήμερα μετά από 1 χρόνο ψαξιματος για το παιξιμο στο ρελαντι και το εντονο κομπιασμα με κρυα μηχανη στο golf vi 122. Ηταν βουλωμενα τα μπεκ της βενζίνης. Ο καθαρισμός τους ομως γίνεται ΜΟΝΟ με βγαλσιμο και υπέρηχους. Πηγα να τα καθαρισω χωρις να τα βγαλω, σε μηχανικο με ειδικο μηχανημα που προσθετει χημικά σε ενα 4λιτρο με βενζινη (δεν το έβαλα μεσα στο ρεζερβουάρ), και ρουφουσε βενζινη απο το 4λιτρο δοχείο, ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. Ευτυχώς βρηκα μηχανικο με ιδιο προβλημα στο αμαξι του και με υγραέριο επίσης, οποτε ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΩ κανονικα οταν τρεχω μονο με βενζίνη. Στο υγραέριο επιταχυνα κανονικά.
  9. Εμένα οταν μου αλλαξαν φιλτρο βενζινης δεν μου κουμπωσαν ενα σωληνάκι κατω απο την μηχανη και αυτο ακουγοταν στο ρελαντί. Ισως τραβήχτηκε κατα λάθος και δεν το πηρε χαμπάρι ο μηχανικος. Ευτυχως ο μηχανικος το εντοπισε έγκαιρα και απλά το κουμπωσε.
  10. Εγω βρηκα την λυση σήμερα μετά από 1 χρόνο ψαξιματος σε golf vi 122. Επαιζε στο ρελαντι και κομιαζε στην δευτέρα και τριτη ταχυτητα σαν μπουκωμενο. Ηταν βουλωμενα τα μπεκ της βενζίνης. Ο καθαρισμός τους ομως γίνεται ΜΟΝΟ με βγαλσιμο και υπέρηχους. Σώθηκα.
  11. Εγω βρηκα την λυση σήμερα μετά από 1 χρόνο ψαξιματος για το ιδιο πρόβλημα σε golf vi 122. Ηταν βουλωμενα τα μπεκ της βενζίνης. Ο καθαρισμός τους ομως γίνεται ΜΟΝΟ με βγαλσιμο και υπέρηχους. Πηγα να τα καθαρισω χωρις να τα βγαλω, σε μηχανικο με ειδικο μηχανημα που προσθετει χημικά σε ενα 4λιτρο με βενζινη (δεν το έβαλα μεσα στο ρεζερβουάρ), και ρουφουσε βενζινη απο το 4λιτρο δοχείο, ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. Ευτυχώς βρηκα μηχανικο με ιδιο προβλημα στο αμαξι του και με υγραέριο επίσης, οποτε ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΩ κανονικα οταν τρεχω μονο με βενζίνη. Στο υγραέριο επιταχυνα κανονικά.
  12. Τελικά μετα απο ενα χρονο μου κανει νουμερα παλι η wg γιατι στις 3200 στροφές σταματαει να τραβει η τουρμπινα. Οπως το λες κατι στο κλαπετο γίνεται και δεν ανοιγει πιθανώς οσο θα έπρεπε. Μου αναψε και λαμπακι μηχανης με ενδειξη P0229. Αυτό το κιτ το βρισκω στα ανταλλακτικά; Αλλαξα ηδη ν75 και σκαστρα.
  13. Ναι το ίδιο. Τα συμπτώματα τα εχω οταν κανω αλλαγη απο υγραεριο σε βενζίνη, μεχρι να συνηθίσει ο εγκέφαλος την αλλαγη πιεσεων για 10 περίπου km. Οταν αλλαξα την Ν75 βελτιωθηκε κατα 80% το πρόβλημα.
  14. Καλου κακού να αλλάξεις σκαστρα μαζι με Ν75. Εγω ειχα αλλαξει μονο σκαστρα αλλα δεν αρκουσε.
  15. τελικά η βλάβη διορθώθηκε αλλάζοντας την Ν75 και μόνο. Αν άκουγα τον εγκαταστατη υγραερίου θα έδινα τζάμπα 300€. Εκανε λαθος! Οι μετρήσεις σε φιλότιμο μηχανικό έδειξαν πίεση βενζίνης έως 110bar με μέγιστο όριο για το golf vi τα 120 bar. Ας είναι καλά ο μηχανικός (βεζινης) στο εξωτερικό συνεργείο που φάνηκε ότι κατέχει από vw group...! Οπότε κανόνας: Αλλάζω σκαστρα και Ν75 ακόμη και αν δεν βράζει σχετικη βλάβη!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.