Jump to content

slaytanic

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About slaytanic

Other Info

  • Car Type
    Corrado

slaytanic's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ξαναχαιρετώ μετά από μεγάλη απουσία. Γνωρίζει κανείς μάστορα που να ασχολείται με σέρβις G60 στη Λάρισα ή Θεσσαλία γενικότερα;
  2. Μπορεί κάποιος συντονιστής/διαχειριστής να μεταφέρει το τόπικ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35059&st=0&gopid=373505entry373505 ΕΔΩ?
  3. OK man. Κατανοητός. Tο θέμα είναι ότι το Corri μου είναι το μοναδικό μου - καθημερινό αυτοκίνητο, το έχω από το 2000 από συγγενή που το έφερε καινούργιο το 92 από Γερμανία (mod 91). Δεν κατέχω ιδιαίτερα από μηχανολογία κλπ, δεν είμαι του αυτοκινητικού κλάδου. Όπως καταλαβαίνετε -οι γνώστες- το αυτοκίνητο ως μοναδικό μου όχημα, μου κόστισε/κοστίζει πάρα πολλά. Αλλά βέβαια σημαίνει πολλά περισσότερα. Έχω πάνω GLader που αγόρασα καινούργιο πριν 50000km (μετά από σπάσιμο της ανακατασκευής GLader του ξαδερφου) και φυσικά χωρίς συντήρηση (δεν βρίσκω κανέναν στην περιοχή που να "κατέχει") η μηχανή "πέφτει" και θέλω να αποφύγω το μοιραίο. Το ιδανικό είναι να το στείλω για συντήρηση (για καβα) και να πάρω ένα καινούργιο αλλά... αλλά... αλλά.... Είμαι στα 218.000km και δεν είμαι καλά -G1-
  4. Αυτό ρωτάω να μάθω κι εγώ. Αν και στην τελική η λύση είναι έτοιμη: http://www.theibach.de/shop/catalog/details?shop_param=aid%3DG60-046%26
  5. Μήπως μπορεί να δώσει κανένας τα φώτα του για εξειδικευμένα ή τουλάχιστον έμπειρα συνεργεία που ναλαμβάνουν τέτοιες μετατροπές? Πληροφορίες για ενδεχόμενο κόστος, πλεονεκτήματα-μενεκτήματα μιας τέτοιας μετατροπής θα ήταν πολύ χρήσιμα. Επίσης γνωρίζει κανείς συνεργείο στην κεντρική Ελλάδα (εγώ είμαι Λάρισα) που να αναλαμβάνει με συνέπεια σέρβις-ανακατασκευή στο G-Lader?
  6. slaytanic

    G;Lader

    Φίλε μπορείς να δώσεις περισσότερα στοιχεία για εξειδικευμένα συνεργεία που κάνουν εγγυημένα καλή ανακατασκευή-service GLader στην Ελλάδα? Το δικό μου το G-Lader το πήρα ολοκαίνουργιο από ebay στα 160.000χλμ, το πέρασα εδώ και τώρα συμπληρώνοντας πλησιάζοντας τα 220.000 χλμ. είναι πολύ πεσμένο και φτάνει η ώρα του service? Επίσης, έχει κανείς ιδέα πόσο κοστίζει μια μετατροπή από G σε eaton ή σε turbo και ποιοί είναι οι καλύτεροι σε αυτού του είδους τις εργασίες? Καλώς σας βρήκα Κίτσος-Λάρισα
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.