Jump to content

GERAKI123

Members
  • Posts

    111
  • Joined

  • Last visited

About GERAKI123

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R (2009)

GERAKI123's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Από τον Απρίλιο και μετά που παρακολουθώ το θέμα δεν βλέπω να υπάρχουν προβλήματα μετά την τοποθέτηση της ροδέλας. Mόνο 2 περιπτώσεις με εγκέφαλο που ήθελε λογισμικό. Μακάρι να συνεχίσει έτσι.
  2. Φίλτρο λαδιού, λάδια συνθετικά για 15.000 χιλόμετρα , υγρά φρένων , μπουζί, + κάρτα καυσαερίων. και όλους τους γενικούς ελέγχους τακάκια κτλ. Το σφράγγισαν κανονικά φυσικά.
  3. Καλησπέρα εμένα μου ζήτησαν απο αντιπροσωπεία 300 ευρώ για το 2ο service,έχω κάνει 20.000 και φυσικά το πήγα σε 1 συνεργείο κοντινό εξουσιοδοτημένο για VW και με πήρε 120 ευρω.
  4. Αυτό είναι γνωστό από καιρό. Το επίσημο recall μιλάει για ροδέλα 2mm. Ίσως όσοι βάλαν κολάρο νωρίτερα να έχουν προβληματάκια. Αλλά μόνο 1 άτομο παραπονέθηκε σε αυτό το forum. Δεν είχαμε πολλά κρούσματα μετά την τοποθέτηση ροδέλας.
  5. Με το που πήρα το αμάξι από το συνεργείο με το που πατούσα το γκάζι κατάλαβα το νεύρο και ότι φεύγει πιο σβέλτα.
  6. Έτσι είναι. Έχει περισσότερο νεύρο σε μένα χαμηλά. Είναι DSG το δικό μου αλλά δεν νομίζω να παίζει ρόλο. Eυχαριστούμε για την άμεση ενημέρωση.
  7. Εμένα έκανε 1:30 ώρα και είδα ότι έκανε και αναβάθμιση και δοκιμές. Εσένα όλα πως έγιναν μέσα σε 10 λεπτά; Παίζει να ήταν μεμονωμένη περίπτωση που όντως να μην κάθισε καλά η αναβάθμιση. Θα δούμε πως θα πάει το αμάξι του φίλου και περιμένουμε ενημέρωση αν του ξαναβγάλει EPC.
  8. Xμμμ. Ενδιαφέρον. Μακάρι να μην είχαν μπεί σωστά οι αναβαθμίσεις και πλέον να λύθηκε. Είσαι ο πρώτος που δημοσιεύει ξανά πρόβλημα με ΕPC μετά από τοποθέτηση κολάρου. Ελπίζουμε να μην πολλαπλασιαστούν τα κρούσματα.
  9. Πιστεύω πως ήταν εργοστασιακό σφάλμα και η τοποθέτηση ροδέλας είναι μάλλον για όλα τα μοντέλα της για μακροζωία του κινητήρα. Ας μας πεί κάποιος που παρέλαβε πολύ πρόσφατα Polo τον προηγούμενο μήνα πχ αν φοράει ροδέλα η βλέπει κάτι διαφορετικό στην τουρμπίνα του. Παίζει να έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος με την αναβάθμιση για τον προβληματισμό σου και να φταίει κάτι αλλο. Δεν νομίζω ότι ήταν θέμα ροδέλας αν μιλάμε για το ίδιο παιδί που είδε μειωμένη απόδοση. Όσοι έβαλαν το κολάρο νομίζω δεν έχουν αναφέρει πρόβλημα μέχρι τώρα. Προς το παρον τα polakia κουτσά στραβά επιβιώνουν.
  10. Eμένα έκανε 1.30 ώρα περίπου. Και μπήκα πρώτος στο service. Του κάνουν και κάποιες δοκιμές πάντως γιατί είχα δει το αμάξι μου να κόβει βόλτες σε 1 αλάνα κοντά στο service. Πιστεύω τα παιδικά προβλήματα πως λύθηκαν για όλους εμάς τους beta testers. Ότι ήταν να βγάλει το βγάζει στα πρώτα 2 χρόνια το πολύ. Μετά έχεις τις ανάλογες φθορές σαν αυτοκίνητο.
  11. Είναι που θα πέσεις, μπορεί σε καλά παιδιά που θα σε εξυπηρετήσουν άψογα και θα σε κερδίσουν σαν πελάτη, μπορεί όμως και σε άτομα που θέλουν να βγάλουν λεφτά παίζοντας με τον πόνο του πελάτη και δεν πρόκειται να ξαναπατήσεις το πόδι σου εκεί. Η νοοτροπία το Έλληνα είναι είναι αυτή δυστυχώς.
  12. Εγώ σκέφτομαι τόσα άτομα που δεν ασχολούνται με το forum και δεν έχουν μεγάλη ιδέα από αυτοκίνητα τι αντιμετώπιση θα έχουν. Ειδικά έχω δεί πόσες κοπέλες που πήραν POLO TSI.Φανταστείτε να τους βγάλει το συγκεκριμένο πρόβλημα το αμάξι εκτός εγγύησης. Εκει πιστεύω θα θησαυρίσουν αντιπροσωπείες.Ποντάρουν στην άγνοια του καταναλωτή.
  13. To πρόβλημα με το EPC ήταν σε όλα τα 1.2 TSI που κυκλοφόρησαν μάλλον. Διθυραμβικές κριτικές από παντού για τον μικρό θαύμα της γερμανικής φίρμας αλλά με προβληματάκια που λύθηκαν τελικά με την τοποθέτηση κολάρου στην δική μας περίπτωση. Κοιτάξτε τι εντόπισα σε 1 forum. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το δικό μας. Διαβάστε κάτω στο τέλος. http://www.briskoda....new-fabia-2010/ Το αναφέρω απλά για να μην νομίζουν μερικοί ότι παίρνουμε μάπα παρτίδες εδώ στην Ελλάδα και χειρότερης ποιότητας.Μέχρι και αυτό διαβάσμε εδω μέσα λες και οι Γερμανοί μας έχουν βάλει στο μάτι.
  14. Νομίζω ότι είσαι υπερβολικός. Oι κινητήρες TSI είναι πολυβραβευμένοι και αξιόπιστοι και τό ότι έκανε το βήμα να τους βάλει και σε μικρότερα κυβικά ο όμιλος είναι ένα βήμα εμπρός.Το downsizing κινητήρων είναι χαράς ευαγγέλια για όλους μας.(κατανάλωση,ρύποι,τέλη κυκλοφορίας....) Όπως και το DSG. Τί να λέμε τώρα,είναι ένα πραγματικό διαμάντι. Δεν πρόκειται να ξαναπάρω χειροκίνητο. ΤΕΛΟΣ. Αν εξαιρέσεις το update με το πρόβλημα του σβησίματος και την ροδέλα που λύνει το πρόβλημα με το EPC δεν έβγαλε τπτ τρελλό το αμαξάκι. Ξέρουμε όλοι τι κινδύνους κρύβει 1 τουρμπίνα σε σχέση με ατμοσφαιρα και ότι είναι πολύ πιο ευαίσθητη. Ξέρω και άτομα που έχουν κάνει 40.000 και 50.000 με TSI που δεν είχαν πρόβλημα κανένα. Έχω και 4 χρόνια εγγύηση 2.5 χρόνια ακόμα δηλαδή και έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι και να πάθει. Στις τουρμπίνες πρέπει να είσαι χαζός για να μην κάνεις την επέκταση εγγύησης για να μην την πάρεις στο χέρι ξαφνικά. Το αμάξάκι μου μετά το update είναι πραγματικά άλλο αμάξι και πιστεύω οτι έτσι έπρεπε να ήταν από την αρχή. Πολύ καλύτερη ροπή. Ειδικά στην πρώτη. Νομίζω ότι λύθηκε και αυτό το μέγα πρόβλημα της τουρμπίνας μετά το άλλο με το σβήσιμο που είχαν βγάλει τα πρώτα μοντέλα. Επειδή έχω dsg παρατήρησα κάτι. Δεν ξέρω αλλά μετά το update δεν ξεκινάει με D τόσο εύκολα όσο πρίν.Εννοώ αν αφήσεις το φρένο να φύγει το αμάξι. Σαν να έχει χάσει την ροπή της. Δεν με χαλάει καθόλου. γιατί αν ξεχνιόσουν και άφηνες το φρένο έφευγες και ήταν επικύνδυνο. Στο R μια χαρά πηγαίνει προς τα πίσω ακόμα και σε ανηφορίτσες μικρές. Σαν να θέλει ξανά στρώσιμο το αμάξι για να καταλάβει τις συνήθειες σου όπως και το dsg. Aν αγόραζα σήμερα αμάξι θα έπαιρνα πάλι το ίδιο. Polaki 1.2 TSI με dsg. Γιατί δεν είναι όλα τα polo TSI για πέταμα και οι κάτοχοι τους δυσαρεστημένοι. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.