Jump to content

panagiotis2712

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

About panagiotis2712

  • Birthday 12/27/1974

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    Automobiles, Computer Modding, Reading

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

panagiotis2712's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Όλα καλά..... Γεροί να είμαστε να τα λέμε και να τα βρίσκουμε..... Καλά να είσαι φίλε μου.
  2. Αρχικά πρέπει να δηλώσω ότι άν και μέλος εδώ και πάρα πολύ καιρό (όσο σχεδόν έχω το Golfaki μου) δεν έχω παρά ελάχιστα posts (έως και καθόλου) γιατί απλά δεν μου αρέσει να μιλάω απλά για να μιλήσω (δεν είναι προσωπική μομφή για κανέναν). Θεωρώ όμως ότι εάν έμπαινε κάποιος άλλος και έγραφε στο forum την έκφραση "τα ζώα με τα ΝΙSSAN" (το αναφέρω αποκλειστικά και μόνο ώς παράδειγμα, το τονίζω αυτό!!!!!!!!!) θα είχες ενοχληθεί αντίστοιχα........ Μου αρέσουν τα αμάξια μου, δεν μετανοιώνω που τα πήρα, με μετακινούν, με ψυχαγωγούν και είμαι υποστηρικτής της επιλογής του κάθε ενός ανεξάρτητα από την χώρα ή την αξία της καθώς ο ιδρώτας που έχει χύσει ο καθένας για αυτά είναι ανεκτίμητος και δεν μπορεί κανένας να χαρακτηρίζει βασιζόμενος μόνο σε αυτά. Πρόθεση μου δεν ήταν να θίξω αλλά να επισημάνω την ενόχληση μου. Αυτά .... Παναγιώτης
  3. Καλημέρα,Επι των τεχνικων γραφομενων θα συμφωνήσω απόλυτα. Παράλληλα θέλω να πω ότι χαρακτηρισμοι χαρακτηρισμοί της μορφής τσομπάνοι και όλα τα υπόλοιπα δεν είναι απαραίτητοι καθώς προσβάλλουν κάποιους που έχουν επενδύσει και στα αυτοκίνητα αυτά. Προσωπικά έχω ένα Golf 6 GTI και ένα ΤΟΥΟΤΑ AURIS και δεν θεωρώ ότι είμαι ούτε τσομπάνος ούτε βλάχος. Και με τα δύο είχα τα προβλήματα μου, και τα δύο έχουν τα θετικά τους. Η λογική του ότι πας μη VW βάρβαρος παραπέμπει σε νοοτροπίες που δεν θέλω να αναλύσω επί του παρόντος. Με εκτίμηση. Παναγιώτης
  4. ΘΕΟΣ!!! και ειλικρινά δεν το λέω με το παραμικρό ίχνος ειρωνείας. Πραγματικά το εννοώ. Την καλημέρα μου
  5. Καλησπέρα σε όλους, την Παρασκευή γυρίζοντας από την δουλειά μπήκα και εγώ στην ΛΑΜΔΑ για να δω και εγώ την Giulietta. Μπήκα - βγήκα (οι πίσω θέσεις μου φάνηκαν λίγο στριμωγμένες και το κεφάλι μου έβρισκε(1,83 γαρ)), έπαιξα με τα κουμπάκια της (σαν όψη είναι καταπληκτικά αλλά δεν μπορώ να ξέρω το πώς θα παίζουν μετά από κάποια χρόνια). Κάποια στιγμή ενώ το κοίταζα με πλησιάζει ο πωλητής και μου λέει "μήπως θα σας ενδιέφερε ένα test drive?". Αντιλαμβάνεστε ότι δεν άφησα την ευκαιρία να πάει χαμένη αλλά ενώ μπαίναμε στο αυτοκίνητο, είπα να το παίξω λίγο μπλαζέ οπότε του έδειξα το Golfaki μου λέγοντας του ότι μάλλον θα απογοητευτώ. Η απάντηση του ήταν ένα χαμόγελο και ένα νεύμα του τύπου ¨καλά πάμε τώρα και τα ξαναλέμε σε λίγο¨. Λοιπόν, μετά από test drive 15 χιλιομέτρων σε εθνική και πόλη έχω να κάνω τις ακόλουθες διαπιστώσεις: 1. (+) Το αυτοκίνητο οργώνει (170hp), μηδαμινό lag, τρομερό τράβηγμα και φανταστικό σφύριγμα της τουρμπίνας. 2. (+) Φρένα - αναρτήσεις σε πολύ υψηλό επίπεδο. Πραγματικά συγκρίνονται με το GOLF και σε απόδοση και σε άνεση. Στο στρίψιμο είναι πολύ καλό, νιώθεις ότι θα μπεις με τα όσα και δεν θα καταλάβει 3. (+) Θέση οδήγησης εφάμιλλη του GOLF. Προσωπικά μου αρέσει να το ¨φοράς¨ το αυτοκίνητο ενώ οδηγείς και την Giulietta την φοράς. 4. (+) Ορατότητα καλή. 5. (-) Αυτοκίνητο με 5000 χλμ έτριξε λίγο στα πλαστικά της πόρτας του οδηγού. 6. (-) Ακούγεται περισσότερο από το Golf (δεν είναι κακό, απλά ακούγεται μία ιδέα παραπάνω) 7. (-) Τα πλαστικά του ταμπλώ δείχνουν πιo φτηνά από του Golf. 8. (-) Ο επιλογέας ταχυτήτων ενώ είναι γρήγορος και θετικός, σε κάποιες στιγμές δυσκόλευε την επιλογή της 1ης. Συμπέρασμα, το 170αρι Distinctive με το πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, πανοραμική ηλιοροφή και sport pack, τιμάται περί τα 26000¤. Φτηνό δεν το χαρακτηρίζεις αλλά το Golfaki μου το κοιτάζει στα μάτια από όλες τις απόψεις. Ο υποψήφιος αγοραστής θα δυσκολευτεί να επιλέξει.
  6. Σε τι θερμοκρασία το έχεις ρυθμίσει?
  7. Είναι κουκλί. Και το Golf δεν το έχω ούτε χρόνο ρε γαμ...το. Έχουν αναφέρει τιμές πουθενά???
  8. Και εγώ αυτή την εντύπωση έχω, ότι το ABS είναι αεροπορική τεχνολογία
  9. Νιώθοντας μερικά υπεύθυνος για την τροπή που έχει πάρει η κουβέντα, θα ήθελα να πω ότι η ισοπέδωση της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που γίνεται μέσα εδώ είναι τουλάχιστον άδικη. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο σκεπτικό υπάρχει τέτοια εμπάθεια απέναντι σε προϊόντα που προέρχονται από εκεί. Σε κάθε περίπτωση η Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία είναι πρωτοπόρα στα προϊόντα που παράγει αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αγνοηθεί η συνεισφορά της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην εξέλιξη των τεχνολογιών που έχουν υιοθετήσει. ¶λλωστε έχουν παρουσιάσει κατά καιρούς και εκείνοι αξιόλογα οχήματα τα οποία έχουν μείνει στην ιστορία (θεωρώ περιττό να αναφερθώ συγκεκριμένα για να μην δυναμιτίσω και άλλο το κλίμα). Τα ευρωπαϊκά οχήματα είναι πιο ανθρωποκεντρικά, μία προέκταση του εαυτού σου, τα ιαπωνικά πιο πρακτικά, πιο απρόσωπα. Αν μη τι άλλο όμως η επιλογή του αυτοκινήτου του καθενός μας είναι καθαρά θέμα γούστου και προτεραιοτήτων και εξαιτίας αυτού θεωρώ ότι η σωστή στάση όλων όσων εμπλέκονται σε μια συζήτηση με αυτή τη θεματολογία, είναι ο σεβασμός των επιλογών του άλλου χωρίς να εξευτελίζεται και να μειώνεται ο κόπος και ο μόχθος που επένδυσε ο καθένας για την επιλογή του (άλλωστε εάν κάποιος ήταν πλούσιος δεν νομίζω να προσανατολιζόταν στην αγορά ενός Golf ή AURIS). Προσωπικά είμαι από τους "προνομιούχους" που μπορούσαν να επενδύσουν και στα δύο, όπως και έπραξα και έχω ιδία γνώμη. ¶λλωστε νομίζω ότι τα μεγέθη και των δύο εταιρειών και οι πωλήσεις τους λένε πολύ περισσότερα από όσα μπορούμε να πούμε εμείς. Με εκτίμηση Παναγιώτης
  10. Καλημέρα, θα σε παρακαλούσα να διαβάσεις ξανά το post μου. Θεωρώ ότι αναγράφω ευκρινώς ότι έχω στην κατοχή μου και τα δύο αυτοκίνητα. Και το Auris και το Golf. To Golf ήθελα να το πάρω από το 2008 αλλά δυστυχώς είχα πέσει πάνω στην αλλαγή και δεν ήθελα να πάρω το 5αρι. Τελικά στα τέλη Φλεβάρη του 2010 παρέλαβα και το Golf VI. Όσον αφορά όλα αυτά που ακούγονται για προβλήματα εκατέρωθεν, είναι προφανές ότι όσα περισσότερα αυτοκίνητα πουλάει ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής, τόσο περισσότερα προβλήματα θα έχει (το πασίγνωστο fail rate). H TOYOTA έχει το γκάζι (παρεμπιπτόντως δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα), η VW διαβάζω και εδώ αλλά και σε άλλα forum (VWVortex) ότι παρουσιάζει διάφορα προβλήματά. Δεν έχω καμία πρόθεση απολύτως να εξυψώσω ούτε την ΤΟΥΟΤΑ, ούτε την VW, και πιστέψτε με είμαι πολύ απαιτητικός πελάτης (εάν γίνει μ@λ@κι@ ξέρω τρόπους να τρέξουν πιο γρήγορα και από το φως). Είμαι ένας καταναλωτής ο οποίος μέσα στους καιρούς που ζούμε έχω εκταμιεύσει ένα σεβαστό ποσό για να αγοράσω αυτοκίνητα τα οποία θεωρούνται (αντικειμενικά) στην κορυφή της κατηγορίας τους και ΑΠΑΙΤΩ και από τα δύο αποκτήματα μου να κάνουν την δουλειά που τα αγόρασα χωρίς να προβληματίζομαι στο παραμικρό. Το καθένα τους κάπου υπερέχει και κάπου υστερεί και αυτό ισχύει νομοτελειακά. Τα προηγούμενα γραφόμενα μου είναι απόσταγμα προσωπικής εμπειρίας και θεωρώ ότι έχω ξεπεράσει τώρα στα 35 μου την παιδική νοοτροπία του έχω πιο μεγάλη ιπποδύναμη-τουρμπίνα-λάστιχα-ηλεκτρονικά και άρα είμαι καλύτερος και όλοι οι άλλοι να πάνε να γαμ...θούν γιατί τους έχω. Στην ηλικία αυτή θεωρώ ότι το κύριο καθήκον μας ως καταναλωτές να πιέζουμε τις αυτοκινητοβιομηχανίες ανεξαρτήτως ηπείρου η κόστους να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό προϊόν για τα χρήματα που τους δίνουμε και να μην πειραματίζονται στην πλάτη μας. Με εκτίμηση, Παναγιώτης
  11. Καλησπέρα σε όλους. Αυτό αφορά το πρώτο μου post στο συγκεκριμένο forum και θα ήθελα να παραθέσω την άποψη μου καθότι έχω στην κατοχή μου και Auris (1600/124hp) και Golf (VI/160 - DSG). Παρακαλώ επιτρέψτε μου να κάνω μια σύγκριση μεταξύ τους η οποία πιστεύω ότι απαλλαγμένη από εμπάθειες. AURIS (μια και αυτό αγοράστηκε πρώτο) Κινητήρας: Εύστροφος και οικονομικός. Έχω δει και κατανάλωση 7,5lt/100 χλμ σε ταξίδι με ταχύτητες που πλησίαζαν την τελική του (195km/h ένδειξη του GPS). Φρένα: ΑΨΟΓΑ Οδική συμπεριφορά: Είναι άνετο χωρίς αμφιβολία πλησιάζοντας τα γαλλικά αυτοκίνητα. Στην Αθήνα με τους κ__λοδρομους που περνάω, σπάνια αισθάνομαι άβολα κατά την κύλιση του. Σχεδίαση: Εδώ τα πράγματα είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ υποκειμενικά καθότι σε άλλους αρέσει σε άλλους δεν αρέσει. Εμένα μου αρέσει πολύ (το αγόρασα άλλωστε). ¶νεση: Μμμμμμμ,εδώ θα τα χαλάσουμε καθότι τρίζει και ακούγεται ο κινητήρας στις ψηλές στροφές. Λίγο μεν αλλά τρίζει και ακούγεται ενώ επιπλέον δείχνει φτηνό χωρίς απαραίτητα να είναι. Αξιοπιστία: Μετά από 30000 χλμ, βλάβες μηδέν. After Sales: Επιτρέψτε μου να δηλώσω με πλήρη ευθύνη των λόγων μου ότι η ΤΟΥΟΤΑ είναι πολύ μπροστά σε αυτό τον τομέα. Όταν το είχα παραλάβει το αυτοκίνητο, παρατήρησα ότι το τιμόνι ήθελε ευθυγράμμιση. Το πήγα για ευθυγράμμισή και μου άλλαξαν ΜΟΝΟΙ τους το πάνω ντουλαπάκι γιατί δεν εφάρμοζε καλά χωρίς να τους έχω πει το παραμικρό, χώρια τις συγγνώμες που μου ζήτησαν!!!!! GOLF Κινητήρας: Μέχρι τώρα αποκάλυψη. Νιώθω κάθε φορά που τον ακούω την αδρεναλίνη μου να εκτοξεύεται. Απίστευτη απόδοση και είναι μόνο 1,4lt χωρίς την παραμικρή μετατροπή από μέρους μου (είναι καινούργιο ακόμα και το προσέχω). Τι θα βγάλει στο μέλλον δεν γνωρίζω (εύχομαι τίποτα). Φρένα: Μέχρι τώρα και με τους ρυθμούς που το έχω μετακινήσει δείχνουν εξαιρετικά. Οδική συμπεριφορά: Είναι Γερμανικά άνετο. Δηλαδή σφιχτό χωρίς να είναι ενοχλητικό. Στις στροφές (και λόγω ηλεκτρονικών βοηθημάτων) τρένο. Σχεδίαση: Εμένα μου αρέσει, της γυναίκας μου όχι (αλλά εδώ το θέμα είναι το ποιος πληρώνει) ¶νεση: Φοβερό..... ΑΛΛΑ ΤΡΙΖΕΙ και αυτό και έχω θορύβους από απροσδιόριστα σημεία. Αξιοπιστία: Μέσα σε 3000 χλμ δεν μου έχει δείξει κάτι. After Sales: Δεν γνωρίζω ακόμα αλλά αν τα πράγματα είναι όπως έχω διαβάσει εδώ .... κλάφτα Χαράλαμπε. Κλείνοντας: Έχοντας και τα δύο αυτοκίνητα στην κατοχή μου έχω να κάνω την εξής παρομοίωση η οποία μου φαίνεται αρκετά κοντά στην πραγματικότητα: Το AURIS μπορείς να το παρομοιάσεις με την κοπέλα που παντρεύεσαι να κάνεις σπίτι. Είναι νοικοκυρά, σε έχει πάντα άψογο, δεν σου χαλάει ποτέ το χατήρι και ξέρεις ότι θα γεράσεις εάν θέλεις μαζί της. Το GOLF είναι από την άλλη πλευρά η γκόμενα που βλέπεις στον δρόμο και θέλεις να πας στο κρεββάτι μαζί της όσο τίποτε. Θα σου αφήσει ένα τεράστιο χαμόγελό μόλις βρεθείς μαζί της αλλά εάν στραβώσει μαζί σου θα σε αφήσει στα κρύα του λουτρού χωρίς δεύτερη κουβέντα. Εύχομαι να βοήθησα Παναγιώτης
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.