Jump to content

Arthas

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

About Arthas

  • Birthday 03/20/1979

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R (2009)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Arthas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Μάγκες γεια χαρά. Συγνώμη είχα ξεχάσει να ενημερώσω για το θέμα που άνοιξα. Τελικά έβαλα αυτά τα λαστιχάκια: DUNLOP SPORT BLURESPONSE 195/55/R15 85H και μέχρι στιγμής πολύ ευχαριστημένος. Έχω παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στον θόρυβο, πολύ πιο ήσυχα. Όσον αφορά οδική συμπεριφορά και μόνο ότι φοράει καινούρια παπά το πολάκι σίγουρα το νιώθω να "κυλάει" πολύ πιο ομαλά. Όσον αφορά κράτημα το νιώθω να στρίβει καλύτερα αλλά θα συμφωνήσω με τον Vassilis63 ότι δεν νομίζω να έχω κερδίσει κάτι σε σχέση με τα προηγούμενα (185/60/R15). Γενικά πάντως το αισθάνομαι καλύτερα το αμάξι στο δρόμο και σε ταξίδι που έκανα αλλά όπως είπα και πιο πάνω αυτό είναι και λίγο αναμενόμενο λόγω καινούριου ελαστικού, ζυγοστάθμισης ζάντας κ.τ.λ. Αισθητικά? Είναι πολύ μικρή η διαφορά αλλά ρε παιδιά εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο και συμμαζεμένο απο την σαμπρέλα - κουλούρα θαλάσσης που φόραγε πρίν. Αυτά, απλά ενημέρωση λοιπόν για κάποιον που ίσως διαβάζει αυτό το θέμα και ενδιαφέρεται να αλλάξει λάστιχα και έχει τις ίδιες ανησυχίες που είχα κι εγώ. Η διάσταση 195/55/R15 ταιριάζει μια χαρά και ο δείκτης φορτίου 85Η είναι επίσης μια χαρά για το πολάκι μας. Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.
  2. @marios tsi Αδελφέ αυτό είναι κάτι που το κοίταγα αυτες τις μέρες και ανακάλυψα ότι τα ενισχυμένα λάστιχα όντως φέρνουν αυτή τη σήμανση. Δηλαδή το XL δηλώνει ενισχυμένο ελαστικό (XL=Extra Load). Δεν το έχω κοιτάξει ακόμα, θα κατέβω σε λίγο να πάω να το δώ και θα σου πω. @sirdimitris Ευχαριστώ πάρα πολύ, η αλήθεια είναι ότι με ξε-άγχωσες αρκετά με τη φωτό. Γενικά σας ευχαριστώ πολύ όλους για την ανταπόκριση και τις πληροφορίες σας!!
  3. Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Θέλω να πάω στο 195/55 για να το "νιώθω" λίγο καλύτερα στο δρόμο και στο τιμόνι και επίσης είναι και ψυχολογικό. Aυτό το λιγουλάκι που θα βλέπω να έχει φαρδύνει και να έχει κοντίνει, αισθητικά θα μου κάθεται καλύτερα απο τη σαμπρέλλα που φοράει τώρα. Σκοπό είχα να αλλάξω ζάντα σε 16 αλλά τελικά δεν με παίρνει οικονομικά. Οπότε σκέφτηκα τουλάχιστον ας βάλω την επόμενη διάσταση. Ξέρω ότι δεν θα έχει σημαντική διαφορά, ίσως και καθόλου αλλά εγώ θα είμαι χαρούμενος! Ξέρω οτι μπορώ να κάνω αυτη την αλλαγή στα λάστιχα, απλά κόλλησα στο ζήτημα "δείκτης φορτίου". Τώρα κοιτάω να βρω 195/55 με δείκτη φορτίου 88 και πάνω, δηλαδή ενισχυμένο ελαστικό όπως αυτό π.χ. Ενας Θεός ξέρει τώρα γιατι πρέπει σώνει και καλά να είναι ενισχυμένο το ελαστικό, αλλά τι να κάνουμε... Ευχαριστώ πολύ!
  4. Καλησπέρα ρε παιδιά, μια ερωτησούλα να κάνω γιατι στην Καρέντα με κούφανε ο "σύμβουλος". Ήρθε ο καιρός να αλλάξω λάστιχα και θέλω να βάλω την επόμενη διάσταση που μου δίνει σαν επιλογή η VW, μόνο λάστιχο όχι και ζάντα. Δηλαδή απο 185/60/15 να πάω στα 195/55/15. Βρίσκω λοιπόν 2 λαστιχάκια που μου αρέσουν, ενα της Dunlop και ενα της Bridgestone στις διαστάσεις που θέλω. Η μόνη διαφορά που έχουν απο αυτά που φοράω τώρα(Bridgestone) εκτός απο την διάσταση είναι και στον δείκτη ταχύτητας-βάρους. Αυτά που φοράω τώρα είναι 185/60/15 88Η ενώ αυτά που θέλω να βάλω είναι 195/55/15 85V. Όσον αφορά την ταχύτητα: H=210km/h και V=240km/h οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα, ίσα ίσα αυτά που θέλω να βάλω αντέχουν και για μεγαλύτερες ταχύτητες. Τώρα όσον αφορα το βάρος: 88=560kg ενώ 85=515kg. Εδώ λοιπόν παραξενεύτηκα στην αρχή μήπως δεν κάνουν τα λάστιχα, γιατι δεν αντέχουν το βάρος που αντέχουν αυτά της μαμάς. Σε μια επίσκεψη για χειμερινό έλεγχο στην Καρέντα λοιπόν μου λέει το άτομο, πρέπει να αλλάξεις και λάστιχα. Συμφωνώ του λέω εγώ και γι'αυτο να το δούμε, να μου βγάλεις μια προσφορά. Καθόμαστε στο γραφείο του, ψάχνει στο PC του και μου λέει: "Χμμ βλέπω φοράει ενισχυμένο λάστιχο 185/60/15 88Η" και μου βγάζει μια τιμή για τετράδα(η τιμή στον Θεό κιόλας) με αυτή τη διάσταση. Του λέω όχι δεν θέλω την ίδια διάσταση, θέλω να πάω στην επόμενη διάσταση με την ίδια ζάντα. Μου λέει όχι αυτό δεν γίνεται. Του εξηγώ πως δεν διάλεξα ότι μου κατέβηκε στο κεφάλι αλλά σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου και της VW. Ξανακοιτάει στον υπολογιστή και μου λέει: "Κοίτα, εγώ κοιτάω με τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου σου και βλέπω πως το αμάξι έχει βγεί απο το εργοστάσιο με αυτό το λάστιχο που φοράει που είναι ενισχυμένο, όλα έχουν ρυθμιστεί(αναρτήσεις κτ.λ.) και έχει βγεί απο το εργοαστάσιο το αμάξι με αυτές τις προδιαγραφές, δεν μπορείς να αλλάξεις εσύ και να βάλεις άλλο απο αυτό που έχει τώρα." Του εξηγώ και πάλι πως δεν βάζω ότι μου αρέσει εμένα αλλά ότι μου λέει η VW. Μου ξαναλέει λοιπόν πως αυτός κοιτάει το συγκεκριμένο αμάξι με αριθμό πλαισίου τι λάστιχα φοράει απο το εργοστάσιο και πως δεν συνιστά αλλαγή σε άλλο λάστιχο γιατι αυτό θα συνεπάγεται ρύθμιση του αμαξιού για το καινούριο ελαστικό! Φεύγω λοιπόν και σκέφτομαι, ρε λές να έχει δίκιο? Μήπως όντως η διαφορά που παρατήρησα κι εγώ όταν έψαχνα για λάστιχα στον δείκτη βάρους είναι τόσο σημαντική? Όντως να χρειάζεται το λάστιχο να έχει δείκτη βάρους 88, ίσως επειδή είναι highline έκδοση και φοράει τις σπορ αναρτήσεις? Μήπως όντως αλλάζοντας διαστάσεις στο ελαστικό να χρειάζονται καινούριες ρυθμίσεις στο αμάξι?? Εν κατακλείδι, μην σας κουράζω άλλο, ξέρει κανείς αν θα έχω πρόβλημα να βάλω τα 195/55/15 85V που έχουν χαμηλότερο δείκτη βάρους και άλλες διαστάσεις απο αυτά που φοράει τώρα? Θα χρειάζεται ρύθμιση το αμάξι? Σημειώνω όσον αφορά τη διάσταση ότι η VW στο καπάκι της βενζίνης αναγράφει αυτην την διάσταση σαν επιλογή. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  5. Χρόνια Πολλά !!!!

  6. Γεια σας και πάλι παίδες. Το update το έκανα πρίν φύγω για διακοπές, την πρώτη βδομάδα κιόλας που είχε "σκάσει". Αν θυμόσαστε και απο το post μου ήμουν ενθουσιασμένος με την αλλαγή που είχα παρατηρήσει στον κινητήρα. Απο την επόμενη ημέρα όμως κάποια πράγματα μου φάνηκαν πάλι τα ίδια. Με λίγα λόγια πρώτον δεν τίθεται θέμα για σβήσιμο πάλι στο ρελαντί, μέχρι στιγμής στα φανάρια είναι σταθερότατος ο κινητήρας, αλλά μερικές φορές όμως συνεχίζω και έχω τις αρυθμίες και κάποια ελαφρά "μπουμπουνητά". Αν πάω μια βόλτα και σταματήσω για ενα καφέ και μετα απο κανα δυωράκι βάλω μπρος να φύγω, η κατανάλωση είναι στα 0,8 και ακούγεται λες και μπερδεύει και μπουμπουνίζει λίγο. Αυτο το έκανε και πρίν το update. Μόλις πατήσω λίγο γκάζι ίσα ίσα μέχρι τις 1000 και το αφήσω, ηρεμεί, η κατανάλωση πέφτει κανονικά στο 0,6 και σταθεροποιείται. Δεν ξέρω αυτό γιατι συνεχίζει και το κάνει(δεν το κάνει πάντα), ίσως να είναι ένα απο τα κουσούρια του και εντελώς φυσιολογικό.. Όσον αφορά το cold-start τα πράγματα όπως και πρίν, 2.7 - 2.9 για κάποια δευτερόλεπτα και μετά κομπλέ. Δεν άλλαξε κάτι με το update, δεν με ανησυχεί φυσιολογικό είναι, απλά το αναφέρω γιατι ρωτάγανε κάποια παιδιά για το πρωινό ξεκίνημα. Αυτό που με έχει καθησυχάσει είναι αυτό που ανέφερα και πιο πάνω για το ρελαντί που είναι και το βασικό ζητούμενο. Καμία σχέση όντως με πρίν. Σε φανάρια μέχρι στιγμής και γενικά σε προσωρινή στάση το μοτέρ είναι πολύ πιο σταθερό και φυσικά δεν έχει ξανασβήσει Νομίζω ότι τα προβλήματα μας τελείωσαν φίλτατοι, και όσο το στρώνουμε το "μικρό" τόσο καλύτερο γίνεται. Καλά χιλιόμετρα σε όλους και σε αυτούς που το απόκτησαν πρόσφατα να το χαρούν με όλη τους την ψυχή! Εις το επανειδίν..
  7. Καλησπέρα και πάλι. Αυτή τη φορά με καλά νέα! Πρίν απο λίγο γύρισα απο την Καρέντα Service στο Μαρούσι. ¶λλαξα λάδια (3,370lt για την ακρίβεια και όχι "4 νταν") και επίσης αναβαθμίστηκε ο εγκέφαλος με το πολυπόθητο update!!! Μάλλον ήμουν απο τους "συγκεκριμένους, λίγους ιδιοκτήτες" και δεν το ήξερα... Προφανώς δεν μπορώ ακόμα να σας πώ εντυπώσεις αφού ούτε βενζίνη δεν έχω για να κάνω βόλτες αλλά έπρεπε και να γυρίσω στο γραφείο.. Πάντως το σίγουρο είναι, στην διαδρομή που έκανα απο Μαρούσι-Βύρωνα, πως το αμάξι το νιώθω να "έστρωσε". Στα φανάρια ο κινητήρας καμία σχέση, ούτε αρυθμίες, ούτε παράξενα μπουμπουνητά και φυσικά μέχρι στιγμής δεν έσβησε και ούτε μου έδειξε προδιάθεση για κάτι τέτοιο. Γενικά τον κινητήρα τον ακούω πολύ πιο σταθερό και ομαλό ακόμα και εν κίνηση. Δεν θέλω να λέω μεγάλες κουβέντες γιατι όπως είπα μόλις το φόρεσα το update. Αύριο φεύγω για ταξίδι οπότε την άλλη βδομάδα θα σας ενημερώσω πως τα πήγε. Ένα offtopic, για τον ήχο που ακούγεται στην αρχή όταν πρωτοξεκινάει το αμάξι στα πρώτα μέτρα που κυλάει, κάτι σαν κούμπωμα μηχανικό είναι φυσιολογικό και οφείλεται στην αρχική ρύθμιση που πραγματοποιεί το ABS. Έτσι μου είπε ο μηχανικός, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Αυτά προς το παρόν παίδες, εύχομαι να τελείωσαν τα βασανά μας. Θα σας ενημερώσω την άλλη βδομάδα.
  8. @Greg Φίλε μου πόσα λίτρα λάδια παίρνει τελικά το μικρό μας? 3,6? Παω και γω Πέμπτη να τα αλλάξω, καλό είναι να ξέρω απο πρίν πόσο λάδι θέλει.
  9. Πρίν απο λίγο μίλησα με service στη Μηλιαράκη. Η κοπέλα που σήκωσε το τηλέφωνο δεν είχε ιδέα γιατί πράγμα μιλούσα. Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον μηχανικό και το παιδί που μίλησα μου είπε πως δεν έχει φτάσει κανένα update αλλά τουλάχιστον φάνηκε να γνωρίζει για το πρόβλημα... Έκλεισα ραντεβού την άλλη βδομάδα στη Καρέντα στο Μαρούσι και το παλικάρι που μίλησα ήταν πλήρως ενημερωμένος και μου είπε πως ακόμα δεν έχει έρθει το update αλλά υπάρχουν πολλές πιθανότητες την Πέμπτη που θα πάω(πάω να αλλάξω λάδια κοντεύω τα 4500km) να είναι έτοιμοι να κάνουν και την ενημέρωση. Τι να πώ ρε παιδιά... Θα σας ενημερώσω απο βδομάδα για ότι νεότερο έχω.
  10. Το έχω παρατηρήσει και εγώ αυτόν τον ήχο. Απο την αρχή το έκανε. Βασικά το κάνει όταν έχει μείνει αρκετή ώρα σε ακινησία απ' ότι έχω καταλάβει. Μόλις το βάζω μπροστά και φοράει την πρώτη ταχύτητα στα πρώτα 5-10 μέτρα που θα κυλήσει το αμάξι ακούγεται αυτός ο ήχος. Σαν κάτι να κουμπώνει, να μπαίνει στην θέση του και μετά κομπλέ ούτε που ξανακούγεται κάτι παρόμοιο. Σαν να γίνεται μια αρχική ρύθμιση. Παίζει να είναι χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου παιδιά, μην τρομάζουμε και αγχωνόμαστε με όλα. Εγω θα το ρωτήσω βέβαια όταν πάω για το update.
  11. Συμφωνώ με Z3Ratul. @costas86 όπως και να έχει εύχομαι να μην περιμένεις να ακούσεις γνώμες απο φόρουμ για να αποφασίσεις αν θα αγοράσεις το αυτοκίνητο που σου αρέσει.. Το post το έχουμε ξεφτιλίσει λίγο πάντως...άλλο είναι το θέμα του.. Τέσπα, συνεχίζω με την επικοινωνία μου με Kosmocar: Τους πήρα Παρασκευή τηλέφωνο να ρωτήσω τι γίνεται επιτέλους με το update. Ο άνθρωπος που μίλησα δεν ήξερε τίποτα(ή έκανε πως δεν ήξερε..). Σημείωσε το όνομα μου και τον αριθμό πλαισίου και μου είπε πως θα μεταφέρει το ζήτημα στο τεχνικό τμήμα και να περιμένω τηλέφωνο. Όντως την ίδια μέρα πιο αργά το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο απλά να με ενημερώσουν πως δεν με έχουν ξεχάσει και ότι απο βδομάδα θα έχω νεότερα και απο το τεχνικό τμήμα. Χθές λοιπόν κιόλας με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως περιμένουν ενα cd με το update για τον εγκέφαλο το οποίο θα εκδοθεί απο το εργοστάσιο παραγωγής στην γερμανία. Για αυτόν το λόγο κιόλας δεν γνώριζαν να μου πουν μια ημερομηνία αλλά προσπαθούσαν να με καθυσηχάσουν πως όταν φτάσει το update, θα έχω άμεση ενημέρωση να επισκεφτώ ενα service για να ενημερωθεί ο εγκέφαλος στο Polάκι μου. Μάλιστα μου είπε πως και τηλέφωνο να μην είχα πάρει για να δηλώσω την βλάβη, μόλις ερχόταν το update θα με ενημερώναν ούτως η άλλως όπως θα κάνουν σε όλους τους κατόχους Polo 1.2Tsi. Το ξέρω τα νέα μου δεν ήταν "νέα" δυστυχώς γιατί απλά μου είπαν αυτό που ακούγεται το τελευταίο 2μηνο. Το θέμα όμως είναι πως έχω επίσημα την απάντηση της Kosmocar με ονόματα και αυτό θα κάνει πιο εύκολο την σύνταξη του email παραπόνων στη μαμά VW. Πάντως πρέπει να παραδεχτώ πως απο Kosmocar δεν χρονοτριβήσαν καθόλου όσον αφορά την ενημερωσή μου και δεν με έκαναν να νιώσω ότι με έχουν γράψει κανονικά. Δεν θα σταματήσω να τους ενοχλώ πάντως κάθε βδομάδα. Αυτά αγόρια & κορίτσια, I'll be back όταν έχω νεότερα.
  12. Συμφωνώ κι εγώ για δραστικές κινήσεις πλέον!! Θα πρέπει να συγκεντρώσουμε όλα τα ονόματα και αριθμούς πλαισίων και να στείλουμε επιστολή ταχυδρομικώς και ηλεκτρονικά, με αναφορές σε ονόματα που έχουμε έρθει σε επαφή με αντιπροσωπείες κ.τ.λ. Η ξαδελφή μου είναι δικηγόρος και θα την ρωτήσω γενικότερα για το πως θα πρέπει να συνταχθεί μια τέτοια επιστολή. Ασε που μιλάει και γερμανικά Αυτό που προτείνω όμως και αν συμφωνείτε μαζί μου, είναι να κανονίσουμε να βρεθούμε όλοι οι παθόντες για ενα καφέ (κάπου που να έχει wifi να έχουμε στη διαθεσή μας και Internet) και να κάτσουμε κάτω να συζητήσουμε σαν άνθρωποι. Φυσικά αναφέρομαι σε αυτούς που είμαστε Αθήνα και μπορούμε να μαζευτούμε. Δεν θα είναι καφές αναψυχής, έχουμε δουλειά να κάνουμε, να κατεβάσουμε ιδέες/προτάσεις, να μιλήσουμε για εμπειρίες απο αντιπροσωπείες και να καταγράψουμε γεγονότα, ονόματα, ημερομηνίες κ.τ.λ. Αυτά, αν συμφωνείτε let me know.
  13. Με γεια το αμαξάκι σου φίλε μου και καλοτάξιδο!! Να σαι καλά για την ενημέρωση και περιμένουμε περισσότερα νέα σου την Παρασκευή.
  14. Όχι ακόμα δεν έχω πάει στο service, πρέπει να βρεθεί χρόνος να γίνει και αυτό. Σε ποιό service έχεις πάει? Ικανοποιημένος γενικότερα απο κεί?
  15. Z3Ratul απο περιέργεια σε ποιόν αντιπρόσωπο πήρες τηλέφωνο? (Συγνώμη αν το έχεις ήδη αναφέρει σε προηγούμενο post Ρωτάω για να αρχίζουμε λίγο να καταλαβαίνουμε και πόσο αντιεπαγγελματίες και άσχετοι είναι οι κατα περιοχές αντιπρόσωποι και service. Εγώ που είχα πάρει τηλέφωνο Καρέντα Συγγρού (εχω αναφερθεί ξανά σε αυτό) ο πωλητής γνώριζε πολύ καλά για το θέμα με το ρελαντί και μου είπε την γνωστή καραμέλα ότι περιμένουμε το update. Το τηλέφωνο όμως που μου είχε δώσει για τον "Σύμβουλο Service" και μίλησα, μάλλον το service στον Πειραιά πρέπει να ήταν, το άτομο δεν ήξερε που του πάνε τα 4... Εκτός απο το γεγονός ότι ο άνθρωπος προφανώς δεν είχε εκπαιδευτεί ποτέ στη ζωή του για το τι σημαίνει "Σύμβουλος Service" και πως διαχειρίζονται πελάτες στο τηλέφωνο, όταν του είπα για το ζήτημα το άκουγε για πρώτη φορά!!! "Τότε θα πρέπει να κλέισετε ενα ραντεβού να το δεί ενας μηχανικός αν υπάρχει μηχανικό πρόβλημα", αυτή ήταν η απάντησή του... Τέσπα μην φεύγω πολύ offtopic, είμαι στα 2400km και μου ξαναέσβησε σε ρελαντί. Είχε να μου το κάνει από τότε που είχα πατήσει 800-900km. Σε προηγούμενο post είχα αναφέρει πως έιχα ηρεμήσει λίγο με το θέμα γιατι απλά απο τότε δεν το είχε ξανακάνει και άρχιζα να το ξεχνάω σιγά σιγά, μέχρι που εμφανίστηκε πάλι σαν φάντασμα. Δεν με απογοήτευσε τόσο πολύ όσο στις αρχές, είμαι αισιόδοξος για το μέλλον, για το update, για το μουντιάλ, για όλα! Αυτό που με απογοητεύει δεν είναι η VW, είναι η VW σε ελληνικό έδαφος. Μα καλά αυτοί οι γερμανοί, δεν στέλνουν που και που κανά supervisor να ελέγχουν λίγο τους αντιπροσώπους στις άλλες χώρες.. Δεν έχουν την παραμικρή ιδέα, για το πόσο άσχετοι είναι αυτοί στην Ελλάδα που ανοίγουν επιχειρήσεις με το όνομα της φίρμας τους? Ειλικρινά και update να σκάσει φοβάμαι να το πάω το αμαξάκι μου στους άχρηστους και άσχετους, τους έχω ικανούς να μην ξέρουν αν πρέπει να συνδέσουν τον εγκέφαλο με σειριακή ή usb σύνδεση...lol Μήπως να ξεκινήσουμε κανα πτυχίο μηχανικής να τα φτιάχνουμε μόνοι μας ρε γμτ... Αυτά παίδες, ότι νεότερο έχω θα ενημερώσω asap. (Sorry για το ύφος του Post και τα νεύρα.)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.