Jump to content

Earendil

Members
  • Posts

    97
  • Joined

  • Last visited

About Earendil

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Earendil's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. χίλια συγνώμη παίδες! αλλά είναι απαράδεκτο!
  2. ...όταν έχω γυρισμένο το διακόπτη στο R, ρυθμίζει μόνο το δεξί καθρέφτη, όλα καλά Όταν όμως το έχω στο L, και το κουνάω προς κάποια κατεύθυνση, κουνάει και τους 2 ταυτόχρονα. Δεν έχω αυτόματα ανακλινόμενους καθρέφτες, χωρίς να ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο.Θέλω πρώτα να μου πει κάποιος αν του έχει τύχει κάτι τέτοιο, ή αν ξέρει τι πάει στραβά.Δυστυχώς μάλλον θα πάει αντιπροσωπεία το αμάξι και φοβάμαι ότι θα χρειαστεί αν ξηλώσουν τπτ για να δουν τι γίνεται
  3. μήπως έχει καεί κάποια ασφάλεια των ηλεκ/μαγνητικών?για τσέκαρε τις ασφάλειες που αφορούν αυτό το κομμάτι μία προς μία...
  4. ρε παιδιά, το άσπρο είναι κλασσικό χρώμα, δεν γίνεται να το χαρακτηρίζουμξε της μόδας.Αφήστε που το άσπρο έτσι όως το δίνουν τώρα σε σχέση με τα παλιότερα αυτοκίνητα δεν έχει καμία σχέση.Παλιότερα ήταν και πολύ κακής ποιότητας χρώμα, πλέον έχουν αλλάξει αυτά και το άσπρο έχει γίνει πολύ όμορφο
  5. έτσι όπως το βλέπω εγώ, η φορολόγηση θα έπρεπε να είναι όπως παντού.Δλδ βάση της τιμής Κτήσης.Τι πιο απλό κ δίκαιο.Κ από εκεί κ πέρα, αν θέλουν, ας βάλουν κ ένα "πράσινο" συντελεστή έκπτωσης ή επιβάρυνσης ανάλογα με το αν εκπέμπει λίγους ή πολλούς ρύπους αντίστοιχα.Δλδ ένα υβριδικό που κοστίζει 25.000 να έχει χαμηλότερη φορολόγηση από ένα που έχει 25.000 αλλά εκπέμπει 4 πλάσιους ρύπους
  6. έχεις καμιά φωτό? Επίσης γνωρίζει κανείς αν όλα αυτά τοποθετούνται εκ των υστέρων (μετά δλδ την αγορά)?
  7. νταξ, εσύ το κυνηγάς και τα λύνεις ένα ένα τα προβλήματά σου.Αν ήταν άλλος στη θέση σου θα τους το είχε φορέσει καπέλο
  8. πάντως επειδή ρώτησα τον υπεύθυνο πωλήσεων για το πρόβλημα αυτό, μου είπε ότι στα καινούρια (από φλεβάρη φτιαγμένα) έχουν αλλάξει την αντλία και τον αεραγωγό.άρα λογικά έχουν αναγνωρίσει το σφάλμα τους και φροντίζουν να το καλύψουν και στα παλιότερα αμάξια.Εκτός αν στην ελλάδα, περιμένουν να λήξει η εγγύηση και να το πληρώσουμε από την τσέπη μας.
  9. όταν το παρήγγειλα, στην αντιπροσωπεία είχε ένα γκολφ 160, όχι highline όμως, που είχε γερμανικά ελαστικά, και θεώρησα ότι και το δικό μου θα είχε αντίστοιχα.2 μήνες μετά την παραγγελία, σε τηλ.επικοινωνία με τον πωλητή, το έφερε η κουβέντα ότι μπορεί το δικό μου να έχει κινέζικα ελαστικά.Ε του λέω, θα το πάρεις εσύ αν το φέρεις με κινέζικα.Μα μου λέει, δεν είναι ευθύνη μου, και τα φωτιστικά σώματα στην κίνα φτιάχνονται κλπ.Του λέω ακόμα χειρότερα, θα μου κάνεις έκπτωση. Τελικά τα φανάρια είναι κινέζικα και τα λάστιχα Michelin (πάλι καλά).Το αμάξι είναι από το Μοζελ, κάτι είναι και αυτό.
  10. VW is preparing two frugal three-cylinder engines, a 1.2-litre direct-injection turbocharged petrol unit and a 1.2-litre diesel ενδιαφέρον ακούγεται the more radical TwinDrive concept features a 122bhp 1.4-litre TSI engine in combination with a 82bhp e-power unit πολύ ενδιαφέρον ακούγεται .While the diesel hybrid aims primarily at European markets, the petrol version targets the US. ξενέρωσα.Δλδ το καλό θα το έχουν οι αμερικάνοι?
  11. όντως πολύ καλή ιδέα.μπορούν να το κάνουν αν θέλουν
  12. άσε ηλιοροφή και συναγερμό.Τουλάχιστον το 2ο μπορείς να το βάλεις μετά.
  13. ενώ εσύ, εδώ,είσαι ον-τόπικ? τουλάχιστον δεν ενοχλήσαμε και κανένα.Και δε σπαμμάραμε, αντίθετα με σένα. συμφωνώ.- τώρα αν στο γκολφ το περιφερειακό έγινε αναλώσιμο...τι να πω
  14. αυτό δεν ισχύει.Σα να λέμε ότι ο κυλινδρος είναι αναλώσιμο. Τα μπεκ είναι αναλώσιμα.Τα φίλτρα ναι.Το σασμάν, ο κινητήρας, τα διαφορικά, το βολάν κλπ μηχανήματα μετάδοσης και παραγωγής ισχύος δεν είναι αναλώσιμα.Κακώς κάποιοι θεωρούν το δισκοπλατώ αναλώσιμο.Δεν είναι και χαλάει από κακή χρήση.Στο παλιό μου αμάξι, μάζντα 323 20 ετίας, με 170.000χλμ, δεν έχει αλλάξει δισκοπλατώ.
  15. πάντως κακά τα ψέμματα, σήμερα στο δρόμο για χαλκίδα δεν άκουσα/ένιωσα τπτ.Με 6η και 4.000 στροφές απλά πετούσα.Και το αμάξι τραίνο!Το μόνο που παρατήρησα και το βρίσκω λογικό είναι ότι μετά από κάποια ταχύτητα (επίτηδες δε γράφω νούμερα για να μην την πατήσω όπως ο σειταρίδης) πολύ μεγάλη, ελάφρυνε κάπως το τιμόνι.Κατα τ άλλα, ούτε θόρυβοι, ούτε λακούβες ούτε τπτ. Τώρα γιατί το κάνει αυτό με την πόρτα, δεν το καταλαβαίνω καθόλου.Δλδ να στο κάνει στις χαμηλές ταχύτητες και στις ψηλές τπτ...πολύ παράξενο.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.