Jump to content

vasilistotsikasretro

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About vasilistotsikasretro

  • Birthday 07/12/1987

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    Quik Silver

vasilistotsikasretro's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. ΑΡΧΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ S3,ΠΡΟΧΘΕΣ,ΑΦΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΕΙ(ΦΟΡΑΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ INJEN)ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.ΡΟΛΑΡΙΣΤΕΣ 2ΕΣ ΑΠΟ 40 ΧΛΜ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 200,ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΕΚΠΛΗΞΗ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΜΙΣΟ ΑΜΑΞΙ ΜΠΡΟΣΤΑ..ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ Η ΙΔΙΑ,ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΙΣΟ ΜΕΧΡΙ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΑΚΟΜΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ S3 ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΥΡΑΥΛΟ.ΤΟ S3 ΦΟΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ INJEN ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,GOLF GT ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ETUNERS,ΤΕΛΙΚΟ,ΕΧΩ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΙ ΕΧΩ Κ ΦΙΛΤΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ.ΑΛΛΟ ΠΑΤΗΜΑ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΜΕ ΕΝΑ OCTAVIA RS,ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΟΔΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ.ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ OCTAVIA,ΣΙΓΟΥΡΑ ΦΟΡΟΥΣΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΔΕ ΞΕΡΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ,ΠΑΝΤΩΣ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΠΟΛΥ,ΠΑΤΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 100ΧΛΜ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 180ΧΛΜ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ,ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΠΗΓΕ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ Κ ΠΑΤΗΣΑ,ΣΤΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΥΘΕΙΑΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 4 ΑΜΑΞΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΤΗΜΑ ΑΠΟ 120 ΜΕΧΡΙ 200 ΣΧΕΔΟΝ ΕΙΧΑΜΕ 3 ΑΜΑΞΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΟΙΓΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΤΑ ΦΩΤΑ Κ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕ ΑΦΟΥ ΚΟΨΑΜΕ ΑΝΑΒΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΛΑΡΜ.ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ??ΟΤΑΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΕ ΜΑHA ΕΙΧΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Κ ΕΒΓΑΛΑ 220,ΠΟΣΟ ΠΗΡΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ Κ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ 265.ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑ ΜΕ S3??EIXA KAI ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΕΤΥΧΕΙ S3 ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΑΜΕ Κ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΑΛΛΑ ΥΠΕΘΕΣΑ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΟΨΕ,ΔΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ,ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ ΣΠΑΘΟΒΟΥΝΙΟΥ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΞΕΡΕΙ Κ ΠΑΤΗΣΑΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ,ΤΕΛΕΙΩΜΑΤΑ ΤΡΙΤΗΣ ΤΟ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕ ΓΚΑΖΙ..ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ GT ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΣΤΙΓΜΗ ΜΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ.
  2. ειδα τισ φοτο στο προφιλ σου,το αμαξι το ειχε κ το εφτιαξε ενασ φιλος,τωρα δουλευει στη vw,ειναι το μονο r32 που εχω μπει κ εχω κανει βολτα....τα σπαει.....που να το εβλεπεσ και με τισ 19αρεσ mtm που φοραγε ενα διαστημα...κ παλι να το χαιρεσαι ειναι κααα.....αααα
  3. Σε δυναμομετρο(δε θυμαμαι ονομα,καπου στα σπατα ειναι)220αλογα με 30 κιλα ροπης,βεβαια πριν την εξατμιση και το φιλτρο,τωρα υπολογιζω 2 με 3 παραπανω...μονο το μασαιο ειχα βγαλει αρχικα
  4. golf gt μοντέλο 2007,πλεον 105520 km,προγραμμα απο etuners,εχω αφαιρεσει το μεσαιο καζανακι κ φοραω τελικο ελευθερο(απο παπαδοπουλο),φιλτρο αερα bmc,οραγανακια metrika και οθονη felix
  5. αν μπορω να βοηθησω στο θεμα με τα ελατηρια μιας και γνωριζω τη περιπτωση του φιλου μου να πω το εξης,αρχικα οταν εβαλλε προγραμμα το αμαξι στις 6200 ειχε πιεση σχεδον 1,2 bar.οποτε κ ενα το προβλημα με τισ διακοπεσ.πλεον στισ 6200 εχει 1,0 bar και δεν εχει προβλημα κανενα.για να το επιβεβαιωσουμε καναμε σε δυο μερες σχεδον 300 χιλιομετρα και ολα μια χαρα.οσο για την εταιρεια με το προγραμμα,ειναι οι etuners,αξιζει ομως να σημειωσω οτι ο κριτωνας απο την αρχη πριν το προγραμμα προειδοποιησε για το συγκεκριμενο θεμα,καθως του ειχε συμβει και σε αλλα αυτοκινητα,αλλα ο κολλητος μου επεμενε να του δωσει οσο παραπανω πιεση γινοταν.τελικα επαληθευτικε ο κριτωνας,και ο φιλος μου καταλαβε οτι δε γινεται να ζητα παραλογα πραγματα απο ενα 1400 μοτερ..πλεον το αμαξι δουλευει μεχρι τισ 5600 οπως ηταν το αρχικο προγραμμα και απο εκει κ μετα σταδιακα ριχνει οπως ειπα εως το 1,0 στις 6200.οσο για τα ελατηρια απο οτι μας ειπαν κατι παρομοιο με αυτο που ειπε ο φιλος απο την αντιπροσωπεια της πατρας ισχυει,χωρισ βεβαια να υπαρχει προβλημα,οπως τουλαχιστων διαπιστωσα εγω,αν η πιεση ψηλα(πανω απο τισ 5800)δε ξεπερνα το 1,1 bar. Υ.Γ. πιστευω οτι αν ηταν αλλος στη θεση του κριτωνα δε θα ειχε ασχοληθει τοσο πολυ,χωρις να θελω να κανω διαφημιση,απλα λεμε τα πραγματα οπως εχουν
  6. τελικα ολα ενταξει με το αμαξι,μπορει να εχασε λιγο απο αποδοση λογο μειωσης της πιεσης,τωρα ομως λειτουργει φυσιολογικα
  7. το αμαξι ειναι ηδη στο προγραμματιστη για να μειωσει λιγο τη πιεση,μεχρι το απογευμα θα σασ ενημερωσω αν λυθηκε το προβλημα.το παραξενο ειναι οτι εγω φοραω το ιδιο προγραμμα στο δικο μου golf v gt και δεν εχω κανενα προβλημα
  8. νικο γιατι το λες αυτο εχεισ ακουσει κατι??
  9. εβαλλε ο κολλητος μου προγραμμα,δε θελω να αναφερω αν γινεται απο ποια εταιρεια,και το αμαξι μετα τισ 5800 στροφεσ αναβει check engine.στο διαγνωστικο δειχνει προβλημα σε πολλαπλασιαστη,αλλαξε το πολλαπλασιαστη κ παλι το ιδιο,μετα εμφανιζε προβλημα σε αλλο πολλαπλασιαστη.ο προγραμματιστησ προτεινε να ριξει τη πιεση γιατι ολα τα scirocco πρωτης γενιασ εμφανιζαν προβλημα σε καποια ελατηρια της μηχανης και δεν αντεχαν πολυ πιεση ψηλα.εχει κανεισ καποιο παρομοιο προβλημα?ευχαριστω
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.