Καλησπερα παιδια , ειμαι νεο μελος και εχω ενα golf 4 1.4/75 αλογα .Πριν μερικους μηνες ενω ειχα κανει service στην αντιπροσωπεια στα 95,000 χιλιομετρα βγηκα στην εθνικη για να παω στο σπιτι μου και βρεθηκα με καρφωμενες βαλβιδες και μια ζημια που μου πηγε 1500 ευρω . Ο τυπος που πηγα το αμαξι εκανε ρεκτιφιε στο καπακι αλλαξε βαλβιδες και οτι αλλο επρεπε να αλλαξει και απο τοτε ξεκινησε το αμαξι να καιει τρελα λαδια . Η καπνιλα δεν ειχε σταματημα καθε εβδομαδα ο μετρητης λαδιου ηταν στο μισο συνεχεια συμπληρωμα και αλλαγη λαδιων οσο πιο συχνα γινοταν . Με την αλλαγη των μπουζι παρατηρησε ο μηχανικος οτι ανεβαζει λαδια μεσα στα μπουζι .Κυριολεκτικα τα μπουζι εσταζαν απο το λαδι .Τα αλλαξα και το αλλο που παρατηρησα ειναι οτι το φιλτρο αερος μεσα σε μια εβδομαδα γινοταν μαυρο αν και καινουργιο .
Επειδη αυτο δεν παει αλλο σκεφτηκα να αλλαξω κινητηρα ή να αλλαξω καπακι .Θελω την συμβουλη σας καθως δεν ειμαι και πολυ εμπειρος με τα αμαξια τι μπορω να κανω ??? Αν ειναι να αλλαξω μηχανη σκεφτομαι να βαλω του polo gti ή την 1,6 του golf 4 .
To αλλο που θελω να ρωτησω περα απο την αλλαφη κινητηρα ειναι αν μπορω να βαλω καποια λαδια που να μην τα ρουφαει τοσο γρηγορα .Πια θεωρουνται τα πιο χοντρα λαδια ??? Να μην τα καιει τοσο ευκολα ???Δεν ξερω τι αλλο να πω εχω σκασει με αυτο το θεμα και το αμαξι ειναι σαν καινουργιο περα απο τον κινητηρα που ειναι για πεταμα.Θα ηθελα μια γνωμη απο καποιον που ξερει ή ειχε αναλογο προβλημα .
Ευχαριστω πολυ