Jump to content

tomgeron

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About tomgeron

  • Birthday December 14

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Ελληνικού - Αργυρούπολης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

tomgeron's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Overload Performance ,καποια χρονια πριν, 130ε αν θυμαμαι καλα
  2. Καλησπερα, Golf 1.4 fsi 186.000 km, στα 100.000 km περιπου ηλεκτρονικη κατάργηση του Sensor nox. Στα 150000 καθαρισμος βαλβιδων και μετατροπη σε LPG. Με το LPG δουλευει πολυ καλυτερα. Κριμα που δεν υπηρχε η δυνατοτητα να το βαλω πολυ πιο νωρις (αμεσου ψεκασμου γαρ). Αλλαγη μπροστινου συστηματος (ζαμφορ,κοντρα βασης,μπαλακια, silent blocks) Καποιες δυσλειτουργιες στον πισω υαλοκαθαριστηρα μου ειπαν οτι ειναι θεμα πλακετας ,αν χειροτερεψει θα αλλαχθει. Εσωτερικες επενδυσεις τις εχω αλλαξει ολες ( 180Ε στο πρωτο μνημονιο). Κλειδαριες τις εχω αλλαξει και τις 2 (διπορτο) με aftermarket, 1/3 της τιμης. Διακοπτες που ξεβαφουν τους αλλαξα ολους( aftermarket που δεν ξεβαφουν γυρω στο 50αρι, στο ebay κοστιζουν πολυ φθηνοτερα),χερουλια δεν αλλαξα αν και ξεβαφουν κι αυτα. Η θηκη για τα γυαλια στην οροφη πριν χρονια ειχε προβλημα καταφερα και την εφτιαξα μονος μου. Κανα 2 φορες αλλαξα βαλβιδες ψυχρης θερμοστατη. Καποιους θορυβους απο το tableau και τους αεραγωγους ακουω κι εγω αλλα δεν μπορω να προσδιορισω απο που προερχονται. Αυτα...
  3. Στο overload performance πριν καμια πενταετια, 130ε αν θυμαμαι καλα. Τωρα το κανουν πολλοι και στοιχιζει και φθηνοτερα
  4. Kαλησπερα στην παρεα. 50000 km με απενεργοποιημενο nox. 102.000 km έκανα κατάργηση του Sensor nox, 152.000km τωρα. Δεν εντοπησα καποιο προβλημα. Στα 150.000 km ανοιγμα πολλαπλης και καθαρισμος βαλβιδων. Αλλο αμαξι, μειωση καταναλωσης, αυξηση ροπής και καλύτερο ρελαντι.Τοποθετηση συστηματος υγραερου ( Romano, δεν υπηρχαν αλλωστε και πολλες επιλογες, golf 1.4 fsi (BKG). Ιδωμεν...
  5. Στη Ιταλια απ'οτι διαβαζω στα δικα τους forum χρησιμοποιουν κατι αντιστοιχο με το ''μαγικο'' υγρο της vw, το TUNAP microflex® 973 Protettivo Benzina Εδω οσοι εχουμε υγραεριο γνωριζουμε ισως το TUNAP 163 &164 που χρησιμοποιουμε για να προστατευουμε τις εδρες των βαλβιδων
  6. Γεια σας φιλοι παραθετω και εγω τις δικες μου εμπειριες απο το golf fsi 1.4 sportline του 2004 105.000χμ. 1. Οσον αφορα το κροταλισμα που παρουσιαζεται καποιες φορες μολις σβησω τον κινητηρα και αμεσως ξαναβαλω μπρος εξαφανιζεται. Παρατηρησα οτι το κροταλισμα παρουσιαζεται περισσοτερο τις ζεστες μερες παρα τις πολυ κρυες του χειμωνα. 2. Πολλαπλασιαστες εχω αλλαζει 3 μεχρι τωρα (τον τεταρτο το εχω ετοιμο στο πορτμπαγαζ) 3. Πεταλουδα εχω καθαρισει μια φορα (καταμαυρη) 4. Λαδι ARAL 0-30 στις αρχες και μετα 5-30 Αλλαγη καθε 10000 χμ. 5, Αλλαγη αμορτισερ Sachs ακρομπαρα και σινεμπλοκ μπροστινα στα 90000χμ 6. Nox sensor αρχισε να αναβει λαμπακι απο τα 70000 χμ το εσβηνα και συνεχιζα (βενζινα τα πρωτα χρονια 95 τα τελευταια μονο 100) Απελπισια αναψε σβησε. Αποσυνδεση ηλεκτρονικη Nox sensor στα 102000χμ στην Overload Performance 130 Ευρω με το σκοντο του vw club. Κατι αναλογο κανουν και οι Ιταλοι απ οτι διαβαζα στα δικα τους forum
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.