εχετε μπερδευτει..η Ν75J,F,C,H,RACE(ηταν η Κ αν θυμαμαι καλα) εμπεναν στα παλια 1.8T20VT και οντως καθε βαλβιδα ειχε διαφορετικο overboost kai διαφορετικα μεσαια σττα tsi δεν εχει καμια διαφορα παρα εχουν αλαξει τους κωδικους και τους εχουν βελτιωσει γιατι τα πρωτης γενιας ειχαν προβλημα και αστοχια υλικου
το dsg ειναι ολα τα λεφτα μακαρι να βγαιναν ολα τα αυτοκινητα αυτοματα σειριακα και να καταργουσαν τα χειροκινητα .αν δεν ζησεις με αυτοματο δεν ξερεις ,και ειδικα σε σπορ οδηγηση ειναι τρελα ,πορωση
λοιπον παμε για νεα πολλαπλη και νεα τουρμπινα να βαλω την ιδια 28R η να βαλω 28RS το μοτερ θα μεινει μαμισιο και δεν θελω να εχω μεγαλο lag...θελω την γνωμη σας οπως επισης και για πολλαπλη οικονομικη σχετικα
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.