Jump to content

GregGTI28R

Members
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

About GregGTI28R

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

GregGTI28R's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. η καλυτερη ειναι η J με διαφορα γιατι δινει 0.2 παραπανω απο την μαμα F και πιο (αμεσα)....
  2. εχετε μπερδευτει..η Ν75J,F,C,H,RACE(ηταν η Κ αν θυμαμαι καλα) εμπεναν στα παλια 1.8T20VT και οντως καθε βαλβιδα ειχε διαφορετικο overboost kai διαφορετικα μεσαια σττα tsi δεν εχει καμια διαφορα παρα εχουν αλαξει τους κωδικους και τους εχουν βελτιωσει γιατι τα πρωτης γενιας ειχαν προβλημα και αστοχια υλικου
  3. βρες μεταχειρω απο golf 4 gti δαγκανες και δισκους και βαλτα πανω θα παθεις πλακα με τα φρενα... Uploaded with ImageShack.us
  4. τσεκαρε αν ειναι σφιγμενη καλα και η πολλαπλη εξαγωγης και εισαγωγης και μοτερ ρελαντι
  5. μηπως εχει κολησει καμια σακουλα απο κατω στην εξατμιση και καιγετε πεσε απο κατω και κοιτα
  6. το dsg ειναι ολα τα λεφτα μακαρι να βγαιναν ολα τα αυτοκινητα αυτοματα σειριακα και να καταργουσαν τα χειροκινητα .αν δεν ζησεις με αυτοματο δεν ξερεις ,και ειδικα σε σπορ οδηγηση ειναι τρελα ,πορωση
  7. εκει που το εχει χλωμο να χωραει μεγαλυτερο ειναι κατω απο την εισαγωγη σας
  8. λοιπον παμε για νεα πολλαπλη και νεα τουρμπινα να βαλω την ιδια 28R η να βαλω 28RS το μοτερ θα μεινει μαμισιο και δεν θελω να εχω μεγαλο lag...θελω την γνωμη σας οπως επισης και για πολλαπλη οικονομικη σχετικα
  9. παρε αυτοματο και μονο αυτοματοοοοο
  10. σουαζ βαζουν ολα τα πλυντηρια
  11. ναι υπαρχει διαφορα αισθητη ....εχθες σε ενα ανοιγμα που εκανα δοκιμαστικο σηκωσε ψηλα 4ες 1.38
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.